Mafaldo

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 21:00
Zaterdag Gesloten

Lbadam .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Allerlekkerste falafel van Amsterdam! Ook de kipschotel is lekker en supervers. De gevulde paprika is ook een aanrader! Niets meer dan lof!
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Verse groenten, de beste falaffel ooit, een simpele maar erg goede salade, vega en vleesgerechten, zeer betaalbaar en bij mij om de hoek..... waarom kom ik er niet vaker?
Rakesh A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Bij Mafaldo kun je naast mediterraanse schotels ook hele goede falafel halen. De porties zijn enorm en goed gevuld met verse groenten. Ik neem zelf als side-dish vaak een bakje pompoen. De eigenaar is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Ik kom hier altijd graag terug.
Tjipke S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
We kijken er jaren naar, maar eindelijk gegaan en geen spijt van! Prima eten voor een zeer schappelijke prijs. En voor de Falafel kun je omfietsen: die is echt ernstig lekker!
Wouterdeclerck .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Mafaldo is een fijne traiteur met een keur aan gerechten. Wij komen hier bijna wekelijks terug. Wij aten deze keer gekruide rundergehaktballetjes met verse groene boontjes, pompoen en rijst. Heerlijk gegeten, originele kruiden, echte smaken en voor een eerlijke prijs. De broodjes falafel met knoflooksaus zijn ook een aanrader.
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Vanavond hier afgehaald. Een gevulde paprika, aubergine met champignons en een soort prutje van groente met lamsgehakt. Heerlijk hoor. Nog even in de magnetron thuis en klaar. Kostte 7,50, uitstekende prijskwaliteitverhouding. Hier kom ik vaker!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Met enige regelmaat ben ik bij Mafaldo te vinden; een fijne traiteur met gezellige bediening en een toewijding voor gezond eten, zo ook gisteravond. Voor een lage prijs ontvang je een prima maaltijd, met veel groenten, wat vlees en couscous of rijst. Met name de kip met abrikozen is heerlijk. Er is een mogelijkheid om te zitten, idealiter haal je hier echter af. Perfect als afhaalrestaurant voor een gezonde en betaalbare hap.