Mahanakorn

Oudegracht aan de Werf 140 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Mahanakorn

Traditionele Thaise gerechten

Al sinds 1990 de plek waar je naartoe gaat voor traditioneel Thaise gerechten. Met verse ingrediënten en Thaise kruiden doen ze hier wat de Thai als geen ander kunnen: dat perfecte samenspel tussen zoet, zout, zuur en pittig creëren waar onze smaakpapillen zo dol op zijn. Exotisch genieten aan de Oudegracht.

Meer informatie over restaurant Mahanakorn

Jouw recensie over het restaurant Mahanakorn

Bea M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd, we komen hier regelmatig en zijn erg tevreden over Mahanakorn.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heb reeds meerdere malen hier gegeten en iedere keer is de kwaliteit weer even goed. Vers en smakelijk De bediening is vriendelijk en de sfeer is ook goed.
martha H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
gezellig restaurant, goede sfeer, de ontvangst was erg kil, kort en niet vriendelijk ,dit geld voor 1 man de meisjes die de drankjes rond brachten waren supre vriendelijk, echter later op de avond werd de bediening wel gezelliger. voor de bon wel weinig keuzemogelijkheden in het menu, voorgerecht 2 soepjes, , dat had meer gemogen, de hoofdgerechten 6, waarvan 1 vegetarisch en voor de garnalen moest je bij betalen? het toetje was maar 1 keuze mogelijkheid, jammer.Maar wat we gegeten hebben was heel lekker.
de keuzemogelijkheden werden op een briefje gezet, niet eens een menu kaart voor deze gerechtjes, werd kort uitgelegd waardoor we de indruk kregen, "dat we kwamen voor de bon. Wij wilden het proberen om nog eens een keertje terug te komen. Het is jammer want dit kan negatief overkomen. Maar toch zeggen we dat we nog een keer het willen gaan eten, en hopen dat ze dan wat opener zijn en vriendelijker bij de ontvangst.
John H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Onder aan de werf goed gelegen in het aartje van Utrecht.
Vriendelijke bediening, smakelijke gerechten, voldoende voor een diner.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Er zijn daar twee zalen. De eerste zaal is rechtdoor en waarschijnlijk iets rustiger. Wij moesten linksaf. Daar was de zaal volgepropt met tafels. Gelukkig was het niet helemaal vol. We konden uit een menu kiezen. De soep was erg goed. Het hoofdgerecht, we kozen kip met curry (twee pepers) en rundvlees. Beide gerechten bestonden uit heel veel vlees en heel weinig groente. De twee pepers gerecht was niet echt pittig zoals je van een Thais restaurant mag verwachten. Het dessert, Mango ijs (geen keuze) was goed. Al met al gaan we hier voorlopig niet meer eten.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Toen ik vroeg wat er glutenvrij was zeiden ze dat ze eigenlijk niet glutenvrij konden leveren. Dat verbaasde me over een Aziatisch restaurant, maar ze zeiden dat zelfs de kokosmelk een mengsel was met gluten. Aangezien ik wel wat sporen kan verdragen heb ik maar iets zonder tarwe uitgekozen en het was wel lekker. Maar een toetje was er ook niet zonder lactose en gluten. Toen heb ik elders maar om een toetje gevraagd, en daar maakten ze iets met gemengd fruit.
checyn .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heel lekker gegeten alles was lekker. We hebben zelf van het toetje(mango ijs ) genoten.
De bediening was ook heel goed. We hoefden niet lang te wachten op onze gerechten. Maar de uitschieter was de Tom ka kai. Hebben die vaker gehad in andere restaurants maar deze was de beste.
chun1 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij waren hier, gebruikmakend van de AH Restaurantactie. Voor het AH menu werd 30 euro in rekening gebracht. Echter, als ik naderhand de prijzen van de losse gerechten bij elkaar optel, kom ik niet aan de 30 euro. Ik voel mij opgelicht.

De ontvangst was goed en het personeel was vriendelijk, maar kwam ook wel erg pusherig over. De bediening was redelijk snel. Echter, nadat je uitgegeten bent, word je aan je lot overgelaten. Niemand die kwam afruimen en de rekening kwam brengen. Uiteindelijk maar de ober erbij geroepen. Dan krijg je na 10 minuten je rekening en vervolgens nog eens 10 minuten om te vertellen dat je aan de bar moet betalen. Tussen de laatste hap en het moment dat wij buiten stonden waren we 45 minuten verder.

Wat betreft het eten: de porties zijn wat kleiner, vergeleken met de andere Thaise restaurants die we kennen, maar het eten is er wel lekkerder. Tenminste niet zo pittig, waardoor je de echte smaak proeft.
storms44 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Zoals altijd klopt hier alles, het eten , de bediening en ook de relaxte gezelligheid . Het is altijd een genot om in het gezellige Utrecht te zijn in combinatie met deze goede Thai.
Jeannette P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wij zijn hier al een paar keer geweest,ondanks dat we van de AH actie waren,is het geen verschil, personeel is heel vriendelijk het eten heerlijk, en de locatie super,buiten aan de gracht,we komen zeker weer terug
Eva R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ze hebben heerlijke vegetarische opties zoals de pompoen curry. Maar ik heb een reservering gemaakt met een vriendin en ze hebben ons niet naar dezelfde tafel gestuurd. Na 15 min wachten heb ik een bericht naar mijn vriendin gestuurd en ze zat bij een andere tafel, dus de service is niet zo goed georganiseerd en niet alle overs kunnen Nederlands spreken.
peterwalhout .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
De ontvangst en bediening was prettig. Het eten was uitstekend. De sfeer en het geluid is prima. En vanwege de AH actie was de prijs erg gunstig. Maar ook zonder de AH actie gaan we zeker nog eens terug.
Monica E.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Goed en lekker gegeten. Prijs-kwaliteit verhouding was heel goed. Mango toetje is heerlijk!
negatief punt: ik heb een sprite besteld. Het kwam meteen in een glas en het leek op aldi (B merk) sprite.
JosHeleen .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een onverwachte parel in de Utrechtse werfkelders. Sfeervolle ambiance en super aardige bediening. Lieten aan ons over wanneer we een volgende gang wilden. Wij kwamen er voor de eerste keer. Met de AH-actie een zeer beperkte kaart, maar oh wat was het heerlijk! Ook de wijn, in prachtige glazen, zeer goed (spätburgunder). Bedankt, we hebben genoten!
Gertjan D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Vooraf een groentenoep genomen TOM TJEUD PHAK: Vers, Fris & vol knapperige groenten. Als hoofd KAI KHIAW WAAN** een kipgerecht met courgette en aubergine in een groene curry; wederom heerlijk.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam: Aanrader!
Petronella R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij hebben een verjaardag gevierd in dit restaurant met 6 personen. Ondank dat er verschillende keren alcoholische drankjes besteld werden, was het lastig om tafelwater te krijgen. Men wil perse een fles water verkopen. We hebben voor- en hoofdgerechten besteld. Drie personen waren niet tevreden over het voorgerecht. Dit waren maiskoekjes en bijzonder droog. Vier van de zes pesronen vonden het hoofdgerecht zeer matig. dde bediening werd door verschillende personen gedaan waarvan er één ronduit onvriendelijk was. Aangezien het eten tot nu toe ons niet aansprak, zagen wij af van een nagerecht. De volgende dag hadden twee personen, die hetzelfde hoofdgerecht gegeten hadden, darmklachten. Al met al was het een teleurstellend restaurantbezoek! Niet voor herhaling vatbaar.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Bediening moet veel geconcentreerder zijn. Aan het eten moet veel meer zorg besteed worden.
Terence1950 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Leuke en gezellige locatie aan de Oudegracht in Utrecht.
Goede bediening en heerlijk eten.
Met AH de keuze uit een paar gerechten maar voor een ieder wat wils.
Oudland .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Hoewel we al een menukaart hadden gekregen en het bestek al op onze tafel was gelegd, zijn we toch weggegaan. Het personeel was zo onvriendelijk en ongeïnteresseerd dat we er geen vertrouwen in hadden hier een leuke avond te hebben. Echt een restaurant dat het moet hebben van dagjesmensen/toeristen en waar het personeel (dus) niet z'n best doet zich in te spannen om gastvrij te zijn. De aankleding van het terras was erg ongezellig en de prijzen behoorlijk hoog. Ik weet dus niet hoe het eten zou zijn geweest, daarom maar een 'Goed' ingevuld.
Luuke J.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Door de ontvangst en een kladje waar wat nummers opstonden waar we tussen konden kiezen, overwogen we om op te stappen. Gelukkig zijn we blijven zitten. Het eten was heerlijk. Toen het begon te regenen, zijn we naar binnen verhuisd en waren aangenaam verrast over de sfeervolle inrichting. Top!!