Magnolia's

Westerweg 60 1445 Purmerend Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Magnolia's

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Slechte bediening, goede keuken. Voor elke item wat je wilt moet je eerst tien minuten vlaggen voordat je gezien wordt, heel slecht! Het eten was lekker.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Relaxte sfeer, mooi uitzicht, prettige bediening en heerlijk gegeten en gedronken. Smaakt naar meer!
Conny C.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het drie gangen diner was prima. Vriendelijk personeel. Gezellig en sfeervol restaurant. Helaas staan de tafels te dicht op elkaar.
Bergjael .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekkere gerechten voor een nette prijs, met de AH-actie helemaal een aanrader. Goede kaart met voldoende keus uit gewone en meer aparte gerechten. Vriendelijke bediening.
John en Aán R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Alles poepie luxe in een geweldige ambiance en heel vriendelijk personeel erg genoten en wij komen zeker nog een eens terug met of zonder AH bon
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vorige keer liep alles gesmeerder, zeg maar. Deze keer meer dan half uur wachten op hoofdgerecht en ook zo lang op bestelde drankje.
Zijn we niet gewend eigenlijk.
Esselien H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hier zou ik niet meer naar toe willen, gerechten waren lauw. Aangegeven dat de patat koud was, hier kreeg ik wel andere voor. Hoofdgerecht was ook zo lauw, tegen het koude kant aan. werd wel aangeboden om warme te brengen. Daar had ik zelf geen zin in. Lang op eten gewacht. Helaas, niet voor herhaling vatbaar.
cajzegveld .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
prima restaurant met gunstige prijs/kwaliteitsverhouding en ruime keus in menu's. Zeer vriendelijke bediening die zeer hulpvaardig was en frequent en snel bediende.
teuntjecornelia .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
we hadden een leuke tafel en kregen lekker brood met kruidenboter, nootjes en olijfolie voorf. Wat ons opviel was dat bi het presenteren van de gerechten weinig uitleg gegeven werd. Lag waarschijnlijk aan degene die bediende. Eten was lekker en het was een leuke lokatie.
kdekkertock .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
De eerste kennismaking met Magnolia's en heel goed bevallen. Alles klopte. Rustige entourage, vriendelijke bediening, en meer keuze dan op de AH website van de restaurantactie stond vermeld. Wij komen hier zeker terug!
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Leuke gelegenheid met vriendelijk personeel en heerlijk eten voor herhaling vatbaar en gaan dat beslist nog eens overdoen
Geert-jan Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten prima, mooi ingericht. Bediening komt erg gehaast over. Gangen volgen elkaar veel te snel op! Ons voorgerecht kwam 5 min. nadat we besteld hadden. Het hoofdgerecht binnen 10 min. na het voorgerecht. Bij het dessert hebben we toch maar even om een pauze gevraagd anders hadden we binnen een uur weer buiten gestaan.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben héérlijk gegeten alles was prima erg lekker.
Ook de bediening was vriendelijk en vol aandacht als je wat vroeg.
Niks op aan te merken wat wel jammer was dat je niet wist dat je in het hotel moest wezen. Dat staat niet aan ergens. Maar wel gevonden omdat we gevraagd hadden aan iemand.
We gaan zeker nog eens terug .
Het is aan te bevelen.
Prijs en kwaliteit prima.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Nooit zo snel aan gedacht , de AH actie bracht ons hier.
Prettige ontvangst en alle drie gangen echt lekker vonden zowel mijn partner als ik.
Niet de laatste keer dat we hier geweest zijn..
Als ik toch een aanmerking heb : zet wat goede muziek op ipv de radio...
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Via AH restaurant actie geboekt. Waren hier al een keer geweest op 1e kerstdag 2 jaar geleden. Ruime keuze uit gerechten. We hadden 1x de carpaccio en de gerookte zalm met garnalenkroket. Erg smaakvol en mooi opgemaakt. Hoofdgerecht: Ierse biefstuk en entrecote. Beiden smaakvol bereid begeleid met frites peer appelcompote ( erg lekker ) Bij de biefstuk zat lof en witte kool waarvan de laatste niet echt in de smaak viel bij partner. Daar werd gehoor aangegeven door spinazie aan te bieden. Erg klantvriendelijk! Warme appeltaart met koffie en thee toe! Lekker verwend en verzadigd weer naar huis gegaan!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Bediening was erg vriendelijk en ook terzake kundig. Kwaliteit van het eten was goed en bovenal lekker. Een waardig restaurant met een mooi uitzicht op de golfbaan.
Komodo57 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Met z'n tweetjes gebruik gemaakt van de kerstbrunch. De ontvangst was t.o.v. verleden jaar nogal chaotisch te noemen. We werden niet welkom geheten en terwijl we aan een van de gastvrouwen vroegen of men, en bij wie we ons moesten melden, werden deze telkens gestoord door andere mensen en probeerden we het weer bij iemand anders. Uiteindelijk bleken we niet op de gastenlijst te staan. Later bleek dat men bij de reserveringen ons emailadres als gastnaam had gebruikt. Niet zo slim dus. Daarom kregen we niet de voor ons gereserveerde tafel, maar een in allerijl in gereedheid gebrachte tafel met veel te hoge oncomfortabele stoelen, nog net niet buiten op de gang. Gelukkig was het eten, net als vorig jaar op en top. Met name de ossenhaas op de Green Egg bereid, was super. De champignonsoep zag er smakelijk uit en was dat ook, maar de pompoensoep leek nog al tamelijk waterig. Die mocht wel wat meer gebonden zijn. Verder waren de 'fingerfood'-achtige voorgerechtjes gevarieerd en lekker (bijv. de carpaccio, steak tartaar en zalmsalade). Het dessertbuffet was ook weer uitstekend. Deze keer kregen we op aanvraag een karaf met kraanwater op tafel, dit was beter geregeld dan verleden jaar. Al met al goed gegeten, maar de service viel deze keer enorm tegen en dat terwijl je een forse prijs betaald. Zeker als je na thuiskomst nog een email krijgt met de melding dat ze gemist hebben en ze misschien op 2e kerstdag voor je een tafel kunnen reserveren. Ja ja, die tafel kennen we al...
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prettige, rustige locatie in een hotel. Ruime en comfortabele plaatsen. Warme en verzorgde inrichting. De kaart is niet uitgebreid, maar kwalitatief heel goed!
paula81 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij hebben prima gegeten in dit restaurant. Goede en aardige bediening. Lekkere stoelen en je zat niet te dicht op andere tafeltjes. Dus een aanrader.
ilka D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
moeilijk te vinden restaurant , maar met een lieve serveerster en prima eten hadden we een hele leuke avond.
als je niet weet waar je lekker moet eten, raad ik deze zeker aan