Maggie Blue

Hooftstraat 2 2406 GL Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Maggie Blue

• : In het centrum van Alphen aan den Rijn zijn diverse mogelijkheden om uw auto te parkeren. In de woonstraten kunt u parkeren waarbij u vooraf moet betalen bij de parkeerautomaat of achteraf via mobiel parkeren. Op alle betaald parkeerlocaties moet u tussen

Maandag gesloten

Brigit S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Joke .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
In verband met restaurantweek een beperkt menu voor een leuke prijs. Hoofdgerecht risotto was echt niet lekker. Leek wel rijstebrij. Voorgerecht wel goed. Bij de prijs komt dan echter ook €4,50 voor water en €4,50 voor broodje. Dessert kwam ook weer €4,50 pp bij. Al met al een hoop geld kwijt en niet heel goed gegeten.
Lotte S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Prima eten, niet bijzonder, maar de ruimte is mooi ingericht. Personeel was heel vriendelijk maar kwam weinig vragen of we nog wat wilden drinken.
Hi Lotte,

Vriendelijk bedankt voor uw bezoek, erg leuk dat u voor ons heeft gekozen. Het team van Maggie Blue heeft gastvrijheid in het bloed zitten, u geeft aan dat het personeel heel vriendelijk is. Dit vinden wij fijn om te lezen, wat betreft de frequentie van het langskomen aan tafel, sorry daarvoor. Leuk om te lezen dat u het restaurant mooi ingericht vindt. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen, graag tot ziens!

BrendaH .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Eten en cocktails lekker
Goede service en zeer vriendelijke bediening.
Mooie inrichting
MenuKaart veranderd steeds, ruime keuze .
Hallo Brenda,

Hartelijk dank voor uw bezoek en voor uw review! Wat ontzettend leuk dat wij u hebben mogen verwelkomen. Wij zijn erg verheugd te lezen dat uw ervaring bij Maggie geweldig is geweest. Het hele team kijkt er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen. Tot snel!

Micky S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We hadden de proeverij van voorgerechten ruim eerder besteld dan de tafel naast ons, maar zij kregen 'm eerder. Na een paar keer vragen werd ook toegegeven dat dit een foutje was maar vervolgens duurde het bijzonder lang (half uur nog) voor dat onze bestelling kwam, nog incompleet ook. Het ging al meerdere keren fout met bedienend personeel wat aan de verkeerde tafel stond. Ook na het voorgerecht duurde het erg lang (drie kwartier) voor het hoofdgerecht eindelijk kwam. Direct daarna zijn twee van de vijf vertrokken en vroeg men of er 1 tafeltje eraf kon. Prima natuurlijk, alleen jammer dat alle lege glazen bij ons neergezet werden en nooit meer afgeruimd zijn. Het lege tafeltje werd el schoongemaakt en daar kwamen nieuwe gasten. Ook het likeurtje bij de koffie hebben we twee keer om gevraagd maar is nooit gekomen. En uiteindelijk klopte ook de rekening niet (stond teveel op).
En nog iets, om 21.30 werd de muziek behoorlijk harder gezet.
Hallo Micky,

Wij zijn u dankbaar voor uw bezoek. Het is jammer om te lezen dat uw ervaring bij Maggie Blue niet naar verwachting is geweest. Wij vinden: kwaliteit van de gerechten, uitstekende service en een gezellige sfeer erg belangrijk. Elke dag werkt het team erg hard om het onze gasten naar hun zin te maken en hen tevreden te stellen. Helaas heeft u deze ervaring niet gehad en dit betreuren wij. Dit had niet mogen gebeuren en wij bieden hier ook onze oprechte excuses voor aan. Uw commentaar is niet wie Maggie Blue is en/of waar zij voor staat.

Uiteraard nemen wij uw review serieus, wij gaan dit intern oppakken. Hoewel wij het erg betreuren zijn wij u dankbaar voor uw feedback. Wij hebben u mogen verwelkomen op een vrijdag, elke vrijdagavond veranderd Maggie Blue vanaf 21:00 in Club Maggie met DJ.

Nogmaals onze excuses, wij hopen dat u ons in de toekomst een nieuwe kans kunt geven. Het hele team van Maggie Blue kijkt er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen.

Marian S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer
Hallo Marian,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review. Wij zijn erg verheugd dat wij u hebben mogen verwelkomen. Het cijfer 10 maakt ons erg trots, bedankt! Het team van Maggie Blue ontvangt u graag, tot ziens.

Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Fijn terras, perfecte locatie, leuke bediening.
Twee glaasjes Prosecco en één portie kaassticks kostte 18 Euro. Niet in verhouding.
Hallo Ingrid,

Hartelijk dank voor uw bezoek, wat leuk dat u voor Maggie Blue heeft gekozen! Het is goed te vernemen dat u lekker heeft gezeten op het terras. Maggie biedt snack porties van 8 stuks aan. De wijnkaart biedt keuze uit verschillende mousserende wijnen, wij schenken standaard cava. Deze cava munt uit door z'n zuivere, elegante smaak.

Nogmaals bedankt, het team zal in de toekomst wederom voor u klaar staan!

Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten lieve bediening absolute aanrader
Hallo Yvonne,

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat geweldig om te vernemen dat uw bezoek uitstekend is geweest. Het keukenteam werkt passievol aan het bereiden van de gerechten. Wij zullen uw compliment uiteraard met het team delen. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen, tot ziens!

Will B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
ik had de hoop dat onder de nieuwe directie het culinaire niveau zou verbeteren, maar niets is minder waar. De Indonesische sep was redelijk, maar het broodje zalm slecht; de zalm had zwarte stukjes en de rest was soppig. Mijn dochter had een broodje pekingeend de taugé? was dezelfde als in de sep, maar taai. op de vraag of het gesmaakt had heb ik mijn teleurstelling kenbaar gemaak waarop wenkbrauwen werden opgetrokken en een verdedigende houding werd aangenomen, niet als het hoort. Wel moet gezegd dat we de cola en de cappucino cadeau kregen, dat is iets, maar niet genoeg.
Hallo Will,

Wij willen u bedanken voor uw bezoek. Het is jammer om te lezen dat uw ervaring bij Maggie Blue niet naar verwachting was en wij bieden hiervoor onze excuses aan. Het keukenteam werkt met seizoens en verse producten, uit andere reviews lezen wij dat het eten verrassend en goed is. Daarom betreuren wij het feit dat u niet de juiste ervaring heeft gekregen. Tevens hadden wij dit anders moeten oplossen met u, wij nemen uw review serieus en gaan dit oppakken.

Nogmaals bedankt voor uw bezoek. Hoe vervelend wij uw ervaring vinden, zijn wij u dankbaar voor uw feedback. Wij streven elke dag naar verbeteringen en hierbij is feedback van onze gasten van groot belang. Hopelijk kunt u ons in de toekomst een nieuwe kans geven. Het team staat graag voor u klaar.

Tia Z.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Onze eerst keer bij Maggie Blue. Heerlijk gegeten, was echt een verrassing! Sfeervol ingericht ook!
We komen zeker nog een keer terug ????
Hallo Tia,

Vriendelijk bedankt voor uw positieve review! Het cijfer 10 maakt ons erg trots. Wat leuk om te lezen dat Maggie u heeft mogen verrassen. Het hele team kijkt er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen. Tot ziens!

Getty K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Super bediening en een super sfeer!!! Top kok! Erg gezellig ????
Hallo Getty,

Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij zijn blij dat wij u hebben mogen ontvangen. Het doet ons goed te lezen dat u heeft genoten van de service en de gerechten die deze avond voor u geserveerd zijn. Het hele team kijkt er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen. Graag tot ziens!

Marleen B.
Heerlijk geluncht!!
In een druk bezocht gezellig restaurant,
Met vriendelijk personeel!!!!
Hi Marleen,

Vriendelijk bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Wij zijn blij dat wij u hebben mogen verwelkomen, het team staat graag voor u klaar! Het verheugd ons te vernemen dat u heerlijk heeft geluncht en dat u het personeel als vriendelijk omschrijft. Dit compliment zullen wij uiteraard met hen delen. Graag tot ziens!

marchien .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
zeer vriendelijke bediening, correct en niet opdringerig. het werd geleidelijk aan wel steeds rumoeriger dat maakt ( zeker als je wat ouder bent) een gesprek voeren met zes personen lastig.
Hi Marchien,

Wij willen u bedanken voor uw bezoek, leuk dat u voor ons heeft gekozen! De vriendelijke bediening helpt u graag. Wij willen graag dat uw bezoek uitstekend verloopt, daarom vragen wij u om bij de volgende reservering aan te geven dat u graag een rustig plekje wenst. Dan regelen wij dit.

Nogmaals bedankt en graag tot ziens!

Ida O.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Heerlijk gegeten.
Hi Ida,

Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn blij dat wij u hebben mogen ontvangen. Het hele team van Maggie Blue zal in de toekomst wederom voor u klaar staan. Graag tot ziens!

Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Prima gegeten. Vooraf crispy duck en spicey tuna. Hoofdgerecht was ook goed op smaak. Desert was lekker. Bediening was erg goed. Zeer vriendelijk. Zeer aan te bevelen.
Hallo Ruud,

Hartelijk dank voor het delen van uw fijne ervaring bij Maggie Blue. Het doet ons goed te lezen dat u heeft genoten van de service en de gerechten die deze avond voor u geserveerd zijn. Wij waarderen uw aanbeveling. Het gehele team kijkt uit naar de toekomst waarin wij wederom voor u klaar zullen staan. Graag tot dan!

Schotber B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Verrassende combinaties van ingrediënten waar je wel even aan moet wennen. Presentatie van de lamsschotel niet zo aantrekkelijk.
Hi Schotber,

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw mening! Wij zijn blij dat wij u hebben mogen ontvangen. Maggie is uniek, anders dan de rest. Betreft de presentatie van de lamsschotel, wij nemen uw commentaar mee om zo onze productpresentatie te kunnen verbeteren. Het verheugd ons dat deze wel lekker heeft gesmaakt en dat u de kwaliteit van het eten met een 8 beoordeelt.

Nogmaals dank voor uw bezoek en graag tot ziens.

Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Ivm de jaarmarkt is er door maggie blue nog gebeld dat er een kleinere kaart is voor die dag. Ik wist dit al maar vond het netjes dat er nog voor is gebeld.
Hallo Nathalie,

Hartelijk dank voor uw compliment. Wij zijn blij dat u uw positieve mening op Iens deelt. Het hele team van Maggie Blue kijkt er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen ontvangen, graag tot ziens!

Gertjan D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Groente bij het eten (prei) niet te snijden en te eten.
Vlees ossestaart harde stukken en niet medium zols gevraagd.
Desserts heerlijk. Wijn goed. Alles niet goedkoop daardoor prijs/kwaliteit matig
Mooie lokatie. Goede service met koffie va het huis om klaht goed te maken, heel netjes!
Beste Gertjan,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat wij u hebben mogen ontvangen. Uw commentaren betreft het eten zijn voor ons nieuw, uw eerlijkheid waarderen wij en zullen dit meenemen. Het is goed dat u dit heeft aangegeven aan de vriendelijke bediening, zodat wij het hebben op kunnen lossen met u. Maggie doet graag nét iets meer.

Het is een fijn te lezen dat u de service met een 10 beoordeelt en dat u heeft genoten van het dessert. Wij kijken er naar uit om in de toekomst wederom voor u klaar te mogen staan. Graag tot ziens!

Helma V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Kwaliteit van eten viel tegen. Porties te groot en ingrediënten van bijvoorbeeld soep te grof, niet verfijnd. Had er meer van verwacht.
Beste Helma,

Bedankt voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Helaas en tot onze spijt hebben wij niet geheel aan uw verwachting voldaan, dit betreuren wij. Het keukenteam van Maggie Blue werkt toegewijd aan het bereiden van de gerechten. Wij zullen uw feedback meenemen.

Hopelijk kunnen wij u in de toekomst van beter overtuigen, het team staat graag voor u klaar.