Mahanakorn

Oudegracht aan de Werf 140 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Mahanakorn

Traditionele Thaise gerechten

Al sinds 1990 de plek waar je naartoe gaat voor traditioneel Thaise gerechten. Met verse ingrediënten en Thaise kruiden doen ze hier wat de Thai als geen ander kunnen: dat perfecte samenspel tussen zoet, zout, zuur en pittig creëren waar onze smaakpapillen zo dol op zijn. Exotisch genieten aan de Oudegracht.

Meer informatie over restaurant Mahanakorn

7,2

Jouw recensie over het restaurant Mahanakorn

Eva R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ze hebben heerlijke vegetarische opties zoals de pompoen curry. Maar ik heb een reservering gemaakt met een vriendin en ze hebben ons niet naar dezelfde tafel gestuurd. Na 15 min wachten heb ik een bericht naar mijn vriendin gestuurd en ze zat bij een andere tafel, dus de service is niet zo goed georganiseerd en niet alle overs kunnen Nederlands spreken.
peterwalhout .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
De ontvangst en bediening was prettig. Het eten was uitstekend. De sfeer en het geluid is prima. En vanwege de AH actie was de prijs erg gunstig. Maar ook zonder de AH actie gaan we zeker nog eens terug.
Monica E.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Goed en lekker gegeten. Prijs-kwaliteit verhouding was heel goed. Mango toetje is heerlijk!
negatief punt: ik heb een sprite besteld. Het kwam meteen in een glas en het leek op aldi (B merk) sprite.
JosHeleen .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een onverwachte parel in de Utrechtse werfkelders. Sfeervolle ambiance en super aardige bediening. Lieten aan ons over wanneer we een volgende gang wilden. Wij kwamen er voor de eerste keer. Met de AH-actie een zeer beperkte kaart, maar oh wat was het heerlijk! Ook de wijn, in prachtige glazen, zeer goed (spätburgunder). Bedankt, we hebben genoten!
Gertjan D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Vooraf een groentenoep genomen TOM TJEUD PHAK: Vers, Fris & vol knapperige groenten. Als hoofd KAI KHIAW WAAN** een kipgerecht met courgette en aubergine in een groene curry; wederom heerlijk.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam: Aanrader!
Petronella R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij hebben een verjaardag gevierd in dit restaurant met 6 personen. Ondank dat er verschillende keren alcoholische drankjes besteld werden, was het lastig om tafelwater te krijgen. Men wil perse een fles water verkopen. We hebben voor- en hoofdgerechten besteld. Drie personen waren niet tevreden over het voorgerecht. Dit waren maiskoekjes en bijzonder droog. Vier van de zes pesronen vonden het hoofdgerecht zeer matig. dde bediening werd door verschillende personen gedaan waarvan er één ronduit onvriendelijk was. Aangezien het eten tot nu toe ons niet aansprak, zagen wij af van een nagerecht. De volgende dag hadden twee personen, die hetzelfde hoofdgerecht gegeten hadden, darmklachten. Al met al was het een teleurstellend restaurantbezoek! Niet voor herhaling vatbaar.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Bediening moet veel geconcentreerder zijn. Aan het eten moet veel meer zorg besteed worden.
Terence1950 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Leuke en gezellige locatie aan de Oudegracht in Utrecht.
Goede bediening en heerlijk eten.
Met AH de keuze uit een paar gerechten maar voor een ieder wat wils.
Oudland .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Hoewel we al een menukaart hadden gekregen en het bestek al op onze tafel was gelegd, zijn we toch weggegaan. Het personeel was zo onvriendelijk en ongeïnteresseerd dat we er geen vertrouwen in hadden hier een leuke avond te hebben. Echt een restaurant dat het moet hebben van dagjesmensen/toeristen en waar het personeel (dus) niet z'n best doet zich in te spannen om gastvrij te zijn. De aankleding van het terras was erg ongezellig en de prijzen behoorlijk hoog. Ik weet dus niet hoe het eten zou zijn geweest, daarom maar een 'Goed' ingevuld.
Luuke J.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Door de ontvangst en een kladje waar wat nummers opstonden waar we tussen konden kiezen, overwogen we om op te stappen. Gelukkig zijn we blijven zitten. Het eten was heerlijk. Toen het begon te regenen, zijn we naar binnen verhuisd en waren aangenaam verrast over de sfeervolle inrichting. Top!!
Belbertse .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten jammer dat je voor een paar garnalen 6,50 bij moet betalen.
De ambiance zeer gezellig en leuk zo aan de gracht.
puk1973 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het eten was heel lekker en goed. Wij hebben gebruik gemaakt van AH restaurant actie. Menu keuze was best wel ruim en het eten was heerlijk.
hollentoren .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Een zeer smakelijke maaltijd in een perfecte ambiance................ komen zeker nog eens terug. De bon van Ah hoefde we niet in te leveren dus wie weet nog een keer naar Mahanakorn
Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Onze reservering was niet bekend, gelukkig was er voldoende plaats.
M P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Reservering voor terras, bij aankomst was er geen tafel vrij en heben we 30 min gewacht. Bediening was vriendelijk maar begreep regelmatig bestelling niet en was erg rommelig. Ondanks dat het gekozen menu inclusief dessert was, moesten wij uiteindelijk zelf om het dessert vragen. De smaken van de voor- en hoofdgerechten waren oké, maar de kip in het hoofdgerecht was niet gaar. Het dessert lijkt niet huisgemaakt maar uit een pakje. Plastick rand rond het ijsje en de chemische, onprettige smaak versterken dat vermoeden.
M P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
We hadden een reservering op het terras. Bij aankomst was er geen tafel vrij en hebben 30 min op de tafel moeten wachten. De bediening was af en toe onvriendelijk en de hele avond chaotisch. Zo hadden we een van de menu's besteld, inclusief dessert. Het dessert moesten we zelf om vragen. De kip van het hoofdgerecht was niet gaar en het maïskoekje in het tussengerecht was erg doorgebakken en vet. Het dessert was fabrieksijs met het plastic randje er nog omheen en een onprettige chemische smaak. Al met al een zeer teleurstellend etentje.
Liloe B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Echt lekker gegeten met de AH actiebon. Ik miste echter wel een glimlach op de gezichten van de bediening. Misschien hadden ze even hun dag niet, maar alles waar ik om vroeg leek te veel gevraagd. Jammer...
We vroegen 2 glazen kraanwater bij ons wijntje, en die stonden uiteindelijk op de bon aangeslagen als 6 euro.
Ik vind het echt prima om voor mijn water te betalen, maar zeg dat dan gelijk dat ze geen kraanwater hebben en geef me dan een sla blauw. Want dat sneaky op de bon zetten vind ik gek.
Josetta D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Erg lekker gegeten met 4 vrienden. Sfeer is er goed, bediening erg vriendelijk en eten is uitstekend. Echt een aanrader!
Jip B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Lauw bier, slechte bediening, de vis die ik had besteld leek meer op kibbeling overgoten met chicken tonight, niet echt thais eten!
Jeannette P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
het eten was lekker,zaten aan de gracht,het was lekker weer,dus perfect plekje,zijn hier vaker geweest en gaan zeker weer terug