Mahanakorn

Oudegracht aan de Werf 140 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Mahanakorn

Traditionele Thaise gerechten

Al sinds 1990 de plek waar je naartoe gaat voor traditioneel Thaise gerechten. Met verse ingrediënten en Thaise kruiden doen ze hier wat de Thai als geen ander kunnen: dat perfecte samenspel tussen zoet, zout, zuur en pittig creëren waar onze smaakpapillen zo dol op zijn. Exotisch genieten aan de Oudegracht.

Meer informatie over restaurant Mahanakorn

cajorasa .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik had 507 waar 1 pepertje bij stond. Er had net zo goed geen pepertje bij kunnen staan maar smaakvol was het wel. Bij binnenkomst vertelt dat ik lid ben van Tastyclub waarbij je in dit restaurant korting zou krijgen 25% op de gehele rekening. De bediende moest het zijn baas vragen. Al snel kwam hij terug met dat zijn baas hier niets van wist en er werd kortaf gevraagd of wij dan nog wel wilden eten? Een tafel voor 2p naast ons was leeg maar al na een half uur werden daar drie mensen geplaatst (schandalig). Deze kregen ook veel eerder het eten. Thais eten smaakt mij beter in andere Thaise restaurants.
WouterDijk .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het was erg gezellig en lekker! De bediening was ook optimaal. Men hield rekening met onze wensen.
Van tevoren werd duidelijk uitgelegd of iets'heet' qua smaak was , of niet en wat de alternatieven waren.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Eten was op zich prima maar het duurde allemaal verschrikkelijk lang. Bediening niet onvriendelijk maar allesbehalve attent en ad rem
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij zaten in het deel dat Indiaas eten serveert. Eigenaar is onbeschoft, grof en ontoegeeflijk. Kwaliteit van eten op zich prima maar duurde ruim 2 uur (!) tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Onacceptabel en eigenaar deed het af als "fine dining". Ga hier niet naar toe!!
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vreselijk teleurstellende eetervaring achter de rug! Onvriendelijk personeel, onbeschofte eigenaar en eindeloos wachten op het eten. Ga hier niet naar toe, het is het geld niet waard!!!
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Vandaag met een groepje bij Mahanakorn gegeten.
We kozen het Phuket en Mahanakorn menu bestaande uit een voorgerecht, tussengerecht, meerdere hoofdgerechten en ijs als toetje.
Het tussengerecht was weinig inspirerend evenzo het (fabrieks)ijs. Het restaurant zelf ziet er gezellig uit en de service is afdoende. Overall zijn de porties vrij klein. Al met al is dit restaurant geen topper, zeker gezien de prijs van de menu's.
Annemiek M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk eten, vlotte en vriendelijke bediening en een gezellige plek.
rob M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Prima bediening en goede Thaise gerechten. Value for money!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We waren hier met de AH-actie. Zeer goed verzorgde gerechten met nog enige keuze op de kaart. Vlotte vriendelijke bediening. wederom een restaurant dat binnen de beperkingen van de AH actie een uitstekende maaltijd op tafel weet te zetten.
Annemiek M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Met 4 personen, eigenlijk ingecheckt op basis van de Ah restaurant deal. Maar we vonden het aangeboden menu wel erg pover. Daarom a la carte gekozen.
Het was ok, maar niet super. Zeker niet zoals wij van de Thaise keuken gewend zijn.
Een paar verbeterpunten:
Kapstok om de jassen op te hangen.
Verwarmde borden, zodat de gerechten niet afkoelen wanneer een van de gasten aan een tafel nog geen eten krijgt.
leondejong .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Bij aankomst waren de verwachtingen hoog, goede recensies in het algemeen. Het restaurant heeft een mooie uitstraling, maar daar houd het dan op. We hebben plaats genomen en in het midden van onze maaltijd werd ons gevraagd om van tafel te wisselen, vanwege een groep die arriveerde. daar hadden ze dus rekening mee kunnen houden toen ze ons plaatsten. we zouden er gratis kopje koffie ervoor krijgen
Met de AH actie was het menu te simplistisch, als voorgerecht kippensoep A of B, Beide smaakten goed maar zeer schaars gevuld.
Als hoofd gerecht was de kip in groene curry wel lekker. Daartegen de rund in oestersaus leek nergens op, een willekeurige chinees had het beter gekund.
Als dessert waren de ijsjes wel OK maar niks bijzonders.
De ( gratis) koffie was slap.
De fles lauw water ad 5,75 Euro die op tafel stond boven op een menu ad 35.00 is overdreven
Als men deel neemt aan de AH actie moet het wel ertoe leiden dat klanten geneigd zijn om terug te komen. Dat was hier dus niet het geval.
Marlous R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Tijdje geleden gegeten van de kaart en dat was fantastisch! Dus het leek mij leuk om vriendinnen mee te nemen met Ah actie. Wat een blamage! Het leek niet eens op Thais! Het hoofdgerecht was taai rundvlees met saus uit een potje. Weinig smaak. De ober zuchtte toen we nog om een wijntje vroegen. Echt heel jammer omdat het de vorige keer zo goed was.
m.lange6 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Teleurstellend;Thom khai lekker. Tussengerecht á 4,50 blijkbaar geen 2e gratis en dus niet in verhouding; toastje bliktonijn, saai maiskoekje,lekker stokje kipsate.Groene curry veel te scherp, echt...wij zijn wat gewend! Vis in zoet-zure saus was net goedkope chinees. Jammer!
annyvanwijk .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Via de AH actie hier beland, samen met mijn dochter. Mijn dochter kende dit restaurant. We kregen een 3 gangen menu en konden kiezen uit 2 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 desserts. De pittige soep, die wij als voorgerecht hadden gekozen, was héél pittig. Bij het hoofdgerecht ging ik voor vlees, mijn dochter voor vis. We waren beiden erg tevreden. En heerlijk mango-ijs als toetje. Kortom, beiden heerlijk gegeten.
Henk Jan R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De diverse voorgerechtjes van het menu waren eenzijdig en matig met een toastje (Haust?) met satesalade, maiskoekje en een saté. Geen echte inkijk in de Thaise keuken. Tom Ka Khai lekker zonder complexiteit.
Josee B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten, bediening was vriendelijk.
Jammer dat je voor de AH actie een keuze menu had waarvan het voorgerecht alleen uit kippensoep bestond, hoofdgerecht bestond uit rundvlees, kip of visgerecht ( heerlijk wel erg pittig!) en nagerecht uit drie gerechten waarvan er twee uitverkocht waren!
Leontien V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een sfeervol ingerichte werfkelder. Vriendelijke bediening die wel wat onhandig het eten op de tafel presenteerde. Enige minpunten de belachelijke prijs van 5,75 euro voor de fles plat water die op tafel stond en dus niet gekoeld was en de cappucino die meer op een lauwe latte machiato leek.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
een echte Thai. Héérlijke traditionele gerechten voor een prima prijs. leuke sfeer, goede bediening en zeker in vergelijking met andere Thai in de stad de beste.
Ana D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We gingen voor mijn verjaardag uiteten. We hebben de AH restaurantactie gebruikt. Over het algemeen was het eten lekker, alleen de kip met groene curry smaakte helemaal niet goed. Het leek net of het over de datum was dus we hebben het niet opgegeten. De rundvlees met ketjap was erg lekker!