Glas champagne

Meer informatie over restaurant Magnolia's (BurgGolf)

Jouw recensie over het restaurant Magnolia's (BurgGolf)

Niels P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
lekker en goed eten, beiening valt wat te wensen over
bij het bestellen hadden we al een extra bakje frietjes besteld alleen na ons eten allemaal op te hebben nog geen frites.

verder is de locatie leuk
Iva P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Prachtig uitzicht, geweldige locatie, rust. Kwaliteit van eten was redelijk, bij de kip saté kreeg ik geen saté saus.
Han K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Lekkere sate en prima biefstuk gegeten op het terras in de zon. Lieve bediening, prima eten voor schappelijke prijs. Overigens bleek het mei menu op de website niet beschikbaar...
STEPHAN V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Het eten was niet heel slecht maar we hadden er meer van verwacht. Service en vooral de locatie is wel top. We gaan hier zeker nog eens een borrel doen, maar vervolgens wel ergens anders dineren.
Stéphanie N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Eten was lekker en de bediening was ook prima, alleen jammer dat de kaart veranderd is en minder creatief is dan de verwachting is als je op Iens kijkt.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Slechte bediening, goede keuken. Voor elke item wat je wilt moet je eerst tien minuten vlaggen voordat je gezien wordt, heel slecht! Het eten was lekker.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Relaxte sfeer, mooi uitzicht, prettige bediening en heerlijk gegeten en gedronken. Smaakt naar meer!
Bergjael .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekkere gerechten voor een nette prijs, met de AH-actie helemaal een aanrader. Goede kaart met voldoende keus uit gewone en meer aparte gerechten. Vriendelijke bediening.
C.L. C.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het drie gangen diner was prima. Vriendelijk personeel. Gezellig en sfeervol restaurant. Helaas staan de tafels te dicht op elkaar.
John en Aán R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Alles poepie luxe in een geweldige ambiance en heel vriendelijk personeel erg genoten en wij komen zeker nog een eens terug met of zonder AH bon
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vorige keer liep alles gesmeerder, zeg maar. Deze keer meer dan half uur wachten op hoofdgerecht en ook zo lang op bestelde drankje.
Zijn we niet gewend eigenlijk.
Esselien H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hier zou ik niet meer naar toe willen, gerechten waren lauw. Aangegeven dat de patat koud was, hier kreeg ik wel andere voor. Hoofdgerecht was ook zo lauw, tegen het koude kant aan. werd wel aangeboden om warme te brengen. Daar had ik zelf geen zin in. Lang op eten gewacht. Helaas, niet voor herhaling vatbaar.
cajzegveld .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
prima restaurant met gunstige prijs/kwaliteitsverhouding en ruime keus in menu's. Zeer vriendelijke bediening die zeer hulpvaardig was en frequent en snel bediende.
Teuntjecornelia V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
we hadden een leuke tafel en kregen lekker brood met kruidenboter, nootjes en olijfolie voorf. Wat ons opviel was dat bi het presenteren van de gerechten weinig uitleg gegeven werd. Lag waarschijnlijk aan degene die bediende. Eten was lekker en het was een leuke lokatie.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
De eerste kennismaking met Magnolia's en heel goed bevallen. Alles klopte. Rustige entourage, vriendelijke bediening, en meer keuze dan op de AH website van de restaurantactie stond vermeld. Wij komen hier zeker terug!
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Leuke gelegenheid met vriendelijk personeel en heerlijk eten voor herhaling vatbaar en gaan dat beslist nog eens overdoen
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten prima, mooi ingericht. Bediening komt erg gehaast over. Gangen volgen elkaar veel te snel op! Ons voorgerecht kwam 5 min. nadat we besteld hadden. Het hoofdgerecht binnen 10 min. na het voorgerecht. Bij het dessert hebben we toch maar even om een pauze gevraagd anders hadden we binnen een uur weer buiten gestaan.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Nooit zo snel aan gedacht , de AH actie bracht ons hier.
Prettige ontvangst en alle drie gangen echt lekker vonden zowel mijn partner als ik.
Niet de laatste keer dat we hier geweest zijn..
Als ik toch een aanmerking heb : zet wat goede muziek op ipv de radio...
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Via AH restaurant actie geboekt. Waren hier al een keer geweest op 1e kerstdag 2 jaar geleden. Ruime keuze uit gerechten. We hadden 1x de carpaccio en de gerookte zalm met garnalenkroket. Erg smaakvol en mooi opgemaakt. Hoofdgerecht: Ierse biefstuk en entrecote. Beiden smaakvol bereid begeleid met frites peer appelcompote ( erg lekker ) Bij de biefstuk zat lof en witte kool waarvan de laatste niet echt in de smaak viel bij partner. Daar werd gehoor aangegeven door spinazie aan te bieden. Erg klantvriendelijk! Warme appeltaart met koffie en thee toe! Lekker verwend en verzadigd weer naar huis gegaan!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Bediening was erg vriendelijk en ook terzake kundig. Kwaliteit van het eten was goed en bovenal lekker. Een waardig restaurant met een mooi uitzicht op de golfbaan.