Makissos

Burgemeester Meineszlaan 2A 3022 BH Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Makissos

Sven C.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Op n doordeweekse middag even een drankje en hapje gedaan bij Makissos. Het was goed weer dus we konden op het terras fijn het leven van de buurt bekijken.
We waren blij verrast door de heerlijke linzensoep en smaakvolle tosti susuk op Turks brood.
Een prima plek om even een drankje en een hapje te doen in deze levendige buurt.
Vriendelijke bediening, mooie plek en goed eten.
Muletix .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Prachtig terras op een mooie plek. Ik bestelde een tosti maar kreeg iets veel beters, een stevig, knapperig broodje met gesmolten kaas en tomaat. De bediening was erg gastvrij en vriendelijk en we kregen lekkere thee van het huis.
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Het eten, twee tosti’s en een Turks ei gerecht, was heel goed. Vooral de Turkse ei, met ui, paprika, tomaat en pittige worst geserveerd met Turks brood in een pannetje, was heerlijk. De bediening was snel en erg gastvrij. We kregen lekkere Turkse thee van het huis. Makissos heeft echt een prachtig terras afgeschermd met bloemen en plantenbakken.
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Hebben hier lekker met twee personen geluncht. Koffie voor mij en een smoothy voor haar met daarbij schaaltje zoetigheid.
Daarna ieder twee boterhammen met brie respectievelijk geitenkaas met alles d'r op en d'r an. Goed verzorgd, vers en smakelijk.
Met twee personen voor 15 euro. Je kunt er overigens niet pinnen.