Mahanakorn

Oudegracht aan de Werf 140 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Mahanakorn

Traditionele Thaise gerechten

Al sinds 1990 de plek waar je naartoe gaat voor traditioneel Thaise gerechten. Met verse ingrediënten en Thaise kruiden doen ze hier wat de Thai als geen ander kunnen: dat perfecte samenspel tussen zoet, zout, zuur en pittig creëren waar onze smaakpapillen zo dol op zijn. Exotisch genieten aan de Oudegracht.

Meer informatie over restaurant Mahanakorn

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mahanakorn

Jan G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
een erg leuk restaurant, echt genoten daar
Jan-Paul P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Ik kan er niet aan wennen om mijn bord aan te moeten pakken van de bediening, i.p.v. dat ze dat voor mij neerzetten (bedienen dus). Eten was daarnaast niets bijzonders. Vlees was niet vers, maar ontdooit. Eten komt wanneer het komt maar reken er niet op dat de gangen per persoon tegelijk op tafel komen. Mag echt niet met deze prijzen.
Trudi B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
de Thaise pittige keuken is gelukkig niet verNederlandst, maar onvervalst pittig. De milde gerechten zijn heerlijk geurend mild.
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heerlijk gegeten!
Laetitia K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
W P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heerlijk gegeten
Goede bediening
Fijne ambiance.
Usha N.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Werden leuk ontvangen, bediening was heel aardig en klantvriendelijk!
Carlijn V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Het eten was lekker maar daar is ook alles mee gezegd. Ik had aangegeven een vegetarisch gerecht te willen, daar zat helaas toch kip en garnaal doorheen. De ober was het vergeten door te geven... Daarnaast werd er voor kraanwater ook €1,50 per mini karaf gerekend. Al met al een teleurstellende avond.
Ige D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Tafels zijn aan de kleine kant, stoelen zien er niet echt fris uit. Toegang tot het restaurant buiten is zelfs smerig.
Carina S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Heerlijk gegeten, alles zeer verzorgd
Hélène V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heel goed gegeten met de AH restaurantactie. Voldoende keuze uit verschillende gerechten. Vriendelijk personeel, aankleding van het restaurant is wat sobertjes.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een erg fijne sfeer. We gaan zeker terug.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het is allenaal een beetje sleets. Oude inrichting, op de automatische piloot bediening (de oudere mannen), wel een paar vlotte meiden,. Niemand spreekt na al die jaren in t Nederlands de standaard woorden uit. Gerechten lijken qua smaak op elkaar. We werden vlak naast anderen gezet die wel heel makkelijk konden meeluisteren terwijl er voldoende tafels waren. Weliswaar voor 4(we waren met 2) maar toch.
Pascal L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Met z’n vieren heerlijk en gezellig gegeten in het hoekje bij het raam. Misschien iets duurder dan de andere Thai maar het was het waard. Vooral de leuke bediening en sfeervolle inrichting viel op.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Toen we aankwamen was er een grote groep. Daardoor liet alles net wat lang van zich wachten. Drankjes duurde lang, het opnemen van de bestelling moest even op zich laten wachten en de obers leken wat gehaast en weinig tijd te hebben. Ondanks dat wel heerlijk eten op tafel gekregen, de kip mamasan was heerlijk, maar ik had wel groenten bij het gerecht verwacht. Dit was niet duidelijk genoteerd in het menu. Wel voldoende gegeten.
Eelco W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
We hadden gereserveerd om 18:30 maar door omstandigheden wilden we eerder kunnen eten, dat was geen probleem, erg lekker gegeten voor een goede prijs . was zeer sfeervol. zal er nog wel vaker terugkomen.
Samho K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Eten is heerlijk maar bediening slecht. Na binnenkomst pas na 20 min de vraag of we iets wilden drinken. Vervolgens lang wachten op voorgerecht en bij hoofdgerecht waren ze ons helemaal vergeten. Heel jammer want het eten is heerlijk
Roy S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten van zorgvuldige bereidde gerechten.Vriendelijke en behulpzame bediening.
Bouchra F.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Nu voor de derde gegeten bij jullie. Top!
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
We komen al jaren in dit restaurant en genieten steeds opnieuw van de heerlijke verse gerechten.Dit keer maakten we gebruik van de AH Actie, ruime keus uit het hiervoor samengestelde menu.
Complimenten voor de familie Singh en zijn team.