Majestic

7,1
5,6
Purplelady .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Na paar keer langs te lopen hadden we eindelijk een plekje laat in de avond.
De bediening was langzaam, we zaten er best lang voordat we werden geholpen.
En bij het bestellen deed er een bediende alsof we dom waren en niet wisten dat er alcohol in de cocktails zaten. Wij kunnen wel lezen en het was niet onze eerste keer.
Toen ik wilde gaan pinnen kon hij de aparaat niet vinden en moest ik helemaal naar binnen lopen. Maar aan de tafel naast ons zaten paar jonge meiden en bij hen had hij opeens wel de pinautomaat bij de hand. Dat vond ik erg. Het is een goede locatie de drank zijn wel prijzig. Verwacht ook wel dat de service een beetje redelijk zal zijn, maar helaas.
Jofie .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Na een drankje op het terras onder de heaters, hebben we binnen een hapje gegeten. Redelijke kaart en nette bediening, waarvan het merendeel Engels spreekt...? Mijn vrouw koos voor de Coquille en ik nam saté, ijs na en een kopje koffie. Alles bij elkaar redelijk eten maar aan de prijs, dat zal de locatie zijn, aan de Dam in Amsterdam. Maar bijvoorbeeld € 4,20 voor een kopje thee en € 7,50 voor een glas gangbare Chardonnay in zo'n type restaurant is wel prijzig. Maar goed dat eet je ook aan de voet van de Dam. Geen topper, maar een drankje buiten is wel gezellig met veel publiek.
MARTINKLASSE .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Zeer slechte spareribs, overgaar en niet te eten. Service is redelijk. l
Mooie locatie op de dam. Verhouding prijs kwaliteit ..zeer over de top qua prijs!!

Mvg MARTIN
L-Huisman .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Hier wezen eten met 2 vriendinnen. De ober was een chagrijn. Toen onze bestellingen werden afgenomen, had ik een aantal vragen over de broodjes. Bij elke vraag die ik stelde keek de ober steeds geïrriteerder en antwoordde simpelweg erg bot. Het drinken was ongelofelijk duur en kwam gewoon uit een fles ipv een klein flesje voor op tafel. Nou dat heb je nou met eten op de dam, waar alles duur is. Gelukkig smaakte het broodje erg goed.
molukserecepten .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Majestic, was super! Het eten was heerlijk, mooi opgediend. Het was super Saparua. Dat alles gegeten in een mooie omgeving. Majestic heeft een romantische warme uitstraling. Het geeft rust, even genieten na een drukke dag. De bediening was klantvriendelijk en hulpvaardig. Stelde een vraag en drietal mensen zorgen ervoor dat je vraag wordt beantwoord. Majestic is zeker een aanrader. Wanneer je er bent, Go Saparua!
Freddy S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Een super leuke plek, zowel binnen (chic) als buiten, fijn terras in de zon. Maar het personeel is veelal arrogant en vaak onvriendelijk of zelfs neerbuigend. Een fles wijn is goedkoper als je met zijn tweetjes bent dan ieder twee glazen wijn, wat een prijzen - echt over the top. En dan is het glas nog maar half gevuld ook. Op de snacks (brood, nachos, bittergarnituur etc) niets aan te merken. We komen hier dus eigenlijk alleen voor de plek want die is subliem. Jammer dat het meeste personeel zich daar ook naar gedraagt.
SimonDi .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Toplocatie,met geweldig terras en veel te zien, heerlijke lunch, sate en hamburger met frites een lekker wit wijn Chardonnay en 2 biertjes, aanvaardbare prijs voor die locatie en die luxe inrichting,
we hadden een fijne middag
Bram K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Heel goed ontvangen, de kogelbiefstukken waren iets taai, degene van mn dochter terug gegeven, ivm, een haar op het bord. Men maakte een nwe voor haar, waarvan we merkte, dat dat vlees stukken beter was, en smaakte. Kan men misschien, niets aan doen, ivm, de vleesleverantie. Voor de rest was het super, maar het nagerecht, klopte niet echt, wat men op de menukaart schrijft. Eerdere keren beter gegeten, maar we komen gewoon nog een keer hoor!!! Kan altijd gebeuren zoiets, komt goed...
Wgkoens .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Zomaar op een donderdagavond. Geweldige locatie binnen en buiten. Uitstekende bediening. En de wokgerechten worden hier serieus genomen. Wat lekker zeg!
Mike D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Vandaag wezen lunchen, mooie zaak, mooie locatie, maar zeer onvriendelijke bediening, en zeer overdreven met de prijs! Drank gemiddeld 4 euro, zelfs een glas melk.
Tosti 4.50 niet echt speciaal. Verder hadden we een sandwich met vitello tonato, saai broodje met dikke plak kalfsrosbief en tonijn mayonaise die ik moest zoeken.
2x clubsandwich a 13.50, waren wel ok, goed van smaak en gereserveerd met patatjes.
Uiteindelijk waren we met 3 personen en 1 kind 70 euro kwijt, normaal geen probleem als de prijs/kwaliteit ok is..Pluspunt is het uitzicht op de dam.
Volgende keer rij ik liever door naar zaandam om daar een rijkelijke lunch te nuttige op de zaandamse dam!
Sho S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2013
Restaurant is prachtig om te zien, helemaal mijn stijl. Bij binnenkomst wordt je niet echt hartelijk begroet en moet je lang wachten tot er iemand komt om je bestelling op te nemen. Service heb ik toch een 7 gegeven omdat het daarna door de serveerster goed werd gemaakt.
Mojitos zijn heerlijk. Ik had de hamburger en nergens zo een lekkere hamburger gegeten. Mijn moeder had de garnalen en die waren ook heerlijk heb ik begrepen. Al met al kom ik zeker terug voor het eten de mojitos en dan neem ik de bedienng niet al te serieus.
Chantal C.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Toplocatie met mooi terras op de Dam. Mooi strak en luxe ingericht. Duur (1 Hoegaarden witbier voor 7,-). Een uitsmijter is een uitsmijter en geen 10,- waard. Bediening was slecht. Na lang wachten en zwaaien ...
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2012
Een drukke woensdagavond, geen reservering en toch in 5 minuten EN fijn te woord gestaan EN een mooie tafel. Vlotte bediening (snel drankje) en zeer correct 2-talige (buitenlandse gast) toelichting op de kaart. Zeer snel het eten op tafel en goed op smaak. Huisgemaakt minestrone voor haar en een vegetarische salade voor hem. fijn gekruid, geen laffe 'vega' mengsels maar erg op smaak. Het gaat er hier lekker Amsterdams 'snel' aan toe met heel veel warmte in de bediening. Erg correct en prettig. Prijs is 'Amsterdams' (€ 45,-) maar alles waard.