Malakka

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Malakka

familiejammiejammie .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Eten is lekker. 2x geweest. 1e keer was er een vervelende kok bij de grillplaat die er geen zin in had. En op alles commentaar had. Bij de 2e keer was er een vriendelijke kok die erg klantvriendelijk was en alles naar wens grilde. Er is veel keus aan koude voorgerechten. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren. Vooral de tonijnsalade is erg lekker. De kinderen vonden de slush puppy geweldig. Er is genoeg keus. Ook kan je zelf je drinken pakken. Een goede restaurant, wij komen terug.
lekkerhapje69 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Op vrijdagavond zijn wij met 6 man bij Malakka gaan eten. Het is ruim opgezet en de sfeer was gezellig. Wij vonden alles erg lekker. Er is voor elk wat wils. Het zag er bovendien allemaal heel goed uit. Ik heb veel van de grillplaat gegeten, maar ook het warme buffet, de wok, de koude hapjes en het dessertbuffet zijn in de smaak gevallen. Het personeel was heel vriendelijk. Men kwam regelmatig langs om borden op te halen en drankjes te brengen.
Stephanie R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Helaas, nieuwe eigenaar, nieuw interieur, zeer slechte service. Wij kregen een tafel en moesten maar voor lief nemen dat een trolley met vuile borden aan onze tafel werd aangeschoven. Wordt 'later' wel opgeruimd. Ondertussen stapelt men braaf meer vuile borden, bestek en glazen, zo nodig op je eigen tafel! Weer een opmerking en werden wij afgesnauwd 'dat wordt geregeld!'. Einde oefening, betalen en wegwezen. Wat wij hebben gegeten? Twee mini loempia's, afgerekend voor volle pond! Uw keuze om weg te gaan!
Morris T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Voor dat we naar een voetbalwedstrijd in de Kuip gaan toch nog even goed eten. Malakka is hier een prima gelegenheid voor. Ik was er ooit eerder geweest. De zaak ziet er tegenwoordig veel frisser uit. De gerechten zijn zoals je mag verwachten. Aantrekkelijk opgemaakte schalen met Sushi, voor- en nagerechten, die een combinatie zijn van Aziatische en Europese gerechten. Oosterse hoofdgerechten die traditioneel veel gegeten worden in Nederland. Allemaal niet spannend, maar daarvoor ga je niet naar een dergelijk restaurant. Eten over het algemeen best goed op smaak en voldoende te kiezen. Te lange rij bij de verse bereiding. Om dit naar wens te laten lopen zijn er echt meer koks nodig. De gelegenheid is erg groot. Probeer een rustige plek te bemachtigen waar weinig loop is. In zijn soort wat mij betreft een ruime voldoende waard.
Henry T.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Met vrouw en (baby)dochter op een rustige maandagavond gegeten. Fijne sfeer en zeer attent personeel. Het eten was precies goed!
kokkie1985 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Restaurant ziet er leuk uit van binnen, niet zo massaal. Daardoor is het assortiment, kwaliteit en capaciteit ook iets minder als bij de hele grote wok restaurants. Deze avond was het erg druk, de vrouwen in de bediening werkt voor wat ze waard waren maar ze moesten naar mij idee ook wel erg veel taken doen, drankjes opnemen, afrekenen, buffet bijvullen, ect. ect. Wij waren vroeg die avond maar om 19.30 toen we weer vertrokken was het gehele buffet leeg, maar dan ook echt alles. Wel kon je nog een ijsje scheppen en in de rij staan voor de grill.

Wij hebben overigens prima gegeten, keuze is voldoende, het Chinees-Indisch buffet is goed en op smaak. Bediening vriendelijk. Maar niet in vergelijking met de grote wok restaurants.
Brigitte G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Sinds de verbouwing en nieuwe eigenaar is het er behoorlijk op achteruit gegaan. Verbouwing is zeer goedkoop gedaan, weinig sfeervol, maar wel inmiddels 2x in prijs verhoogd. We hebben de laatste paar keer echt moeten zoeken naar schone borden(!) en qua smaak is alles op elkaar gaan lijken.
De bediening is meestal fatsoenlijk, maar vanavond vroeg een serveerster aan ons zoontje hoe oud hij was (i.v.m. de prijs) en toen hij antwoord gaf, vroeg ze of hij dat zeker wist!? Erg onbeschoft vonden wij. Zoals de waard is, zo vertrouwd hij zijn gasten...
bouter .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Groot restaurant, vlak bij de Kuip en Pathé. Voldoende parkeergelegenheid. Prima buffet en wok. Voldoende aanbod. Van de plaat o.a. biefstuk en sateh. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle en aardige bediening.
Sarla .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Was lekker, genoeg keuze uit grote garnalen, kleine, verschillende vis en vleessoorten, waaronder lamskoteletjes en biefstuk, sushi, dessert lekkere koffie. Wij namen verse vis en vlees en lieten dat bakken dus smaakte vers. Je had ook eten in bakken. Verder waren er verschillende desserts en ijs en koffie/thee. De koffie was heerlijk. De bediening erg vriendelijk. Bediening krijgt een 8, het eten een 8, de koffie (verse bonen) een 8, dessert een 7 (er was niet veel meer over).
Djazim T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
De verbouwing is geslaagd. Het is prachtig, ziet er ruimer uit. Nasi's en bami's zitten in afgesloten bakken i.p.v. open bakje. Alleen mis ik naamplaatjes waarop staat wat wat is. De koffieautomaat is perfect.
Prijs is ietsjes duurder maar dat mag dan ook wel na zo'n verbouwing dat er keurig netjes uit ziet.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Best veel ervaring met wok restaurants,deze is erg goed,lekker eten niet zo veel keus met de wok en grill,maar verder uitstekende service enz.
Aanrader!!!!!!!!!!!
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Het was simpelweg te druk. Feyenoord speelde dus we gingen vooraf hier heen. Bakken leeg. Geen saté op. Chaos. En wel de volle pond moeten betalen. Gemiste kans!
T P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Afgelopen woensdag hier met een grote groep gegeten.
Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst.
Allereerst kregen we lekkere sate. Daarna uitleg wat er allemaal te vinden was bij het buffet.
De keuze was meer dan voldoende: 2 soorten soep, koude en warme voorgerechten, diverse vleesgerechten, vis, garnalen, groentegerechten.
Daarna nog een dessertbuffet en ijs toe.
Het smaakte allemaal goed en er werd ook op tijd bijgevuld.
De bediening was erg vriendelijk en er was een speciaal ijsje voor onze (ex)collega.
We hebben een heel leuke avond gehad, zeker voor deze prijs.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Afgelopen maandagavond goed gegeten bij Malakka (boven verwachting als ik kijk naar vorige recensies).

Vriendelijke en nette bediening, lege borden werden snel verwijderd.
Voldoende keuze bij buffet en prima wok en heerlijke lamssaté van de plaat.

Dessertbuffet was uitgebreid en smaakte goed, met de mogelijkheid voor ijs.

Aankleding is verouderd, maar passend bij het soort restaurant

Kortom prima eten voor de prijs die je betaald!
230861 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Hier op uitnodiging van een zakenrelatie gegeten, was ook lekker dichtbij de Kuip waar we uiteindelijk heen gingen. Werden netjes ontvangen en naar onze tafel begeleid, snel een drankje en een amuse voor onze neus en dat was eigenlijk ook het lekkerste van de gehele maaltijd. Super malse lams saté met begeleidende kecap saus en bosui. Daarna werden we uitgenodigd om van het buffet deel te nemen, het leek wal een klein slagveld wat we daar zagen, allerlei lepels die voor elk gerecht gebruikt worden in diverse chaving dishes, een rommelig geheel. De smaak van de meeste gerechten die ik heb genoten was erg Europees. De authentieke smaken van de meest bekende gerechten ( babi pangang, ayam assem manis, nasi Goreng , babi saté, ayam saté etc. ) waren vlak, smakeloos en de temperatuur van de meeste gerechten was zwaar onder niveau , jammer !!! Wat mij betreft 1 x ...daarna niet meer.

Piet van den Bosch
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Wok was aangebrand en niet eten. Buffet was karig en ok. Een zware afrader! Malakka is Indisch, dit Malakka was meer dramatisch. Niet doen!
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Buffetrestaurant met een verscheidenheid aan verschillende Aziatische gerechten. Je kunt ook wokken. Er is een dessertbuffet. Aangenaam is dat de drankjes en eventueel ijs na ook in de prijs zijn inbegrepen. De gerechten zijn niet heel speciaal of spectaculair maar prima eten voor die prijs. Zeer vriendelijke en vlotte, servicegerichte bediening. Maar doe wat aan de uitstraling van het restaurant .... Versleten stoelzittingen kunnen echt niet!
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Aangekomen bij Malakka werden wij vriendelijk ontvangen en aan een tafeltje bij het raam gezet. Wij kozen voor het buffet. Volgens de kaart is er keuze uit ruim 50 gerechten, maar dat valt toch een beetje tegen, de keuze is beperkt. Het buffet is zeker niet slecht bereid, maar de gerechten zijn vrij flauw van smaak en alle smaken lijken ook allemaal erg op elkaar. Kortom het was niet slecht maar er was ook niets bijzonder goed aan.
Het dessertbuffet was ook redelijk beperkt met kleine bakjes creme brulee, panacotta, spekkoek en nog wat van die dingetjes, daarnaast nog vers gesneden fruit. Ook hier weinig bijzonders en niet erg uitgebreid.
Over het personeen niets dan lof, ze waren vriendelijk, vlot en behulpzaam.
Maar alles bij elkaar geen ervaring om nog eens voor terug te komen.
Ernie13 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
We kozen voor Malakka vanwege de locatie; vlakbij de snelweg en gratis parkeren bij de Kuip. Lekker 2,5 uur wokken inclusief drankjes en je weet van te voren hoeveel geld je kwijt bent.
Er was een groot buffet met bijgerechten zoals bami/nasi/loempia's/sate/etc. We vonden alleen het wok buffet erg tegen vallen. Dit was een klein buffet met wat groenten en maar twee soorten vlees! Het eten is oké maar niet indrukwekkend.
Bediening was heel goed. Lege glazen en borden werden snel weg gehaald en nieuwe drankjes werden snel geserveerd.
Anoeradha M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
lekkerste was cappuccino,omdat het uit een automaat kwam. mensen waren niet vriendelijk (het personeel). vroeg heel lief of ik de theepot mee mocht nemen. waarop ik een felle reactie NEE. twee keer verkeerde dingen gehad.