Mainstreet Food & Drinks

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 10:00 - 12:00

Dinsdag t/m Zondag
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,9
6,9
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Wij hebben afgelopen zaterdag gegeten bij de Mainstreet. We hadden via vrienden gehoord dat je hier waanzinnige tapas werd geserveerd. Onze verwachtingen waren door al deze verhalen natuurlijk erg hoog. Onze verwachtingen zijn deze avond ruimschoots waargemaakt. De tapas gerechten waren heerlijk. Het was duidelijk te proeven dat alles vers werd bereid. De biefstukpuntjes waren mals en goed van smaak. De usuyaki is ook een echte aanrader. Mijn hulde ook voor het bedienend personeel van deze avond. De gastheer en gastvrouw hebben het erg goed gedaan. De gastheer heeft ons vriendelijk ontvangen en naar onze tafel geleid en de gastvrouw heeft ons de hele avond vriendelijk geholpen. Je kon duidelijk zien dat ze al wat langer in de horeca werken en het nog altijd erg naar hun zin hebben. Ze hadden duidelijk kennis van de gerechten en hebben ons goed geadviseerd. Hier kan menige horeca zaak nog wat van leren. Wij hebben genoten van deze avond en komen zeker nog een keer terug. Ik schrik een beetje van de onderstaande recensies. Dit hebben wij nooit zo ervaren. Mainstreet is een parel langs de Noordwijkse kust.
Nicole N.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Gedineerd bij Maimstreet. Serveerster begon dat onze groep te groot was en we zelf geen keuze konden maken. De Kok bepaalde de gerechten.
De gerechten afzonderlijk waren lekker. Hele rare combinatie en volgorde van gerechten, die niet logisch zijn. Start met twee keer brood. De eerste ronde tapas liet lang op zich wachten. Losse bak kroepoek en saté, naast kleine opgerolde. Bieflapjes. Een half uur later ineens bak patat en enorme bak saté.
Snap het concept niet, is waarschijnlijk beter als je zelf gerechten kunt kiezen. Keuze en opbouw van de kok is zeker geen aanrader. Ook niet het eten met een grote groep. Serveerster kwam meerdere malen met de opmerking dat het druk is in de keuken, die extra bestelling van krieltjes kan nu niet, het is druk in de keuken, ik kom na.de volgende ronde bij u terug. Kreeg sterk de indruk van een overspannen kok in de keuken. Geen aanrader, jammer het kan wel.de afzonderlijke gerechten zijn lekker.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Tapas zoals in Barcelona hadden we niet verwacht in Noordwijk maar het eten was echt niet goed. Merguez worstjes met tomatensaus: worstjes smaakten naar vette (knak)worst, tomatensaus was er niet bij. Navraag bij de bediening leverde het antwoord: geen idee. Antwoord moet nog komen. Inktvisringen smaakten naar oud vet. Stokbrood met aioli was deels zwart. Eten smaakte niet vers en had weinig smaak. Qua eten voor ons echt een teleurstelling. We hadden een 3-gangen tapas menu maar naar de 1e gang was ik er wel klaar mee. Toch nog wat anders geprobeerd maar het werd niet beter. Als 3e gang dan maar 3 verschillende broodsoorten en een salade maar ook dat ging niet goed. Het lekkerste vonden we het basic afbak stokbrood....
Naar aanleiding van onze opmerking over de vliegen: ja dat horen we vaker maar we weten ook niet wat er aan moeten doen. Jammer: voor ons de eerste maar zeker ook de enige keer. Ik geloof overigens wel dat het 's middag best lekker zitten is op het relatief grote terras.
Clara K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Op een zondagavond impulsief besloten om bij mainstreet onbeperkt tapas te eten voor 23,50 pp. We kwamen hier weleens voor de lunch maar waren hier nog nooit wezen dineren. Het was dus onze eerste keer hier en het is eens en nooit weer. Op gegeven moment waren we de enige nog in het restaurant waardoor het erg ongemakkelijk aanvoelde om op gegeven moment eten te bestellen. Het eten wat we ontvingen was het geld bij lange na niet waard. Zat weinig tot geen smaak aan en de porties waren ook niet, zoals uitgelegd, voor twee personen. Na drie rondes besloten om maar de rekening te vragen. Mochten mensen nog overwegen hierheen te gaan, voor lunches is mainstreet erg lekker en leuk maar voor de tapas kan je het beter overslaan. Jammer, maar hier gaan wij niet meer heen.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij Mainstreet! Er is voldoende keus aan vegetarische tapas en de bediening is erg goed. Wij hadden wat vragen en verzoeken over gerechten en daar werd snel en adequaat op gereageerd. Wij hebben erg genoten van de gefrituurde manchego en de krieltjes in de schil. De olijven vonden we wat tegenvallen, maar verder hebben wij gesmuld. Weer in Noordwijk? Dan weer naar Mainstreet!
Jelledv .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Het eten is verukkelijk, de service kan niet beter. Ik heb enorm van de krieltjes genoten. Al met al het was een fantastische avon
Hilde S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Op een vrijdagavond tapas gegeten.
De tapas waren allemaal in goede hoeveelheid en waren wel goed op smaak.
Wel 2 keer een verkeerde bestelling gekregen en 1 keer een ongaar gerecht op tafel gekregen.
JolonRick .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Vandaag tapas gegeten met een bevriend stel. 2 zwangere vrouwen. Het eten was erg slecht. Bij meerdere gerechten vroegen we of het vlees goed doorbakken kon worden. 1e keer rauw van binnen, ober nam het niet mee terug hij zou het tegen de keuken zeggen en bij de volgende ronde zou t beter zijn. 2e ronde... Gehaktballen ook rauw van binnen. Geen excuus niets eerder een geïrriteerde blik. En ook deze gerechten moesten we maar gewoon opeten. 3e ronde weer mislukt rauw rauw en nog eens rauw. Toen ik aangaf dat in dit erg vervelend vond kreeg ik als reactie dat de keuken er niet meer van kan maken.... Hoe moeilijk kan het zijn om iets goed doorbakken te serveren. Al met al een enorme teleurstelling qua eten en qua service. Wij komen niet meer terug.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
We komen al jaren voor de lunch bij Mainstreet, niet het diner.
Mainstreet heeft de lekkerste Club Sandwich die ik ken, dus daar rijden we zo af en toe voor om. Op een zonnige middag was het bedienend personeel wel wat onderbezet en chaotisch op het terras: er werd niet gevraagd of we de lunchkaart wilden zien, of we nog wat wilden drinken of dat we wilden afrekenen. Hier moesten we telkens zelf om vragen en het was best lastig de aandacht van het bedienend personeel te trekken. Het eten maakte veel goed!
Thijs W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Donderdagavond, Mainstreet is goed bezet. Het is een all you can eat tapas restaurant, maar gelukkig heeft de kwaliteit van de tapas daar niet onder te lijden. De tapas zijn prima van smaak, origineel en beter dan bij de meeste tapas ketens. Daarnaast zijn er ook nog enkele Japanse "tapas". Het restaurant is binnen vrij rumoerig en de uitstraling is niet echt Spaans. De bediening is attent en vriendelijk en bedient met relatief weinig mensen een druk restauran op een natuurlijke manier, prima. Overall is Mainstreet een aanrader, veel "value for money" en lekkere tapas.
Jvk100 V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Restaurant zat vol, maar we mochten aanschuiven aan de bar. Leuke, enthousiaste jonge ploeg mensen die alles prima onder controle hadden. Ze renden zich het vuur uit de sloffen, waardoor ondanks de drukte je glas nooit ongewenst leeg bleef. De vele lege tapas schaaltjes werden efficient en snel afgevoerd, zonder dat je ook maar een moment het idee kreeg dat ze te druk waren. Knap! Zelfs een wens buiten de kaart om was geen enkel probleem, en dat terwijl het stampvol zat.
De tapas zijn prima, aanrader is de heerlijke serrano ham die zelf gesneden wordt, maar ook de de rauwe tonijn, de spareribs en de ribeye rolletjes waren erg goed. Uitstekende prijs/kwalteit verhouding.
nosa .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Alles was lekker voornamelijk de zalm , lamskoteletten echt vers bereid en dat proef je .wij waren daar voor een dagje anders gingen we nu nog terug. Bediening was aardig en vriendelijk
reijersen .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Gisteren gegeten met een vakantieveilingenbon. Uitleg ervan was goed en duidelijk. Voor ons was het iets te weinig, dus wat bijbesteld. Het aanbod om 25 bij te betalen voor onbeperkt eten was niet aantrekkelijk, omdat we dan duurder uit waren met onze bon. Dat vonden we niet in verhouding. Maar het eten was heerlijk m.n. de spareribs. We gaan daar vast nog een keer eten, maar dan zonder VV bon. Jammer dat er honden naar binnen mogen, wel fijn dat ze voor in moeten blijven. De bediening was correct en attent!
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Ik kom hier geregeld voor de tapas, en elke keer is het weer een feestje! Heerlijke producten, veel keus en lekkere wijntjes. Bediening attent en verstand van zaken, zeker op drukke avonden rennen ze zich de benen uit het lijf. Ik blijf zeker komen!
Hennyvanweert .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
. We hadden bij Tapas restaurant Mainstreet gereserveerd. en kregen wel erg weinig voor ons geld. 5 gerechten van de kaart voor 2pers. Maar kregen de indruk dat er duidelijk onderscheid wordt gemaakt. als je een vakantieveilingbon hebt. Wat we geserveerd kregen was duidelijk voor 1 pers. wat nu voor 2 werd geserveerd. bijv. 2 kipsatestokjes op de kaart.dan denk je dat je er 4 krijgt als je met 2pers. bent. hebben het nog gevraagd. maar bleek te kloppen vlgs de ober. Nog een extra portie bijbesteld maar met honger weer naar huis. Prijsverhouding klopt niet als je voor 17.50 pp onbeperkt kunt eten. is wat wij voor ons geld kregen erg weinig.
rinusenjolanda .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
we hebben heerlijk gegeten bij mainstreet. Onbeperkt tapas voor 17,50 per persoon. De smaak en de kwaliteit van het eten is super. Zeer vriendelijk personeel. We waren een weekendje weg in Noordwijk maar als we in de buurt zouden wonen zouden wij hier heel vaak komen.
reginavledder .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Gisteren met dinerjaarkaart daar gegeten. Lekker glaasje wijn besteld en een karaf waree. Helaas serveren ze geen water als je een dinerkaart heb. Dan maar een flesje wijn met een gratis fles water. Ook goed, wel raar. Geen echte voorgerechten op de kaart maar er kon wel wat gemaakt worden. Een carpaccio en vitello tonato. Leuk. Alleen feen brood ofzo erbij, jammer. Dan als hoofdgerecht zalm met dillesaus. Er werd nog gevraagd hoe we de vis wilde hebben, rose aan de binnenkant. Ook dit was dus niet het geval. Wel patat erbij maar geen salade of groente. Helaas ook weer jammer. Ik denk niet dat ik er nog een keer ga eten.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Gisteren op zoek naar een makkelijke maar leuke hap toevallig bij Mainstreet uitgekomen. Hier gaan we vaker heen!

We kozen voor de onbeperkt tapas voor €17,50pp. Je kan vier gerechtjes per keer nemen van een uitgebreide kaart. Met zijn tweeën hebben zo'n 11 gerechtjes gegeten die (op 1 na) allemaal raak waren! De ingrediënten zijn allen duidelijk van goede kwaliteit en de smaken zijn goed in balans. Zelfs een simpel gerecht als gehaktballetjes in tomatensaus is al het aanraden waard (dus zeker de rauwe tonijn, lamsspiesjes, beefpuntjes, yakitori, garnalen in avocado, etc...)

Verder vriendelijke personeel met goede service. 't Was niet vol, ik ben benieuwd hoe snel er kan worden uitgeserveerd als 't vol zit. Nu werd er qua tijd prima uitgeserveerd waardoor we ongemerkt toch een paar uur hebben gezeten.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Hebben hier vorig jaar (datum klopt dus niet omdat de kalender niet verder terug gaat, maar het was oktober 2013)bij toeval gegeten en het was zo leuk en lekker dat wij dit jaar er ook weer heen gaan. (tapas "all you can eat")
Ben benieuwd of we dan weer zo tevreden zijn.
Voor ons dus voor herhaling vatbaar.