Magyar Unicum

Linnaeuslaan 21 3571 TS Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Magyar Unicum

Frank V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Wij hadden een surprise menu. Twee voor en 2 hoofd en 2 nagerechten. Alledrie heerlijke gerechten. De twee soepen waren echt verschillend maar ook echt Hongaars. Hoofd was rund en kip. Als nagerecht witte tiramisu en soort chocoladeijs. Beide geweldig. We werden zeer gastvrij ontvangen en dat in combinatie met een rustig huiskamer gevoel was het alsof we thuis met eigen kok aan het eten waren. Een aanrader voor iedereen die kennis wil maken met de Hongaarse keuken in een ontspannen sfeer.
Margriet G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Het was een avond om nooit meer te vergeten! We hebben heerlijk gegeten, elk gerecht had een unieke smaak en Edit is een geweldige gastvrouw. we voelden ons totaal op ons gemak in haar huis, het was net of we haar al tijden kenden.

Mocht je eens wat anders willen proberen dan is dit zeker een aanrader!
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Edit is alles in 1. Gastvrouw, komt met met wetenswaardigheden over van alles, ze bediend, kookt, is portier en doet waarschijnlijk ook zelf de afwas ;)
Alles met evenveel flair en enthousiastme.
Speciaal gekomen voor het Hongaarse eten. Wat mij vooral over de drempel trok, waren de goede recenties.
In grote lijnen allemaal eerlijk en oprecht volgens mij.
Smaken waren uitgebalanceerd, geraffineerd en puur.
Alleen te bereiken door ál het eten zelf te maken van saus tot jus.
In menig restaurant helaas niet meer gedaan....

Verbreedt je horizon en laat je culinair verassen en verwennen !
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Tsja,
Wat zal ik zeggen? Wat hieronder is genoemd is vrijwel ook bij ons van toepassing. De Hongaarse hartelijkheid die ons niet onbekend is, was al bij binnenkomst aanwezig. En dat was pas het begin. Het eten was beter dan wat wij voorgeschoteld hadden gekregen in Budapest, het was Hongaars eten, dat gemaakt was door een Hongaarse die veel passie voelt voor het land en dat is duidelijk te proeven in alles. Het eten was echt, echt, heel erg goed. Ik kan het alleen maar aanraden, ook voor mensen die nog nooit Hongaars hebben gegeten, want het is een ware belevenis.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2014
Per toeval kwam ik via Iens te weten over dit huiskamerrestaurant. Ik was direct enthousiast en nieuwsgierig omdat ik (en mijn vrienden) nog niet eerder bij een Hongaars restaurant hebben gegeten. We werden super vriendelijk door de gastvrouw, Edit, ontvangen. Zoals de vorige recensie al schreef, leek het net alsof we elkaar al kenden. Het voelde heel gastvrij en open. De bladerdeeg hapjes vooraf waren erg lekker. Alles was namelijk op! Als voorgerecht hadden we een salade, 2 maal de pannenkoeken (verschillende soorten) en de gevulde portobello. Alles was echt heerlijk! En als hoofdgerecht hadden we 2 verschillende goulash gerechten besteld met als bijgerechten frietjes, komkommersalade (erg lekker ook) en een huisgemaakte 'sambal' van paprika. Ook super lekker. En als nagerecht een tiramisu van witte chocolade, een typisch Hongaars gebak met nootjes en een chocoladetaart met bitterkoekjes. Ook allemaal weer super lekker. Het was een bijzondere ervaring die nog lang in het geheugen zal blijven. We hebben allemaal genoten en komen zeker (met meer mensen!) terug!
Saskia F.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Na een uiterst hartelijk ontvangst heette de gastvrouw ons welkom met een heerlijk hapje. Daarna kregen we in goede timing elk wat we vooraf hadden besteld. Alles smaakte heerlijk, eigenlijk nog beter dan in een restaurant in Budapest dat we ooit met z'n vieren bezochten......zo zie je maar, verfijnd Hongaars eten om de hoek...een aanrader!
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Hier heerlijk gegeten met de eet club en wat hebben we genoten van het heerlijke eten en de fantastische sfeer, we hadden gekozen voor een verrassing's menu, en begonnen na een hartelijk ontvangst van de gast vrouw met flensjes gevuld met kippen ragout in een romige paprikasaus plus flensjes gevuld met champignons in een romige saus zeer smakelijk, daarna kregen wij 3 schotels geserveerd, een heerlijke Hongaarse schotel met reepjes varkensvlees en pikante aardappelblokjes in een tomaten-knoflooksaus, een familierecept gerecht, mals rundvlees gestoofd met tomaten, paprika en spekjes, afgemaakt met crème fraîche een lekkere stoofschotel met paprika, tomaten, uien, Hongaarse worst en rijst met een Hongaarse komkommersalade met een vleugje knoflook, en was gelukkig zowel vers wit als bruin brood aanwezig om onze bordjes mee schoon te smikkelen, als nagerecht hadden we wederom een familierecept: een eigen variatie op de Italiaanse tiramisu met witte chocolade en chocoladelikeur met kersen en een heel bijzonder toetje met cake in walnotenlikeur, vla, rozijnen, overgoten met chocoladesaus, zelf had ik hier thee bij, maar er was ook Hongaarse likeur aanwezig voor de mede eters , enfin, een smakelijke avond. Prijs was perfect in verhouding met de kwaliteit van de avond, ik zou dit zeker iedereen die een beetje avontuurlijk is, je zit immers bij iemand in de huiskamer willen aanraden!
Teun Z.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Fantastisch restaurant als je met een gezeldschap in een bijzondere entourage iets wilt ondernemen. Je moet eerst over de drempelvrees komen om iemand zijn woonkamer te betreden, maar je zult een ervaring hebben die het doorvertellen waard is. Porties zijn ruim, erg lekker en goed geprijsd