Maenaam Thai

Spuistraat 90A 1012 TZ Amsterdam Nederland Kaart
31-207580806

Over het restaurant Maenaam Thai

Thailand op je bord

Voor het eten bij Maenaam Thai moet je normaal gesproken in Thailand zijn. Voor deze échte Thaise keuken rijd of loop je niet verder dan de Spuistraat in het bruisende centrum van Amsterdam. Deze creatieve chef presenteert alle gerechten op prachtige wijze, het zijn net schilderijtjes op je bord! En dan heb je ook nog eens de gezelligheid van onze hoofdstad. Wat wil je nog meer? Geniet van heerlijk Thais!

Meer informatie over restaurant Maenaam Thai

Jouw recensie over het restaurant Maenaam Thai

Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Super goed gegeten. Veel keuze. Vlotte en vriendelijke bediening. Pandje ziet er van buiten af een beetje onopvallend en eenvoudig uit. Maar het zat helemaal vol met mensen en dat snappen wij! Top! Aanrader!
Jorine I.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Echt een pareltje in Amsterdam. De hele familie staat in de keuken en dat is te proeven in het gerecht, echt zo heerlijk! Ze zijn ontzettend vriendelijk en hartelijk, ruimen misschien wat snel je bord af, maar ach schoonlikken kan eigenlijk ook niet.. zou het wel willen daar!

- Mijn ultieme favoriet hier is de Massaman Kai curry! -
Ann A.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Alles zo als het moet zijn. Lekker eten vriendelijke bediening en vrolijke authentieke Thaise inrichting!
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Knus restaurant met authentiek Thais eten.
Was heerlijk.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Wij waren laatst in Maenaam Thai. Het eten was best lekker, maar zeker geen gemiddelde 8.4 waard. De rijst bij het hoofdgerecht was koud en het hoofdgerecht zelf was ook niet warm. We hebben dat aangegeven, maar mendeed net alsof ze het niet begrepen. Ik kan dit restaurant niet aanraden helaas.
Kiki E.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Top, top, top. een echte aanrader!!

Meerdere malen hier gegeten. Het eten is super (en echt Thais), prijzen zijn schappelijk en de bediening/personeel is super: behulpzaam, lief en snel. Als echte Thaise voelen wij ons weer even "thuis".
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Heerlijk eten! Zeer aardig personeel.
Khanisorn K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Afgelopen zaterdag hier met vrienden gegeten. De spareribs en de viskoekjes waren heerlijk. Ook de gebakken vis was voortreffelijk. De bediening was vlot en zeer vriendelijk. We komen hier zeker terug.
JanvoerM .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
lekker gegeten met mijn vrienden in deze kline maar leuke restaurant. we hadden de prawn curry en groente met kokosmelk . Service is vlot en zeer vriendelijk. we komen nog hier terug.
Ronald E.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk smaakvol eten. Heb veel thais gegeten en dit is toch wel een van de betere! Ook zer vriendelijke bediening!
Aanrader kom zeker terug!
Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten, leuk klein restaurant. Alleen super warm.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk thais gegeten voor een zeer schappelijke prijs.
Bediening zeer vriendelijk en snel, zelfs de kok helpt mee.
Lokatie is perfect midden in het centrum, het decor is ietwat verouderd, maar het voelde wel aan alsof ik even in Thailand was op een koude regenachtige avond!
daniel C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Vers smaakvol Thais eten voor een zeer schappelijke prijs..daarvoor ben je hier aan het goede adres! Decor is wat simpel, maar je komt tenslotte voor het eten.. Een aanrader dus!
Derk H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Uitstekend vegetarisch gegeten. Goede en snelle bediening door hele aardige mensen. Verder een erg gezellig tentje. Komen we zeker terug.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zoals zo vaak weer heerlijk gegeten. Het was vol in het restaurant maar dat had geen negatieve invloed op de bediening en de snelheid waarmee de gerechten werden opgediend. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en de keuken is top. Je eet hier Thais zoals je dat in Thailand eet. Naast een vis en een vleesgerecht ook Papaya salade (Som Tam) gegeten. Overheerlijk.
Yama H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zo kom je nog eens ergens met NuDeal. Zeker voor herhaling vatbaar qua eten en service. Qua inrichting zou ik persoonlijk eerder voor iets anders kiezen, maar ieder zijn smaak. Vooral garnalensoep met kokos was super lekker en zeker aan te raden. Wij komen iig zeker terug!
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Lekker eten, maar service niet heel speciaal. Het was heel klein en wel een Thaise sfeer, maar niet enorm gezellig
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
heerlijk thais gegeten en niet duur.erg vriendelijke bediening.
wel reserveren,want het zit hier altijd vol.
samanthagreat .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Kleine restaurant met kleine tafels,waar je rustig en lekker kunt eten.We hadden groente met kokos gevraagd en garnalen.Waren heel erg lekker,maar met weinig zout.
De bediening is vlot.Sfeer is niet erg vrolijk
sohail .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Tijdens een weekend uit met vrienden naar Arena, hebben we dit restaurant bezocht, om iets anders dan wij gewend zijn, te eten.
We hadden de prawn green curry,pittig , groente in kokos sauce gegeten.
Lekker en pittig.
De servive is niet zo vlot en de decoratie mag wel wat beter.