Maison de la Foret

Bezuidenhoutseweg 116 2594 AZ Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Maison de la Foret

Klassiek Frans

Midden in het groen aan de rand van het Haagse Bos zit dit knusse, gastvrije restaurant. Laat je in de watten leggen door de ontzettend vriendelijke bediening en geniet van klassieke, Franse gerechten met een mooi glas wijn. Je kan niet wachten tot het volgende bezoek.

Meer informatie over restaurant Maison de la Foret

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 22:00
Zaterdag Gesloten

chrwil .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Vriendelijk personeel, goede Service. Ambiance was goed. Voldoende privecie tussen de tafels. Locatie rustig iets te ver van de stad. Maar prima te doen
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Hebben in de tuin genoten van het diner. Lekker gegeten en vriendelijke bediening! Komen hier regelmatig en dat zal zo blijven.
Victoria P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
De maaltijd was prima, de bediening vlot en vriendelijk. Alleen pech dat gelijktijdig op het terras een familiefeest gaande was. Dit werd later opgeluisterd door band die heel een hoog volumeniveau had. Men kon in het restaurant daardoor niet meer met elkaar praten. Na het verlaten van het restaurant kon men de muziek een halve straat verderop nog horen.
E. S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij waren hier al eerder. Toen was het OK, reden genoeg om gisteren weer te reserveren.
Wij konden buiten aan het water zitten. Maar al ras bleek dat daar een feest zou plaats vinden met muziek. Het bedienend personeel had het kennelijk te druk. Lang moeten wachten om te kunnen bestellen. Wij zijn toen verhuisd naar een tafel binnen, aan de voorkant, Het duurde vervolgens nog lang tot dat onze bestelling werd opgenomen. Één ober heeft toen opgemerkt dat wij wel heel vaak waren opgestaan om naar de bediening te lopen en weer te vragen. Hij heeft vervolgens ons goed bediend. Een fooi heb ik echter niet gegeven.
Advies: bij een feest(je) met muziek een reservering niet mogelijk maken of terug mailen dat er die avond veel muziek en lawaai zal zijn. Vriendelijke groet, E.
Marga H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prima service, omdat het weer opklaarde mochten we toch op het terras. Hond kreeg ook water. Eten was heel redelijk, en we hebben een heel gezellige avond gehad!
Mil D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Gisteren met man en vrienden voor de laatste keer lekker gegeten bij Joardy de eigenaar/kok van dit restaurant. Jammer dat hij weggaat maar we wensen hem heel veel goeds en mooie, leuke dingen voor de toekomst!

In de loop der jaren regelmatig hier gegeten, soms hadden we geluk en konden we op het terrras aan de achterkant, grenzend aan het Haagse Bos eten.

We zullen al het lekkere en met veel zorg bereidde eten gaan missen!
Per 1 september zit er een andere eigenaar in het restaurant.

Het ga je goed, Joardy!
G. D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Prima restaurant. Informeel, leuk ingericht, verzorgd. Verrassend goede kwaliteit van de maaltijd en veel keuze (oa uitgebreide vega-kaart!).
Madelon H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
De serveerster zou wel iets meer tempo kunnen maken. Verder, zoals altijd weer heel plezierig gegeten.
Yvon P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Eten was prima, het wijnaanbod bestond slechts uit huiswijn, vreemd voor een frans restaurant. Op verzoek is de muziek op het terras uitgezet. Mooi terras aan het water met zicht op het haagse bos. Bediening was correct maar wat plichtmatig
jkdebruijn .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vorig jaar een paar keer prima buiten op het terras gegeten in Maison de la Foret. Ook nu was het weer een heerlijke ervaring om met uitzicht op het bos buiten te dineren.
APA .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Beetje aan opknapbeurt toe. Bediening was geirriteerd dat we na het voorgerecht naar binnen wilden, daarna was dat te merken in de service. Hoofdgerecht was prima voor en na zonder enige fantasie. Voor ah actie prima prijs, zonder ah te duur
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Erg lekker gegeten: met name het vlees was uitstekend!
Diederick C.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Een in alle opzichten aardig restaurant met leuk terras aan het bos. Goede parkeermogelijkheid. Wat ons betreft mocht de muziek uit.
Happertjes .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben goed gegeten. Vooraf kreeg je brood en daarna een heerlijke amuse. voorgerechten van de kaart gekozen: zalm en garnalen waren heel lekker. Als hoofdgerecht: surf en turf was heerlijk. Je krijgt hier ook een goede portie groente bij. Het nagerecht is ook nog een hele lekkere hap. Genoeg keus. Door het prachtige weer konden we buiten, aan het water, aan de rand van het Haagse Bos zitten. We komen zeker terug.
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Prima eten. Decor is een beetje gedateerd. Heerlijk buiten gezeten aan de rand van het Haagse Bos. Bediening was redelijk vlot.
Ara R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Leuk restaurant met een rustig gelegen tuin met uitzicht op het Haagse Bos. Eten was uitstekend. Kleine tip is om borden op te warmen en muziek zachter te zetten.

Kom hier zeker terug en kan het aanraden!
icroep .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Voortreffelijk,heel lekker en warm.
Dessert, cheese cake vond ik te machtig, maar dat is persoonlij. Voor herhaling vatbaar
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Lekker gegeten, maar prijs is wel uit verhouding. Voor het eten zou ik terug gaan, zeker niet voor de muziek. Maar gezien de relatief hoge prijzen is de kans klein dat ik er nog eens heen ga.
Annelies E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuk restaurant, gezellige sfeer.
Heerlijk gegeten en een goede bediening .
Het restaurant was me nog nooit opgevallen maar door de AH restaurant actie ontdekt. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
voor de 3e keer hier gegeten en opnieuw was het eten van prima kwaliteit. Bediening was vriendelijk en attent.
Voor herhaling vatbaar!!