Mahanakorn

Oudegracht aan de Werf 140 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Mahanakorn

Traditionele Thaise gerechten

Al sinds 1990 de plek waar je naartoe gaat voor traditioneel Thaise gerechten. Met verse ingrediënten en Thaise kruiden doen ze hier wat de Thai als geen ander kunnen: dat perfecte samenspel tussen zoet, zout, zuur en pittig creëren waar onze smaakpapillen zo dol op zijn. Exotisch genieten aan de Oudegracht.

Meer informatie over restaurant Mahanakorn

Marlous R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Tijdje geleden gegeten van de kaart en dat was fantastisch! Dus het leek mij leuk om vriendinnen mee te nemen met Ah actie. Wat een blamage! Het leek niet eens op Thais! Het hoofdgerecht was taai rundvlees met saus uit een potje. Weinig smaak. De ober zuchtte toen we nog om een wijntje vroegen. Echt heel jammer omdat het de vorige keer zo goed was.
M.lange6 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Teleurstellend;Thom khai lekker. Tussengerecht á 4,50 blijkbaar geen 2e gratis en dus niet in verhouding; toastje bliktonijn, saai maiskoekje,lekker stokje kipsate.Groene curry veel te scherp, echt...wij zijn wat gewend! Vis in zoet-zure saus was net goedkope chinees. Jammer!
Annyvanwijk .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Via de AH actie hier beland, samen met mijn dochter. Mijn dochter kende dit restaurant. We kregen een 3 gangen menu en konden kiezen uit 2 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 desserts. De pittige soep, die wij als voorgerecht hadden gekozen, was héél pittig. Bij het hoofdgerecht ging ik voor vlees, mijn dochter voor vis. We waren beiden erg tevreden. En heerlijk mango-ijs als toetje. Kortom, beiden heerlijk gegeten.
Henk Jan R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De diverse voorgerechtjes van het menu waren eenzijdig en matig met een toastje (Haust?) met satesalade, maiskoekje en een saté. Geen echte inkijk in de Thaise keuken. Tom Ka Khai lekker zonder complexiteit.
Josee B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten, bediening was vriendelijk.
Jammer dat je voor de AH actie een keuze menu had waarvan het voorgerecht alleen uit kippensoep bestond, hoofdgerecht bestond uit rundvlees, kip of visgerecht ( heerlijk wel erg pittig!) en nagerecht uit drie gerechten waarvan er twee uitverkocht waren!
Leontien V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een sfeervol ingerichte werfkelder. Vriendelijke bediening die wel wat onhandig het eten op de tafel presenteerde. Enige minpunten de belachelijke prijs van 5,75 euro voor de fles plat water die op tafel stond en dus niet gekoeld was en de cappucino die meer op een lauwe latte machiato leek.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
een echte Thai. Héérlijke traditionele gerechten voor een prima prijs. leuke sfeer, goede bediening en zeker in vergelijking met andere Thai in de stad de beste.
Ana D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We gingen voor mijn verjaardag uiteten. We hebben de AH restaurantactie gebruikt. Over het algemeen was het eten lekker, alleen de kip met groene curry smaakte helemaal niet goed. Het leek net of het over de datum was dus we hebben het niet opgegeten. De rundvlees met ketjap was erg lekker!
Hurkmanseric .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben er echt heerlijk pittig gegeten,met een fris dessert en lekker met een Thais biertje.
Helemaal TOP
Ik kan het echt aanraden als je van Thais houd.
K K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Geweldig gegeten in een mooi ingerichte werfkelder. Wat een geweldige kokossoep!
JP33 P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Wij hebben hier gisteren gegeten met de AH restaurant actie. Voor ons de eerste keer. Het eten was smaakvol en lekker pittig. Geen wonder dat Mahanakorn er al zoveel jaren zit. Wij komen zeker een keertje terug.
S.g.vandenbergh .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Het decor is mooi en het personeel deed z'n best. Maar de rest viel tegen. Voor deze hoge prijs hadden we meer mogen verwachten. Meer keus bijvoorbeeld. Het voorgerecht was kiezen tussen kippensoep zus en kippensoep zo en het nagerecht tussen twee smaken ijs. Dat het driegangen menu eigenlijk ontoereikend was, bleek er uit dat tegen betaling een vierde gang werd aangeboden. Kippensoep zus bevatte veel te veel coriander en kippensoep zo was, zelfs voor een geregelde Thailand-bezoeker, onverdraaglijk scherp. Dat laatste leidde tot het openen van een literfles ongekoeld mineraalwater voor 5,75 euro!
Mjudistira .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten! 1 gerecht was voor mij net wat te pittig (kip met groene curry), maar toch een lekkere smaak. Jammer dat je een beperkt menu hebt als je via AH restaurant actie komt, maar dat maakt de keuze ook gemakkelijker.
S. J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en hadden het Mahanakorn menu. Alle gerechten smaakte ons uitstekend, was pittig maar niet overheersend. Bediening erg vriendelijk en manager top :-) Zeker voor herhaling vatbaar!
Marcel I.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Bij aankomst was de reservering die ik 5 uur eerder gemaakt had niet bekend. Gelukkig waren er genoeg tafels vrij.
Ontvangst was vriendelijk en de entourage ziet er goed uit. Uitstekende witte wijn. We hebben gekozen voor 2 verschillende menus. Na de heerlijke Tom Ka Kai soep viel het eten behoorlijk tegen. De tussengang met Thaise hapjes bestaande uit veel te zoete en deegachtige gefrituurde maiskoekejes, kipsate (niet bijzonder en leek ook gefrituurd) en een vreemd toastje met tonijn. Had niets weg van de thaise keuken. Als hoofdgerecht kregen we een ruim assortiment aan vleesgerechten. Helaas smaakte alles hetzelfde (oestersaus, Veh-Tsin) en misten we de verfijning en frisheid van de thaise keuken. De salade leek al heel lang geweekt te zijn in een zoete dressing en er waren geen roergebakken groenten. We hebben dit nog gedeeld met een van de obers en hij kon het goed ontvangen en zou het doorgeven aan de keuken. Kortom: op het eten na was alles goed.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Hier gegeten met de AH-actie. Deze keer hadden ze een kleine keuzemenukaart, met voldoende variatie. Vooraf kozen we de kippensoep met limoen, die nog behoorlijk pittig was! Als hoofdgerecht rundvlees in oestersaus en vis in zoet-zure saus. Beide gerechten smaakten prima. Als toetje heerlijk mango-ijs. De bediening was wel vriendelijk maar een beetje ongeordend. We kregen veel wisselend personeel aan onze tafel.
A.H. V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk vegetarisch gerecht. Een verademing om duidelijk in eigen keuken bereidde gerechten
te eten. Puur en met heerlijke kruiden en alles met een echt India's karakter en smaak en niet te heet. Ik had het vegetarische gerecht met heerlijke paneer. Service was prima. Ik gun de baas een wat minder zorgelijke blik. En dan (met prachtig weer) zo'n heerlijke plek aan de gracht/het water. zeker een aanrader, ik kom terug. En dat alles dankzij Appie Hein.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
In het kader van de AH-dinerweken hebben we bij Mahanakorn gegeten. Lekker eten, beetje sterk, maar a la carte eten is echt wel beter. Vriendelijke bediening, niet heel persoonlijk. Voor herhaling vatbaar, maar dan wel a la carte.
C.wilgenhof .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016

Er werd niet naar mijn naam gevraagd toen ik zei dat ik gereserveerd had. Mooie tafel gekregen. Helaas werd niet duidelijk dat we met de AH actie een andere kaart zouden krijgen dan de normale kaart. De bon konden we dus niet inleveren. Eten was redelijk, twee pepertjes op de kaart was voor mij al zo pittig dat ik niets meer proefde van de garnalen.

Trudy67 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Goede keuze uit voor-,hoofd en nagerecht. Top! De bediening was prima. Snel en erg vriendelijk. We zaten heel gezellig op het terras aan het water. Zeker een aanrader!