Mahanakorn

Oudegracht aan de Werf 140 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Mahanakorn

Traditionele Thaise gerechten

Al sinds 1990 de plek waar je naartoe gaat voor traditioneel Thaise gerechten. Met verse ingrediënten en Thaise kruiden doen ze hier wat de Thai als geen ander kunnen: dat perfecte samenspel tussen zoet, zout, zuur en pittig creëren waar onze smaakpapillen zo dol op zijn. Exotisch genieten aan de Oudegracht.

Meer informatie over restaurant Mahanakorn

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
7,1

Jouw recensie over het restaurant Mahanakorn

Ivo B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Lekker buiten aan de gracht gegeten. Top!
Misja B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
prima eten. Varkensvleesgerechten doorgestreept op de kaart. Nu 100% halal. De Thaise biertjes waren op. Bediending oogt en doet wat onhandig en spreekt slecht Nederlands, maar zijn wel heel vriendelijk
G. J. J.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Prachtige plek op de werf aan de Oude Gracht. In de schaduw van oude bomen. Vriendelijke en adequate bediening. Lekker gegeten.
Jurriaan G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het duurde erg lang, het was duidelijk te druk voor ze. Eten soms wat saai, wel beter thais gegeten en gekookt dan dit.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Bediening kan iets beter, attenter zou fijn zijn! Eten was prima en buiten terras aan t water is super.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijk eten, mooie inrichting en fijne sfeer!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Het eten is prima al vond ik het voor 3 pepers nog steeds niet erg pittig. Jammer genoeg is de bediening echt een ramp. Zien niks uit zichzelf, om werkelijk waar alles moet je vragen. Als je dan eindelijk de menukaart heb gekregen moet jezelf ook weer aangeven dat je wat wil bestellen anders kan je nog een uur wachten. Opgeven moment zelf maar naar de bar gelopen omdat ons drinken niet kwam. Stond wel in de computer maar hadden ze niet gezien. Toen het vervolgens kwam klopte het ook nog eens niet. Andere mensen liepen opgeven moment ook maar naar de bar om drinken te bestellen want er was geen bediening te bekennen.
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wij hebben weer heerlijk gegeten. We komen hier regelmatig!
Lekkere verse gerechten.
Complimenten aan de Heer Singh en zijn team.
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Bij aankomst weinig aandacht voor klanten. Lang wachten op drankjes en na aankomst van de laatste persoon in het gezelschap wordt alleen aan die persoon gevraagd wat hij wil drinken. Dit terwijl alle andere glazen leeg waren. Voordat wij konden reageren was ze al weg. Die verliep zo de hele avond. Eten is goed en meer dan genoeg. Lekkere smaken en leuke gerechten. Nagerecht was minder, ijs was een combinatie van keihard/zacht met diepvries fruit.
Marion T.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten met goede bediening en heel gezellig langs het water van de Oude Gracht midden in het (winkel)centrum van Utrecht. Aanbevolen!
Trieni S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk eten!!!
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
op een heerlijk zomerse lente avond zo ontzettend lekker authentiek Thais gegeten, zeker voor herhaling vatbaar
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
De eerste warme dag van het jaar... eten op het terras. Dat is vragen om moeilijkheden, dacht ik. Niets is minder waar: de bediening was bij alle 4 gangen prettig getimed en het eten prima in orde. Een kleine tip: maak pittige gerechten ook echt pittig, pas ze niet aan de gemiddelde nederlander aan.
R. D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Mahanakorn is ons favoriete restaurant in Utrecht. We komen hier al jaren en eten er altijd heel lekker. Vooral het gerecht met kip en cashewnoten is verrukkelijk. De smaak is echt authentiek Thais en dat kunnen we weten, omdat we ooit in Thailand waren. De bediening is prima en de locatie gezellig. Door de vorm van het plafond klinkt het soms iets luid.
Tamara P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Eten was prima , lekkere smaak en voor ons ook voldoende. Maar we hadden ook een voorgerecht genomen.
Was erg rustig en had daarom iets meer van de service verwacht in de bediening. Snelheid en opruimen. Frisdrank was veel post mix smaak. Wijntjes prima. Nagerecht vond ik ietwat simpel. Ijs smaak niet lekkere vanille.
Prijstechnisch ietwat hoog.
Dieneke D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Gisteren hier gegeten met een clubje vrienden. Smaakvolle gerechten, vriendelijke bediening en fijne sfeer. Topavond gehad!
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd, we komen hier regelmatig en zijn erg tevreden over Mahanakorn.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heb reeds meerdere malen hier gegeten en iedere keer is de kwaliteit weer even goed. Vers en smakelijk De bediening is vriendelijk en de sfeer is ook goed.
martha H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
gezellig restaurant, goede sfeer, de ontvangst was erg kil, kort en niet vriendelijk ,dit geld voor 1 man de meisjes die de drankjes rond brachten waren supre vriendelijk, echter later op de avond werd de bediening wel gezelliger. voor de bon wel weinig keuzemogelijkheden in het menu, voorgerecht 2 soepjes, , dat had meer gemogen, de hoofdgerechten 6, waarvan 1 vegetarisch en voor de garnalen moest je bij betalen? het toetje was maar 1 keuze mogelijkheid, jammer.Maar wat we gegeten hebben was heel lekker.
de keuzemogelijkheden werden op een briefje gezet, niet eens een menu kaart voor deze gerechtjes, werd kort uitgelegd waardoor we de indruk kregen, "dat we kwamen voor de bon. Wij wilden het proberen om nog eens een keertje terug te komen. Het is jammer want dit kan negatief overkomen. Maar toch zeggen we dat we nog een keer het willen gaan eten, en hopen dat ze dan wat opener zijn en vriendelijker bij de ontvangst.
John H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Onder aan de werf goed gelegen in het aartje van Utrecht.
Vriendelijke bediening, smakelijke gerechten, voldoende voor een diner.