Mahanakorn

Oudegracht aan de Werf 140 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Mahanakorn

Traditionele Thaise gerechten

Al sinds 1990 de plek waar je naartoe gaat voor traditioneel Thaise gerechten. Met verse ingrediënten en Thaise kruiden doen ze hier wat de Thai als geen ander kunnen: dat perfecte samenspel tussen zoet, zout, zuur en pittig creëren waar onze smaakpapillen zo dol op zijn. Exotisch genieten aan de Oudegracht.

Meer informatie over restaurant Mahanakorn

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
B. E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten jammer dat je voor een paar garnalen 6,50 bij moet betalen.
De ambiance zeer gezellig en leuk zo aan de gracht.
puk1973 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het eten was heel lekker en goed. Wij hebben gebruik gemaakt van AH restaurant actie. Menu keuze was best wel ruim en het eten was heerlijk.
Berry G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Een zeer smakelijke maaltijd in een perfecte ambiance................ komen zeker nog eens terug. De bon van Ah hoefde we niet in te leveren dus wie weet nog een keer naar Mahanakorn
Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Onze reservering was niet bekend, gelukkig was er voldoende plaats.
M P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Reservering voor terras, bij aankomst was er geen tafel vrij en heben we 30 min gewacht. Bediening was vriendelijk maar begreep regelmatig bestelling niet en was erg rommelig. Ondanks dat het gekozen menu inclusief dessert was, moesten wij uiteindelijk zelf om het dessert vragen. De smaken van de voor- en hoofdgerechten waren oké, maar de kip in het hoofdgerecht was niet gaar. Het dessert lijkt niet huisgemaakt maar uit een pakje. Plastick rand rond het ijsje en de chemische, onprettige smaak versterken dat vermoeden.
M P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
We hadden een reservering op het terras. Bij aankomst was er geen tafel vrij en hebben 30 min op de tafel moeten wachten. De bediening was af en toe onvriendelijk en de hele avond chaotisch. Zo hadden we een van de menu's besteld, inclusief dessert. Het dessert moesten we zelf om vragen. De kip van het hoofdgerecht was niet gaar en het maïskoekje in het tussengerecht was erg doorgebakken en vet. Het dessert was fabrieksijs met het plastic randje er nog omheen en een onprettige chemische smaak. Al met al een zeer teleurstellend etentje.
Liloe B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Echt lekker gegeten met de AH actiebon. Ik miste echter wel een glimlach op de gezichten van de bediening. Misschien hadden ze even hun dag niet, maar alles waar ik om vroeg leek te veel gevraagd. Jammer...
We vroegen 2 glazen kraanwater bij ons wijntje, en die stonden uiteindelijk op de bon aangeslagen als 6 euro.
Ik vind het echt prima om voor mijn water te betalen, maar zeg dat dan gelijk dat ze geen kraanwater hebben en geef me dan een sla blauw. Want dat sneaky op de bon zetten vind ik gek.
Josetta D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Erg lekker gegeten met 4 vrienden. Sfeer is er goed, bediening erg vriendelijk en eten is uitstekend. Echt een aanrader!
Jip B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Lauw bier, slechte bediening, de vis die ik had besteld leek meer op kibbeling overgoten met chicken tonight, niet echt thais eten!
Jeannette P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
het eten was lekker,zaten aan de gracht,het was lekker weer,dus perfect plekje,zijn hier vaker geweest en gaan zeker weer terug
Inne B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk gegeten in goede sfeer. Advies tav derde gerechtkeuze pakte ook prima uit.
Ed .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wij vinden de prijs/kwaliteitverhouding matig.
Dat het vaak volgeboekt is komt waarschijnlijk meer door de "grootte" van het restaurant.

Door de afstapjes vlak achter de deur is de entree wat ongelukkig. Men valt er bijna naar binnen. Een helling of zoiets zou een verbetering zijn.

Voor ons is Mahanakorn niet voor herhaling vatbaar.
FAW R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Met twee personen genoten van het Mahanakorn-menu. Van uitstekende kwaliteit. Zeer gevarieerd. Heel smakelijk. Vriendelijke bediening. Mooi aan de Oudegracht gelegen. Gemiddelde prijzen. Aanrader.
Hilde R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Veel te duur voor wat je krijgt. Menu voor 2 personen + 3 drankjes pp werd 100 euro inclusief fooi. De locatie is geweldig maar binnen voelt het als een toeristenrestaurant. Drankjes bestelling bleek verkeerd opgenomen maar dit werd netjes gecorrigeerd. De bediening is heel gehaast, staat graag zo kort mogelijk bij je tafel. De gerechten zijn prima maar niet meer dan dat. Het voelt en proeft liefdeloos en zo'n rekening maakt het dan niet zo aantrekkelijk terug te komen.
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima thai, lekkere gerechten, authentiek thais. Jammer dat het bier lauw wordt geserveerd, dit was het enige smetje op de avond.
Arco P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Moesten half uur wachten terwijl we een reservering hadden........... Organisatie werkt zeker niet goed. En vaag verhaal van dame dat het zo druk was etc. Ga hier niet meer eten helaas.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben hier erg lekker gegeten.
Wij hadden een 3-gangenmenu.
Het ging alleen in een heel erg snel tempo.Zodra het gerecht op was,stonden ze er al weer.
Binnen een uur waren wij al klaar.
De tafeltjes,vonden wij,stonden wel heel erg dicht tegen elkaar aan.
Dus geen privacy.
Annemieke P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voor de Iens-actie was een speciaal menu samengesteld. Als voorgerecht konden we kiezen uit 2 soepen, waarvan eentje al was gewijzigd. Er werd een extra tussengerecht aangeboden tegen bijbetaling. Dit was oké, maar niet bijzonder. Het waren drie hapjes waarvan één een klein deegbakje met tonijn. Daar was werkelijk niks Thais aan: volgens mij was het gewoon tonijn uit blik. Soepen en hoofdgerechten waren oké, maar ik heb wel eens lekkerder Thais gegeten. De nagerechten kwamen volgens ons kant en klaar uit de diepvries.
De dames van de bediening waren vriendelijk en vlot, maar het kwam meerdere keren voor dat we net een drankbestelling hadden doorgegeven en dat vervolgens de collega kwam vragen wat we wilden drinken. Een beetje jammer :-P
De volgende keer gaan we naar een andere Thai.
delbers .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben redelijk gegeten niet echt Thais.
Ondanks de reservering lang moeten wachten(staan) op onze tafel, er is geen zit hoek om te wachten en aan de bar kan je niet zitten. Het oogt wat rommelig, overal jassen aan de stoelen of op de grond, er is geen garderobe.
Bediening is slecht lang moeten wachten op onze drankjes.
Al met al een slechte ervaring waarvoor we speciaal naar Utrecht zijn gereden.
cajorasa .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik had 507 waar 1 pepertje bij stond. Er had net zo goed geen pepertje bij kunnen staan maar smaakvol was het wel. Bij binnenkomst vertelt dat ik lid ben van Tastyclub waarbij je in dit restaurant korting zou krijgen 25% op de gehele rekening. De bediende moest het zijn baas vragen. Al snel kwam hij terug met dat zijn baas hier niets van wist en er werd kortaf gevraagd of wij dan nog wel wilden eten? Een tafel voor 2p naast ons was leeg maar al na een half uur werden daar drie mensen geplaatst (schandalig). Deze kregen ook veel eerder het eten. Thais eten smaakt mij beter in andere Thaise restaurants.