Maison Culinaire

Kerkstraat 18 7571 EE Oldenzaal Nederland Kaart

Over restaurant Maison Culinaire

Diner onder de gewelven

Dit Franse maison blinkt uit in heerlijke eenvoud: uiensoep, garnalencocktail, tournedos met pepersaus. In een monumentaal pand in Oldenzaal is Maison Culinaire gezegend met historische gewelven, en er staan geharnaste soldaten op de wacht. De grijstinten, leren stoelen en wit tafellinnen geven het geheel een klassieke sfeer. Tot dertig personen zijn groepen ook welkom!

Meer informatie over restaurant Maison Culinaire

Woensdag t/m zondag van 16:00 tot 23:00 uur.
Op maandag en dinsdag gesloten.

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben met z'n tweeën heerlijk gegeten in dit mooie monumentale pand. Niet alleen het hoofdgerecht maar ook de bijgerechten waren erg smaakvol en de timing van de bediening was erg goed.
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Mooi sfeervol restaurant in het centrum van Oldenzaal.
Een ongedwongen vriendelijke sfeer met een rustiek Frans georienteerde keuken.
Het menu van de chef was goed doordacht en zeer smaakvol,
De geschonken sangiovese huiswijn,met een zeer prettige prijsstelling,vonden wij erg lekker.
Het personeel was zeer warm en vriendelijk met een goede uitleg bij de geserveerde gerechten en wijn.
Frouwke B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Netjes en vriendelijk ontvangen en begeleid naar onze gereserveerde tafel. Goede, overzichtelijke menukaart. Heerlijk gegeten, het smaakte niet alleen voortreffelijk, maar het zag er ook nog leuk uit op het bord.
Het restaurant ziet er netjes en verzorgd uit en is mooi ingericht. Ook de toiletten keurig.
Er is genoeg ruimte tussen de tafels waardoor je voldoende privacy hebt. Al met al bijzonder goed.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker uit eten met gezelschap. We hebben ons laten verrassen door het het keuzemenu. Het menu was goed samengesteld met bijpassend wijnarrangement. Heerlijk.
Restaurant is gezellig en sfeervol ingericht en draagt zeker bij tot een gezellig avondje uit eten.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij waren blij verrast met de goede service en sfeer bij Maison Culinaire. Gangen waren mooi geproportioneerd en opgemaakt. Bovendien was het gewoon erg lekker. Wij komen zeker nog eens terug.
AdrianaMaria .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met 3 personen hier gegeten. Mooie rustige entourage en vriendelijk personeel. We hadden het verrassingsmenu. Er werd meteen gevraagd of er rekening gehouden moest worden met allergieen.
1 van ons mag geen lactose en glucose. Daar werd goed rekening mee gehouden bij de carpaccio vooraf en entrecote als hoofdgerecht. Heerlijk klaargemaakt met lekkere groenten erbij. Jammer dat het toetje zowel melk als suiker bevatte. Vandaar de kwalificatie "redelijk" voor het eten in plaats van "zeer goed".
JoannaVerkerk .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Zeer goede keuken! Alle gerechten zijn zorgvuldig voorbereid. Mooie combinaties. Zeer goed prijs/kwaliteit verhouding.
De wijnen zouden van ietsje beter kwaliteit kunnen zijn.
Rosita P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijk gegeten.
Blindeman .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij hebben het verrassingsmenu gekozen welke voortreffelijk was,
in tijden niet meer zo lekker uit eten geweest en dat in het oudste gebouw van Oldenzaal.
Voorgerecht : carpaccio
Hoofdgerecht : entrecote
Nagerecht : Cocktail , crème brulee, walnoten ijs en een toefje slagroom
Bedankt voor de gezellige avond, wij hebben genoten tijdens Oldenzaal Musicaal
Luuk B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk genoten van een 3 gangen menu. Prachtige lokatie in een monumentaal pand in Oldenzaal. Warm ontvangen en bediend door vriendelijke bediening. Echt een aanrader!
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gezellig restaurant in het centrum van Oldenzaal. Mooie porties en heel erg smaakvol. Gezellige bediening. Een aanrader.