Maison de la Foret

Bezuidenhoutseweg 116 2594 AZ Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Maison de la Foret

Klassiek Frans

Midden in het groen aan de rand van het Haagse Bos zit dit knusse, gastvrije restaurant. Laat je in de watten leggen door de ontzettend vriendelijke bediening en geniet van klassieke, Franse gerechten met een mooi glas wijn. Je kan niet wachten tot het volgende bezoek.

Meer informatie over restaurant Maison de la Foret

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 22:00
Zaterdag Gesloten

7,2
Annelies E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuk restaurant, gezellige sfeer.
Heerlijk gegeten en een goede bediening .
Het restaurant was me nog nooit opgevallen maar door de AH restaurant actie ontdekt. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
voor de 3e keer hier gegeten en opnieuw was het eten van prima kwaliteit. Bediening was vriendelijk en attent.
Voor herhaling vatbaar!!
lasstig L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Oubolligkwa inrichting maar zeker ook de muziek die gedraaid werd, had dit niet verwacht. Eten was verder prima. Ik denk niet dat ik terug zal komen
Heidi K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuke restaurantje, vriendelijke ontvangst en heerlijke gerechten!
Wij komen absoluut wat vaker terug, zeker reserveren als het zonnetje schijnt en de tuin weer open is :-)
seff .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten! De muziek MOET echt anders! En bij binnenkomst was het (te) koud....
Maar op het eten zelf en de bediening is niets aan te merken!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Bij aankomst zijn we prima ontvangen enwe werden vriendelijk en adequaat bediend, rekening houdend met diverse speciale wensen van ons. Het kleinschalige restaurant heeft een aardige ambiance. We kregen eerst een lekkere amuse. De kaart is overzichtelijk en gevarieerd zonder grote prijsverschillen tussen de gerechten. Voor- hoofd- en nagerecht komen in totaal op rond 35 euro en bij de AH-actie is het tweede menu dus gratis. We hebben hier smakelijk gegeten en kunnen dit restaurant, niet ver van station Den Haag Centraal, van arte aanbevelen.
David D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het eten was redelijk smakelijk tot goed, de ambiance gezellig en het personeel sympathiek en servicegericht. Kortom een geslaagde avond !

Qua voedsel: ik heb carpaccio van tonijn genomen die niet fantastisch was, maar gewoon smakelijk, mijn vrouw had de escargots die lekker gekruid waren maar ook nogal vet. Als hoofdgerecht de Steak à la maison resp. Eendeborst, zelfde verhaal. Origineel en lekker vond ik de combinatie van mosterd met gekaramelliseerde suiker als saus bij de steak. Dessert was 2 keer chocoladesoufflé uit de oven, die kunnen we aanraden. Helaas moesten we relatief lang wachten - ik denk 20-30 minuten voor het voorgerecht, terwijl we als eerste besteld hadden, ruim voordat andere gasten überhaupt binnen kwamen. De soufflé duurde bijkans nog langer. Nu moet je in een restaurant ook niet te snel eten maar dit vonden we toch wel een beetje té, het doet vermoeden dat bij drukte de wachttijd wel een uur kan bedragen.

Qua bediening en ambiance: wij hebben de norse man die door enkelen genoemd werd niet aangetroffen. Wèl het Engelssprekende meisje, een Engels sprekende jongen en later ook het Nederlands sprekende meisje. Allemaal erg aardig en attent.
Achterin het restaurant zijn de halogeenspotjes inderdaad te fel, maar ook daar valt het wel mee met de inrichting. Zoals in veel etablissementen moet je niet naar het plafond of de vloer staren, de muren in donkerrood, behangen met schilderijen, en de vele parafernalia en decoraties door het hele restaurant make het gezellig. Wij zaten direct aan het raam, op een paar meter van de voordeur. Het gezelligste hoekje ! Kan koud worden in de winter maar ze gaan daar een gordijn ophangen.
emmastraat30 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Goed gegeten ,voorzijde Restaurant is prettig .Maar achtezijde ruimte niet echt fijn mbt licht en geluid en privacy .Priijs kwalteit redelijk. goede buurzaak om even rustig bij te komen .
eyang .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
de ontvangst was erg vriendelijk ondanks het feit dat we te laat waren als gevolg van een verlate taxi. De bediening was snel, vriendelijk en efficiënt. Ook de kwaliteit van de gerechten was prima.. Dit restaurant is zeker een aanrader.
mier34 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ik eet hier altijd prima, wat betreft het nagerecht zou er wel iets meer variatie kunnen zijn, nu veel met ijs en chocolade producten. verder is een 3 gangendiner 36 euro wat ik toch nog wel aan de dure kant vindt.
je wordt vriendelijk geholpen en het ziet er keurig uit.
TESTTESTTEST O.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
chaotische ontvangst: we werden 'geparkeerd' aan een ongedekte tafel tot onze gereserveerde plaats vrij kwam. de gastvrouw wist niet wat ik met aperitief bedoelde, gaf de indruk goedwillend maar volkomen onervaren te zijn.bij het afrekenen kon er geen glimlach van af (ondanks ruime fooi).
De afzuiginstallatie van de keuken werkt niet goed: mijn kleren ruiken nu nog naar frituur.
Nicoros R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Was al lange tijd niet geweest bij La Maison. Weer erg lekker gegeten en heb het erg leuk gevonden. De ontvangst van de gastvrouw was leuk en zorgde ook voor een prettige sfeer. Kom beslist weer eens langs.
Derk-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het gaat om een klein, knus en ook bijzonder restaurant. Het eten was goed. Ook de bediening was aangenaam en voorkomend. De verlichting achterin de zaak maakte geen gezellige indruk. De muziek stond echt iets te hard. Al met al was het leuk er een keer geweest te zijn. Wellicht komen we nog een keer terug.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk en attent.
Tafeltje vlak bij de ingang is niet prettig in de wintermaanden als de deur regelmatig open- en dicht gaat.
Maar we komen hier zeker terug!!
srlietswaart .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Kwaliteit vlees prima; kokkeltjes bijna leeg, veel vet gebruikt bij het bakkenafzuifinstallatie keuken slecht; sfeer prima. parkeergelegenheid onduidelijk
tineke S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker en gezellig geluncht. Roerei vonden wij iets te zout, dat zou aan de kok worden doorgegeven. Er werd ons zelfs aangeboden een nieuw roerei te maken, maar dat hoefde nou ook weer niet. Irish koffie na was prima.
tineke S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima geluncht al was de roerei iets te zout. Er werd onmiddellijk een nieuw aangeboden, maar zo erg was het niet en we hadden het al voor een kwart op. Lekker wijntje erbij en een goeie Irish Coffee na.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
3 gangen menu ah:
positief; we konden gewoon a la carte bestellen. hoofdgerecht smakelijk maar simpel.heerlijke aardappelen.
negatief: lang wachten op water, goedkope huiswijn (3,20 Europa de fles). voorgerecht, triomf van vis zo uit de verpakking.niets mee gedaan, zelfs niet zelf gerookt. saus ook kant en klaar. op vitello tonato wel een leuk stuk tonijn erop
groenten onder vos bij hoofdgerecht te vet te duur voor wat je krijgt.
bediening: aardige jongen, vreselijke man die zond er ons om een aperitief vroeg de menukaart op tafel legde en een alleen engels sprekend meisje.
ArletteW .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk eten met geweldige service. Zelfs met de AH restaurantactie krijg je de keuze uit de volledige menukaart. Er wordt rekening gehouden met je wensen, je krijgt trouwens ook een lekkere amuse en mandje brood geserveerd. En waar ik zelf altijd zeer van geniet is de aanwezigheid van stoffen servetten! Wij zaten in het eerste deel met leuk zicht op de originele wand met planten en prettige verlichting; gezellig dus. Het achterste deel waar ondermeer de toiletten zich bevinden en ook nog wat tafeltjes vind ik verschrikkelijk qua verlichting (heel hard wit licht). Als ik daar gegeten zou hebben zou ik absoluut de avond minder positief hebben gevonden.
Zomers kun je trouwens ook nog buiten aan het water en de rand van het Haagse Bosch eten. Ergens is dit gewoon een verborgen toppertje. Hier kom ik graag nog eens vaker lekker eten!
Joost N.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Afgelopen zondag samen met mijn vriendin uitstekend gegeten bij dit restaurant. Kwaliteit van het eten was zeer goed en erg vriendelijke service. Via de AH 2de gang gratis actie konden wij hier erg goedkoop eten, maar gezien de kwaliteit van alles was ik meer dan bereid geweest om de volledige prijs te betalen!