Mai Thai

Lindeplein 5 5061 HN Oisterwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Mai Thai

Thais specialiteitenrestaurant in het centrum van Oisterwijk. Gezellig en sfeervol dineren in Thaise stijl. Uitsluitend authentieke Thaise gerechten, maar zeker niet te pittig. Mai Thai heeft tevens een zeer ruime keuze uit vegetarische gerechten

Meer informatie over restaurant Mai Thai

NS-station op 5 min. lopen
  • Kom je met de auto?
    Lindeplein 5, gelegen op het autovrije pleintje tussen het oude raadhuis en theater Tiliander.
  • : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt (parkeergarage op 50m afstand)

Alle dagen open vanaf 16:00 uur!

9,2

Jouw recensie over het restaurant Mai Thai

Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten samen met onze BFF's . Warm en hartelijk ontvangst en supervriendelijke bediening. We hebben ons laten verrassen met een 4-gangen menu. Heerlijk vers gemaakte verfijnde gerechtjes.... met liefde klaargemaakt en heerlijk op smaak. Heerlijk genoten en we komen zeker terug.
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Erg lekker gegeten met heerlijke adviezen. Attente aardige bediening. Aanrader voor een Thai liefhebber en voor iemand die nog wil gaan proberen.
Marie-Pauline K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wegens mijn verjaardag op zondag 4 december zijn we uit eten geweest, gezellig met zijn viertjes. Voor het eerst echt Thais gegeten in een restaurant, het was heel erg lekker en lang niet zo heet als we hadden gedacht.
De bediening was oprecht vriendelijk en na afloop kregen wij als verrassing een fles wijn omdat ik jarig was. Dit vonden wij geweldig leuk! Dus Mai Thai wij raden iedereen aan om in jullie restaurant de heerlijke authentieke Thaise keuken te komen verkennen. Wij vinden het een TOP restaurant!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
De ontvangst en de bediening was uitstekend.
Het terras buiten zat vol maar ook binnen zit je zeer aangenaam.
Wij kozen voor het 3 gangen menu.
De 4 gefrituurde voorgerechten waren heerlijk.
De 3 kleine hoofdgerechtjes waren perfect.
De mix aan nagerechten waren verassend goed.
En dit alles voor een redelijke prijs.
Bravo, ga zo door, dan komen wij zeker terug.
Wammes4 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Vooraf gereserveerd maar dat verliep niet helemaal vlekkeloos. uiteindelijk toch een goede tafel gekregen en konden we bestellen. Echt waar, maar voor ons was dit de eerste keer dat we kennis maakten met Thais eten (...). Op advies gekozen voor het driegangenmenu om ervaring op te doen met de variëteit aan mogelijkheden. Het voorgerecht was lekker maar voor ons met enige herkenning vanuit de Chinees: gefrituurde grote garnalen, een viskoekje en een kleine kiploempia. Als hoofdgerecht werden drie verschillende gerechten opgediend. Van pittig tot mild en zeker erg lekker allemaal. Het nagerecht was, zoals verwacht, een verzameling van zoetigheden, maar voor een keer best lekker. Afgesloten met een goede cappuccino. Bediening was vriendelijk, snel en attent. De sfeervolle inrichting deed echt This aan (dat denken we tenminste). De tafeltjes stonden niet te dicht op elkaar en er was ruimte voldoende.
En dan toch een paar "jammers": een karafje water kost 2,75. Niet veel maar een glaasje water hoort gewoon standaard op tafel te staan. Een glaasje wijn, gewoon veel geld. Wil je daarop iets besparen, kies dan niet voor de sauvignon blanc. De horeca weet namelijk dat deze druif bekend en populair is en stemt daar dan ook meteen de prijzen op af.
We waarderen het eten toch met een acht omdat we het een prima Thaise kennismaking vonden waarmee we de volgende keer met meer besef de menukaart zullen gaan doornemen. Want terugkomen doen we zeker. Het is ons prima bevallen. Een aanrader.
EllaJo .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
We namen op deze zomeravond een plekje op het mooie, maar hellende terras. De kaart kwam pas na enige tijd. Omdat we erg hongerig waren vroegen we om brood of een tafelsnackje vooraf. Dit was niet voorhanden. We moesten maar zo snel mogelijk een voorgerecht bestellen. We namen het vismenu. De gefrituurde garnalen waren erg lekker, maar de viskoekjes waren taai en niet op smaak (opgewarmd?) Pas na ongeveer een uur, net als bij al onze buren, kwam het hoofdgerecht. (Problemen in de keuken?) Het was wat karig voor twee personen en voor die prijs, maar er werd vriendelijk bij gezegd dat we konden bij bestellen. Het was smakelijk maar niet bijzonder. Door onze honger en kleine porties was het snel op. Toen we inderdaad wat bij bestelden was er echter een opgetrokken wenkbrauw en wat nervositeit. We kregen uiteindelijk een ander soort visgerechtje erbij, dat trouwens smaakvoller was dan de rest. Het dessert was wederom wel lekker, maar niets speciaals. Bediening was heel charmant en vriendelijk, maar dat was ook nodig om missers te camoufleren. Uiteindelijk een matige ervaring. We gaan niet meer naar Oisterwijk voor dit Thaise restaurant.
Ons terras helt ongeveer 3 cm over de hele breedte. Excuses hiervoor. U was te gast op ongeveer de drukste dag van het jaar. Daardoor duurde het misschien langer dan normaal. Al onze gasten zijn normaal zeer tevreden over de portiegrootte. Grote eters bestellen meestal een extra gerecht. Wij willen namelijk niet dat de gemiddelde gast de helft laat staan en wij de prijzen moeten verhogen. We stellen uw waardering over de charmante bediening zeer op prijs.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Ik mag wel zeggen dat wij echte Thaifood liefhebbers zijn. Sinds kort kunnen we dus ook in Oisterwijk bij een goeie Thai terecht! Het eten is vers en goed op smaak, de bediening correct en vriendelijk. Mooie locatie met groot terras. Een aanwinst voor Oisterwijk.
Nathalie M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Bij binnenkomst werden we hartelijk verwelkomt.De sfeer is er erg gezellig en doet Thais aan.Wij hadden gekozen voor het 4 gangen menu,heerlijke thaise hapjes vooraf,een soep( je kon zelf kiezen welke),wij hadden de thom yan soep.Heerlijk als j van pittig houdt,de hoofdgerechten waren ook heerlijk,rode curry met tahoe,kip met gele curry en roerbakgroenten.Als toetje thaise specialiteiten,het was echt heerlijk en voor herhaling vatbaar.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Misschien zijn er wat opstart problemen geweest. Tenminste als je alle recensies leest van de begintijd ga je daarin geloven.
Hele fijn gezellige avond gehad hier. Dat lag waarschijnlijk aan het gezelschap maar als iedereen telkens "heerlijk", "gezellig"en "fijn" in de mond neemt zal er ook wel iets van waar zijn.
Leuk menu, niet echt avontuurlijk maar dat komt dan waarschijnlijk door tafelgenoten die "niet te pittig" en "geen koriander" wensen. De bediening is zo schattig dat je ze mee naar huis wilt nemen en het eten dik in orde.
Niet goedkoop maar dat kan ook geen beoordelingskwalificatie zijn. De prijs/kwaliteit deugt 100% en dat kunnen weinig restaurants in de "zeepbel" die Oisterwijk kan zijn, zeggen.

Paul R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Eindelijk iets vernieuwends in Oisterwijk dat steeds meer eetcafe's kreeg.
Het Lindeplein wordt steeds gezelliger, en Mai thai past prima. Zowel op het terras als binnen is het prima. De gerechten zijn heerlijk, de bediening prima en dat alles voor een redelijke prijs!
een echte aanwinst!
Adrian B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Prima restaurant.Relaxed sfeer.Top gastvrouw die altijd lacht en super vriendelijk is.Eten is prima en behoorlijk authentiek.Portionering is voldoende.
Goede aanwinst voor Oisterwijk !
Willempie2 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Heerlijk gegeten maar wat was het weinig.
Als je hier je honger moet stillen moet je wel een heel dikke knip meenemen.
Een 'normale' eter heeft hiervoor minimaal twee hoofdgerechten nodig.
Daarom geef ik voor de prijs/kwaliteitverhouding een 1.
Mij zien ze niet meer terug,jammer want het was heerlijk.
Zweedse_chef .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Zo erg als het in de vorige recensies beschreven wordt, is het echt niet. Ja, het is allemaal wat rommelig in de bediening, zeker als het drukker wordt en daar is absoluut ruimte voor verbetering. Ja, de prijs/kwaliteit-verhouding is aan de hoge kant, maar wellicht komt dat ook de wat povere porties. De omvang van de gerechten had wel iets meer mogen zijn. Echter, ik heb er wel lekker gegeten, het was er sfeervol en de zaak zat aardig vol. De gerechten waren smaakvol, pittig en divers. Het dessert (dame blanche) was echter ondermaats en had iets te lang in de keuken gewacht om uit te serveren, hetgeen weer naadloos past in de minder soepel lopende bediening. Bestelde drankjes bleken ook wel eens te lang onderweg naar de dorstige eters, edoch na een herinnering kwamen ze spoorslags aan. Conclusie: smaakvol eten, maar spitsuur vermijden en de desserts op de kaart laten staan. Wellicht is prijs/kwaliteit-verhouding dan beter in evenwicht.
Cees P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Een rommelig ontvangst. We moesten even wachten aan een kleine hoge tafel. Prima voor een drankje, maar niet om daar te eten. Toen er al 3 tafels vrij waren hebben we zelf gevraagd of we daar konden gaan zitten. Het personeel had het duidelijk te druk om alles te overzien.
De voorgerechten waren ronduit slecht: droge kipsate en rubberachtige viskoekjes zonder vissmaak. Pad krapou die niet naar thaise basilicum smaakt en smaken die erg zijn aangepast aan de Hollandse mond. Jammer!!
De papaya salad vormde een positieve uitzondering: echt origineel en erg lekker.
Het personeel is weliswaar vriendelijk, maar het ontbreekt aan organisatie en kennis van de gerechten.
Wat ons betreft geen aanrader.