Maggie Blue

Zondag 11:00 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Maggie Blue

Ina O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Muziek iets te hard om te kunnen praten.
Het eten was heel erg lekker.
Prachtige locatie aan het water.
Voor herhaling vatbaar.
Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijke zomeravond! We hebben op het terras gegeten en zaten prima. Het eten was lekker. Leuke kaart. Komen graag terug.
Nanette B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
De Bediening deden goed hun best.
De locatie is heel gezellig, maar het eten was teleurstellend.
Er zat weinig smaak aan het eten.

Wij zullen zeker niet terug gaan.
Erika R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Maggie Blue is een top restaurant; de locatie is perfect, voortreffelijke service & heerlijk gegeten (de mosselen zijn een aanrader!)
Lilian Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Met het mooie weer heerlijk op het ruime terras gegeten. Zeker een aanrader.
Ook goed rekening gehouden met glutenvrij eten.
M. H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Wat een vriendelijke bediening zeg, zo zie ik het graag. Niet overdreven en opdringerig naar de gasten toe maar gewoon fijn! Keuze op de kaart gevarieerd en de gerechten goed bereid. Wij zaten buiten, tafeltjes wel vrij dicht op elkaar.
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Zeer vriendelijke bediening. Kaart mag iets meer uitgebreid maar er is voor iedereen wel wat lekkers bij.
cgiesen67 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
De gerechten zagen er mooi uit, zeker qua kleur leuk opgemaakt. Erg lekker gegeten! Attente bediening. Een
Leuke inrichting, de stoelen zitten heerlijk!
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Het eten was erg goed. De bediening was vriendelijk. Het duurde alleen erg lang voordat het eten kwam (meer dan een uur) en de bediening had het te druk waardoor niet werd gevraagd of we nog wat wilden drinken.
martin V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zeer goed gegeten bij Maggie Blue. Hadden al vaker gelunchd hier en nu voor het eerst een diner
doen we zeker nog een keer
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We hadden meer verwacht van Maggie Blue. Het was net goed genoeg, maar ook niet geweldig. Voor een volgend restaurantbezoek proberen we het toch ergens anders.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Mooie locatie, heel sfeervol ook. Zeer vriendelijke bediening. We wilden graag ander tafeltje, was ook geen probleem. En belangrijkste; heerlijk gegeten. Zowel voor-, hoofd- als nagerecht. Dat moesten we nog maar eens doen!
Marcel E.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Grotendeels superlekker, met name de sauzen. Dit keer de vadouvan bij de kabeljauw, vorige keer de garam massala bij het parelhoen. Helaas röstie in tegenstelling tot een eerder bezoek zes weken geleden, erg vet en daardoor niet lekker. Thaise soep bizar grote kom. Bediening en sfeer helemaal top.
Fabian D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Maggie Blue blijft een van mijn favoriete eetgelegenheid van Alphen. Super locatie zowel binnen als buiten en heerlijk eten. De bediening mocht wel een tikkie alerter zijn, bij de stoeltjes voor aan het terras. We moesten redelijk wat moeite doen om te "mogen" bestellen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
geweldig aardige en attente bediening
prachtig restaurant van Maggie Blue
gaan we meer naar toe
John heeft zijn wer goed gedaan
Sophie M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Het eten smaakt heerlijk! Alleen de service is echt onder niveau. Eerst vergeet de serveerster wat we besteld hebben terwijl ze net bij de tafel wegloopt. Daarna de vraag of je nog wat drinken wilt bij het eten, dit meteen besteld en kwam pas 20 minuten later! Toen was het eten al op. Gevraagd om te betalen, loopt serveerster weg gaat eerst eten en drinken uitdelen, dan ziet ze ons zitten en bedenkt dat ze had beloofd met de pinautomaat te komen. Al met al, heerlijk eten maar waardeloze bediening! En dat terwijl het helemaal niet druk was.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
De bediening laat te wensen over. Worden veel foutjes gemaakt en dan betaal je veel voor prima eten maar slechte slorige bediening.
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader !! Niet te zout en dessert was niet te zoet. Borden prachtig opgemaakt.
Prachtige locatie. Prima en zeer vriendelijke bediening!
veenstraben .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Super lekker gegeten! Voorgerechten, hoofd- en na gerechten waren heerlijk en ook nog mooi gepresenteerd!
Fijne, vlotte bediening en ontvangst! Nogmaals bedankt, Chantal!
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Ontzettend mooie zaak, veel verschillende hoekjes die elk smaakvol zijn ingericht. Bij binnenkomst meteen spontaan ontvangen en aan tafel geplaatst. Speelse menukaart met uiteenlopende gerechten. Gekozen voor 3-gangen voor €32,50 en een fles Italiaanse witte wijn. Voor- hoofd en nagerecht waren, net als de wijn, heerlijk. Absoluut dat wij hier vaker gaan komen.