Maggie Blue

Hooftstraat 2 2406 GL Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Maggie Blue

• : In het centrum van Alphen aan den Rijn zijn diverse mogelijkheden om uw auto te parkeren. In de woonstraten kunt u parkeren waarbij u vooraf moet betalen bij de parkeerautomaat of achteraf via mobiel parkeren. U betaalt tot 18:00 m.u.v. koopavonden.

Maandag: gesloten
Dinsdag: 12:00 - 23:00
Woensdag: 12:00 - 23:00
Donderdag: 12:00 - 23:00
Vrijdag:12:00 - 01:00
Zaterdag: 09:00 - 01:00
Zondag: 12:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Voetbal wordt uitgezonden , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Maggie Blue

Eric B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Was een Valentijnsdiner, dus niet kiezen. Maar er was door hen een fantastische keuze aan mooie gerechtjes gemaakt! En de bediening was professioneel, vakkundig en hartelijk. Compliment.
Elise R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Eten was heerlijk, mooie zaak ook! Alleen weinig bediening die langs kwam om te vragen of je iets te drinken/eten wilde.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2019
Leuke plek in Alphen ad Rijn, asian fusion. We aten voorgerecht, thaise garnalenkoekjes en steak tartaar met een aziatische twist en hoofdgerecht, kalfssukade en maggieburger. Bediening erg vriendelijk. Ruime keus aan wijn per glas en bier van de tap. Komen zeker nog een keertje terug.
Hallo Sandra,

Hartelijk dank voor uw leuke review op Iens, gezellig dat wij u als onze gast hebben mogen verwelkomen. Het is fijn om te lezen dat u heeft genoten van het culinaire aanbod dat Maggie haar gasten biedt. Het Team heeft hospitality in het bloed zitten en helpt u daarom graag! Uit eten, lunchen, koffiedrinken, uitgaan of een feestje vieren: bij Maggie Blue kan alles. Wij kijken er naar uit om u snel weer te mogen verwelkomen, tot dan!

Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Bediening erg vriendelijk maar waarom worden de ongebruikte glazen niet weggenomen. Op tafel stonden wijnglazen en waterglazen tot bij de koffie terwijl er maar 2 personen waren die wijn dronken. Er is niet gevraagd of we een karaafje of fles water wilden. Verder jammer dat er niet flexibel wordt omgegaan met de kaart. In de proeverij van verschillende voorgerechten zat een heerlijk kipspiesje. Dit was niet apart te bestellen want stond niet op de kaart en even later was het "op".
Hi Hanneke,

Vriendelijk bedankt voor uw bezoek en voor het delen van uw eerlijke mening op Iens. Het verheugd ons te vernemen dat u de kwaliteit van het eten met een 8 beoordeelt! Maggie heeft haar menukaart met grote zorg opgesteld, wij kijken graag met u mee naar specifieke wensen of alternatieven. Het kan voorkomen dat een wens niet haalbaar is, dit is afhankelijk van meerdere factoren. Indien de collega´s aangeven dat het helaas niet meer voorradig is, dan vertrouwen wij erop dat dit zo is. Uiteraard proberen wij ons altijd flexibel op te stellen.

U heeft een goed punt met betrekking tot de ongebruikte glazen, deze hadden hier niet onnodig moeten staan, excuses hiervoor. Wij streven elke dag naar verbetering en continuïteit, feedback van onze gasten is hierbij van groot belang en daarom waarderen wij uw eerlijkheid. In de toekomst staan wij graag voor u klaar, graag tot ziens!

Marion V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Met 4 personen hier gegeten. De bediening was attent en vriendelijk. Het vlees was prima gebakken en het chocolade dessert heerlijk. We hebben niet te lang hoeven wachten tussen de gangen wat ook prettig is. Zeker gezien het restaurant vol zat. Zou hier zeker nog eens gaan eten.
Hallo Marion,

Wij willen u graag heel hartelijk bedanken voor uw bezoek, gezellig dat u voor Maggie Blue heeft gekozen! Wij zijn erg blij te vernemen dat uw bezoek goed is verlopen en dat u heerlijk heeft gegeten. Maggie doet er alles aan om het haar gasten aan niets te doen ontbreken, uw review is dan ook een mooi compliment. Wij staan in de toekomst wederom voor u klaar, tot snel!

Marla R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Altijd gezellig om door Chantal te worden ontvangen.......en de serre is prachtig om te zitten. Parkeren ook geen probleem. Afgelopen zomer waren we er met de boot.....ook apart en zeker voor Alphen. Maggie blue is een aanrader.
Hallo Marla,

Wij willen u graag bedanken voor uw bezoek en uw review op Iens. Stralende Chantal verwelkomt u graag! Het is ons plezier om te lezen dat uw bezoek goed is verlopen en dat u ons aanraadt. Zoals u aangeeft is Maggie ook met de boot te bereiken, bij Maggie kan en mag alles x de hele dag. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen, tot snel!

Anita K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Een uur van tevoren gereserveerd; dit was niet bekend bij ontvangst. Ook even gewacht voordat er daadwerkelijk iemand naar ons toe kwam. Verder prima avond gehad, vriendelijke bediening. De DJ gaf wel veel levendigheid; hierdoor gesprek onderling soms lastig te verstaan.
Hi Anita,

Vriendelijk bedankt voor uw bezoek, gezellig dat wij u hebben mogen verwelkomen bij Maggie Blue. Wij vinden de ontvangst erg belangrijk, u moet zich gelijk thuis voelen bij Maggie. Na een bepaalde tijd worden de reserveringen voor de avond ingedeeld, indien er online een reservering bij komt dienen wij deze direct te constateren en dat is blijkbaar helaas niet gebeurd vanavond. Wij zijn uiteraard alleen maar blij met uw reservering. Het is fijn te lezen dat een prima avond heeft gehad. Elke vrijdagavond verandert Maggie Blue om 21:00 in ClubMaggie, het begin van het weekend met DJ.

Wij staan in de toekomst graag voor u klaar, tot snel!

Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Komen er graag nog een keer. Op vrijdag wel wat eerder starten met eten zodat je (bijna) klaar bent voordat de DJ start en het licht gedimd wordt (21u). Helaas niet helemaal gered omdat we best een beetje lang moesten wachten op t eten. Dit was verder geen groot probleem omdat we heerlijk zaten en genoeg te kletsen hadden. Top locatie!
Hi Marielle,

Hartelijk dank voor uw bezoek. Wat gezellig dat wij u afgelopen vrijdag bij Maggie Blue hebben mogen verwelkomen. Elke vrijdagavond vanaf 21:00 verandert Maggie Blue in ClubMaggie, het begin van het weekend. Diner gasten kunnen zo lang als gewenst blijven tafelen, dat vinden wij alleen maar gezellig. Wij begrijpen uw punt. De keukenbrigade werkt vol passie aan het bereiden van de gerechten, helaas hebben wij u te lang moeten laten wachten en dit betreuren wij. Gelukkig was u met goed gezelschap en was dit geen groot probleem, echter streven wij naar een zo kort mogelijke wachttijd.

Wij bedanken u graag voor deze leuke recensie. In de toekomst staan wij wederom voor u klaar, tot snel!

Frans Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
We komen nog graag terug, want het was gezellig, goed en lekker eten. Prima kwaliteit en hoeveelheid. Informele bediening, met de juiste afstand.
Hallo Frans,

Wij willen u graag hartelijk bedanken voor uw bezoek en uw review. Het was ons plezier om u te verwelkomen bij Maggie Blue. Wat ontzettend leuk om te vernemen dat u graag terug komt omdat alles goed is bevallen. Service en kwaliteit vinden wij erg belangrijk, leuk dat u dit positief uitlicht. Wij staan in de toekomst graag voor u klaar, tot snel.

Marjoke G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Goede sfeer lekker eten prima bediening geen probleem om uren na te tafelen terwijl de dj al aan het draaien is.
Hallo Marjoke,

Vriendelijk bedankt voor uw bezoek, het was ons plezier om u en uw gezelschap te verwelkomen. Goed om te lezen dat uw bezoek goed is verlopen en dat u prima heeft gegeten. Elke vrijdagavond verandert MaggieBlue om 21:00 in ClubMaggie, het begin van het weekend. Natuurlijk is het geen enkel probleem om lekker te blijven zitten, dit vinden wij alleen maar gezellig. Nogmaals dank voor uw bezoek, wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen. Tot snel!

Karline E.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Iedere keer weer een feest om daar te eten, werkelijk Heerlijke gerechten. Je betaalt er wel wat voor, maar dan heb je ook wat!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Het begint natuurlijk bij het binnenkomen dat was al prima heel vriendelijk. De service was super heel snel. Het eten was zalig een dikke pluim. We komen absoluut nog eens.

Yvonne den Hollander
Hallo Yvonne,

Wij willen u graag hartelijk bedanken voor uw leuke en positieve review. Wij vonden het leuk om u te verwelkomen bij Maggie Blue. Maggie Blue doet het horecahart van onze stad nét een tikkie sneller slaan. Uw review is een groot compliment, welke wij met het Team zullen delen. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen, graag tot ziens!

Mike S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Heerlijk gegeten in het nieuwe jaar. Dagspecialiteit met eendenbout en zuurkool. Heerlijke combinatie maar vooral erg smaakvol tot slot een lemon merinque en een kop koffie om het af te sluiten. Gerechten stonden voor op tafel net als de drankjes. Reden genoeg om wat vaker langs te gaan bij Maggie
Hi Mike,

Wij willen u graag bedanken voor uw bezoek, leuk dat wij u hebben mogen verwelkomen! Ook in 2019 staan wij wederom voor u klaar met de beste service en de lekkerste gerechten. Het is fijn om te lezen dat u heeft genoten van de dagspecialiteit, vers voor u bereid. Wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan, graag tot ziens!

Matthieu M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Afgelopen zaterdag met mijn vriendin hier gegeten. De bediening was rommelig en het duurde allemaal lang. We hadden de Rund Sukade besteld. Bij de eerste en tweede hap, was deze droog, zuur en plakkerig. De serveerster heeft ze terug genomen en overlegd met de kok. Bij terugkomst vertelde ze dat de kok er zelf tevreden over was en niks aan mankeerde. Ze vroeg of we eventueel een ander gerecht wilde. Smaken kunnen verschillen maar deze kok voldeed niet aan onze verwachtingen, In combinatie met het lange wachten hebben we besloten om een ander eetgelegenheid op te zoeken
Hallo Matthieu,

Bedankt voor uw bezoek, gezellig dat u bij Maggie bent komen eten. De service bij Maggie dient heel erg goed te zijn, net als de kwaliteit van de gerechten. U geeft aan dat dit beide niet in orde was op de dag van uw bezoek. Dit betreuren wij enorm en bieden hiervoor onze excuses aan. Zoals u terecht aangeeft: 'smaken kunnen verschillen' maar de gerechten dienen goed te zijn. Wij nemen uw feedback mee om ons product en dienst te kunnen verbeteren. Bedankt voor dit commentaar.

Hopelijk kunnen wij in de toekomst een nieuwe kans krijgen, wij gaan er alles aan doen u tevreden te stellen. Namens het hele team: graag tot ziens!

Juliette P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
De clubsandwich is echt een aanrader! Mooi opgemaakt bord en goede portie. De muurschilderingen zou ik zo zelf in mijn huis nemen :)
Hallo Juliette,

Wat leuk dat wij u hebben mogen verwelkomen bij Maggie Blue, daarnaast bedanken wij u graag voor uw review! Dit waarderen wij. Het verheugd ons te lezen dat u lekker heeft geluncht, het keukenteam maakt van elk gerecht een feestje. Dit past bij Maggie, zodra u binnen komt begint de feestelijke belevenis. Wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan, namens het hele Team: graag tot ziens!

Remco R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Bij dit restaurant de lunch gebruikt. Service oke, we hadden de indruk dat het wachten op het eten langer duurde dan normaal.
Club sandwich kip was oke, absoluut niet verkeerd, maar had wat smaak betreft niets extra's. Geen patato-chips bij de club sandwich. Kreeg helaas een kapot glas wat niet was opgevallen door de bediening.
Geen hoogstandjes allemaal!
Hallo Remco,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw bezoek en uw review. Wij luisteren graag naar feedback van onze gasten en zijn blij met uw opmerking betreft Maggies clubsandwich. Dit biedt ons de mogelijkheid om onze gerechten nóg lekkerder te maken. Onze excuses voor het kapotte glas, dit hadden wij voor moeten zijn. Het verheugd ons te zien dat de u de service met een 8 beoordeelt. Wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan, tot ziens!

Roelof L.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Super goede, vlotte, gezellige en humorvolle bediening. En gerechten waren goede beleving! Heerlijk, hoogstaand en goede hoeveelheid.
Hallo Roelof,

Wij willen u graag vriendelijk bedanken voor uw bezoek, leuk dat wij u hebben mogen verwelkomen! Tevens bedankt voor uw positieve review. Het is leuk om te lezen dat u de bediening als erg goed omschrijft, een bezoek bij Maggie Blue is uniek en gezellig. Het verheugd ons enorm dat Maggies Beleving goed op u is overgekomen. Wij delen uw complimenten uiteraard met het team. In de toekomst staan wij wederom graag voor u klaar, tot ziens!

Josette M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Gezellig restaurant en lekker eten
En goede bediening
Hallo Josette,

Wij willen u graag vriendelijk bedanken voor uw review! Wij vonden het erg leuk om u te verwelkomen bij Maggie Blue. Het verheugd ons enorm te lezen dat u lekker heeft gegeten en dat de bediening goed is geweest. Beide beoordeelt u met een 8, hier zijn wij erg blij mee.

Op basis van uw woorden ''gezellig restaurant'' begrijpen wij niet helemaal waarom u de inrichting en sfeer met een 2 beoordeelt. Wij luisteren erg graag naar feedback van onze gasten, om zo Maggie Blue nóg beter en leuker te maken voor onze gasten. Indien u uw beoordeling wenst toe te lichten, vragen wij u dit te mailen naar: info@maggieblue.nl t.a.v. Tim. Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan, namens het hele team: graag tot ziens!

Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Het eten was heerlijk en de borden zagen er prachtig uit. Toppertje was het kroketje met wild. Maar de bediening liet wat steken vallen. Broodje haalde bijvoorbeeld nooit de tafel en de serveerster kwam vragen of we nog koffie wilden terwijl een van ons nog z'n nagerecht zat te eten. Ook hadden we de indruk dat ons hoofdgerecht enige tijd na bereiding werd geserveerd: de patat was te koud en het vlees lauw. Bediening was wel heel vriendelijk. Ondanks minpuntjes positieve indruk van Maggie Blue.
Hallo Mieke,

Wij willen u graag hartelijk bedanken voor uw bezoek, wat leuk dat wij u hebben mogen verwelkomen. Daarnaast willen wij u graag bedanken voor uw review. Het verheugd ons enorm om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten. Wij zullen uw feedback meenemen, om zo onze gasten beter van dienst te zijn.