MAITA

Meer informatie over restaurant MAITA

Dinsdag t/m Zondag: 17:00 tot 22:00 uur

• Nederlands gesproken , Wi-Fi
9,4

Jouw recensie over het restaurant MAITA

Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Heerlijk gegeten. Genoeg keuze in gerechten en de ober gaf goede uitleg over de gerechten. De ceviche was heerlijk! Wij komen zeker terug.
Penny G.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Heerlijk gegeten, en de bediening was zeer vriendelijk! Kom zeker nog een keer terug.
Roeji W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Heerlijk eten, bediening was niet echt scherp. Lang wachten op drankjes en bediening.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Maita! wat een heerlijke gerechtjes, amai. Daarvoor kom je hier. Entourage leuk. We hadden een tafel gereserveerd maar was niet goed doorgekomen, maar was toch goedgekomen. Geen karaf kraanwater, dat moest per glas. Dan per glas. De gerechtjes mooi in balans en nieuwe smaken. Ik werd geinspireerd. Vetje gepaired met zuur/bitter, een nootje. Toet was goed. Verdejo / Sauvignon Blanc een mooie combi. De waiters mogen nog wel wat leren over gastheer/gastvrouwschap. Wijn wordt ingeschonken alsof there is no tomorrow. En dan moet er al snel een nieuwe fles komen want de eerste was al uitgeschonken bij een deel van de tafelpartners, we waren met 4. Die fles was er ook anders wel gekomen, Maar dan de eerste eerst elegant verdeeld. Mmmmaita.
Andrea D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
Heerlijk gegeten , helaas wederom veel te harde muziek,met een groepje van 6 kan je niet met elkaar praten,
Toen wij een opmerking hierover maakten werd er gezegd dat het bij het CONCEPT hoorde....
Super jammer
Quien H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Ik eet altijd fantastisch hier. Maita staat in mijn top 5 beste restaurants van Haarlem.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Heerlijk gegeten met het gezin. Zeer goede kwaliteit, bijzonder mooie smaken, zeer stijlvol ingericht, lekkere muziek op de achtergrond en erg leuk om aan de sushi chef's table te zitten. Echt de moeite waard!!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Gerechten van uitstekende kwaliteit! Bediening wat zakelijk en niet altijd in de buurt wanneer nodig, maar wel professioneel en zeer toegewijd. Een niet nader te noemen incidentje werd koninklijk opgelost. Zeker een restaurant het omrijden waard!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Shared dining van wel wat kleine porties, die nogal aan de prijs zijn. (6 aspergetips voor 5 euro). Wel kwalitatief goed.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heerlijke, aparte gerechtjes, als kunstwerkjes opgemaakt.
Leuk dat wij pal voor de open keuken zaten en de kok razendsnel
al die prachtige dingen zagen maken. Aanrader!
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Voor derde keer hier gegeten met vrienden en voldeed weer aan de verwachting! Bediening geeft goede adviezen over combinaties en alles wat dán op tafel komt daar smul je van. Vooral alles met truffel is zalig en de zeebaars is voortreffelijk. Komen zeker weer terug.
Erna S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Eten is echt super lekker! Wij gaan zeker nog eens terug om andere gerechten van de kaart te proeven. Mooie lokatie, leuk personeel. Aanrader!
Sybiel S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Super lekker gegeten. Heerlijke wijn. Goede en vriendelijke bediening.
Recencies gelezen die wat aanmerkingen hadden op de lange wachttijd en kleine gerechten. Hebben wij absoluut niet zo ervaren. Alles was top!!
M D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Bij binnenkomst een hartelijk ontvangst. De menukaart werd uitgelegd en kregen op verzoek ook suggesties. Menu keuze voldoende. Fantastisch gegeten. Mooie wijnkaart. De bediening was zeer vriendelijk en kwamen ook geregeld vragen of alles naar wens was. Gezellige en sfeervolle inrichting. Een absolute aanrader wat ons betreft
Jose W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Vrijdagavond at ik met drie vriendin bij Maita. Voor de eerste, en zeker ook voor de laatste keer. We werden, na een koele ontvangt (en dat kwam niet alleen door het natte en koude weer) aan de tafel bij de speaker gezet. Met elkaar praten was bijna niet mogelijk. Toen wij onze serveerster vroegen of de muziek iets zachter kan keek ze ons raar aan en liep weg. Dat was nog maar het begin van een heel bijzondere ervaring, die ik hopelijk niet heel vaak meer mee ga maken.

We wilden de kaart ontvangen, maar de serveerster wilde toch graag eerst de wijn er doorheen duwen. Zij adviseerde, lees commandeerde, om vooral een fles rood en wit te bestellen voorbij alle gerechten die we zouden gaan bestellen. We besloten toch eerst de kaart te bestuderen.

Na het kiezen van de wijn en de, ik kan niet anders zeggen, heerlijke (te kleine en te dure) gerechtjes, kwam er weer een andere serveerster aan onze tafel om de glazen bij te vullen, met andere wijn. Dit leek ons geen goed plan, dus daar zeiden wij iets van. Weer een boze dam in de bediening erbij. Hoofd bediening, onze eerste serveerster, kwam vervolgens melden dat wij een "vervelende" tafel waren. Ze wilde haar werkzaamheden beperken tot het brengen van de gerechten en verder niets. Dat klonk ons prima in de oren. De bediening moet naar mijn mening op de achtergrond aanwezig zijn.

Nogmaals, het eten was lekker, maar wat een slechte bediening. Voor ons geen reden om terug te keren naar Maita.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Eerst het goede nieuws: echt verrassende smaken. Lekker! Helaas daarna veel slecht nieuws: idioot kleine proporties, de prijzen en een merkwaardig reagerende bediening als we hier wat over zeggen: ‘Would you like to see the menu?’, was de reactie. Uh, nee: dit kan echt niet. Overigens reageerde een ander deel van de bediening wel weer aardig, maar ook niet zoals gepast zou zijn door iets te bieden. Zo te zien, waren we niet de enigen die wat kritische kanttekeningen plaatsten deze avond. Normaal doen wij dat ook niet, maar het is niet echt tof dat je het idee krijgt dat wij er zijn voor het restaurant en niet andersom. Kortom: de smaak is een lichtpunt, maar daarna is er niet veel meer dat je terug doet verlangen naar dit restaurant. Gemiste kans.....
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Het eten is erg goed, maar alle andere facetten kloppen niet. 6 gangen in 4 en een ½ uur is gewoon te lang, we hebben gang 6 om die reden maaar niet genomen. Nul compensatie vooR langer wachten en of een gang niet nemen, t komt te veel van 1 kant.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
We hebben het laatste gerecht maar afgezegd omdat we er al 3 kwartier op zaten te wachten zonder dat we de kans kregen iets te drinken te bestellen
Frans F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
we hebben nog nooit zo lekker gegeten, we komen gauw terug met vrienden
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Verassend lekker en afwisselend Shared dining