Mahzen Turku evi

Van Vollenhovenstraat 15 3016 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mahzen Turku evi

Restaurant Mahzen zit een beetje verstopt achter de statige gevels van het Scheepvaartkwartier in Rotterdam. Het is de moeite van het zoeken waard. In een uniek complex van pakhuizen vindt je onder de glazen overkapping een creatief netwerk van galeries, restaurants en winkels. Ben je toe aan nieuwe smaakcombinaties en Turkse cultuur? Kom dan naar Mahzen voor verrassende Soğuk Mezeler en andere traditionele gerechten. Er zijn regelmatig optredens van studenten van diverse conservatoria, die buiten openingstijden bij Mahzen repeteren en studeren.

Meer informatie over restaurant Mahzen Turku evi

• Bar
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We dachten een ah actie restaurant geboekt te hebben maar dat bleek niet het geval. Enige verwarring bij ons en het personeel maar er werd een goede maaltijd voor een goede prijs geserveerd. Bediening was zonder meer goed en vriendelijk.
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Onberkt mezze's eten via Groupon is ook echt onbeperkt. 10 koude en 3 warme hapjes, allemaal even lekker. Je kon alle bordjes bijvragen. Vriendelijk personeel. Mooie inrichting. Vanaf 9 u Turkse muziek in een modern jasje door een Turks trio. Fles wijn 26€. Raki 5.5€. Niet zo gemakkelijk te vinden. Je moet in de straat een soort gallerij inwandelen en dan is het helemaal achteraan.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Wij hadden dit restaurant leren kennen in December 2016 toen wij uitgenodigd waren om op te treden voor Sinterklaas en Pieten. Als extraatje hedden we een kadobon ontvangen en deze vandaag benut. We hebben de gehele kaart zowat geproefd en van alles wat uitgeprobeerd. Stuk voor stuk heerlijke gerechten en ruim voldoende. Het dessert was een waar kunstuk geworden met allerlei seizoenen fruit. Echt een top avond gehad
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het was onze eerste keer hier. Heerlijk gegeten. Zou er zo weer terug gaan.
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten, erg fijn ontvangen, goede service

Nadeel; tafeltjes staan veel te dicht bij elkaar. Niet fijn om samen met iemand uit eten te gaan, je kunt de gesprekken van de ander letterlijk volgen
Ayten K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
De Turkse keuken komt hier tot zijn recht. Goed eten, genoeg eten en erg vriendelijk personeel! En op een leuke locatie ook nog. Ga er heen met vrienden, familie of je partner. Kan allemaal.
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening, lekker eten voor redelijke prijs.
Nuray F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Duur en was niet echt byzonder
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. We vonden het alleen jammer dat de live muziek pas zo laat op de avond begon, tegen 21.30u. Dat stond niet op de site anders hadden we een later tijdstip geboekt.
Lea D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Met 6 familieleden hebben we hier op een vrijdagavond gegeten. We werden erg hartelijk ontvangen door de gastheer, waardoor we ons meteen welkom voelden. Dit gevoel bleef de hele avond hangen, we kwamen aan aandacht niets tekort. We arriveerden om half 8, waar slechts 2 tafeltjes bezet waren. Maar, zo verzekerde de gastheer ons, het is in de avond altijd vol. Dat klopte ook, want vanaf een uur of 8 stroomde het restaurant vol, en was het tegen 9 uur zeer gezellig. We besloten om 2x een mezze mix te nemen (totaal 12 mezzes) als voorgerecht, dit was uitstekend bereid. Ook het bijbehorende broodmandje werd regelmatig aangevuld. Als hoofdgerecht besloten we tot de befaamde mixed grill, welke zeer goed smaakte. Let op: je krijgt bij turkse gerechten geen sauzen. Het wordt zelfs als een belediging gezien als je graag een sausje wilt (want dan impliceer je dat het vlees niet goed is gegrild). Sauzen waren ook helemaal niet nodig, het vlees was mals en smaakte heerlijk. Als toetje besloten we met Kunefe. Top avond!
Maartje K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten! We kwamen binnen rond half 9 op zaterdag en toen was het nog redelijk rustig, maar rond 23.00 zat het helemaal vol en zaten we tussen de Turkse gemeenschap en werd er zelfs gedanst op de Turkse live muziek die de sfeer echt maakten.
Aanrader zijn als voorgerecht de mezze. Ook de hoofdgerechten waren ook om te smullen.
Het was een hele speciale ervaring want even waanden we ons in Turkije.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ontvangst was erg gastvrij, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Een aanrader! !
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten in Turkse sfeer. Vriendelijk personeel.
Stef T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een kleine kaart, die ten goed komt aan de kwaliteit! Aubergine in de gemengde voorgerechten was erg smakelijk. Smaken van alle gerechten waren bijzonder. Vriendelijke bediening, die wel wat beter zou mogen opletten (regelmatig een aantal maal moeten wachten op contact, erg druk was het niet). Zeer lekker gegeten. De temperatuur in de zaak was helaas niet zo aangenaam (koud, er komt vooral veel kou van de vloer). Advies is om deze prijs kwaliteit vast te houden en de service iets te verbeteren. Wij zouden wel terugkomen (in de zomer ivm kou).
Oguzhan C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Afgelopen vrijdag met mijn vrouw hier gegeten. De voorafjes en het hoofdgerecht waren perfect.
Rond 21:00 begon het live entertainment wat de avond helemaal compleet maakte.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar en mij zien ze zeker nog eens terug
Rebecca D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
We hebben heerlijk genoten van de onbeperkte mezze van de Groupon deal. De hartelijke eigenaar, warme ambiance, goed eten en drinken en gezellige live muziek hebben onze avond helemaal compleet gemaakt. Top tent, hier komen we zeker vaker terug!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Leuk concept om onbeperkt Mezze te kunnen eten. Er is ook mogelijkheid tot a la carte. Gerechtjes zijn erg smaakvol en werden snel en goed aangevuld. Tijdens ons bezoek live muziek van een Turks bandje. We hebben een top avond gehad. Je zou het idee hebben dat je in Turkije bent.
daisyangel90 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Afgelopen vrijdag hebben we met acht meen gegeten bij Mahzen. We wisten geen van alle van het bestaan van het restaurant omdat het een beetje verstopt zit. Het eten was erg lekker, gevarieerd en veel. De gastheer was erg vriendelijk alleen iets later op de avond was er live muziek wat een klein beetje te hard stond om nog met elkaar te praten. Verder was de muziek wel goed.
Jack N.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Per toeval op de beneden verdieping van het westelijk handelsterrein gekeken. Mahzen is in zijn genre een sfeervol restaurant. Zeker nu er ook nog een live band speelde. De voorgerechten smaakte prima, maar tot mijn verrassing was ook het hoofdgerecht, een mixed grill, heerlijk. Een aanrader als je een avond van Turkse specialiteiten wil genieten
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Gisteren bij Mahzen gegeten met vrienden van ons. Werden zeer gastvrij ontvangen.
Hadden Grouponbon voor onbeperkt mezze. Schaaltjes die leeg waren werden meteen weer aangevuld. Eten was heerlijk ! Voor herhaling vatbaar.