Magnolia's

Westerweg 60 1445 Purmerend Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Magnolia's

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ericchalla .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst en mooi opgemaakte en smakelijke gerechten.
We mochten uit de hele kaart kiezen en het goedkoopste gerecht per gang was gratis.
We komen graag nog een keer terug
Noordenbos1 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
we hebben erg lekker gegeten. borden maar mooi opgemaakt en smaakte heerlijk.
lekker wijntje erbij en heerlijk toetje.
gezellig personeel en de stoelen zaten lekkerder dan gemiddeld :)
Lice .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Aangezien we al eens eerder in een restaurant op een golfbaan hebben gegeten viel deze keer de leuze op Margolia's bij de golfbaan in Purmerend. Het was er erg rustig qua bezoekers, alleen stond er een tv aan op een sportprogramma waar niemand naar keek en tevens leefde het idee dat achtergrond muzak de sfeer verhoogt. Niet dus.
Maar we kwamen om te eten. Het voorgerecht (een witlofsoep) werd in een trendy theepot geserveerd. Smakelijk soepje dat wel.
De hoofdgerechten, ik had kabeljauwfilet op een koolbedje met frites, mijn disgenoten respectievelijk een wildzwijn assortiment , en kipsaté met frites. waren goed en uitstekend op temperatuur.
Als nagerecht hadden we een creme brulé met chocoladeijs, een dame blanche, een appeltaart en nog iets met ijs. Niet slecht.
Slotsom redelijk goed gegeten, ambiance kon beter
Erna-Houtkooper .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Met 5 personen op 17 november j.l. heerlijk gegeten. Bediening is erg vriendelijk. We hadden ons laten ontvallen dat het om een 12,5 jarig huwelijk ging. Tot hun en onze grote verrassing werd het bruidspaar zonder daar om te hebben gevraagd getracteerd op een heel bijzonder dessert. Geweldig.
Lettievandijk .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Bij ontvangst heb ik redelijk ingevuld want ze hadden niet op onze komst gerekend terwijl er gereserveerd was.
Het was gelukkig gauw opgelost. Snel de tafeltjes gedekt.
Inablok-weening .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het duurde vrij lang voordat wij ons eten kregen.
De bediening is 1 keer langs geweest voor een drankje, de 2e en 3e keer zijn we zelf naar de bar gegaan met onze bestelling.
Loovers .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Lekker eten. Voordeel, je mag uit de hele kaart kiezen met de Ah actie. Mooi uitzicht over de golfbaan. Prijs/kwaliteit is redelijk.
Anja E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
verrassend lekker gegeten, voor verrassend weinig geld! Jullie hebben mijn verwachtingen overtroffen!
Gaan we zeker nog een x eten!
07gschipaanboord .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het diner voor 4 personen was goed verzorgd. Op verzoek kon een bij bestelling worden verzorgd. Op verzoek werd de (harde) achtergrond muziek zachter gezet.
Erna-Houtkooper .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We waren hier met AH-kaart en hebben prima gegeten . We werden vriendelijk ontvangen.
Wel vond ik het irritant dat we terwijl we aan de koffie zaten en één persoon zijn kopje leeg had dit direct werd weggehaald.
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Al eerder kerst en paas brunch gedaan nu met A. H. Bonnen wezen dineren. Top zeer goede kwaliteit vriendelijk en spontaan geholpen. Komen zeker terug.
Wim en Frieda Strasters
Martha L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vriendelijk ontvangen en snel een drankje. Daarna zijn ze ons per ongeluk vergeten. Gelukkig kregen we toen Frank als gastheer en die heeft de rest van de avond als een kievit voor ons gelopen . Verrassend goede keuken voor leuke prijzen . Top avond gehad!
Jeffrey O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Leuke locatie, aardig personeel en lekker eten voor een mooie prijs. We zijn hier gaan eten met kaarten van de AH actie. Via de site kregen wij de indruk dat de keuze beperkt was. Dit bleek bij aankomst niet het geval. We konden gewoon alles kiezen en de goedkoopste gerechten werden op EUR 0,00 gezet op de rekening. Prima dus en boven verwachting.

We hebben in eerste instantie wat lang op ons eerste drankje moeten wachten, de bestelling was niet goed aangekomen bij de bar. De ober merkte dit op en zorgde er toen voor dat er in rap tempo alsnog wat te drinken bij ons werd geserveerd.

De voorgerechten zijn heerlijk, we hebben lekkere verse visgerechten gegeten en die waren om je vingers bij af te likken. Als hoofdgerecht hebben we zowel vis als vlees gegeten en dit was allemaal van prima kwaliteit. Er werd o.a. een rare Ierse kogelbiefstuk gegeten en deze was ook daadwerkelijk rare gebakken. Daar hebben sommige restaurants wel eens moeite mee, maar deze absoluut niet.

Er werd tevens een Irish Beef Burger met sla en bacon besteld, deze werd echter geleverd met jalapeño pepers. Dit foutje hebben we doorgegeven aan de ober en binnen no-time stond de juiste burger op tafel. Prima opgelost, lekker snel.

De huisgemaakte appel compote is uitmuntend, het was zo lekker dat we er een tweede schaaltje van hebben leeg gegeten. Deze werd aangeboden door de ober.

Samenvattend een prima locatie om te eten, we komen hier zeker nog een keer terug.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het duurde even voor we een tafeltje toegewezen kregen, daarna was het lang wachten op het eerste drankje en de kaart, ook duurde het lang voor de gerechten geserveerd werden.
Het eten viel tegen, gamba's waren wel erg lekker, maar patat met appelmoes paste daar niet bij.
Het tweede wijntje moest ik zelf om vragen. Al met al zou ik dit restaurant niemand aanraden.
Bij het afrekenen waren ze de AH actie vergeten, terwijl ik het bij de reservering had gezet en later nogmaals in het restaurant had opgenoemd.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Omdat we in het hotel logeerden hebben we hier 2 avonden gedineerd, tot volle tevredenheid, super restaurant, sfeervolle aankleding, de ene keer hebben we buiten oo het terras kunnen eten, bijzondere ervaring zo tussen de golfers met een schitterend uitzicht op de golfbanen, we smulden daar van de mosselen, goed en smaakvol gekookt met mooie fritten en salade, de andere avond aten wij binnen de sliptong met als dessert de dame blanche, het laatste werd zeer origineel geserveerd in een chocolade schaaltje, zeer vriendelijke charmante bediening
Judith245 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De bediening is top. Sjiek en heel gewoon. Lekker menselijk. Eten goed! Prachtige plek op terras en ondanks vele tafeltjes toch prive
Ww.dejong55 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Goede bediening.....lekker eten....prettig geprijsd...vooral het dessert, warme appeltaart met ijs, was geweldig. De ambiance was eveneens mooi. Je kijkt uit op een golfcourt.
Cvb.rice .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
wij vonden de biefstuk en de sliptong heerlijk goed gebakken mooi geserveerd en de bediening uitstekend zeker een aanrader om daar te eten
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Je verwacht het niet, maar een voortreffelijke keuken, goede kaart met heel veel gerechten. Het duurste gerecht wat ik kon vinden was € 19. Nu AH actie ga hier heen met je bon, keuze genoeg en echt het is de moeite waard