Makasih Indonesian Foodbar

• Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Erg lekker.
Inrichting aanpassen niet op houten banken laten plaats nemen. Afzuiging mag wat beter!
Lydia T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Gisteravond met vier personen gegeten voor de 1ste keer navolging de reviews. Het was héérlijk en absoluut een aanrader. Wij komen gauw weer, al was het alleen al voor de fantastische saté!!!!
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Eten is heerlijk service goed Geen luxe restaurant maar de sfeer prima. Niet veel keuze maar alles is lekker wie van Indonesië’s eten houd een aanrader
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Een heel gezellig zaakje en een warm welkom. De Indonesische keuken was geweldig en ruime keuze van het menukaart, ook voor vegetariërs. Aanrader is de sate! Personeel is oplettend en erg vriendelijk. We komen graag terug.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Echt een foodbar. We hebben lekker gegeten. Zeer vriendelijke en attente bediening.
We komen terug, maar niet voor de sate kambing want daarvan viel de kwaliteit van het vlees tegen.
Loraen V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Per t
Loraen V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Per toeval hier terecht gekomen, omdat we eens ergens anders wilden eten dan in Utrecht. Het eten was heel lekker! Toch weer anders dan een ‘standaard’ rijsttafel en de smaken waren voortreffelijk. Vooral de Sayur Assam soep was super! Alle smaken uit Indonesie kwamen samen. Personeel geduldig, vriendelijk en geinteresseerd. Top!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Indonesisch eten zoals je het op straat in Jakarta bij een kraampje haalt. Uitstekend. Ook goede service! Hadden wat meer wijnen en bieren in het assortiment gemogen (1 rode wijn op kaart), maar de rode wijn was prima. Zou de tent zeker aanraden. (En let op het opstapje)
Oscar M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Super lekker gegeten vriendelijke bediening
Josefa V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Lekker indonesisch eten in een eenvoudig maar gezellig restaurantje. Alles wordt vers gemaakt. Het duurt dus wel even voor je bordje er is.....je moet geen haast hebben! De saté is overheerlijk! Helaas was de kambing al op toen wij kwamen. We komen zéker terug !
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
De inrichting is eenvoudig en dat is prima, maar er is denk ik meer te doen qua wanddecoratie en misschien ook de verlichting
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Voor vegetariërs ook genoeg keus, de vegetarische saté is een echte aanrader!
Het is een erg leuk en hip restaurant, de service was top en er hangt een fijne sfeer.
Wij komen hier zeker nog eens terug.
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Eten was goed ik miste een kleine rijsttafel.
Herbert W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
WAARSCHUWING! Het eten is verslavend lekker. De saté’s behoren tot de beste van Nederland.
De service met een grote glimlach is ontwapenend. Het grote gevaar is dat je terug komt voor meer van al dat lekkers.
Coenraad D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Nasi goring is heerlijk, maar eigenlijk heeft alles lekker gesmaakt. Ik heb naar pittig gevraagd en dat was goed te doen. Direct weer een boeking gemaakt. Hou het scherp en goed lieve mensen, tot gauw.
Ishtar S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Fantastisch gegeten! Indonesian streetfood van topkwaliteit. Hippe aankleding. Bediening is geweldig, zorgzaam en met passie voor mooi eten. Wij komen zeker terug!
Annemarie E.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
De bediening was super vriendelijk en had persoonlijke aandacht voor de klant. Je had echt het idee dat ze alles voor je wilde doen en niets teveel was. Helaas woon ik niet in de buurt, anders kwamen wij er zeker vaker!!
Daniël M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Gezellig restaurant die met passie wordt gerund. Ideale plek om even laidback een heerlijke Indische snack of maaltijd te eten. De Saté is een echte aanrader die moeilijk te overtreffen is. Service, kwaliteit eten & prijs komen allemaal goed overeen!
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Het eten was top en niet duur! Leuk (Indonesisch) concept dat je meerdere kleine gerechten besteld en deze deelt. Erg gezellig en leuk om van alles te proeven!

Service was top. Wij hebben een leuke avond gehad