Mahanakorn

Oudegracht aan de Werf 140 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Mahanakorn

Traditionele Thaise gerechten

Al sinds 1990 de plek waar je naartoe gaat voor traditioneel Thaise gerechten. Met verse ingrediënten en Thaise kruiden doen ze hier wat de Thai als geen ander kunnen: dat perfecte samenspel tussen zoet, zout, zuur en pittig creëren waar onze smaakpapillen zo dol op zijn. Exotisch genieten aan de Oudegracht.

Meer informatie over restaurant Mahanakorn

7,2
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Bediening moet veel geconcentreerder zijn. Aan het eten moet veel meer zorg besteed worden.
Terence1950 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Leuke en gezellige locatie aan de Oudegracht in Utrecht.
Goede bediening en heerlijk eten.
Met AH de keuze uit een paar gerechten maar voor een ieder wat wils.
Oudland .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Hoewel we al een menukaart hadden gekregen en het bestek al op onze tafel was gelegd, zijn we toch weggegaan. Het personeel was zo onvriendelijk en ongeïnteresseerd dat we er geen vertrouwen in hadden hier een leuke avond te hebben. Echt een restaurant dat het moet hebben van dagjesmensen/toeristen en waar het personeel (dus) niet z'n best doet zich in te spannen om gastvrij te zijn. De aankleding van het terras was erg ongezellig en de prijzen behoorlijk hoog. Ik weet dus niet hoe het eten zou zijn geweest, daarom maar een 'Goed' ingevuld.
Luuke J.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Door de ontvangst en een kladje waar wat nummers opstonden waar we tussen konden kiezen, overwogen we om op te stappen. Gelukkig zijn we blijven zitten. Het eten was heerlijk. Toen het begon te regenen, zijn we naar binnen verhuisd en waren aangenaam verrast over de sfeervolle inrichting. Top!!
Belbertse .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten jammer dat je voor een paar garnalen 6,50 bij moet betalen.
De ambiance zeer gezellig en leuk zo aan de gracht.
hollentoren .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Een zeer smakelijke maaltijd in een perfecte ambiance................ komen zeker nog eens terug. De bon van Ah hoefde we niet in te leveren dus wie weet nog een keer naar Mahanakorn
Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Onze reservering was niet bekend, gelukkig was er voldoende plaats.
M P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Reservering voor terras, bij aankomst was er geen tafel vrij en heben we 30 min gewacht. Bediening was vriendelijk maar begreep regelmatig bestelling niet en was erg rommelig. Ondanks dat het gekozen menu inclusief dessert was, moesten wij uiteindelijk zelf om het dessert vragen. De smaken van de voor- en hoofdgerechten waren oké, maar de kip in het hoofdgerecht was niet gaar. Het dessert lijkt niet huisgemaakt maar uit een pakje. Plastick rand rond het ijsje en de chemische, onprettige smaak versterken dat vermoeden.
M P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
We hadden een reservering op het terras. Bij aankomst was er geen tafel vrij en hebben 30 min op de tafel moeten wachten. De bediening was af en toe onvriendelijk en de hele avond chaotisch. Zo hadden we een van de menu's besteld, inclusief dessert. Het dessert moesten we zelf om vragen. De kip van het hoofdgerecht was niet gaar en het maïskoekje in het tussengerecht was erg doorgebakken en vet. Het dessert was fabrieksijs met het plastic randje er nog omheen en een onprettige chemische smaak. Al met al een zeer teleurstellend etentje.
Liloe B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Echt lekker gegeten met de AH actiebon. Ik miste echter wel een glimlach op de gezichten van de bediening. Misschien hadden ze even hun dag niet, maar alles waar ik om vroeg leek te veel gevraagd. Jammer...
We vroegen 2 glazen kraanwater bij ons wijntje, en die stonden uiteindelijk op de bon aangeslagen als 6 euro.
Ik vind het echt prima om voor mijn water te betalen, maar zeg dat dan gelijk dat ze geen kraanwater hebben en geef me dan een sla blauw. Want dat sneaky op de bon zetten vind ik gek.
Josetta D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Erg lekker gegeten met 4 vrienden. Sfeer is er goed, bediening erg vriendelijk en eten is uitstekend. Echt een aanrader!
Jip B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Lauw bier, slechte bediening, de vis die ik had besteld leek meer op kibbeling overgoten met chicken tonight, niet echt thais eten!
Jeannette P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
het eten was lekker,zaten aan de gracht,het was lekker weer,dus perfect plekje,zijn hier vaker geweest en gaan zeker weer terug
Inne B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk gegeten in goede sfeer. Advies tav derde gerechtkeuze pakte ook prima uit.
Ed G.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wij vinden de prijs/kwaliteitverhouding matig.
Dat het vaak volgeboekt is komt waarschijnlijk meer door de "grootte" van het restaurant.

Door de afstapjes vlak achter de deur is de entree wat ongelukkig. Men valt er bijna naar binnen. Een helling of zoiets zou een verbetering zijn.

Voor ons is Mahanakorn niet voor herhaling vatbaar.
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Met twee personen genoten van het Mahanakorn-menu. Van uitstekende kwaliteit. Zeer gevarieerd. Heel smakelijk. Vriendelijke bediening. Mooi aan de Oudegracht gelegen. Gemiddelde prijzen. Aanrader.
Jouke W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Veel te duur voor wat je krijgt. Menu voor 2 personen + 3 drankjes pp werd 100 euro inclusief fooi. De locatie is geweldig maar binnen voelt het als een toeristenrestaurant. Drankjes bestelling bleek verkeerd opgenomen maar dit werd netjes gecorrigeerd. De bediening is heel gehaast, staat graag zo kort mogelijk bij je tafel. De gerechten zijn prima maar niet meer dan dat. Het voelt en proeft liefdeloos en zo'n rekening maakt het dan niet zo aantrekkelijk terug te komen.
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima thai, lekkere gerechten, authentiek thais. Jammer dat het bier lauw wordt geserveerd, dit was het enige smetje op de avond.
Arco P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Moesten half uur wachten terwijl we een reservering hadden........... Organisatie werkt zeker niet goed. En vaag verhaal van dame dat het zo druk was etc. Ga hier niet meer eten helaas.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben hier erg lekker gegeten.
Wij hadden een 3-gangenmenu.
Het ging alleen in een heel erg snel tempo.Zodra het gerecht op was,stonden ze er al weer.
Binnen een uur waren wij al klaar.
De tafeltjes,vonden wij,stonden wel heel erg dicht tegen elkaar aan.
Dus geen privacy.