Maison de la Foret

Bezuidenhoutseweg 116 2594 AZ Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Maison de la Foret

Klassiek Frans

Midden in het groen aan de rand van het Haagse Bos zit dit knusse, gastvrije restaurant. Laat je in de watten leggen door de ontzettend vriendelijke bediening en geniet van klassieke, Franse gerechten met een mooi glas wijn. Je kan niet wachten tot het volgende bezoek.

Meer informatie over restaurant Maison de la Foret

mier34 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
TESTTESTTEST .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
chaotische ontvangst: we werden 'geparkeerd' aan een ongedekte tafel tot onze gereserveerde plaats vrij kwam. de gastvrouw wist niet wat ik met aperitief bedoelde, gaf de indruk goedwillend maar volkomen onervaren te zijn.bij het afrekenen kon er geen glimlach van af (ondanks ruime fooi).
De afzuiginstallatie van de keuken werkt niet goed: mijn kleren ruiken nu nog naar frituur.
Nicoros R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Was al lange tijd niet geweest bij La Maison. Weer erg lekker gegeten en heb het erg leuk gevonden. De ontvangst van de gastvrouw was leuk en zorgde ook voor een prettige sfeer. Kom beslist weer eens langs.
Derk-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het gaat om een klein, knus en ook bijzonder restaurant. Het eten was goed. Ook de bediening was aangenaam en voorkomend. De verlichting achterin de zaak maakte geen gezellige indruk. De muziek stond echt iets te hard. Al met al was het leuk er een keer geweest te zijn. Wellicht komen we nog een keer terug.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk en attent.
Tafeltje vlak bij de ingang is niet prettig in de wintermaanden als de deur regelmatig open- en dicht gaat.
Maar we komen hier zeker terug!!
Srlietswaart .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Kwaliteit vlees prima; kokkeltjes bijna leeg, veel vet gebruikt bij het bakkenafzuifinstallatie keuken slecht; sfeer prima. parkeergelegenheid onduidelijk
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker en gezellig geluncht. Roerei vonden wij iets te zout, dat zou aan de kok worden doorgegeven. Er werd ons zelfs aangeboden een nieuw roerei te maken, maar dat hoefde nou ook weer niet. Irish koffie na was prima.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima geluncht al was de roerei iets te zout. Er werd onmiddellijk een nieuw aangeboden, maar zo erg was het niet en we hadden het al voor een kwart op. Lekker wijntje erbij en een goeie Irish Coffee na.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
3 gangen menu ah:
positief; we konden gewoon a la carte bestellen. hoofdgerecht smakelijk maar simpel.heerlijke aardappelen.
negatief: lang wachten op water, goedkope huiswijn (3,20 Europa de fles). voorgerecht, triomf van vis zo uit de verpakking.niets mee gedaan, zelfs niet zelf gerookt. saus ook kant en klaar. op vitello tonato wel een leuk stuk tonijn erop
groenten onder vos bij hoofdgerecht te vet te duur voor wat je krijgt.
bediening: aardige jongen, vreselijke man die zond er ons om een aperitief vroeg de menukaart op tafel legde en een alleen engels sprekend meisje.
ArletteW .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk eten met geweldige service. Zelfs met de AH restaurantactie krijg je de keuze uit de volledige menukaart. Er wordt rekening gehouden met je wensen, je krijgt trouwens ook een lekkere amuse en mandje brood geserveerd. En waar ik zelf altijd zeer van geniet is de aanwezigheid van stoffen servetten! Wij zaten in het eerste deel met leuk zicht op de originele wand met planten en prettige verlichting; gezellig dus. Het achterste deel waar ondermeer de toiletten zich bevinden en ook nog wat tafeltjes vind ik verschrikkelijk qua verlichting (heel hard wit licht). Als ik daar gegeten zou hebben zou ik absoluut de avond minder positief hebben gevonden.
Zomers kun je trouwens ook nog buiten aan het water en de rand van het Haagse Bosch eten. Ergens is dit gewoon een verborgen toppertje. Hier kom ik graag nog eens vaker lekker eten!
Joost N.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Afgelopen zondag samen met mijn vriendin uitstekend gegeten bij dit restaurant. Kwaliteit van het eten was zeer goed en erg vriendelijke service. Via de AH 2de gang gratis actie konden wij hier erg goedkoop eten, maar gezien de kwaliteit van alles was ik meer dan bereid geweest om de volledige prijs te betalen!
Pim L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Op zondagavond gegeten met de Albert Heyn bon.
Ontvangst was prettig, mochten een tafel kiezen en een 3 gangen menu
bestellen uit de kaart. Geen vooraf samengesteld menu.
Vooraf een amuse.
Het voorgerecht, hoofdgerecht en het nagerecht waren lekker en goed verzorgd.
De huiswijn was prima.
Het is zeker, dat we dit restaurant nogmaals bezoeken.
Wij vinden dit restaurant een aanrader.
Jece93ci .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zoals Altijd geweldig gegeten,goede bediening,fijne sfeer en nog nooit teleurgesteld altijd prima en gezellig eten.zeker een aanrader,of je met of zonder kortingsbonnenkomt altijd foed
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Smakeloos, sfeerloos maar er waren wel nog steeds fruitvliegjes. Wijnkaart was niet interessant en de 'verse jus d'orange' leek uit karton te komen. Courgette soep was niet te eten en bijgerechten kwamen halverwege hoofdgang.
I.kramer.bersma .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij hadden een AH bon.
Konden gewoon van de kaart kiezen.
Zeer vriendelijke bediening.
Met 6 dames produceren we aardig wat geluid.
Wij zaten zo dat wij geen last veroorzaakten.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
verrukkelijk gegeten - voldoende keuze uit de gewone kaart zonder AH-actie restricties - aardige bediening - we komen terug!
-Bakker- .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Personeel was zeker vriendelijk maar had geen verstand van het eten of de wijnen. De huiswijn was overigens niet lekker. Het voorgerecht was oké, het vlees van het hoofdgerecht (wildzwijn tournedos ) was wel erg lekker. Helaas was het toetje, en chocolade soufflé, ronduit smerig.
Ook de entourage kan wel wat verbeteringen gebruiken. Achterin leek de ruimte verlicht Door tl balken dus zochten we maar een plekje voorin bij het raam met een wat minder gezellig uitzicht op de bezuidenhoutseweg. Daarnaast werden we de hele avond lastig gevallen Door brom- en fruitvliegen.
Ik zou hier niet zo snel terug komen voor een diner. Misschien voor een kop koffie na een wandeling in het bos, maar dan wel op het terras buiten.
Anoek V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het drie gangen diner was lekker van smaak, de amuse was ook heerlijk! Maar de service en bediening....oelala daar kon geen glimlach vanaf. We voelden ons niet op ons gemak en werden met weinig gastvrijheid ontvangen en geholpen. Jammer dat de chagrijnige stemming van het personeel zo veel invloed kan hebben op de beleving van de avond.