Mahanakorn

Oudegracht aan de Werf 140 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Mahanakorn

Traditionele Thaise gerechten

Al sinds 1990 de plek waar je naartoe gaat voor traditioneel Thaise gerechten. Met verse ingrediënten en Thaise kruiden doen ze hier wat de Thai als geen ander kunnen: dat perfecte samenspel tussen zoet, zout, zuur en pittig creëren waar onze smaakpapillen zo dol op zijn. Exotisch genieten aan de Oudegracht.

Meer informatie over restaurant Mahanakorn

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige obers, mooie opmaak van de gerechten
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk eten 4 gangen menu en lief personeel!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Vriendelijke mensen, bediening vlot. Thaise kippensoep en loempias heerlijk. Hoofdgerecht Pad Thai ook prima in orde.. Zolang het lekker weer is kun je buiten prima zitten aan het water maar binnen vind ik het er benauwd en wat muffig ruiken. Ik zou er in de winter zelf dus niet heengaan. Donker, klein en te compact.
R E.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Prima 4 gangen menu voor redelojke prijs.Lekker!
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Lekker thais eten.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Bediening goed,Lekker gegeten, komen er nog wel vaker terug.
Stephanie W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuk gezellig tentje aan de oude gracht met heerlijk Thais eten. Jammer dat er continu mensen van thuisbezorgd langs onze tafel liepen
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Wij komen al jaren bij Mahanakorn en vinden het een fijn restaurant.
Gisteren was ik hier met mijn collega, voor haar de eerste keer hier, en ook zij vond het heel lekker.
Goede kwaliteit lekker vers.Prima.!
Onze complimenten!
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten toen het er eindelijk was.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Fijne sfeer, eten was lekker, maar jammer dat er geen vegetarisch menu was, alleen los te bestellen.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
We werden vriendelijk ontvangen en de bediening was vlot en vriendelijk, het eten lekker, we kregen ongevraagd een glas water (het was heet weer) en daarna gratis zoveel water als we vroegen, het was aangenaam toeven op het terras aan het water. Enig minpuntje was, dat er slechts een grote parasol was, en daardoor veel tafeltjes in de zon stonden, terwijl het die dag 35 graden werd. Gelukkig waren er wolken, en had de zon wat minder kracht aan het eind van de dag.
Ashna S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Wij waren er op een zeer warme dag.. buiten kwamen de vliegen op het eten af dus genoodzaakt binnen gegeten. Jammer genoeg niet lekker kunnen eten door de warmte! Geen airco of ventilator... eten was daardoor matig.
Nikki L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hebben met een groepje van 8 personen binnen zitten eten, waar het ontzettend warm was. Er was geen airco aanwezig terwijl het tegen de 30 graden was, dit eet niet echt prettig.
Kwaliteit van de gerechten was redelijk, niet echt bijzonder.
Het personeel was wel vriendelijk.
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
We zijn op dinsdag 31 juli met 2 personen bij restaurant Mahanakorn wezen eten. Vanwege het mooie weer konden we op het terras zitten. Er waren nog een paar tafeltjes vrij die snel gevuld waren. Als voorgerecht To Ka kai soep. Deze was heerlijk van smaak. Hoofdgerecht stukjes kip met groene kerriesaus (niet te scherp en goed van smaak) en als dessert Mango ijs. Verder vriendelijk personeel in de bediening. Gaan hier zeker nog een keer eten.
Jaco Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Gezellig restaurant met goed eten, bediening erg vriendelijk maar zou iets sneller mogen.
Top avond gehad!
Olga L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Slecht!!!!! Teleurgesteld!!!!!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
De reservering was niet aangekomen, buiten de warmte was het een gezellig restaurant.
Bram M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We struinen al jaren Thaise restaurants af. Deze keer in Utrecht, mede vanwege de locatie aan de grachten. We hebben heerlijk buiten gegeten langs het water. Een ervaring op zich. Het eten is prima, nietecht verfijnd maar wel toegankelijk.
Julia G.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Gisteren hier gegeten met de AH actie. Als voor hadden we maaisfritters die smaakten als een toetje, veel te zoet. De soup was lekker. Als hoofd was er rode kip curry en biefstuk in oestersaus. Dit was wel lekker maar smaakte geen beetje naar Thailand helaas. Zeker niet de 30 euro waard. De service was vriendelijk en mooie locatie aan de gracht.
Tycho M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
We zaten heerlijk in het zonnetje aan de werf van de oude gracht dus dat hielp erg goed mee. Het eten was lekker maar kan hier en daar nog wel wat verfijnder. Salade was ingemaakt waardoor je het frisse groen van verse salade mist. En het is nog erg gericht op vlees. Mijn tip. Minder keuzen en meer verfijnder eten. Dessert met mango was lekker en groentesoep was lekker en basic. Mag nog meer verse kruiden gebruiken. Al met al geef ik het restaurant een 7,5.