Makasih Indonesian Foodbar

Laarderweg 10 1402 BH Bussum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Makasih Indonesian Foodbar

woensdag t/m zondag van 17:00 t/m 22:00
Keuken is geopend tot 21:30
LET OP! Wij zijn vanaf 21 januari 2019 gesloten en openen onze deuren weer vanaf 20 februari 2019.
Wil je weten wat we uitspoken? Volg ons op Facebook en Instagram

• Mastercard , Pin , Visa
  • Wi-Fi
9,3

Jouw recensie over het restaurant Makasih Indonesian Foodbar

Peter M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Goeie keuken. Met kritische Indische ouders gegeten en die waren vol lof. Goed concept van kleine gerechten die je ook kan delen. Heerlijke sate’s.
Leuke ontspannen sfeer.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Fijn eten leuk restaurantje. Was niets vermoedend dicht bij de keuken gaan zitten, dan zit er wel een sterke bak-geur aan je kleding.
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Een gezellig klein restaurant met een kleine maar overzichtelijke kaart. We hebben heerlijk gegeten en komen beslist terug .
Myriam K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Saté en nasi met groenten voor 8 personen opgehaald. Zeer teleurstellend. Het eten was niet warm genoeg,de nasi veel vet met ook teveel zout. De rijst was donkerbruin en zag er niet smakelijk uit. De saté was ook niet warm met één derde aangebrand. Kortom niet aan te bevelen en verhoudingsgewijs erg duur. Bedroevend.
Debby S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Eerste keer, en ik moet zeggen aangenaam verrast. Geen grote diversheid op de kaart maar wel echt heel goed indonesisch eten! Wij komen zeker een keer terug
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heel lekker gegeten. Lijkt mij voor de koks nogal rokerig. Misschien een goede afzuiging in de keuken?
Paulien G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Héééérlijk gegeten en goede en vriendelijke bediening! Wij komen zeker nog een keer!
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Wat is Makasih een (voor mij verborgen) schat!!! Als échte liefhebber heb ik in tientallen Indische restaurants in Nederland gegeten en neem maar van mij aan: de verschillende soorten saté bij Makasih behoren echt tot de absolute top!! Van de BBQ en dat knalt er vanaf. Hier geen klassieke rijsttafels, maar losse, echt authentieke gerechten. Ook geen consessies aan de “Hollandse smaak”. Als ik de kans krijg, dan snel een keer terug. De service was supervriendelijk & betrokken en de prijs / kwaliteit verhouding meer dan perfect. Ga zo door!
John K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten , we komen zeker terug! ????????
Menno R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Zeer vriendelijk personeel, kwalitatief goed origineel eten met zorg bereid. Echt een aanrader!
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Een top locatie. De gerechten zijn met liefde bereid, de smaken zijn authentiek, de sfeer is hartelijk en gezellig. Een aanrader.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Wat een verrassing. Nog nooit geweest terwijl het 'om de hoek' bij mijn huis is. Verrukkelijke gerechtjes, heel aardige gastvrouw, leuke ambiance, gewoon relaxed. Echt genoten. Kom er graag weer.
Maroesja V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk en goed eten. Echt smullen!
Ivan L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Wauw, wat hebben we heerlijk gegeten! Het eten, het (streetfood)concept, de bediening, de sfeer; we hebben er niks op aan te merken en spreken van een zeer geslaagde avond! Terimakasih, Makasih en tot snel!
Toine B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We wilden snel ergens wat eten voor een niet al te hoge prijs en kwamen via IENS dit Indonesisch restaurant tegen. Het is een klein, ietwat weggestopt restaurantje wat ons mede daarom wist te verrassen. We verwachtten een donkere Aziatische stijl, maar het interieur is simpel met een kleine hipster touch en had toch een fijne sfeer. De keuken is open, inclusief BBQ. Dit zorgde wel voor wat hoestbuien vanwege de lichte rooklucht. Het eten was heel erg lekker en snel klaar (minder dan 30 min - bij half gevuld restaurant op een zondagavond). Er is prima keuze op het menu, waarbij je zelf meerdere kleine gerechtjes kan kiezen voor rond de €7. Wij - vaak grote eters - hadden aan en gerechtjes en een bijgerecht zeker genoeg. Het is dan ook voor een avondje.uit eten verrassend goedkoop! De service was uitstekend, hele aardige bediening en zelfs de kok kwam even vragen of het eten lekker was. Zeker een aanrader, wij gaan zeker terugkomen!
H B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
bevlogen enthousiaste mensen met een passie, die je proeft en ziet, word je blij van!
C W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Eten is erg lekker, gevarieerde bijzondere smaken. Alleen de wachttijd voordat er iets te eten op tafel kwam, was
een uur!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Complimenten voor de beide koks. Heerlijk gegeten en zeker op herhaling. Wat een bof dat ik hier om de hoek woon en dus vaker kan langs komen om te genieten. Alle gerechten waren smaakvol. Volgende keer de rest van de kaart uitproberen. Als extraatje ook een heel vriendelijke en relaxte bediening met alle tijd voor ons als gasten. We voelden ons echt thuis. Een vette aanrader en een pareltje voor de buurt.
H V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten, authentiek maar wel echt even anders Indonesisch. Hier komen er zeker snel terug!
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Rustige avond met heerlijk eten!