Mai Thai

Meer informatie over restaurant Mai Thai

7,2
Gromit .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Opzoek naar een eettentje in het centrum van Amsterdam wordt je doodgegooid met aanbiedingen. Allemaal veel, vooral frituur en een en al bier en Engelsman. Restaurant MaiThai deed ons denken aan de Vietnam/Thailand vakantie. Als het maar de helft van de Thaise kwaliteit zou zijn, zijn we gelukkig. Wat schetst onze verbazing, goed eten! Kroepoek vooraf, Thais biertje, goede springrolls en een lekker beef-groente gerecht. Prijs-kwaliteitverhouding verhouding (2 pers 30 euro) was uitstekend. Mai Thai bij het Leidseplein is wat mij betreft een aanrader!
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Vanavond voor de 1ste keer gegeten. Allebei een menu van saté, soep, groene met rijst en Pad Thai. Was echt verrukkelijk. Met een halve liter wijn en dat voor €30.
Gastheer en de dames zeer vriendelijk.
Dit wordt dan ook ons adres als we in Amsterdam zijn.
Carina M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Hier gegeten met bon van de Xenos(2e diner gratis). Ook zonder bon was het de prijs meer dan waard geweest! Heerlijk varkensvlees met paddenstoelen en knoflook, verrukkelijke groene curry met rundvlees en groenten.
De vriendelijke serveerster waarschuwde ons dat dit gerecht wel erg scherp was. Dat was het ook, wij vinden dat lekker, maar heel attent! Authentiek Thaise smaken verwacht je niet zo in een Toeristenstraat als de Korte Leidsedwarsstraat, maar ze zijn er wel degelijk bij Mai Thai! Wij hebben heerlijk gegeten en buiten gezeten, naar goede straatmuzikanten geluisterd, en voelden ons op vakantie in eigen stad. Drankjes zijn zeer redelijk geprijsd. Voor herhaling vatbaar!
Julien D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
De graaipraktijken waren erg aanwezig en de eigenaar is zeer onbeleefd. Extra dingen aanslaan etc. Nooit meer dit. Eten was wel oke trouwens.
Hazie1987 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Ontzettend leuk restaurant. Hele leuke energieke bediening, opgewekt en vriendelijk. Het eten was ook goed, buiten vertelde een dame over een leuk dagmenu met een drankje. Eenmaal binnen hebben we gewoon wat van de kaart besteld en hebben daar geen spijt van gehad. Het eten was heerlijk. We zijn tonnetje vol de deur uit gegaan voor nog geen 50 euro. Dat alles is 2 gangen inclusief dranken en
Aniel D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Heerlijk gegeten!
De Thaise soep was voortreffelijk en het hoofdgerecht met kip was overheerlijk. Bediening was vriendelijk en erg behulpzaam. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Ik kom zeker terug, absoluut een aanrader
CleoP .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Mai Thai is een Thais restaurant van een kwaliteit die helaas in de 'tourist trap' van de Leidsepleinbuurt is te verwachten. Voor het restaurant wordt je aangesproken door een dame in Thaise klederdracht om je het restaurant in te krijgen. Bediening is door dames eveneens in klederdracht. Zij zijn samen met het oubollige Thaise interieur het enige Thaise aan het restaurant. Het eten dat wordt geserveerd mist echter de karakteristieke Thaise smaak. Zo had ik bij de Thaise viskoekjes niet de drie onsmakelijke, vette omeletjes in gedachten die ik op mijn bord kreeg. Ook het hoofdgerecht smaakte ondanks de kerriepasta die erin zou zitten erg flauw. Alleen de dames in de bediening verdienen een voldoende.
De heren in de keuken bakken er alvast niets van.
Kate S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Gisteravond zonder reservering rond 21.00 uur bij Mai Thai binnen gelopen op basis van de recensies hier op Iens. Ik wilde van te voren een reservering maken, maar het telefoonnummer die op de site vermeld staat klopt niet. Ik werd met mijn vriend gastvrij ontvangen, gelijk een menu, drankjes opgenomen en kroepoek op tafel. Een kwartier later de bestelling geplaatst: nr 45 en 35 inktvis met knoflook en beef met chili en groenten. We hebben 45 minuten op onze gerechten moeten wachten. Tafels die na ons binnen kwamen kregen eerst eten. In de tussentijd leek het alsof de serveerster niet bij ons tafeltje durfde te stoppen aangezien mijn glas al die tijd ook leeg bleef. De inktvis met knoflook had heel erg veel zwarte peper en sla (?). Nooit geweten dat er sla in Thaise gerechten hoorde. De beef met groenten was taai en zout; verse chili's waren nergens te bekennen en het gerecht was dus ook niet pittig. Helemaal niets Thais aan deze gerechten. Al met al, we hadden honger, dus hebben het eten opgegeten, maar het was niet lekker. Oh ja, je moet de sidedishes los bestellen, dus hebben we rijst en bami besteld; ook de bami was saai en smaakloos. Voor de rest is het interieur gedateerd en de wc's viezig oud bruin en stoffig. Hier ga ik niet meer naar toe.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
Prima restaurant, eenvoudig maar vriendelijke mensen die behulpzaam zijn. Eten is goed, eenvoudig opgemaakte borden. Prijs is lachwekkend laag. 25 euro voor twee menuutjes met een grote pot thee.
Jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
nb. met ons hele koor dik 30 man/vrouw gegeten en dat ging in dit restaurantje prima (er waren nog enkele andere gasten..) het menu bestaande uit verschillende vega/vlees/vis gerechten ging er prima in voor zeer schappelijke prijs.. geallen dus wel zo lekker+keurig verzorgd complimenten