Malakka

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

6,9
Bouter .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Groot restaurant, vlak bij de Kuip en Pathé. Voldoende parkeergelegenheid. Prima buffet en wok. Voldoende aanbod. Van de plaat o.a. biefstuk en sateh. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle en aardige bediening.
Sarla .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Was lekker, genoeg keuze uit grote garnalen, kleine, verschillende vis en vleessoorten, waaronder lamskoteletjes en biefstuk, sushi, dessert lekkere koffie. Wij namen verse vis en vlees en lieten dat bakken dus smaakte vers. Je had ook eten in bakken. Verder waren er verschillende desserts en ijs en koffie/thee. De koffie was heerlijk. De bediening erg vriendelijk. Bediening krijgt een 8, het eten een 8, de koffie (verse bonen) een 8, dessert een 7 (er was niet veel meer over).
Djazim T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
De verbouwing is geslaagd. Het is prachtig, ziet er ruimer uit. Nasi's en bami's zitten in afgesloten bakken i.p.v. open bakje. Alleen mis ik naamplaatjes waarop staat wat wat is. De koffieautomaat is perfect.
Prijs is ietsjes duurder maar dat mag dan ook wel na zo'n verbouwing dat er keurig netjes uit ziet.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Best veel ervaring met wok restaurants,deze is erg goed,lekker eten niet zo veel keus met de wok en grill,maar verder uitstekende service enz.
Aanrader!!!!!!!!!!!
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Het was simpelweg te druk. Feyenoord speelde dus we gingen vooraf hier heen. Bakken leeg. Geen saté op. Chaos. En wel de volle pond moeten betalen. Gemiste kans!
T P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Afgelopen woensdag hier met een grote groep gegeten.
Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst.
Allereerst kregen we lekkere sate. Daarna uitleg wat er allemaal te vinden was bij het buffet.
De keuze was meer dan voldoende: 2 soorten soep, koude en warme voorgerechten, diverse vleesgerechten, vis, garnalen, groentegerechten.
Daarna nog een dessertbuffet en ijs toe.
Het smaakte allemaal goed en er werd ook op tijd bijgevuld.
De bediening was erg vriendelijk en er was een speciaal ijsje voor onze (ex)collega.
We hebben een heel leuke avond gehad, zeker voor deze prijs.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Afgelopen maandagavond goed gegeten bij Malakka (boven verwachting als ik kijk naar vorige recensies).

Vriendelijke en nette bediening, lege borden werden snel verwijderd.
Voldoende keuze bij buffet en prima wok en heerlijke lamssaté van de plaat.

Dessertbuffet was uitgebreid en smaakte goed, met de mogelijkheid voor ijs.

Aankleding is verouderd, maar passend bij het soort restaurant

Kortom prima eten voor de prijs die je betaald!
230861 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Hier op uitnodiging van een zakenrelatie gegeten, was ook lekker dichtbij de Kuip waar we uiteindelijk heen gingen. Werden netjes ontvangen en naar onze tafel begeleid, snel een drankje en een amuse voor onze neus en dat was eigenlijk ook het lekkerste van de gehele maaltijd. Super malse lams saté met begeleidende kecap saus en bosui. Daarna werden we uitgenodigd om van het buffet deel te nemen, het leek wal een klein slagveld wat we daar zagen, allerlei lepels die voor elk gerecht gebruikt worden in diverse chaving dishes, een rommelig geheel. De smaak van de meeste gerechten die ik heb genoten was erg Europees. De authentieke smaken van de meest bekende gerechten ( babi pangang, ayam assem manis, nasi Goreng , babi saté, ayam saté etc. ) waren vlak, smakeloos en de temperatuur van de meeste gerechten was zwaar onder niveau , jammer !!! Wat mij betreft 1 x ...daarna niet meer.

Piet van den Bosch
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Wok was aangebrand en niet eten. Buffet was karig en ok. Een zware afrader! Malakka is Indisch, dit Malakka was meer dramatisch. Niet doen!
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Buffetrestaurant met een verscheidenheid aan verschillende Aziatische gerechten. Je kunt ook wokken. Er is een dessertbuffet. Aangenaam is dat de drankjes en eventueel ijs na ook in de prijs zijn inbegrepen. De gerechten zijn niet heel speciaal of spectaculair maar prima eten voor die prijs. Zeer vriendelijke en vlotte, servicegerichte bediening. Maar doe wat aan de uitstraling van het restaurant .... Versleten stoelzittingen kunnen echt niet!
Drj .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Aangekomen bij Malakka werden wij vriendelijk ontvangen en aan een tafeltje bij het raam gezet. Wij kozen voor het buffet. Volgens de kaart is er keuze uit ruim 50 gerechten, maar dat valt toch een beetje tegen, de keuze is beperkt. Het buffet is zeker niet slecht bereid, maar de gerechten zijn vrij flauw van smaak en alle smaken lijken ook allemaal erg op elkaar. Kortom het was niet slecht maar er was ook niets bijzonder goed aan.
Het dessertbuffet was ook redelijk beperkt met kleine bakjes creme brulee, panacotta, spekkoek en nog wat van die dingetjes, daarnaast nog vers gesneden fruit. Ook hier weinig bijzonders en niet erg uitgebreid.
Over het personeen niets dan lof, ze waren vriendelijk, vlot en behulpzaam.
Maar alles bij elkaar geen ervaring om nog eens voor terug te komen.
Ernie13 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
We kozen voor Malakka vanwege de locatie; vlakbij de snelweg en gratis parkeren bij de Kuip. Lekker 2,5 uur wokken inclusief drankjes en je weet van te voren hoeveel geld je kwijt bent.
Er was een groot buffet met bijgerechten zoals bami/nasi/loempia's/sate/etc. We vonden alleen het wok buffet erg tegen vallen. Dit was een klein buffet met wat groenten en maar twee soorten vlees! Het eten is oké maar niet indrukwekkend.
Bediening was heel goed. Lege glazen en borden werden snel weg gehaald en nieuwe drankjes werden snel geserveerd.
Anoeradha M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
lekkerste was cappuccino,omdat het uit een automaat kwam. mensen waren niet vriendelijk (het personeel). vroeg heel lief of ik de theepot mee mocht nemen. waarop ik een felle reactie NEE. twee keer verkeerde dingen gehad.
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Je kunt hier óf van de kaart eten óf van het (ongelimiteerde) buffet en wokken genieten. Het eten is op zich prima en wat je er van mag verwachten. Helaas is de bediening niet erg gemotiveerd en heeft het decor wel een opfrisbeurt nodig.
Gert Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Zaterdagavond met 7 volwassenen bij Malakka gegeten. Feyenoord speelde daardoor een andere regeling voor het all inclusive concept, geen drank.
Het was behoorlijk druk ,maar de bediening was vlot. De zaak is niet echt bijzonder ingericht , ziet er behoorlijk gebruikt uit. Alleen de toilet groep leek recent te zijn opgeknapt.
Het eten was gewoontjes, keuze voor het wokken zelfs beperkt. Garnalen, kipfilet of biefreepjes met standaard groenten. Gelukkig wilde niet iedereen laten wokken, anders loopt de wachttijd snel op, er is maar een wokpan.
Prijs / kwaliteit matig. Voor dat geld zijn er betere wok restaurants.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Gisterenavond hier gegeten na de film. We kwamen binnen en werden in eerste instantie verwezen naar een tafeltje in een hoekje maar toen de medewerkster mijn gezicht zag bood ze gelijk het volgende aan: We moesten even 10 minuutjes wachten aan de bar en dan kregen we een tafel bij het raam met uitzicht op de Maas. Hier gingen we mee akkoord en nog geen 5 min later konden we naar ons tafeltje. Ik miste wel even de duidelijke uitleg over het buffet. We bleven maar even zitten en toen kwam de medewerkster het ons uitleggen gelukkig. We hadden 2 jonge bediendes die erg goed voor ons zorgden maar een oudere dame maakte er een potje van. Als we drinken vroegen dan kwam het niet en mijn man moest lang wachten op zijn toetje. Gelukkig maakte de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de 2 jongere dames veel goed! Dan het eten: de tomatensoep daar is meesterlijk en lekker! De gerechtjes waren allen prima en heerlijk. Geen negatieve opmerkingen. Een groot restaurant met veel buffetkeus. Volgende keer gaan we voor de kaart gerechten.
Yolrin .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Eten smaakt goed,maar wel erg standaard.Een paar uitschieters,zoals de lamssate en dim sum.
Beperkte keus van vis bij de wok.
Bediening is zeer snel en vriendelijk.De inrichting is lekker kitcherig en dat vind ik wel leuk bij een chinees.
Prima restaurant om voor de film te eten.
Melvin W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
Malakka biedt het tegenwoordig alom aanwezige concept van "all you can eat". Wij aten gedurende twee uur in dit ruime restaurant nabij De Kuip. De zaak is schoon en netjes, voedsel in de buffetbakken is keurig verzorgd met een ruime keuze. Gerechten aan de wok worden goed klaargemaakt. Weinig op te merken al is het lastig om in dit concept hoog te scoren. Goed doordeweeks avondje uit voor een nette prijs. Wokken zoals je dat mag verwachten, niets meer of minder.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Gisteren met zijn 3'en wezen eten. Gekozen voor het buffet.
We zijn alle 3 liefhebber svan de echte Chinees-Indische keuken en
dan kan je bij Malakka goed terecht.

Lekkere malse krokante BaBi-pangang met een goede saus
Nasi
maar ook de Chinese Cha Sieuw was ontzettend lekker.
Tevens originele Babi Pangang (vet ,uitgebakken, krokant) spek .
en nog veel meer !

De bediening is gewoonweg top.
Lulu010 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Wat twijfelend kwamen wij hier binnen, omdat er nog maar weinig mensen zaten. Wij bleken een van de eersten te zijn in een druk bezocht restaurant!
Het eten was niet heel bijzonder, maar wij hebben smakelijk gegeten van de kaart. De service was erg goed, zeker in een restaurant waar de meeste mensen van het buffet eten. Zij wisten ons toch steeds weer te vinden.
Decor mag wel wat moderner, maar ach, als dat het ergste is...