Makan Swietie

Klarendalseweg 153 6822 GG Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Makan Swietie

MO1973 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Ik ben een regelmatige bezoeker. Eten is redelijk tot goed. Hangt ervan af weet je neemt, probeer wat dingen uit uit zou ik zeggen. Zelf vind ik de pindasoep, bruine bonen, roti kip en het schaapvlees altijd lekker bij Makan Swietie. Service en snelheid van afhaal zijn slecht, het duurt te lang en het maakt niet uit wanneer je komt. Het decor is niet mijn smaak, het is wat oud en vervallen.
Nwn79 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Eten was ok... Helaas bleek er ineens een toeslag van 1 euro bij halve portie te gelden voor bami/nasi. Dit staat niet op de website en ook niet op de prijslijst in de winkel. Ook is hier niets over gezegd bij de telefonische bestelling. Toen ik hierover belde, kreeg ik excuses, maar werd de verantwoordelijkheid bij de eigenaar neergelegd. Hij is "bezig" om de website aan te passen. Het gaat niet om de euros, maar over communicatie. Men had ook kunnen wachten met het doorvoeren van de prijsstijging totdat de eigenaar zijn website had aangepast....
Succes, maar voor mij wordt het een ander restaurant voortaan.
Tomas J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Vanavond Roti gegeten met mijn vriendin bij makan swietie. Bij binnenkomst (17:50) twee roti kip besteld. Een rol en een speciaal. En een fles fernandes. Gezien het tijdstip was het zeer druk met de afhalen. Maar dat neemt niet weg dat wij een ruim half uur hebben moeten wachten op ons eten. Vervolgens werd er eerst een roti rol gebracht. Glazen voor het drinken heb ik zelf maar gevraagd in het halve uur wachten. 5 minuten later eindelijk mijn roti speciaal. Maar de roti pannekoek bleef nog eens 5 minuten achterwege. Al met al een zeer slechte service voor de dinerende gasten op het moment dat er veel eten word afgehaald. Want dat liep aan de lopende band door. Bij melding van deze onvrede tijdens het afrekenen heb ik het moeten doen met een "sorry, maar het was erg druk" zal er zeker nog een keer roti eten. Maar dan haal ik het wel af.
Ricardo W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
Heerlijk eten, goede service en veel eten voor weinig geld. Mijn favoriete gerecht is nasi moksi meti veel vlees en een groot bord rijst erbij. Goedkoop en voortreffelijk. Ik kom hier al 10 jaar voor de lekkerste roti en nasi moksi meti gaat u naar klarendal.
Gert F.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Niet voor de eerste keer, togen we afgelopen zondag opnieuw naar dit (h)eerlijke eettentje in Klarendal. Het was er tamelijk druk en vanuit de bediening was er niet perse snel aandacht voor ons, maar de sfeer was uitstekend en relaxed. 'all in due time'... Nadat we eten besteld hadden en wat te drinken gepakt, nog gezellig even zitten kletsen met de eigenaar.
Het eten (in ons geval een Roti lamsvlees en Roti bakeljauw) smaakte uitstekend, was ruim voldoende en overduidelijk vanuit verse ingrediënten bereid. De Surinaams-Javaanse oorsprong van de kok(kin) is in dit gezellige eettentje altijd onmiskenbaar aanwezig.
Voor de prijs hoef je het eten hier niet te laten: met z'n tweeën goed gegeten en gedronken voor circa € 25,-, daar kan ik alleen maar respect voor hebben. Wat mij betreft een voorbeeld voor hoe de horeca ook kan zijn; gastvrij, vriendelijk, met oog voor wat belangrijk is in een restaurant (het eten en niet zozeer de aankleding) en tegen prijzen die voor bijna iedereen doenbaar zijn. Complimenten en wat mij betreft zeker niet de laatste keer geweest dat we daar hebben genoten.
John H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Vriendelijk, lekker,nassi kerrie met kipfilet aanrader! Prima afhaalrestaurant en altijd gezellig!
Al jaren een verrijking van de klarendalseweg
Gerhard En Peter M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
de lekkerste écht surinaamse roti in arnhem! veel afhalers en eenvoudige inrichting. maar waar eet je een heerlijke surinaamse maaltijd voor minder dan 10 euro? biertje er bij en je eet je vingers er bij op! ruime keuze,
superviendelijke bediening, snel en heerlijk eten. Top!
Roosmin .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
echt lekker ik zeg je, maar je moet wel de tijd nemen ( hebben) wordt aan gewerkt zeggen ze. tussen tijds kun je op ons rekenen.