Makedonia

Hoofdstraat 67 9501 CN Stadskanaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Makedonia

Iris K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Heerlijk gegeten, een explosie aan smaak. Onwijs tevreden!
Zelfs in de Balkan is zulke kwaliteit moeilijk te vinden. Met iedere hap voelde ik me thuis, proefde ik thuis.
Ze hebben een kersverse trouwe klant uit Slovenië erbij.
TJK .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Op Zaterdagavond zit het bijna vol. Reserveren nodig. Vrije keuze uit de kaart bij een drie of viergangen menu.Enkele gerechten met bijbetaling. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Eten niets op aan te merken. Heel smakelijk. Karaf huiswijn 12 euro. Karaf water werd aangeboden zonder kosten. 3 gangen diner voor 31.50
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Met een hele grote groep heerlijk gegeten, bediening vriendelijk en vooral persoonlijke aandacht, ook voor kinderen werd door ons gewaardeerd. Verrassend heerlijke gerechten!! Goede sfeer en prijs en kwaliteit in verhouding. Balkan restaurant Makedonia in Stadskanaal is u aan te bevelen.
Kelly S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
We hebben al meerdere keren bij Makedonia gegeten en zijn altijd goed tevreden. Prijs/kwaliteit is prima. Wij kiezen vaak voor een 4 gangen menu inclusief drankjes, dit kost 35 euro. Je hebt dan wel vrije keus van de kaart. Het eten smaakt altijd prima, mooi opgemaakte borden en ook de bediening is vriendelijk en loopt hard voor je.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Wij hebben hier met 8 personen gegeten en waren erg te spreken over het restaurant. Het eten (zowel vlees, vis als vegetarisch) was erg lekker, hier en daar wat aan de zoute kant en de zalm ietwat droog, maar over het algemeen ontzettend lekker. De bediening was vriendelijk, netjes en er werd goed meegedacht met iemand uit ons gezelschap met glutenallergie (speciaal brood gehaald, goed nagevraagd wat wel/niet kan, super!!). Daarnaast hing er een gezellige sfeer en zag het restaurant er netjes uit. Het is dat we niet in de buurt wonen, maar anders zouden we hier zeker nog eens eten!!
Fbockstael .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Gisteren met 3 personen gegeten bij Makedonia. Gelukkig hadden we gereserveerd want het zat stampvol. De inrichting is goed verzorgd, evenals bestek en servies. De bediening was aardig, niet bijzonder.
Het eten was lekker, maar miste wat mij betreft toch wel iets om echt top te zijn. De sausjes bij de raznici bijvoorbeeld leken erg op kant en klare sausjes (aangemaakte fritessaus en shaslicksaus). Echt goedkoop was het nu ook weer niet. Porties waren wel meer dan voldoende. We misten toch eigelijk wel de echte gastvrijheid die we wel in b.v. Kroatië ervaren waar we al meer dan 10 jaar jaarlijks komen. Voorbeeld daarvan is het kleine aperetiefje dat in Kroatië zonder probleem (en zonder kosten) aan je wordt aangeboden. Daardoor voelt Makedonia een beetje "killer" aan. Maar misschien verwachten we iets dat in Nederland allerminst gebruikelijk is...
We hebben zeker lekker gegeten en zouden ook terrug gaan om andere gerechten te proberen die op het menu staan, ware het niet dat we hier slechts een weekje op vakantie zijn en 250 kilometer verderop wonen.
Rita C.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
we hebben tijdens de moonlight shopping in Stadskanaal heerlijk gegeten bij makedonia.
een pluim voor jullie.
komen zeker nog een terug.
Kanaalwatcher .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Een 4-gangenmenu gegeten tegen het verbouwingstarief van 22,50 uur! Eten was prima. Buitengewoon smakelijk dessert. Service is wat kil en voelt niet als huiselijk. Restaurant is onlangs opgeknapt: mooi, maar clean, met videoschermen waar een openhaardvuurtje op wordt getoond. Toch een aanrader: prijs-kwaliteit verhouding is goed.
Rinco E.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Goede en vriendelijke bediening. Dat compenseert het eten niet. Ze zijn wel snel en het eten is zeker niet duur. Heel slim want ze komen elke vijf minuten vragen of men nog iets wil drinken. daar zit flink wat winst in.