Magnolia's

Westerweg 60 1445 Purmerend Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Magnolia's

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Via AH restaurant actie geboekt. Waren hier al een keer geweest op 1e kerstdag 2 jaar geleden. Ruime keuze uit gerechten. We hadden 1x de carpaccio en de gerookte zalm met garnalenkroket. Erg smaakvol en mooi opgemaakt. Hoofdgerecht: Ierse biefstuk en entrecote. Beiden smaakvol bereid begeleid met frites peer appelcompote ( erg lekker ) Bij de biefstuk zat lof en witte kool waarvan de laatste niet echt in de smaak viel bij partner. Daar werd gehoor aangegeven door spinazie aan te bieden. Erg klantvriendelijk! Warme appeltaart met koffie en thee toe! Lekker verwend en verzadigd weer naar huis gegaan!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Bediening was erg vriendelijk en ook terzake kundig. Kwaliteit van het eten was goed en bovenal lekker. Een waardig restaurant met een mooi uitzicht op de golfbaan.
Komodo57 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Met z'n tweetjes gebruik gemaakt van de kerstbrunch. De ontvangst was t.o.v. verleden jaar nogal chaotisch te noemen. We werden niet welkom geheten en terwijl we aan een van de gastvrouwen vroegen of men, en bij wie we ons moesten melden, werden deze telkens gestoord door andere mensen en probeerden we het weer bij iemand anders. Uiteindelijk bleken we niet op de gastenlijst te staan. Later bleek dat men bij de reserveringen ons emailadres als gastnaam had gebruikt. Niet zo slim dus. Daarom kregen we niet de voor ons gereserveerde tafel, maar een in allerijl in gereedheid gebrachte tafel met veel te hoge oncomfortabele stoelen, nog net niet buiten op de gang. Gelukkig was het eten, net als vorig jaar op en top. Met name de ossenhaas op de Green Egg bereid, was super. De champignonsoep zag er smakelijk uit en was dat ook, maar de pompoensoep leek nog al tamelijk waterig. Die mocht wel wat meer gebonden zijn. Verder waren de 'fingerfood'-achtige voorgerechtjes gevarieerd en lekker (bijv. de carpaccio, steak tartaar en zalmsalade). Het dessertbuffet was ook weer uitstekend. Deze keer kregen we op aanvraag een karaf met kraanwater op tafel, dit was beter geregeld dan verleden jaar. Al met al goed gegeten, maar de service viel deze keer enorm tegen en dat terwijl je een forse prijs betaald. Zeker als je na thuiskomst nog een email krijgt met de melding dat ze gemist hebben en ze misschien op 2e kerstdag voor je een tafel kunnen reserveren. Ja ja, die tafel kennen we al...
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prettige, rustige locatie in een hotel. Ruime en comfortabele plaatsen. Warme en verzorgde inrichting. De kaart is niet uitgebreid, maar kwalitatief heel goed!
paula81 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij hebben prima gegeten in dit restaurant. Goede en aardige bediening. Lekkere stoelen en je zat niet te dicht op andere tafeltjes. Dus een aanrader.
ilka D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
moeilijk te vinden restaurant , maar met een lieve serveerster en prima eten hadden we een hele leuke avond.
als je niet weet waar je lekker moet eten, raad ik deze zeker aan
Kimberley V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Onverwachts ontzettend lekker gegeten. Gedeelde voorgerechtjes (crostini met Carpaccio en zelfgemaakte krokante kipstukjes) en een gedeeld stuk vlees met meerdere sausen. Goede kwaliteit, mooi opgemaakt, erg lekker. het was erg rustig (5 december) maar er was desondanks wel sfeer. Enige jammere aspect was dat skyradio aanstond als muziek, en je naast alle leuke nummers ook reclameblokken hebt. Was mij niet opgevallen maar mijn vriend stoorde zich eraan. Een CD/USB met muziek zou dus meer aan te raden zijn.
ericchalla .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst en mooi opgemaakte en smakelijke gerechten.
We mochten uit de hele kaart kiezen en het goedkoopste gerecht per gang was gratis.
We komen graag nog een keer terug
noordenbos1 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
we hebben erg lekker gegeten. borden maar mooi opgemaakt en smaakte heerlijk.
lekker wijntje erbij en heerlijk toetje.
gezellig personeel en de stoelen zaten lekkerder dan gemiddeld :)
lice .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Kwaliteit gerechten was goed. Zeer beperkte kaart maar ook de 2de gast mocht van de kaart kiezen. Geen speciaal AH menu.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Aangezien we al eens eerder in een restaurant op een golfbaan hebben gegeten viel deze keer de leuze op Margolia's bij de golfbaan in Purmerend. Het was er erg rustig qua bezoekers, alleen stond er een tv aan op een sportprogramma waar niemand naar keek en tevens leefde het idee dat achtergrond muzak de sfeer verhoogt. Niet dus.
Maar we kwamen om te eten. Het voorgerecht (een witlofsoep) werd in een trendy theepot geserveerd. Smakelijk soepje dat wel.
De hoofdgerechten, ik had kabeljauwfilet op een koolbedje met frites, mijn disgenoten respectievelijk een wildzwijn assortiment , en kipsaté met frites. waren goed en uitstekend op temperatuur.
Als nagerecht hadden we een creme brulé met chocoladeijs, een dame blanche, een appeltaart en nog iets met ijs. Niet slecht.
Slotsom redelijk goed gegeten, ambiance kon beter
Erna-Houtkooper .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Met 5 personen op 17 november j.l. heerlijk gegeten. Bediening is erg vriendelijk. We hadden ons laten ontvallen dat het om een 12,5 jarig huwelijk ging. Tot hun en onze grote verrassing werd het bruidspaar zonder daar om te hebben gevraagd getracteerd op een heel bijzonder dessert. Geweldig.
lettievandijk .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Bij ontvangst heb ik redelijk ingevuld want ze hadden niet op onze komst gerekend terwijl er gereserveerd was.
Het was gelukkig gauw opgelost. Snel de tafeltjes gedekt.
inablok-weening .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het duurde vrij lang voordat wij ons eten kregen.
De bediening is 1 keer langs geweest voor een drankje, de 2e en 3e keer zijn we zelf naar de bar gegaan met onze bestelling.
Loovers .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Lekker eten. Voordeel, je mag uit de hele kaart kiezen met de Ah actie. Mooi uitzicht over de golfbaan. Prijs/kwaliteit is redelijk.
Anja E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
verrassend lekker gegeten, voor verrassend weinig geld! Jullie hebben mijn verwachtingen overtroffen!
Gaan we zeker nog een x eten!
07gschipaanboord .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het diner voor 4 personen was goed verzorgd. Op verzoek kon een bij bestelling worden verzorgd. Op verzoek werd de (harde) achtergrond muziek zachter gezet.
Erna-Houtkooper .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We waren hier met AH-kaart en hebben prima gegeten . We werden vriendelijk ontvangen.
Wel vond ik het irritant dat we terwijl we aan de koffie zaten en één persoon zijn kopje leeg had dit direct werd weggehaald.
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Al eerder kerst en paas brunch gedaan nu met A. H. Bonnen wezen dineren. Top zeer goede kwaliteit vriendelijk en spontaan geholpen. Komen zeker terug.
Wim en Frieda Strasters