Makasih Indonesian Foodbar

9,3

Jouw recensie over het restaurant Makasih Indonesian Foodbar

Ivan L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Wauw, wat hebben we heerlijk gegeten! Het eten, het (streetfood)concept, de bediening, de sfeer; we hebben er niks op aan te merken en spreken van een zeer geslaagde avond! Terimakasih, Makasih en tot snel!
Toine B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We wilden snel ergens wat eten voor een niet al te hoge prijs en kwamen via IENS dit Indonesisch restaurant tegen. Het is een klein, ietwat weggestopt restaurantje wat ons mede daarom wist te verrassen. We verwachtten een donkere Aziatische stijl, maar het interieur is simpel met een kleine hipster touch en had toch een fijne sfeer. De keuken is open, inclusief BBQ. Dit zorgde wel voor wat hoestbuien vanwege de lichte rooklucht. Het eten was heel erg lekker en snel klaar (minder dan 30 min - bij half gevuld restaurant op een zondagavond). Er is prima keuze op het menu, waarbij je zelf meerdere kleine gerechtjes kan kiezen voor rond de €7. Wij - vaak grote eters - hadden aan en gerechtjes en een bijgerecht zeker genoeg. Het is dan ook voor een avondje.uit eten verrassend goedkoop! De service was uitstekend, hele aardige bediening en zelfs de kok kwam even vragen of het eten lekker was. Zeker een aanrader, wij gaan zeker terugkomen!
Huib B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
bevlogen enthousiaste mensen met een passie, die je proeft en ziet, word je blij van!
C W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Eten is erg lekker, gevarieerde bijzondere smaken. Alleen de wachttijd voordat er iets te eten op tafel kwam, was
een uur!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Complimenten voor de beide koks. Heerlijk gegeten en zeker op herhaling. Wat een bof dat ik hier om de hoek woon en dus vaker kan langs komen om te genieten. Alle gerechten waren smaakvol. Volgende keer de rest van de kaart uitproberen. Als extraatje ook een heel vriendelijke en relaxte bediening met alle tijd voor ons als gasten. We voelden ons echt thuis. Een vette aanrader en een pareltje voor de buurt.
H V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten, authentiek maar wel echt even anders Indonesisch. Hier komen er zeker snel terug!
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Rustige avond met heerlijk eten!
Dimphy V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Leuk pandje en gezellige indeling. Fijne authentieke gerechten!
We hadden al gelezen over de slechte afzuiging, dus na verloop van tijd zit je in de bak- en braadlucht. Dat is echt wel jammer, want maakt dat je niet gezellig gaat zitten natafelen.
Rebecca G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Zo vers en lekker en echt met passie gemaakt, dat kon je proeven. Authentic en creatief gerechten. Glutenvrij geen probleem. Als vegetarier had ik niet zo veel keuzes als mijn vlees etende vrienden maar die heel vriendelijke eigenaars zeiden dat ze meer veggie opties aan het ontwikkelen zijn, en kunnen nu meer opties al voorbereiden als je een dag van te vorer belt. Ik ben zo blij dat we in Bussum zo een echt foodie plek hebben.
Lydia T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten, maar doe wat aan het afzuigsysteem. Nu kan de deur nog open blijven, straks wordt het kouder en dan moet de deur dicht en dan heeft de gast echt problemen met de rook
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Oorspronkelijke smaken, precies goed. Vriendelijke ontvangst en relaxte sfeer.
De kaart mag nét iets meer keuze bieden maar een kniesoor die daarop let.
We komen terug!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
YES.. finally found it.. een Indonesische keuken die goed kruidt.. na diverse (eigenlijk alle) teleurstellende Toko's in het Gooi..Ze zijn super gastvrij en lopen niet naast hun schoenen. Wij komen terug.. Heerlijke gerechtjes. Graag nog wat meer verkenning van de groentes.. Van ouders geleerd.. dat proef je. GA ZO DOOR! (Lokatie Laarderweg kun je door smaak vergeten.. ;-) )
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Erg lekker.
Inrichting aanpassen niet op houten banken laten plaats nemen. Afzuiging mag wat beter!
Lydia T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Gisteravond met vier personen gegeten voor de 1ste keer navolging de reviews. Het was héérlijk en absoluut een aanrader. Wij komen gauw weer, al was het alleen al voor de fantastische saté!!!!
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Eten is heerlijk service goed Geen luxe restaurant maar de sfeer prima. Niet veel keuze maar alles is lekker wie van Indonesië’s eten houd een aanrader
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Een heel gezellig zaakje en een warm welkom. De Indonesische keuken was geweldig en ruime keuze van het menukaart, ook voor vegetariërs. Aanrader is de sate! Personeel is oplettend en erg vriendelijk. We komen graag terug.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Echt een foodbar. We hebben lekker gegeten. Zeer vriendelijke en attente bediening.
We komen terug, maar niet voor de sate kambing want daarvan viel de kwaliteit van het vlees tegen.
Loraen V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Per t
Loraen V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Per toeval hier terecht gekomen, omdat we eens ergens anders wilden eten dan in Utrecht. Het eten was heel lekker! Toch weer anders dan een ‘standaard’ rijsttafel en de smaken waren voortreffelijk. Vooral de Sayur Assam soep was super! Alle smaken uit Indonesie kwamen samen. Personeel geduldig, vriendelijk en geinteresseerd. Top!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Indonesisch eten zoals je het op straat in Jakarta bij een kraampje haalt. Uitstekend. Ook goede service! Hadden wat meer wijnen en bieren in het assortiment gemogen (1 rode wijn op kaart), maar de rode wijn was prima. Zou de tent zeker aanraden. (En let op het opstapje)