Mahanakorn

Oudegracht aan de Werf 140 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Mahanakorn

Traditionele Thaise gerechten

Al sinds 1990 de plek waar je naartoe gaat voor traditioneel Thaise gerechten. Met verse ingrediënten en Thaise kruiden doen ze hier wat de Thai als geen ander kunnen: dat perfecte samenspel tussen zoet, zout, zuur en pittig creëren waar onze smaakpapillen zo dol op zijn. Exotisch genieten aan de Oudegracht.

Meer informatie over restaurant Mahanakorn

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mahanakorn

Antoine B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Jammer dat men even de drukte niet de baas was. Verders een leuke avond gehad met een prima maaltijd.
Arnoud O.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Lekker gegeten, alleen een avondje uit eten is het niet echt. Binnen 3 minuten staat alles voor je neus en sta je na iets meer dan een half uur weer boven. Snelheid is prima, maar niet met lichtsnelheid uitserveren svp
Yvette W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Heerlijk eten
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
In het restaurant waan je je een beetje in thaiand. De aankleding, rustige muziek en sfeer zijn prima op elkaar afgestemd. We hebben heerlijk gegeten. Menu Mahanakorn heeft een goede afwisseling in de gerechten en en de fles cabernet sauvignon was voortreffelijk. De bediening aardige en correct en snel! Al met al een top ervaring
J. D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Bijzonder vriendelijke bediening. Kunnen ook tegen een geintje.
Inbreng in taalkeuze werd niet moeiljjk over gedaan. Ze hadden mijn drankje niet op voorraad. Kan gebeuren, maar dat werd keurig opgelost door de bedrijfsleider.
Eten is ruim voldoende. Ook voor grote eters als ikzelf. Je kunt er ruim zitten. Prachtige entourage. Plavond is prachtig versierd. Heel chique.
Ze beschikken over een elektrische haard, welke op ons verzoek ook werd aangezet. Dit verhoogde de sfeer nog meer.
Belangrijkste van alles. Het eten was echt lekker. Goed op smaak. Niet te pittig.
Kortom een echte aanrader!
Groeten,
J. Dihalu
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Heerlijk gegeten groet herman en aree van bangkok city gouda
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige obers, mooie opmaak van de gerechten
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk eten 4 gangen menu en lief personeel!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Vriendelijke mensen, bediening vlot. Thaise kippensoep en loempias heerlijk. Hoofdgerecht Pad Thai ook prima in orde.. Zolang het lekker weer is kun je buiten prima zitten aan het water maar binnen vind ik het er benauwd en wat muffig ruiken. Ik zou er in de winter zelf dus niet heengaan. Donker, klein en te compact.
R E.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Prima 4 gangen menu voor redelojke prijs.Lekker!
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Lekker thais eten.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Bediening goed,Lekker gegeten, komen er nog wel vaker terug.
Stephanie W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuk gezellig tentje aan de oude gracht met heerlijk Thais eten. Jammer dat er continu mensen van thuisbezorgd langs onze tafel liepen
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Wij komen al jaren bij Mahanakorn en vinden het een fijn restaurant.
Gisteren was ik hier met mijn collega, voor haar de eerste keer hier, en ook zij vond het heel lekker.
Goede kwaliteit lekker vers.Prima.!
Onze complimenten!
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten toen het er eindelijk was.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Fijne sfeer, eten was lekker, maar jammer dat er geen vegetarisch menu was, alleen los te bestellen.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
We werden vriendelijk ontvangen en de bediening was vlot en vriendelijk, het eten lekker, we kregen ongevraagd een glas water (het was heet weer) en daarna gratis zoveel water als we vroegen, het was aangenaam toeven op het terras aan het water. Enig minpuntje was, dat er slechts een grote parasol was, en daardoor veel tafeltjes in de zon stonden, terwijl het die dag 35 graden werd. Gelukkig waren er wolken, en had de zon wat minder kracht aan het eind van de dag.
Ashna S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Wij waren er op een zeer warme dag.. buiten kwamen de vliegen op het eten af dus genoodzaakt binnen gegeten. Jammer genoeg niet lekker kunnen eten door de warmte! Geen airco of ventilator... eten was daardoor matig.
Nikki L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hebben met een groepje van 8 personen binnen zitten eten, waar het ontzettend warm was. Er was geen airco aanwezig terwijl het tegen de 30 graden was, dit eet niet echt prettig.
Kwaliteit van de gerechten was redelijk, niet echt bijzonder.
Het personeel was wel vriendelijk.