Maggie Blue

Hooftstraat 2 2406 GL Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Maggie Blue

• : In het centrum van Alphen aan den Rijn zijn diverse mogelijkheden om uw auto te parkeren. In de woonstraten kunt u parkeren waarbij u vooraf moet betalen bij de parkeerautomaat of achteraf via mobiel parkeren. Op alle betaald parkeerlocaties moet u tussen

Maandag gesloten
Zondag 12:00 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Maggie Blue

Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Prima gegeten. Vooraf crispy duck en spicey tuna. Hoofdgerecht was ook goed op smaak. Desert was lekker. Bediening was erg goed. Zeer vriendelijk. Zeer aan te bevelen.
Hallo Ruud,

Hartelijk dank voor het delen van uw fijne ervaring bij Maggie Blue. Het doet ons goed te lezen dat u heeft genoten van de service en de gerechten die deze avond voor u geserveerd zijn. Wij waarderen uw aanbeveling. Het gehele team kijkt uit naar de toekomst waarin wij wederom voor u klaar zullen staan. Graag tot dan!

Schotber B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Verrassende combinaties van ingrediënten waar je wel even aan moet wennen. Presentatie van de lamsschotel niet zo aantrekkelijk.
Hi Schotber,

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw mening! Wij zijn blij dat wij u hebben mogen ontvangen. Maggie is uniek, anders dan de rest. Betreft de presentatie van de lamsschotel, wij nemen uw commentaar mee om zo onze productpresentatie te kunnen verbeteren. Het verheugd ons dat deze wel lekker heeft gesmaakt en dat u de kwaliteit van het eten met een 8 beoordeelt.

Nogmaals dank voor uw bezoek en graag tot ziens.

Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Ivm de jaarmarkt is er door maggie blue nog gebeld dat er een kleinere kaart is voor die dag. Ik wist dit al maar vond het netjes dat er nog voor is gebeld.
Hallo Nathalie,

Hartelijk dank voor uw compliment. Wij zijn blij dat u uw positieve mening op Iens deelt. Het hele team van Maggie Blue kijkt er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen ontvangen, graag tot ziens!

Gertjan D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Groente bij het eten (prei) niet te snijden en te eten.
Vlees ossestaart harde stukken en niet medium zols gevraagd.
Desserts heerlijk. Wijn goed. Alles niet goedkoop daardoor prijs/kwaliteit matig
Mooie lokatie. Goede service met koffie va het huis om klaht goed te maken, heel netjes!
Beste Gertjan,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat wij u hebben mogen ontvangen. Uw commentaren betreft het eten zijn voor ons nieuw, uw eerlijkheid waarderen wij en zullen dit meenemen. Het is goed dat u dit heeft aangegeven aan de vriendelijke bediening, zodat wij het hebben op kunnen lossen met u. Maggie doet graag nét iets meer.

Het is een fijn te lezen dat u de service met een 10 beoordeelt en dat u heeft genoten van het dessert. Wij kijken er naar uit om in de toekomst wederom voor u klaar te mogen staan. Graag tot ziens!

Helma V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Kwaliteit van eten viel tegen. Porties te groot en ingrediënten van bijvoorbeeld soep te grof, niet verfijnd. Had er meer van verwacht.
Beste Helma,

Bedankt voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Helaas en tot onze spijt hebben wij niet geheel aan uw verwachting voldaan, dit betreuren wij. Het keukenteam van Maggie Blue werkt toegewijd aan het bereiden van de gerechten. Wij zullen uw feedback meenemen.

Hopelijk kunnen wij u in de toekomst van beter overtuigen, het team staat graag voor u klaar.

G.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Gezellige ambiance, vriendelijke en attente bediening. Carpaccio was te dik gesneden en te weinig op smaak gebracht. Vlees van het hoofdgerecht was goed op smaak maar wat aan de taaie kant. De opmaak van het bord was wel erg sober. Een mooie fles wijn en water (gewoon kraanwater als aangeboden). Het nagerecht Pavlova was ronduit smullen. Etentje afgemaakt met een espresso waarna de rekening was als verwacht.
ivanderroest V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Bijzondere combinatie van gerechten en zeer smaakvol en mooi klaargemaakt. Prima prijs/kwaliteit-verhouding en de ligging van het restaurant is uitstekend en gezellig! Wij moesten wat langer wachten tussen de 1e en de 2e gang, maar op het terras was het zeer goed uit te houden.
Adrie S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Starters waren lekker vooral de beef tataki en de spicy tuna, maar de Picanha Gegrild runderstaartstuk met
BBQ prei, zoete aardappel en saus van Szechuan pepers viel erg tegen. Het vlees was goed gebakken maar de rooksmaak was veel te sterk. Alles smaakte heel sterk naar rook Dat was jammer.Wij hadden het gerecht 3 keer en alleen het vlees ging op. Verder leuk restaurant gezellige sfeer en leuke bediening.
Pauline M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het hoofdgerecht voldeed absoluut niet. Jammer, het was veel te zuur. De vis daarentegen was uitstekend bereid.
Jimmy B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en gewoon een leuke tijd gehad!
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
De tafel waar we konden zitten zat een beetje in het verdomhoekje. De tafel buiten zat onder de ketchup spetters. De kaart is zeer beperkt en mist een basis gerecht wat voor iedereen iets zou zijn.
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Voor het eerst hier gegeten, eten was erg goed, fijne sfeer, zeer vriendelijke bediening, oftewel een hele geslaagde avond.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het biefstuk was niet echt mals wel goed voorgeschoteld. Was ook voldoende maar ik vind de pijzen wel hoog voor wat je krijgt. Is ontzettend rumoerig en daardoor zal in niet gauw hier eten!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heel lekker gegeten,prima bediening.Echt een om nog eens heen te gaan.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Leuk tentje met goede prijs-kwaliteitsverhouding en leuk personeel. Verrassend aanbod, zeker de toetjes, maar erg lekker. Zeker een aanrader om er eens (spontaan) te gaan eten.
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Mooi opgemaakte en lekkere gerechten en vriendelijke enthousiaste bediening!
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk gegeten, we konden op het terras zitten, dus prima goed!
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Zalmsalade, prima zalm salade was wat karig gevuld, miste lekkere dressing.
Ina O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Muziek iets te hard om te kunnen praten.
Het eten was heel erg lekker.
Prachtige locatie aan het water.
Voor herhaling vatbaar.
Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijke zomeravond! We hebben op het terras gegeten en zaten prima. Het eten was lekker. Leuke kaart. Komen graag terug.