Maggie Blue

Hooftstraat 2 2406 GL Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Maggie Blue

• : In het centrum van Alphen aan den Rijn zijn diverse mogelijkheden om uw auto te parkeren. In de woonstraten kunt u parkeren waarbij u vooraf moet betalen bij de parkeerautomaat of achteraf via mobiel parkeren. U betaalt tot 18:00 m.u.v. koopavonden.

Maandag: gesloten
Dinsdag: 12:00 - 23:00
Woensdag: 12:00 - 23:00
Donderdag: 12:00 - 23:00
Vrijdag:12:00 - 01:00
Zaterdag: 09:00 - 01:00
Zondag: 12:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Voetbal wordt uitgezonden , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Maggie Blue

Marjoke G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Goede sfeer lekker eten prima bediening geen probleem om uren na te tafelen terwijl de dj al aan het draaien is.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Het begint natuurlijk bij het binnenkomen dat was al prima heel vriendelijk. De service was super heel snel. Het eten was zalig een dikke pluim. We komen absoluut nog eens.

Yvonne den Hollander
Hallo Yvonne,

Wij willen u graag hartelijk bedanken voor uw leuke en positieve review. Wij vonden het leuk om u te verwelkomen bij Maggie Blue. Maggie Blue doet het horecahart van onze stad nét een tikkie sneller slaan. Uw review is een groot compliment, welke wij met het Team zullen delen. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen, graag tot ziens!

Mike S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Heerlijk gegeten in het nieuwe jaar. Dagspecialiteit met eendenbout en zuurkool. Heerlijke combinatie maar vooral erg smaakvol tot slot een lemon merinque en een kop koffie om het af te sluiten. Gerechten stonden voor op tafel net als de drankjes. Reden genoeg om wat vaker langs te gaan bij Maggie
Hi Mike,

Wij willen u graag bedanken voor uw bezoek, leuk dat wij u hebben mogen verwelkomen! Ook in 2019 staan wij wederom voor u klaar met de beste service en de lekkerste gerechten. Het is fijn om te lezen dat u heeft genoten van de dagspecialiteit, vers voor u bereid. Wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan, graag tot ziens!

Matthieu M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Afgelopen zaterdag met mijn vriendin hier gegeten. De bediening was rommelig en het duurde allemaal lang. We hadden de Rund Sukade besteld. Bij de eerste en tweede hap, was deze droog, zuur en plakkerig. De serveerster heeft ze terug genomen en overlegd met de kok. Bij terugkomst vertelde ze dat de kok er zelf tevreden over was en niks aan mankeerde. Ze vroeg of we eventueel een ander gerecht wilde. Smaken kunnen verschillen maar deze kok voldeed niet aan onze verwachtingen, In combinatie met het lange wachten hebben we besloten om een ander eetgelegenheid op te zoeken
Hallo Matthieu,

Bedankt voor uw bezoek, gezellig dat u bij Maggie bent komen eten. De service bij Maggie dient heel erg goed te zijn, net als de kwaliteit van de gerechten. U geeft aan dat dit beide niet in orde was op de dag van uw bezoek. Dit betreuren wij enorm en bieden hiervoor onze excuses aan. Zoals u terecht aangeeft: 'smaken kunnen verschillen' maar de gerechten dienen goed te zijn. Wij nemen uw feedback mee om ons product en dienst te kunnen verbeteren. Bedankt voor dit commentaar.

Hopelijk kunnen wij in de toekomst een nieuwe kans krijgen, wij gaan er alles aan doen u tevreden te stellen. Namens het hele team: graag tot ziens!

Juliette P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
De clubsandwich is echt een aanrader! Mooi opgemaakt bord en goede portie. De muurschilderingen zou ik zo zelf in mijn huis nemen :)
Hallo Juliette,

Wat leuk dat wij u hebben mogen verwelkomen bij Maggie Blue, daarnaast bedanken wij u graag voor uw review! Dit waarderen wij. Het verheugd ons te lezen dat u lekker heeft geluncht, het keukenteam maakt van elk gerecht een feestje. Dit past bij Maggie, zodra u binnen komt begint de feestelijke belevenis. Wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan, namens het hele Team: graag tot ziens!

Remco R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Bij dit restaurant de lunch gebruikt. Service oke, we hadden de indruk dat het wachten op het eten langer duurde dan normaal.
Club sandwich kip was oke, absoluut niet verkeerd, maar had wat smaak betreft niets extra's. Geen patato-chips bij de club sandwich. Kreeg helaas een kapot glas wat niet was opgevallen door de bediening.
Geen hoogstandjes allemaal!
Hallo Remco,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw bezoek en uw review. Wij luisteren graag naar feedback van onze gasten en zijn blij met uw opmerking betreft Maggies clubsandwich. Dit biedt ons de mogelijkheid om onze gerechten nóg lekkerder te maken. Onze excuses voor het kapotte glas, dit hadden wij voor moeten zijn. Het verheugd ons te zien dat de u de service met een 8 beoordeelt. Wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan, tot ziens!

Roelof L.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Super goede, vlotte, gezellige en humorvolle bediening. En gerechten waren goede beleving! Heerlijk, hoogstaand en goede hoeveelheid.
Hallo Roelof,

Wij willen u graag vriendelijk bedanken voor uw bezoek, leuk dat wij u hebben mogen verwelkomen! Tevens bedankt voor uw positieve review. Het is leuk om te lezen dat u de bediening als erg goed omschrijft, een bezoek bij Maggie Blue is uniek en gezellig. Het verheugd ons enorm dat Maggies Beleving goed op u is overgekomen. Wij delen uw complimenten uiteraard met het team. In de toekomst staan wij wederom graag voor u klaar, tot ziens!

Josette M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Gezellig restaurant en lekker eten
En goede bediening
Hallo Josette,

Wij willen u graag vriendelijk bedanken voor uw review! Wij vonden het erg leuk om u te verwelkomen bij Maggie Blue. Het verheugd ons enorm te lezen dat u lekker heeft gegeten en dat de bediening goed is geweest. Beide beoordeelt u met een 8, hier zijn wij erg blij mee.

Op basis van uw woorden ''gezellig restaurant'' begrijpen wij niet helemaal waarom u de inrichting en sfeer met een 2 beoordeelt. Wij luisteren erg graag naar feedback van onze gasten, om zo Maggie Blue nóg beter en leuker te maken voor onze gasten. Indien u uw beoordeling wenst toe te lichten, vragen wij u dit te mailen naar: info@maggieblue.nl t.a.v. Tim. Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Wij zullen in de toekomst wederom voor u klaar staan, namens het hele team: graag tot ziens!

Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Het eten was heerlijk en de borden zagen er prachtig uit. Toppertje was het kroketje met wild. Maar de bediening liet wat steken vallen. Broodje haalde bijvoorbeeld nooit de tafel en de serveerster kwam vragen of we nog koffie wilden terwijl een van ons nog z'n nagerecht zat te eten. Ook hadden we de indruk dat ons hoofdgerecht enige tijd na bereiding werd geserveerd: de patat was te koud en het vlees lauw. Bediening was wel heel vriendelijk. Ondanks minpuntjes positieve indruk van Maggie Blue.
Hallo Mieke,

Wij willen u graag hartelijk bedanken voor uw bezoek, wat leuk dat wij u hebben mogen verwelkomen. Daarnaast willen wij u graag bedanken voor uw review. Het verheugd ons enorm om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten. Wij zullen uw feedback meenemen, om zo onze gasten beter van dienst te zijn.