Maesomjaj

R99 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Aardige Thaise mevrouw.
Authentiek Thais eten.
Ingrediënten van goede kwaliteit.
Zeer schappelijke prijs.
Constante kwaliteit.
Het decor eenvoudig, beetje behelpen, maar ik zit er prima. Open keuken krijg je een indruk van bereiding.
Ik hoop dat mensen hun weg zullen vinden naar deze mevrouw.
Als je op deze manier werkt dan verdien je dat ook.

(Vergeet niet, het is hard werken met de hoge kosten.)
Eelco S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
Dit is simpelweg het beste Thaise eten van Amsterdam. Alles vers en ter plekke bereid. Het is geen echt restaurant maar een afhaalplek met tafels. En toch de moeite waard om vaak terug te komen. Dat zegt genoeg.
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Ik kom al een tijdje bij deze Thai, de tent is simpel maar ruim op gezet. Niet voor een romantisch diner, maar om even echt lekker te eten. De bediening is wat rommeling, maar wel vriendelijk. Maar het eten dat dagelijks door een wat oudere dame geheel vers gemaakt wordt maakt alles goed. Je moet wel wat geduld hebben maar dat heb je top eten.