Mahanakorn

Oudegracht aan de Werf 140 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Mahanakorn

Traditionele Thaise gerechten

Al sinds 1990 de plek waar je naartoe gaat voor traditioneel Thaise gerechten. Met verse ingrediënten en Thaise kruiden doen ze hier wat de Thai als geen ander kunnen: dat perfecte samenspel tussen zoet, zout, zuur en pittig creëren waar onze smaakpapillen zo dol op zijn. Exotisch genieten aan de Oudegracht.

Meer informatie over restaurant Mahanakorn

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mahanakorn

Hélène V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heel goed gegeten met de AH restaurantactie. Voldoende keuze uit verschillende gerechten. Vriendelijk personeel, aankleding van het restaurant is wat sobertjes.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een erg fijne sfeer. We gaan zeker terug.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het is allenaal een beetje sleets. Oude inrichting, op de automatische piloot bediening (de oudere mannen), wel een paar vlotte meiden,. Niemand spreekt na al die jaren in t Nederlands de standaard woorden uit. Gerechten lijken qua smaak op elkaar. We werden vlak naast anderen gezet die wel heel makkelijk konden meeluisteren terwijl er voldoende tafels waren. Weliswaar voor 4(we waren met 2) maar toch.
Pascal L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Met z’n vieren heerlijk en gezellig gegeten in het hoekje bij het raam. Misschien iets duurder dan de andere Thai maar het was het waard. Vooral de leuke bediening en sfeervolle inrichting viel op.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Toen we aankwamen was er een grote groep. Daardoor liet alles net wat lang van zich wachten. Drankjes duurde lang, het opnemen van de bestelling moest even op zich laten wachten en de obers leken wat gehaast en weinig tijd te hebben. Ondanks dat wel heerlijk eten op tafel gekregen, de kip mamasan was heerlijk, maar ik had wel groenten bij het gerecht verwacht. Dit was niet duidelijk genoteerd in het menu. Wel voldoende gegeten.
Eelco W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
We hadden gereserveerd om 18:30 maar door omstandigheden wilden we eerder kunnen eten, dat was geen probleem, erg lekker gegeten voor een goede prijs . was zeer sfeervol. zal er nog wel vaker terugkomen.
Samho K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Eten is heerlijk maar bediening slecht. Na binnenkomst pas na 20 min de vraag of we iets wilden drinken. Vervolgens lang wachten op voorgerecht en bij hoofdgerecht waren ze ons helemaal vergeten. Heel jammer want het eten is heerlijk
Roy S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten van zorgvuldige bereidde gerechten.Vriendelijke en behulpzame bediening.
Bouchra F.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Nu voor de derde gegeten bij jullie. Top!
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
We komen al jaren in dit restaurant en genieten steeds opnieuw van de heerlijke verse gerechten.Dit keer maakten we gebruik van de AH Actie, ruime keus uit het hiervoor samengestelde menu.
Complimenten voor de familie Singh en zijn team.
Jetske V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Heerlijk gegeten, prettige mensen die hun best deden het ons naar de zin te maken.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Fijne plek, lekker eten en aardige bediening
Antoine B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Jammer dat men even de drukte niet de baas was. Verders een leuke avond gehad met een prima maaltijd.
Arnoud O.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Goeie ambiance, klantvriendelijkheid kan echt beter, prijs/kwaliteit is zoek. Lekkere gerechten maar te duur.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Lekker gegeten, alleen een avondje uit eten is het niet echt. Binnen 3 minuten staat alles voor je neus en sta je na iets meer dan een half uur weer boven. Snelheid is prima, maar niet met lichtsnelheid uitserveren svp
Yvette W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Heerlijk eten
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
In het restaurant waan je je een beetje in thaiand. De aankleding, rustige muziek en sfeer zijn prima op elkaar afgestemd. We hebben heerlijk gegeten. Menu Mahanakorn heeft een goede afwisseling in de gerechten en en de fles cabernet sauvignon was voortreffelijk. De bediening aardige en correct en snel! Al met al een top ervaring
J. D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Bijzonder vriendelijke bediening. Kunnen ook tegen een geintje.
Inbreng in taalkeuze werd niet moeiljjk over gedaan. Ze hadden mijn drankje niet op voorraad. Kan gebeuren, maar dat werd keurig opgelost door de bedrijfsleider.
Eten is ruim voldoende. Ook voor grote eters als ikzelf. Je kunt er ruim zitten. Prachtige entourage. Plavond is prachtig versierd. Heel chique.
Ze beschikken over een elektrische haard, welke op ons verzoek ook werd aangezet. Dit verhoogde de sfeer nog meer.
Belangrijkste van alles. Het eten was echt lekker. Goed op smaak. Niet te pittig.
Kortom een echte aanrader!
Groeten,
J. Dihalu
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Heerlijk gegeten groet herman en aree van bangkok city gouda
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige obers, mooie opmaak van de gerechten