Maenaam Thai

• ...
31-207580806

Over restaurant Maenaam Thai

Thailand op je bord

Voor het eten bij Maenaam Thai moet je normaal gesproken in Thailand zijn. Voor deze échte Thaise keuken rijd of loop je niet verder dan de Spuistraat in het bruisende centrum van Amsterdam. Deze creatieve chef presenteert alle gerechten op prachtige wijze, het zijn net schilderijtjes op je bord! En dan heb je ook nog eens de gezelligheid van onze hoofdstad. Wat wil je nog meer? Geniet van heerlijk Thais!

Meer informatie over restaurant Maenaam Thai

Voordelig
Yama H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zo kom je nog eens ergens met NuDeal. Zeker voor herhaling vatbaar qua eten en service. Qua inrichting zou ik persoonlijk eerder voor iets anders kiezen, maar ieder zijn smaak. Vooral garnalensoep met kokos was super lekker en zeker aan te raden. Wij komen iig zeker terug!
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
heerlijk thais gegeten en niet duur.erg vriendelijke bediening.
wel reserveren,want het zit hier altijd vol.
Samanthagreat .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Kleine restaurant met kleine tafels,waar je rustig en lekker kunt eten.We hadden groente met kokos gevraagd en garnalen.Waren heel erg lekker,maar met weinig zout.
De bediening is vlot.Sfeer is niet erg vrolijk
Sohail .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Tijdens een weekend uit met vrienden naar Arena, hebben we dit restaurant bezocht, om iets anders dan wij gewend zijn, te eten.
We hadden de prawn green curry,pittig , groente in kokos sauce gegeten.
Lekker en pittig.
De servive is niet zo vlot en de decoratie mag wel wat beter.
JesseM .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Een klein restaurant maar groot en authentiek in zijn gerechten. Service en bedienend personeel uitermate vriendelijk. De kok komt zo nu en dan zelf de gerechten brengen.
Daarbij zeer redelijke prijzen vergeleken met andere Thaise eetgelegenheden in Amsterdam Centrum.
Ook belangrijk te vermelden: het is een schoon restaurant.
Arthur_attema .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Lekker eten (ik had vis met ananas en zoetzure saus) maar een beetje te weinig. Het restaurant is erg donker. Je ziet bijna niet wat je eet! Bediening oke.
Tobey .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Het eten was redelijk; vooraf de mix van starters, daarna rode curry met kip en biefstuk met groenten. Zeker niet bijzonder.
De bediening was chaotisch. We kregen andere starters dan de serveerster aanwees van te voren op de kaart. Ook het nagerecht was anders dan we bestelden en verliep chaotisch. Het personeel had weinig aandacht voor ons hoewel het niet druk was.
Er zijn véél leukere, lekkerdere en klantvriendelijker Thaise restaurant in Amsterdam.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Het maakt niet uit wat je kiest bij dit restaurant. Het is sowiso lekker. Vers, naar beloeven pittig of mild. En of de eigenaresse in de keuken staat of de andere kok. Het eten blijft van hoog niveau. Ik weet niet meer hoe vaak ik er gegeten heb maar het was altijd top. En dat vonden mijn (vele) tafelgenoten ook.
Nathalie J.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Heerlijk gegeten! Aardig personeel. Druk, alle tafels bezet.... Tochtgordijn voor de deur zou geen overbodige luxe zijn. Fijne sfeer. Komen zeker terug :-)
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Weer fantastisch gegeten, goede service hele aardige bediening .
Ik ben hier al een paar keer geweest,en zal dit ook zeker blijven doen .
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Verscholen in de Spuistraat, deze zaak doet het een beetje donker aan met zijn houten lambrizering. Het is pas als het eten op tafel kom dat het zonnetje begint te schijnen.
We hebben eerst een soep gegeten (Tom Yam Kai, kippensoep en Tom Kha Koeng, garnalensoep met kokosmelk), beide zeer smakelijk en geserveerd in mooie, moderne soepborden. Daarna een mix van voorgerechten (satè, gebakken garnalen, Thaise loempia's, kip verwikkeld in bamboebladen en gefrituurde kippenvleugels), waarvan de kip in bamboebladen een zeer interessant gerecht was. Als hoofdgerecht hebben we biefstukreepjes op Laootianse manier (gebakken met kruiden en kool) en kip met witte peper. Beide gerechten waren niet echt pittig maar wel fijn gekruid en mooi gepresenteerd.
De wat verlegen bediening kwam aan tafel dampende rijst serveren.
De prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed en de bediening vriendelijk en correct.
Zeker een restaurant waar de rest van het menu geproefd dient te worden.
Steek .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Heerlijk Thais gegeten, lieve mensen en leuk klein restaurantje. We hadden een nudeal voucher voor vier, maar ook zonder deal zeker een aanrader in alle opzichten. Prima prijzen en ieder gerecht even lekker. Wij komen zeker terug.
Kortom helemaal goed, onthouden!
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Eerder hier gegeten en toen kwamen we niet verder dan een zeven. Nu teruggekomen met een NU deal maar we vonden het geen succes. Het diverse voorgerecht was ok maar niet meer dan dat. Als hoofdgerecht kozen we voor gerecht met beef en de ander met Inktvis. Beide gerechten waren weinig inspirerend. Eerlijk gezegd smaken de Knorr wereldgerechten beter. Tot slot als toetje nog ijs genomen maar daar ging helaas Tova en chocolade over wat de smaak niet ten goede kwam. Het aardbeien ijs was nog redelijk van smaak maar bij het Kokos ijs was de smaak van Kokos ver te zoeken. De bediening is prima en doet zijn best het de gasten naar de zin te maken dus daar ligt het niet aan. Het is jammer te moeten constateren dat er in Amsterdam veel betere Thaise restaurants zijn,
Monica O.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Vanaf de buitenkant kun je niet echt binnenkijken en dat is jammer. De buitenkant nodigt namelijk niet meteen uit. Toch binnengegaan en we werden vriendelijk ontvangen. Voor vegetariërs is er ook een aardige keus. Als voorgerecht tahu saté. Wel lekker maar niet bijzonder. De tahu met rode curry als hoofdgerecht was erg lekker. Lekker pittig, precies goed. Er werd uit een grote (algemene) schaal witte rijst op het bord geschept. Helaas werd er niet tijdens het eten gevraagd of het voldoende witte rijst was. Dat en de cappuccino (heel veel melk erin) waren eigenlijk het enige minpuntje wat het eten betreft. Het interieur doet wat huiskamerachtig aan. De bediening was prettig.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Als voorgerecht de Mae Nam Ruom, een samenstel van 4 voorgerechtjes van de kaart. Vervolgens twee heerlijk hoofdgerechten Keng Phed Jang en Phad Prik Ken Ruom Mid. Absolute aanraders. Het geheel smaakvol en vers. het enige minpuntje was de prijs van 27,50 euro voor een fles witte wijn. De wijnkaart is zeer beperkt, maar doet geen recht aan de (te) hoge prijs van de fles wijn. Reserveren is nuttig omdat de zaak een beperkt aantal zitplaatsen telt.
P P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Voor de tweede keer gegeten. Vorige keer stampvol, nu relatief rustig.
Grote verscheidenheid aan gerechten. De gekozen curry was heerlijk, lekker gekruid en ruime portie. De overige tafelgenoten hadden andere gerechten waar een ieder in gelijke bewoordingen over te spreken was. De keus blijft overweldigend.
Nanda S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
eten is echt verrukkelijk,bediening zeer vriendelijk niet het gezelligste restaurant maar best wel huiselijk en het eten maakt alles goed......de prijzen zijn ook heel redelijk voor wat je krijgt je krijgt zoveel dat je er met 2 van kunt eten per portie!
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Dit is en blijft gelukkig tot nu toe een authentieke miniparel tussen de oprukkende hipster tenten in het oude centrum van Amsterdam. Publiek is met een mix van locals en toeristen vooral "Asian divers '. Het lekkere en goed geprijsde eten is uitstekend en de bediening is zeer attent. Say no more...
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Op basis van de reviews hier wezen eten. Leuk knus zaakje maar het viel toch een beetje tegen. Men was ons voorgerecht vergeten dus het duurde een uur voordat we wat te eten kregen. We moesten vervolgens een stoel opschuiven zodat een ander koppel kon plaatsnemen; het eten was ok maar niet speciaal. Bediening vriendelijk maar niet speciaal zoals door anderen beschreven. Zat wel lekker vol en gezellige sfeer!