Makedonia

Erg rumoerig
Lang
Gustaaf M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vanavond gegeten in dit overvolle gehorige restaurant. Gerechten waren smakelijk en meer dan voldoende, mijn stoofpot zelfs overdadig veel. Echter deze stoofpot had erg zoute dressing, mijn medetafelgenoten hadden ook allen te zoute gerechten. Bediening netjes. Service? één uur wachten op het hoofdgerecht en een half uur wachten op het nagerecht vind ik te lang.
Annagien S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Het was al jaren geleden dat ik hier was geweest, maar na veel goede berichten toch weer nieuwsgierig geworden. Wat een verrassing, top top top. We hadden het 4 gangen verrassingsmenu genomen. 4 x 4 gerechten. Wat veel eten maar wat hebben we genoten van de lekkere smaken, het was allemaal even lekker. De bediening was heel goed. Kwamen regelmatig langs om te vragen of het goed was en om uitleg over de gerechten te geven. Erg gezellig. Aan het eind kregen we nog een overheerlijke grappa. Het was zo goed dat ik er 2 dagen later mijn verjaardag heb gevierd. We komen zeker terug.
Amyz .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten in dit restaurant samen met onze ouders zeer ruime keuze en super vriendelijke bediening! Prima carpaccio en 500 gram entrecote erg lekker gebakken en zeer goed op smaak
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Met de familie aan ronde tafel gezeten. Was erg gezellig. Voor zoveel borden is de tafel te klein. Bij grote groepen misschien de gerechten voor zoveel gangen misschien anders verdelen?
Decor erg trendy en ook mooi. Groot nadeel is dat de harde materialen op de wanden er voor zorgen dat bij drukte de geluiden weerkaatsen en er veel lawaai is in het restaurant.
Segalfredo .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Op het einde van een zaterdagmiddag hier binnengelopen. Het restaurant was op dat moment leeg, maar dat veranderde snel. In Winschoten gaat men kennelijk vroeg aan tafel.

Als voorgerecht bestelden we brood met kruidenboter en cuvte (kleine gehaktschijfjes met tomaten/knoflooksaus). De cuvte was bijzonder lekker.
Als hoofdgerecht namen we de mixed grill en de ossehaas in rode wijnsaus. De ossehaas was super mals en ook de mixed grill was goed bereid en op smaak. Bij de hoofdgerechten werd patat, rijst, gegrilde groente en salade geserveerd. Met name de groente was erg lekker.
We stonden op tijd en hebben dus geen dessert genomen, maar we komen hier zeker nog eens terug.
Jbisschop93 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Dit weekend gegeten bij Makedonia, het eten was heerlijk en het personeel was erg gastvrij. Kortom een geslaagde avond en we komen zeker nog een keer!
Wendenski .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
We hebben met een grote groep hier gegeten en het was prima. Snelle bediening en uitstekend eten. Zelf had ik gekozen voor de steurgarnalen en de tournedos Makedonia en met name die laatste was erg mals en smaakte zeer goed. Vlees bereiden kunnen ze daar zeker. De huiswijn was gewoon lekker.
J F.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
Hier weet de uitbater wat de Oost-Groningers willen, lekker en goed eten voor een redelijke prijs in een gezellige ambiance. Vier gangen menu met vrije keuze uit de kaart, zowel voor, hoofd en nagerecht voor € 22,95, geen geld. Perfecte bediening en lekkere huiswijn. Een professioneel bedrijf. We komen hier zeker vaker eten.