Mai Thai

Lindeplein 5 5061 HN Oisterwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mai Thai

NS-station op 5 min. lopen
  • Kom je met de auto?
    Lindeplein 5, gelegen op het autovrije pleintje tussen het oude raadhuis en theater Tiliander.
  • : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt (parking op 50m afstand)

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag geopend vanaf 16:00 uur

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duren12 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
De ontvangst en de bediening was uitstekend.
Het terras buiten zat vol maar ook binnen zit je zeer aangenaam.
Wij kozen voor het 3 gangen menu.
De 4 gefrituurde voorgerechten waren heerlijk.
De 3 kleine hoofdgerechtjes waren perfect.
De mix aan nagerechten waren verassend goed.
En dit alles voor een redelijke prijs.
Bravo, ga zo door, dan komen wij zeker terug.
Wammes4 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Vooraf gereserveerd maar dat verliep niet helemaal vlekkeloos. uiteindelijk toch een goede tafel gekregen en konden we bestellen. Echt waar, maar voor ons was dit de eerste keer dat we kennis maakten met Thais eten (...). Op advies gekozen voor het driegangenmenu om ervaring op te doen met de variëteit aan mogelijkheden. Het voorgerecht was lekker maar voor ons met enige herkenning vanuit de Chinees: gefrituurde grote garnalen, een viskoekje en een kleine kiploempia. Als hoofdgerecht werden drie verschillende gerechten opgediend. Van pittig tot mild en zeker erg lekker allemaal. Het nagerecht was, zoals verwacht, een verzameling van zoetigheden, maar voor een keer best lekker. Afgesloten met een goede cappuccino. Bediening was vriendelijk, snel en attent. De sfeervolle inrichting deed echt This aan (dat denken we tenminste). De tafeltjes stonden niet te dicht op elkaar en er was ruimte voldoende.
En dan toch een paar "jammers": een karafje water kost 2,75. Niet veel maar een glaasje water hoort gewoon standaard op tafel te staan. Een glaasje wijn, gewoon veel geld. Wil je daarop iets besparen, kies dan niet voor de sauvignon blanc. De horeca weet namelijk dat deze druif bekend en populair is en stemt daar dan ook meteen de prijzen op af.
We waarderen het eten toch met een acht omdat we het een prima Thaise kennismaking vonden waarmee we de volgende keer met meer besef de menukaart zullen gaan doornemen. Want terugkomen doen we zeker. Het is ons prima bevallen. Een aanrader.
EllaJo .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
We namen op deze zomeravond een plekje op het mooie, maar hellende terras. De kaart kwam pas na enige tijd. Omdat we erg hongerig waren vroegen we om brood of een tafelsnackje vooraf. Dit was niet voorhanden. We moesten maar zo snel mogelijk een voorgerecht bestellen. We namen het vismenu. De gefrituurde garnalen waren erg lekker, maar de viskoekjes waren taai en niet op smaak (opgewarmd?) Pas na ongeveer een uur, net als bij al onze buren, kwam het hoofdgerecht. (Problemen in de keuken?) Het was wat karig voor twee personen en voor die prijs, maar er werd vriendelijk bij gezegd dat we konden bij bestellen. Het was smakelijk maar niet bijzonder. Door onze honger en kleine porties was het snel op. Toen we inderdaad wat bij bestelden was er echter een opgetrokken wenkbrauw en wat nervositeit. We kregen uiteindelijk een ander soort visgerechtje erbij, dat trouwens smaakvoller was dan de rest. Het dessert was wederom wel lekker, maar niets speciaals. Bediening was heel charmant en vriendelijk, maar dat was ook nodig om missers te camoufleren. Uiteindelijk een matige ervaring. We gaan niet meer naar Oisterwijk voor dit Thaise restaurant.
Ons terras helt ongeveer 3 cm over de hele breedte. Excuses hiervoor. U was te gast op ongeveer de drukste dag van het jaar. Daardoor duurde het misschien langer dan normaal. Al onze gasten zijn normaal zeer tevreden over de portiegrootte. Grote eters bestellen meestal een extra gerecht. Wij willen namelijk niet dat de gemiddelde gast de helft laat staan en wij de prijzen moeten verhogen. We stellen uw waardering over de charmante bediening zeer op prijs.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Ik mag wel zeggen dat wij echte Thaifood liefhebbers zijn. Sinds kort kunnen we dus ook in Oisterwijk bij een goeie Thai terecht! Het eten is vers en goed op smaak, de bediening correct en vriendelijk. Mooie locatie met groot terras. Een aanwinst voor Oisterwijk.
Nathalie M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Bij binnenkomst werden we hartelijk verwelkomt.De sfeer is er erg gezellig en doet Thais aan.Wij hadden gekozen voor het 4 gangen menu,heerlijke thaise hapjes vooraf,een soep( je kon zelf kiezen welke),wij hadden de thom yan soep.Heerlijk als j van pittig houdt,de hoofdgerechten waren ook heerlijk,rode curry met tahoe,kip met gele curry en roerbakgroenten.Als toetje thaise specialiteiten,het was echt heerlijk en voor herhaling vatbaar.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Misschien zijn er wat opstart problemen geweest. Tenminste als je alle recensies leest van de begintijd ga je daarin geloven.
Hele fijn gezellige avond gehad hier. Dat lag waarschijnlijk aan het gezelschap maar als iedereen telkens "heerlijk", "gezellig"en "fijn" in de mond neemt zal er ook wel iets van waar zijn.
Leuk menu, niet echt avontuurlijk maar dat komt dan waarschijnlijk door tafelgenoten die "niet te pittig" en "geen koriander" wensen. De bediening is zo schattig dat je ze mee naar huis wilt nemen en het eten dik in orde.
Niet goedkoop maar dat kan ook geen beoordelingskwalificatie zijn. De prijs/kwaliteit deugt 100% en dat kunnen weinig restaurants in de "zeepbel" die Oisterwijk kan zijn, zeggen.

Mariandenis .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Geweldig authentiek Thaise keuken, sympathieke bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding! Een echte aanrader!ondanks het late tijdstip voor Nederlandse begrippen werden wij zeer gastvrij ontvangen en kregen een geweldig 3 gangen verrassing menu,meer dan genoeg voor 2 personen. Alleen het toetje mocht van ons groter want dat was ècht zo verrukkelijk! In een woord top!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Eindelijk iets vernieuwends in Oisterwijk dat steeds meer eetcafe's kreeg.
Het Lindeplein wordt steeds gezelliger, en Mai thai past prima. Zowel op het terras als binnen is het prima. De gerechten zijn heerlijk, de bediening prima en dat alles voor een redelijke prijs!
een echte aanwinst!
Adrian B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Prima restaurant.Relaxed sfeer.Top gastvrouw die altijd lacht en super vriendelijk is.Eten is prima en behoorlijk authentiek.Portionering is voldoende.
Goede aanwinst voor Oisterwijk !
Happi .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Heerlijk gegeten, Maar de smaak kan iets beter. De gerechten waren ruim voldoende. Prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed. En wat een leuke gastvrouw. Zeker voor herhaling vatbaar.
FransZenden .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Gisterenavond weer heerlijk gegeten. Voortreffelijke soep vooraf en daarna heerlijke kipschotel. Zeer vriendelijke bediening in een ongedwongen sfeer. Een vrij nieuw restaurant dat hard werkt om het beste te worden. Chapeau!
Michael1963 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Gisteren met 2 vrienden gegeten in dit gezellige nieuwe restaurant. Leuke vriendelijke ontvangst en een vlotte bediening door mooi Thaise dames. Als voorgerecht had ik een bijzondere Thaise kokossoep. De Padthai als hoofdgerecht met grote gambas was een flinke portie. Nagerecht daarom alleen nog maar Irisch coffee genomen. Er hangt een leuke ontspannen sfeer. Restaurant is mooi ingericht. Het servies is ook Thais. We hebben een leuke avond gehad en komen zeker snel weer terug. Een aanrader dus.
Ernie1963 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Zondag alweer voor de derde keer gegeten bij Mai Thai. Het eten is gelukkig niet zo pittig als in Thailand, beetje normaal voor een Hollander. De smaak vinden we wel echt Thais. Mijn schoonouders waren er bij. Ze hadden nog nooit Thais gegeten en hebben ook genoten. We hadden als hoofdgerecht o.a. de zalm in rode curry en biefstuk in oestersaus.. Enorm lekker. Net als het thaise desert. Heel apart. Vlotte vriendelijke bediening en de prijzen zijn heel redelijk vergeleken met andere restaurants. Een aanwinst voor Oisterwijk. We zijn er blij mee.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Bediening was echt te triest voor woorden...95 minuten moeten wachten op 4 simpele kleine gerechtjes. Dan krijg je ook nog een rekening waar dingen op staan die je niet gehad hebt..als zoethoudertje voor het lange wachten: een bakje pinda barmix wat van de groothandel leek te komen....
Willempie2 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Heerlijk gegeten maar wat was het weinig.
Als je hier je honger moet stillen moet je wel een heel dikke knip meenemen.
Een 'normale' eter heeft hiervoor minimaal twee hoofdgerechten nodig.
Daarom geef ik voor de prijs/kwaliteitverhouding een 1.
Mij zien ze niet meer terug,jammer want het was heerlijk.
Brambox .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Ik sluit me aan bij de Zweedse chef. Heb er 2 dagen gegeten. Smaak was dikke prima. Ik vind ook dat de porties povertjes zijn en dan gaat inderdaad verhouding prijs/kwaliteit scheef. Conclusie: ik kom er gewoon weer.
Zweedse_chef .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Zo erg als het in de vorige recensies beschreven wordt, is het echt niet. Ja, het is allemaal wat rommelig in de bediening, zeker als het drukker wordt en daar is absoluut ruimte voor verbetering. Ja, de prijs/kwaliteit-verhouding is aan de hoge kant, maar wellicht komt dat ook de wat povere porties. De omvang van de gerechten had wel iets meer mogen zijn. Echter, ik heb er wel lekker gegeten, het was er sfeervol en de zaak zat aardig vol. De gerechten waren smaakvol, pittig en divers. Het dessert (dame blanche) was echter ondermaats en had iets te lang in de keuken gewacht om uit te serveren, hetgeen weer naadloos past in de minder soepel lopende bediening. Bestelde drankjes bleken ook wel eens te lang onderweg naar de dorstige eters, edoch na een herinnering kwamen ze spoorslags aan. Conclusie: smaakvol eten, maar spitsuur vermijden en de desserts op de kaart laten staan. Wellicht is prijs/kwaliteit-verhouding dan beter in evenwicht.
HaeMeS .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Afhaal-recensie - dus eigenlijk geen info over service en decor die ik beide een 7 geef. Het eten was kwalitatief goed met prima smaak. Geen missers qua bereiding.
We hadden:
- Hod Man Plaa: Viskoekjes die inderdaad een beetje 'rubberachtig' zijn, maar niet storend en met prima smaak. Sausje er bij heeft ook goede smaak die goed combineert met die van de viskoekjes.
- Pad Pak Roam: lekkere roerbakgroenten die ondanks de reis naar huis nog knapperig zijn. Prima timing qua kooktijd dus. Ook goed qua smaak/gekruid.
- Yam Pla Duk Fuh: rulle gefrituurde meerval met apart er bij een licht pittige salade van mango/ui/pinda (zouden volgens menukaart cashewnoten moeten zijn - op?). De vis is mijns inziens iets te rul en korrelig. Meer dradig of kleine stukjes zou een betere bite geven. De smaak is iets te vlak. De mangosalade heeft net de juiste pittige touch en smaakt en ruikt goed.
- plakrijst die gewoon goed is.

Conclusie:
Al met al een goede afhaalmaaltijd. Wel behoorlijk aan de prijs. Hoeveelheden die je krijgt zijn normaal. We hebben met twee volwassenen (kleine tot normale eters) en 1 klein kind alles op (op de tweede portie rijst na). Voor herhaling vakbaar.

Tip: differentieer qua prijsstelling tussen afhaal en restaurant. Telefonisch de roerbakgroentemix als bijgerecht besteld. We kregen 't gerecht echter als hoofdgerecht geleverd (staat dubbel op de kaart) wat achteraf gezien fijn was.
Lekkerbekskes .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2014
We zijn er gaan afhalen. Toen het restaurant net open was, bekeken we online het menu en de prijzen, afhalen zou voordeliger zijn stond er. We printten de lijst. Een week later gingen we er afhalen, maar was te druk met gasten zei men. We konden beter in het restaurant plaatsnemen, maar zei de gastvrouw. Daar hadden we geen zin in. Afgelopen week hebben we van tevoren gebeld en besteld. Het afrekenen bleek veel duurder dan op onze lijst. De prijzen waren inmiddels verhoogd, een gerecht zelfs 5 euro.. De porties waren héél klein, een voorgerecht met een paar strips beef (geen garnering), een normale portie salade waar de beef wel mals was, maar ipv sla een grof stuk van een witte kool. En hoofdgerecht dat nu 5 euro meer was met beef was taai, weinig groente. Alleen de portie rijst was zoals je deze normaal verwacht. We hebben er ca. 38,50 voor afgerekend, online bleek dat prijzen nu hoger zijn. En mijn man heeft omdat het zo weinig was, maar een paar eieren gebakken om zijn maag nog te vullen. Wanneer het nou toch nog erg bijzonder en lekker was geweest, maar ook de smaak was niets om over naar huis te schrijven... Een grote teleurstelling!
Cees P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Een rommelig ontvangst. We moesten even wachten aan een kleine hoge tafel. Prima voor een drankje, maar niet om daar te eten. Toen er al 3 tafels vrij waren hebben we zelf gevraagd of we daar konden gaan zitten. Het personeel had het duidelijk te druk om alles te overzien.
De voorgerechten waren ronduit slecht: droge kipsate en rubberachtige viskoekjes zonder vissmaak. Pad krapou die niet naar thaise basilicum smaakt en smaken die erg zijn aangepast aan de Hollandse mond. Jammer!!
De papaya salad vormde een positieve uitzondering: echt origineel en erg lekker.
Het personeel is weliswaar vriendelijk, maar het ontbreekt aan organisatie en kennis van de gerechten.
Wat ons betreft geen aanrader.