Magnolia's Den Bosch

Meer informatie over restaurant Magnolia's Den Bosch

• : Parkeerplaats

Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Heerlijk gegeten wederom bij Magnolia's. Super voorgerecht van zalm en huisgemaakte aardappelsalade. Als hoofdgerecht genoten van een mooi gegaarde eendenborst. Zeker een aanrader!!
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Eerst heerlijk gegolft, daarna in het clubhuis van de golfclub Burggolf Haverley in restaurant Magnolia's gegeten. Mijn vrouw de daghap zoals dat heette, gewokte mie met garnalen en ik een biefstuk met rode wijnsaus. De biefstuk was enigszins taai en de daghap was redelijk.
Jeroenspaa .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Mooiste terras van Den Bosch met uitzicht op de golfbaan en vijver. Leuke bediening en goede gerechten voor een golfbaan. Soms positieve uitschieters in het regelmatig wisselende menu, zoals de steak tartare en heerlijke runderhaas. Zeer toegankelijk, makkelijk parkeren.