Mali Thai Kitchen

Laan van Meerdervoort 494A 2563 BK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Mali Thai Kitchen

Grensverleggend

Restaurant Mali Thai Kitchen leent zich voor zowel zakelijke als informele etentjes. Hier voel jij je vrij, ongeacht in welk gezelschap je je bevindt. De gerechten zijn kleine Thaise schilderijtjes. Ze weerspiegelen een kleurrijke cultuur, met een uitgesproken smaak. De uitgebreide kaart vertelt je precies welke gerechten het beste bij jou passen. Toegekomen aan het dessert staat er nog heel wat te gebeuren. Zoals het gebakken ijs, een nog onbekende delicatesse. Verleg jij hier je grenzen?

Meer informatie over restaurant Mali Thai Kitchen

Tram 3 en Tram 12 stoppen voor de deur
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

Huib V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Vriendelijke mensen zwaaien de scepter in dit beknopte familierestaurant. We aten hier met een aanbiedingsvoucher. Geweldige kwaliteit voor de orijs: alles vers bereid en zeer goed op smaak. De bediening diet erg zijn best om het de gasten aangenasm te maken. Eenvoudige inrichting. Aantrekkelijke wijnkaart. Aanrader!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Leuk, eenvoudig ingericht Thais familierestaurantje met gezellige, persoonlijke bediening. Het eten vonden wij echt heerlijk, zeker het beste Thaise eten dat wij tot nu toe hebben gehad! Lekkere mix van voorgerechtjes, een pittige, frisse curry met citroengras en knapperig gewokte groenten met cashewnoten en goed toetje met gebakken banaan. Hier komen wij zeker terug!
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Authentieke Thaise gerechten, lekker pittig maar ook voor milde gerechten is er genoeg keus. Supervers allemaal. Hele vriendelijk bediening, gastvrij. Wij komen hier zeker terug
Henk-Barendrecht .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Het was niet onze eerste keer bij Mali. Ze vertelden van de nieuwe kok en we waren erg nieusgierig. De vorige kok was ook al erg goed bezig. Er is zeker iets veranderd, meer pit en nog iets meer balans in de smaak. Erg lekker. De open sfeer waarbij de jonge ondernemers gewoon vertellen hoe ze de zaken aanpakken, vind ik erg leuk. Ga zo door!
Carma O.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Hou je van de Thaise keuken dan raad ik Restaurant Mali aan. Heerlijk gegeten met een groep dames, goeie bediening en veel keuze. ????
Carma O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Hou je van de Thaise keuken dan raad ik Restaurant Mali Thai Kitchen aan. Heerlijk gegeten met een groep dames, goeie en vriendelijke bediening en veel keuze. ????
André V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, veel keus. Goed geholpen bij het bepalen hoe pittig het gerecht mag zijn. Klantvriendelijk en laagdrempelig.
Jammer dat het verder van het centrum verwijderd is.
Tip :drink Jasmijnthee.
maribo .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Afgelopen zaterdag via socialdeal gebruik gemaakt van de aanbieding om te eten bij dit geweldige restaurant. Waarom geweldig? Je waant je in de echte Thaise cultuur. Mijn vriendin en ik waren afgelopen winter de zomerzon aan het opzoeken in Thailand en wat hebben wij genoten van het eten daar. Bij terugkomst hebben wij vele Thaise restaurants de kans gegeven om onze ervaring uit Thailand te evenaren: zonder succes. Mali Thai Kitchen heeft echter deze verwachtingen wél waargemaakt, wij hebben ontzettend lekker gegeten (dat is een understatement). Personeel was hartstikke attent en de algehele ervaring deed ons denken aan onze mooie tijd in Thailand!
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heel erg lekker gegeten. Mooi opgemaakt, vriendelijke bediening en de kok kwam informeren hoe het was.
Het was erg rustig. Ik ben bang dat ze beter zijn in eten maken dan reclame. Het zou erg jammer zijn als ze niet genoeg klanten kunnen krijgen, voor mij, omdat dit de beste Thai bij mij in de buurt is, maar zeker voor hun, want ze verdienen het om veel klanten te krijgen.
De inrichting zou wel wat beter kunnen. Maar eigenlijk hoort een Thais restaurant natuurlijk van onder tot boven witte tegeltjes te zijn, met een foto van de koning.
top eten!
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heel lekker gegeten! Alles vers gemaakt! :) Er wordt nog aan de keuken gewerkt waardoor de wachttijd iets langer was, maar het was het waard! :)
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prima restaurantje! Zeer royale porties. Kwaliteit en smaak van de gerechten (wij hadden mix voorgerechten, kip rode curry en varkensvlees paneng curry met witte rijst, banaan in kokos) was ronduit uitstekend. Wij waren net terug uit Thailand en als liefhebbers van de Thaise keuken was het net alsof de vakantie hier nog even voortduurde ;-)
Buitengewoon aardig en attent personeel ook en een sympathieke eigenaresse die na afloop komt vragen of je tevreden bent. Nou, dat waren wij! Aanrader dus.

Groet, Frank & Els
yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Op eerste kerstdag heerlijk gegeten.
De mix van voorgerechten was heerlijk.
En de rode curry zoals een curry hoort te zijn.
De heren van de bediening ook supervriendelijk !
Dikke plus !
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Met clubje vrienden er heerlijk gegeten, het voordeel als je met wat meer ben is dat er wat diverse gerechten kunnen worden neergezet. Hierdoor wordt het een afwisselende maaltijd met diverse gerechten en heerlijke smaken. Er zijn heerlijke curry's en bijgerechten. komen er zeker snel weer terug
joseej .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Uitstekend gegeten (viskoekje zijn aan te bevelen!); zeer voorkomend, vriendelijk personeel; eenvoudig, maar rustig smaakvol interieur; vriendelijk geprijsd. Zeker voor herhaling vatbaar!
monicayordi .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Authentiek Thaise smaak. Daar worden we blij van. De combinatie van het eten en op de achtergrond Thaise muziek deden mooie tijden herleven. Het eten heeft de typische Thaise smaak die een goed Thais restaurant kenmerkt. Prijs en kwaliteit zijn in verhouding. Afgesloten met gefrituurd ijs. Spannend
sandra445 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Het eten was lekker, maar niet al te pittig. De rijkheid aan smaken uit de Thaise keuken mistte de gerechten. De service was prima. Door een grote groep moesten we lang wachten op het hoofdgerecht, maar daar werden spontaan excuses voor aangeboden en een drankje. Het decor is netjes. Echt een wijkrestaurant en goed alternatief voor Chinees of Indische toko op zijn tijd.
Patrice K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Voor de verjaardag van mn schoonmoeder op een donderdagavond met zn 3'en gegeten. Het was erg rustig in de zaak want behalve ons was er 1 ander tafeltje bezet. Desondanks duurde het redelijk lang voor het eten op tafel kwam na de bestelling. Mix van voorgerechten besteld waarvan de kipsate niet goed gaar was. Teruggestuurd en nieuwe gekregen, maar toch jammer. Pad Thai met garnalen en tahoe (extra) besteld, maar de tahoe niet gekregen. Die smaakte overigens wel goed. Kipcashew was gemaakt met kip in een jasje, vonden wij niet erg geslaagd. Viskoekjes en beef massaman waren wel prima. Het eten was OK, maar door de kleine ongenoegens zou ik toch niet snel terug komen.
Brillat .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Uitstekend eten zoals je het ook in Thailand zelf aantreft. Uitgebreide kaart. Vriendelijke en voorkomende bediening. Inrichting is nog wat mager, maar zal vast verbeteren. Thaise muziek heeft soms ook stukken tekst van een presentator.
Karinr1966 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Eind juni de verjaardag van mijn lief bij jullie gevierd en wat een verassing was dat! Bij de eerste gang was ik al blij verrast door de heerlijke geur die de viskoekjes afgaven! Geen vieze vette geur maar gewoon de heerlijke kruiden die in de koekjes zaten. Om mij heen hoorde ik ondertussen alleen maar ohhhhhh's en aaaaahh's van mijn disgenoten. Allemaal erg genoten van het echt verse en hele smakelijke eten. Een hele uitgebreide kaart dus een mooie smoes om vaker te gaan en dat is dan ook wat we zeker gaan doen!
isabellachapel .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Super lekker eten
Met aandacht bereid en geserveerd. De curry is verslavend lekker.
Ze hebben veel keus,de sfeer is rustig
Zeer aan te raden