Mahzen Turku evi

Van Vollenhovenstraat 15 3016 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mahzen Turku evi

Restaurant Mahzen zit een beetje verstopt achter de statige gevels van het Scheepvaartkwartier in Rotterdam. Het is de moeite van het zoeken waard. In een uniek complex van pakhuizen vindt je onder de glazen overkapping een creatief netwerk van galeries, restaurants en winkels. Ben je toe aan nieuwe smaakcombinaties en Turkse cultuur? Kom dan naar Mahzen voor verrassende Soğuk Mezeler en andere traditionele gerechten. Er zijn regelmatig optredens van studenten van diverse conservatoria, die buiten openingstijden bij Mahzen repeteren en studeren.

Meer informatie over restaurant Mahzen Turku evi

• Bar
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten, erg fijn ontvangen, goede service

Nadeel; tafeltjes staan veel te dicht bij elkaar. Niet fijn om samen met iemand uit eten te gaan, je kunt de gesprekken van de ander letterlijk volgen
Ayten K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
De Turkse keuken komt hier tot zijn recht. Goed eten, genoeg eten en erg vriendelijk personeel! En op een leuke locatie ook nog. Ga er heen met vrienden, familie of je partner. Kan allemaal.
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening, lekker eten voor redelijke prijs.
Nuray F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Duur en was niet echt byzonder
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. We vonden het alleen jammer dat de live muziek pas zo laat op de avond begon, tegen 21.30u. Dat stond niet op de site anders hadden we een later tijdstip geboekt.
Lea D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Met 6 familieleden hebben we hier op een vrijdagavond gegeten. We werden erg hartelijk ontvangen door de gastheer, waardoor we ons meteen welkom voelden. Dit gevoel bleef de hele avond hangen, we kwamen aan aandacht niets tekort. We arriveerden om half 8, waar slechts 2 tafeltjes bezet waren. Maar, zo verzekerde de gastheer ons, het is in de avond altijd vol. Dat klopte ook, want vanaf een uur of 8 stroomde het restaurant vol, en was het tegen 9 uur zeer gezellig. We besloten om 2x een mezze mix te nemen (totaal 12 mezzes) als voorgerecht, dit was uitstekend bereid. Ook het bijbehorende broodmandje werd regelmatig aangevuld. Als hoofdgerecht besloten we tot de befaamde mixed grill, welke zeer goed smaakte. Let op: je krijgt bij turkse gerechten geen sauzen. Het wordt zelfs als een belediging gezien als je graag een sausje wilt (want dan impliceer je dat het vlees niet goed is gegrild). Sauzen waren ook helemaal niet nodig, het vlees was mals en smaakte heerlijk. Als toetje besloten we met Kunefe. Top avond!
Maartje K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten! We kwamen binnen rond half 9 op zaterdag en toen was het nog redelijk rustig, maar rond 23.00 zat het helemaal vol en zaten we tussen de Turkse gemeenschap en werd er zelfs gedanst op de Turkse live muziek die de sfeer echt maakten.
Aanrader zijn als voorgerecht de mezze. Ook de hoofdgerechten waren ook om te smullen.
Het was een hele speciale ervaring want even waanden we ons in Turkije.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ontvangst was erg gastvrij, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Een aanrader! !
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten in Turkse sfeer. Vriendelijk personeel.
Stef T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een kleine kaart, die ten goed komt aan de kwaliteit! Aubergine in de gemengde voorgerechten was erg smakelijk. Smaken van alle gerechten waren bijzonder. Vriendelijke bediening, die wel wat beter zou mogen opletten (regelmatig een aantal maal moeten wachten op contact, erg druk was het niet). Zeer lekker gegeten. De temperatuur in de zaak was helaas niet zo aangenaam (koud, er komt vooral veel kou van de vloer). Advies is om deze prijs kwaliteit vast te houden en de service iets te verbeteren. Wij zouden wel terugkomen (in de zomer ivm kou).
Oguzhan C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Afgelopen vrijdag met mijn vrouw hier gegeten. De voorafjes en het hoofdgerecht waren perfect.
Rond 21:00 begon het live entertainment wat de avond helemaal compleet maakte.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar en mij zien ze zeker nog eens terug
Rebecca D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
We hebben heerlijk genoten van de onbeperkte mezze van de Groupon deal. De hartelijke eigenaar, warme ambiance, goed eten en drinken en gezellige live muziek hebben onze avond helemaal compleet gemaakt. Top tent, hier komen we zeker vaker terug!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Leuk concept om onbeperkt Mezze te kunnen eten. Er is ook mogelijkheid tot a la carte. Gerechtjes zijn erg smaakvol en werden snel en goed aangevuld. Tijdens ons bezoek live muziek van een Turks bandje. We hebben een top avond gehad. Je zou het idee hebben dat je in Turkije bent.
daisyangel90 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Afgelopen vrijdag hebben we met acht meen gegeten bij Mahzen. We wisten geen van alle van het bestaan van het restaurant omdat het een beetje verstopt zit. Het eten was erg lekker, gevarieerd en veel. De gastheer was erg vriendelijk alleen iets later op de avond was er live muziek wat een klein beetje te hard stond om nog met elkaar te praten. Verder was de muziek wel goed.
Jack N.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Per toeval op de beneden verdieping van het westelijk handelsterrein gekeken. Mahzen is in zijn genre een sfeervol restaurant. Zeker nu er ook nog een live band speelde. De voorgerechten smaakte prima, maar tot mijn verrassing was ook het hoofdgerecht, een mixed grill, heerlijk. Een aanrader als je een avond van Turkse specialiteiten wil genieten
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Gisteren bij Mahzen gegeten met vrienden van ons. Werden zeer gastvrij ontvangen.
Hadden Grouponbon voor onbeperkt mezze. Schaaltjes die leeg waren werden meteen weer aangevuld. Eten was heerlijk ! Voor herhaling vatbaar.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Heerlijk gegeten vanavond onbeperkt Turkse mezes eten via Groupon .
Je krijgt zeven koude gerechten ,artisjokken salade,tonijn salade,tzaziki,olijvenwalnoten,tomatentapenade en 4 warme gerechten gehaktballetjes in tomatensaus,filodeeg met feta,gevulde champignons en gourgette koekjes allemaal even heerlijk.
De bediening is heel vriendelijk .
Wij waren er op zondagavond en het was heel rustig.
Onbegrijpelijk want het is een leuke tent en het eten is voortreffelijk.
Wij komen zeker terug.
Djazim T.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Ik kom hier al jaren en ben eigenlijk vaste klant. Over het eten en bediening heb ik niets te klagen. Door de weeks is het redelijk te doen, ondanks live muziek. In het weekend moet men rekening houden met mensen van Turkse komaf die speciaal voor live muziek komen. Muziek staat vaak hard waardoor gesprek onmogelijk is. Schroom niet als er iets niet goed is en vraag om het personeel als je wat wilt hebben. Ze kunnen niet altijd alles in de gaten houden. Kortom, smaken kunnen altijd verschillen. Wat ik lekker vind kan u minder lekker vinden of helemaal niet lekker vinden. Ervaar het, pas dan kan je oordelen.
Cisca D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Vanavond met een Groupon bon met 4 personen gegeten bij Mahzen. De ontvangst was hartelijk, de bediening uitstekend en het eten verrukkelijk!
Een aanrader!
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Vanavond hier gegeten met mijn schoonouders, alvast voor de verjaardag van mijn man. De ontvangst was persoonlijk en erg hartelijk. Alles werd goed uitgelegd en er werd regelmatig gevraagd of het lekker was. Ook werd goed uitgelegd wat welk gerecht was. De bediening was echt goed en het eten was voortreffelijk. Wij kunnen dit zeker aanraden aan anderen.