Mali Thai Kitchen

Laan van Meerdervoort 494A 2563 BK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Mali Thai Kitchen

Grensverleggend

Restaurant Mali Thai Kitchen leent zich voor zowel zakelijke als informele etentjes. Hier voel jij je vrij, ongeacht in welk gezelschap je je bevindt. De gerechten zijn kleine Thaise schilderijtjes. Ze weerspiegelen een kleurrijke cultuur, met een uitgesproken smaak. De uitgebreide kaart vertelt je precies welke gerechten het beste bij jou passen. Toegekomen aan het dessert staat er nog heel wat te gebeuren. Zoals het gebakken ijs, een nog onbekende delicatesse. Verleg jij hier je grenzen?

Meer informatie over restaurant Mali Thai Kitchen

Tram 3 en Tram 12 stoppen voor de deur
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

Kan beter
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heel lekker gegeten! Alles vers gemaakt! :) Er wordt nog aan de keuken gewerkt waardoor de wachttijd iets langer was, maar het was het waard! :)
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prima restaurantje! Zeer royale porties. Kwaliteit en smaak van de gerechten (wij hadden mix voorgerechten, kip rode curry en varkensvlees paneng curry met witte rijst, banaan in kokos) was ronduit uitstekend. Wij waren net terug uit Thailand en als liefhebbers van de Thaise keuken was het net alsof de vakantie hier nog even voortduurde ;-)
Buitengewoon aardig en attent personeel ook en een sympathieke eigenaresse die na afloop komt vragen of je tevreden bent. Nou, dat waren wij! Aanrader dus.

Groet, Frank & Els
yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Op eerste kerstdag heerlijk gegeten.
De mix van voorgerechten was heerlijk.
En de rode curry zoals een curry hoort te zijn.
De heren van de bediening ook supervriendelijk !
Dikke plus !
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Met clubje vrienden er heerlijk gegeten, het voordeel als je met wat meer ben is dat er wat diverse gerechten kunnen worden neergezet. Hierdoor wordt het een afwisselende maaltijd met diverse gerechten en heerlijke smaken. Er zijn heerlijke curry's en bijgerechten. komen er zeker snel weer terug
joseej .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Uitstekend gegeten (viskoekje zijn aan te bevelen!); zeer voorkomend, vriendelijk personeel; eenvoudig, maar rustig smaakvol interieur; vriendelijk geprijsd. Zeker voor herhaling vatbaar!
monicayordi .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Authentiek Thaise smaak. Daar worden we blij van. De combinatie van het eten en op de achtergrond Thaise muziek deden mooie tijden herleven. Het eten heeft de typische Thaise smaak die een goed Thais restaurant kenmerkt. Prijs en kwaliteit zijn in verhouding. Afgesloten met gefrituurd ijs. Spannend
sandra445 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Het eten was lekker, maar niet al te pittig. De rijkheid aan smaken uit de Thaise keuken mistte de gerechten. De service was prima. Door een grote groep moesten we lang wachten op het hoofdgerecht, maar daar werden spontaan excuses voor aangeboden en een drankje. Het decor is netjes. Echt een wijkrestaurant en goed alternatief voor Chinees of Indische toko op zijn tijd.
Patrice K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Voor de verjaardag van mn schoonmoeder op een donderdagavond met zn 3'en gegeten. Het was erg rustig in de zaak want behalve ons was er 1 ander tafeltje bezet. Desondanks duurde het redelijk lang voor het eten op tafel kwam na de bestelling. Mix van voorgerechten besteld waarvan de kipsate niet goed gaar was. Teruggestuurd en nieuwe gekregen, maar toch jammer. Pad Thai met garnalen en tahoe (extra) besteld, maar de tahoe niet gekregen. Die smaakte overigens wel goed. Kipcashew was gemaakt met kip in een jasje, vonden wij niet erg geslaagd. Viskoekjes en beef massaman waren wel prima. Het eten was OK, maar door de kleine ongenoegens zou ik toch niet snel terug komen.
Brillat .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Uitstekend eten zoals je het ook in Thailand zelf aantreft. Uitgebreide kaart. Vriendelijke en voorkomende bediening. Inrichting is nog wat mager, maar zal vast verbeteren. Thaise muziek heeft soms ook stukken tekst van een presentator.
Karinr1966 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Eind juni de verjaardag van mijn lief bij jullie gevierd en wat een verassing was dat! Bij de eerste gang was ik al blij verrast door de heerlijke geur die de viskoekjes afgaven! Geen vieze vette geur maar gewoon de heerlijke kruiden die in de koekjes zaten. Om mij heen hoorde ik ondertussen alleen maar ohhhhhh's en aaaaahh's van mijn disgenoten. Allemaal erg genoten van het echt verse en hele smakelijke eten. Een hele uitgebreide kaart dus een mooie smoes om vaker te gaan en dat is dan ook wat we zeker gaan doen!
isabellachapel .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Super lekker eten
Met aandacht bereid en geserveerd. De curry is verslavend lekker.
Ze hebben veel keus,de sfeer is rustig
Zeer aan te raden
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Na een fijne dag Den Haag - hardlopen, lezen op een terras, struinen - gereserveerd bij deze thai. Gelegen aan de levendige Laan van Meerdervoort, een half uur lopen van ons verblijf in het Haagse. De reservering was niet nodig geweest; nog niet de helft was bezet. Waarom de tent niet vol zat is mij een raadsel. De bediening is erg vriendelijk, het eten heerlijk.
Wij (jonge vrouw en iets minder jonge maar toch zeker geen oude man) besloten onze vegetarische inborst voor deze avond te laten varen en kozen de mix van voorgerechten: loempiaatjes, viskoekjes, saté en chicken wings. Subtiele smaken, mals, lekker.
Als hoofdgerecht liet zij de pad thai met garnalen aanrukken, en aan de reactie te zijn was dat erg goed. Ik heb zelf nog even mogen proeven en ik kan dat bevestigen. Ik had de groene curry met rundvlees (1 pepertje op de schaal van scherpte) en die was eigenlijk precies zoals je verwacht: goed op smaak, mals vlees, scherp maar niet te. Opgediend in leuk schaaltje met rijst en pannetje curry op een vuurtje.
Om een en ander wat te blussen namen we beiden een jasmijnthee. Die kwam in een glas met een rubberen thee-ei, waar we stiekem hadden gehoopt op een goede thee in een pot.
Het mocht de pret niet drukken, net zo min als de wc die iets netter mag, en het Ikea-bestek. Door het goede eten kijk je daar doorheen.
Een nagerecht sloegen we af, de porties zijn meer dan toereikend.
Kortom: erg vriendelijke bediening, uitstekend eten, prima decor. Zeker een tent om eens terug te keren.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Het restaurant zag er schoon en verzorgd uit. Het personeel was erg vriendelijk.
Voor de eerste keer Thais gegeten, de beaf in zoetzure saus smaakte heerlijk. Het vlees was heel mals en de groente lekker knapperig. Het gebakken ijs, was zo heerlijk. We komen zeker terug.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We hebben genoten van de Thaise authentieke gerechten . Vooraf de malimix verschillende voorgerechtjes (bijna ) allemaal goed van smaak behalve het kipkluifje had wel wat sterker gekruid mogen zijn. Daarna een grote kom met tom ya kai en als hoofgerechten de beef met pepers en knoflook en een paneng curry met kip, een curry zoals deze hoort te smaken. Als toetjes 3 bolletjes ijs wat dan wel weer teleurstellend is (vanille, chocolade en aardbeien ijs met slagroom) hier hadden beter de smaken mango/lychee en papaja ijs op zijn plaats geweest. Het personeel is vriendelijk doch onervaren en mogen echt wel een stapje harder lopen hoor!! Wij waren vroeg dus hebben niet echte lange wachttijd gehad maar als het drukker wordt moet je wel geduldig wachten op het bedienend personeel. Nog een klein smetje een zeer grote vlieg in de zaak, niet smakelijk en moet ook het personeel zijn opgevallen , probeer die te verwijderen uit de zaak en koop een hor-deur in de keuken zodoende kan men de achterdeur open laten staan zoals zij nu deden maar dan zonder hor-deur.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Vorige keer in restaurant gegeten; Super gezellig en kindvriendelijke bediening. Toen ook de heerlijk verse loempias gegeten. Vanavond hebben we het laten bezorgen, mmm heerlijke rode curry beef, Thaise groenten en de streetfood is ook een aanrader. Een aanrader dus!
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
gisteravond hier gegeten met een groupon. Bij sommige gerechten moest je extra bij betalen, dat werd niet vermeld bij de groupon. Als voorgerecht hadden wij kipsate, die was smakelijk, alleen een minpunt was wel dat het bordje waarop het geserveerd was kapot was. Een hele hoek ontbrak. Het hoofdgerecht was ook smakelijk maar niet bijzonder. Het toetje, 3 bollen ijs, was slecht. Het ijs had kristallen en het was niet eens roomijs. Voor de andere toetjes moest je bijbetalen. Dit restaurant is voor ons niet voor herhaling vatbaar voor als je geen groupon hebt.
Henk-Barendrecht .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Een heel goede avond uit. Zo kan ik het beste beschrijven. Een jonge enthousiaste crew, die echt zijn best doet om het iedereen naar de zin te maken. Met eten was voor onze smaak perfect. Niet te idioot heet, zodat de kinderen het ook geweldig vonden en weer terug willen.

We hebben ook bij alle voorgangers in dit pand gegeten, maar de sfeer is nu echt het best neergezet. Ik wens deze jonge ondernemers alle succes.
Merak .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
The streetfood menu valt goed in de smaak en de menukaart is ook gevarieerd. De bediening is goed en alle eten is vers klsargemaakt. Heerlijk!
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Erg lekker gegeten! Het duurde helaas wel lang tot we ons eten kregen (terwijl het echt niet druk was in de zaak). En ook fijn: genoeg parkeerplaatsen in de buurt.
Michael F.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gegeten hier met vriendin. Goede service en vriendelijke bediening... Erg lekker was het gefrituurd ijs. Na afloop zaten we echt vol en gingen met een voldaan gevoel weer op pad.