Mahzen Turku evi

Van Vollenhovenstraat 15 3016 Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Mahzen Turku evi

Restaurant Mahzen zit een beetje verstopt achter de statige gevels van het Scheepvaartkwartier in Rotterdam. Het is de moeite van het zoeken waard. In een uniek complex van pakhuizen vindt je onder de glazen overkapping een creatief netwerk van galeries, restaurants en winkels. Ben je toe aan nieuwe smaakcombinaties en Turkse cultuur? Kom dan naar Mahzen voor verrassende Soğuk Mezeler en andere traditionele gerechten. Er zijn regelmatig optredens van studenten van diverse conservatoria, die buiten openingstijden bij Mahzen repeteren en studeren.

Meer informatie over restaurant Mahzen Turku evi

• Bar
Voordelig
Maartje K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ontvangst was erg gastvrij, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Een aanrader! !
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten in Turkse sfeer. Vriendelijk personeel.
Stef T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een kleine kaart, die ten goed komt aan de kwaliteit! Aubergine in de gemengde voorgerechten was erg smakelijk. Smaken van alle gerechten waren bijzonder. Vriendelijke bediening, die wel wat beter zou mogen opletten (regelmatig een aantal maal moeten wachten op contact, erg druk was het niet). Zeer lekker gegeten. De temperatuur in de zaak was helaas niet zo aangenaam (koud, er komt vooral veel kou van de vloer). Advies is om deze prijs kwaliteit vast te houden en de service iets te verbeteren. Wij zouden wel terugkomen (in de zomer ivm kou).
Oguzhan C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Afgelopen vrijdag met mijn vrouw hier gegeten. De voorafjes en het hoofdgerecht waren perfect.
Rond 21:00 begon het live entertainment wat de avond helemaal compleet maakte.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar en mij zien ze zeker nog eens terug
Rebecca D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
We hebben heerlijk genoten van de onbeperkte mezze van de Groupon deal. De hartelijke eigenaar, warme ambiance, goed eten en drinken en gezellige live muziek hebben onze avond helemaal compleet gemaakt. Top tent, hier komen we zeker vaker terug!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Leuk concept om onbeperkt Mezze te kunnen eten. Er is ook mogelijkheid tot a la carte. Gerechtjes zijn erg smaakvol en werden snel en goed aangevuld. Tijdens ons bezoek live muziek van een Turks bandje. We hebben een top avond gehad. Je zou het idee hebben dat je in Turkije bent.
Daisyangel90 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Afgelopen vrijdag hebben we met acht meen gegeten bij Mahzen. We wisten geen van alle van het bestaan van het restaurant omdat het een beetje verstopt zit. Het eten was erg lekker, gevarieerd en veel. De gastheer was erg vriendelijk alleen iets later op de avond was er live muziek wat een klein beetje te hard stond om nog met elkaar te praten. Verder was de muziek wel goed.
Jack N.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Per toeval op de beneden verdieping van het westelijk handelsterrein gekeken. Mahzen is in zijn genre een sfeervol restaurant. Zeker nu er ook nog een live band speelde. De voorgerechten smaakte prima, maar tot mijn verrassing was ook het hoofdgerecht, een mixed grill, heerlijk. Een aanrader als je een avond van Turkse specialiteiten wil genieten
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Gisteren bij Mahzen gegeten met vrienden van ons. Werden zeer gastvrij ontvangen.
Hadden Grouponbon voor onbeperkt mezze. Schaaltjes die leeg waren werden meteen weer aangevuld. Eten was heerlijk ! Voor herhaling vatbaar.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Heerlijk gegeten vanavond onbeperkt Turkse mezes eten via Groupon .
Je krijgt zeven koude gerechten ,artisjokken salade,tonijn salade,tzaziki,olijvenwalnoten,tomatentapenade en 4 warme gerechten gehaktballetjes in tomatensaus,filodeeg met feta,gevulde champignons en gourgette koekjes allemaal even heerlijk.
De bediening is heel vriendelijk .
Wij waren er op zondagavond en het was heel rustig.
Onbegrijpelijk want het is een leuke tent en het eten is voortreffelijk.
Wij komen zeker terug.
Djazim T.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Ik kom hier al jaren en ben eigenlijk vaste klant. Over het eten en bediening heb ik niets te klagen. Door de weeks is het redelijk te doen, ondanks live muziek. In het weekend moet men rekening houden met mensen van Turkse komaf die speciaal voor live muziek komen. Muziek staat vaak hard waardoor gesprek onmogelijk is. Schroom niet als er iets niet goed is en vraag om het personeel als je wat wilt hebben. Ze kunnen niet altijd alles in de gaten houden. Kortom, smaken kunnen altijd verschillen. Wat ik lekker vind kan u minder lekker vinden of helemaal niet lekker vinden. Ervaar het, pas dan kan je oordelen.
Cisca D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Vanavond met een Groupon bon met 4 personen gegeten bij Mahzen. De ontvangst was hartelijk, de bediening uitstekend en het eten verrukkelijk!
Een aanrader!
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Vanavond hier gegeten met mijn schoonouders, alvast voor de verjaardag van mijn man. De ontvangst was persoonlijk en erg hartelijk. Alles werd goed uitgelegd en er werd regelmatig gevraagd of het lekker was. Ook werd goed uitgelegd wat welk gerecht was. De bediening was echt goed en het eten was voortreffelijk. Wij kunnen dit zeker aanraden aan anderen.
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
We hebben gezellig samen de mixed grill gegeten. Eten was erg goed. Goed gegrild, 1 stukje beetje te goed, maar de smaak compenseerde dat ruim. De bediening is zeer vriendelijk en de sfeer is goed. We komen zeker terug.
Liz12 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
We hebben onbeperkt mezzes gegeten met een Groupon bon. Het bestond uit 7 koude gerechten met een mandje Turks brood en 4 warme gerechten. Het eten was echt heerlijk. De sfeer was gezellig en de gastheer was een zeer aimabele man, die op een leuk manier bediende met een grapje af en toe. Kortom een topper, om zeker vaker naar toe te gaan, ook zonder Groupon aanbieding.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Afgelopen zondagavond hier gegeten met groupon. Heerlijke verse mezzeh en uiterst vriendelijke bediening.
Wij komen zeker terug.
Lfg .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Vandaag samen met mijn nichtje hier gegeten, was echt heerijk en erg veel. Super gave locatie en gezellige relaxe sfeer. De bediening was erg vriendelijk en snel. Dit is een restaurant waar ik na mijn Groupon deal vaker zal terug komen. Wij hebben er 3 uur gezeten :)
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Onbeperkt Turkse mezzes gegeten bij Restaurant Mahzen in Rotterdam. De mezzes (koud en warm) smaakte redelijk. Je kreeg veel verschillende mezes maar het smaakte redelijk eentonig en de kwaliteit vonden we matig. Zo leek veel kant-en-klaar. Ook was er slechts maar één vleesgerecht, de gehaktballetjes (smaakte flauwtjes). Kipspiesjes, een salade (tomaat/ui/komkommer), olijven en iets van vis zou een toegevoegde waarde zijn. Het brood was wel prima. De bediening was vriendelijk maar later op de avond, toen het drukker werd, wat moeilijk te bereiken. Decor was ruim voldoende, jammer van de brommende verwarmingsunit aan het plafond. Indien je vroeg komt naar dit restaurant (rond 6 uur) is de kans groot dat het nog aardig leeg is en er ook nog geen Live muziek is.
Daping D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Eten was lekker, veel kleine gerechtjes genomen. Drank was ook goed. Alleen maar Whiskeys genomen. Alleen bij afrekenen, hebben ze 10+ glazen extra in rekening gebracht. Vind het een beetje jammer.