Madestein Restaurant & Events

Madepolderweg 100 2553 EG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Madestein Restaurant & Events

Het gezelligste familiebedrijf van Zuid-Holland

Een echt familiebedrijf, pal aan het water en midden in het groene hart van recreatiegebied Madestein. Al meer dan 30 jaar staat het enthousiaste personeel garant voor een geweldige eetervaring. De kaart is gevuld met bekende klassiekers, eten waar iedereen gek op is! Je kunt hier terecht voor lunch en diner, dus rammelt je maag al rond het middaguur, bekijk dan de uitgebreide lunchkaart en beslis na de eerste hap om hier gewoon te blijven zitten tot het avondeten. Culinaire topkwaliteit!

Meer informatie over restaurant Madestein Restaurant & Events

• : Gratis parkeren - ruime parkeerplaats voor de deur gelegen

April t/m September (zomerseizoen)
Maandag t/m zaterdag
van 10.00 tot 22.00 uur
Zondag
van 09.00 tot 22.00 uur

Oktober t/m Maart (winterseizoen)
Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag
van 10.00 tot 22.00 uur
Zondag
van 09.00 tot 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Madestein Restaurant & Events

Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijke gerechten, goede service en het is een heel fijn restaurant. Prijzen zijn wat duurder, maar kwaliteit is super. Zeker de moeite waard om hier heen te gaan voor ontbijt, lunch en diner.
V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
vriendelijk personeel.
Goed kwalitatief eten en netjes gepresenteerd.
mooie en stoere inrichting !
kortom , leuke avond gehad en super lekker gegeten!
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Goed eten, gemotiveerde bediening en een hele gezelllige sfeer. Nu al een aantal keren geweest voor lunch, ontbijt en diner en er is nog geen een keer iets tegengevallen.
Angelica V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heel gezellige sfeer, uitstekend eten. Mooie ligging, bediening had iets alerter kunnen zijn, verrassende twist aan ''standaard'' gerechten.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Goed gegeten alleen zijn de prijzen aan de toch wel hoge kant en in sommige gevallen buitensporig te noemen. Als voorbeeld, een fles plat water voor € 6,00. Naast het nodige bier en wijn welke wij met z'n vijfen hadden genuttigd had ik ook tussendoor drie flessen water besteld en zag pas bij het afrekenen dat ze daarvoor €18,- hadden gerekend. Woorden schieten mij dan op zo'n moment te kort.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Het restaurant is:
-sfeervol
-vriendelijk personeel
-goede kaart
-heerlijke gerechten (ook geschikt voor zwangere)
-kindvriendelijk
Wij hebben er heerlijk en ontspannen kunnen eten met onze twee jonge kinderen!
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening is helemaal top
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Top eten
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Alles is zeer goed allen was het jammer van de harde wind, hierdoor is het wel veel geluid met de rukwinden.
John S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Er moeten veel bekende een recensie hebben geschreven, want een 10 geven voor het eten is onbegrijpelijk! De kwaliteit en smaak van het eten is echt onvoldoende! Verrassings menu gehad en moet uithangbord zijn, maar voorgerecht en hoofdgerecht op donker bord, waren lauw en slecht herkenbaar. Het was erg waterig en smakeloos. Tip voor koks, ga met beste kwaliteit producten en met smaak koken en stap af van het trendy smakeloze bereidingen. Brood en wijn waren lekker. Sfeer en bediening waren ook in orde, hoewel personeel wel onkundig was, maar geldt helaas voor meerdere restaurants.
A H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
we waren aangenaam verrast over de vriendelijke bediening, de goede kwaliteit eten en de gezellige sfeer. we gaan zeker nog eens terug
Fh V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We hebben het reuze gezellig gehad aardige mensen personeel behulpzaam we komen hier zeker nog eens terug het eten was prima een aanbeveling voor verdere familie.
Arthur L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Leuk restaurant, vriendelijke bediening op een geweldige locatie. Kom er zeker terug. Jammer dat het minstens 120 tekens moet zijn wat is er mis met kort maar krachtig reageren?
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Mijn vrouw en ik komen hier gemiddeld 2 a 3 keer per jaar en het is altijd goed. Wij genieten altijd erg van de sfeer en het goede eten.

De prijs kwaliteit verhouding is prima in orde; een mooie kaart met goede betaalbare gerechten.
Ga zo door dan zullen wij nog jaren klant zijn bij restaurant Madestein.
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijke steaktartaar gegeten, die aan tafel bereidt werd. Bediening zeer vriendelijk
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
We zijn prima ontvangen en hebben genoten van de kwalitieit van het eten. De bediening was klantvriendelijk en in het juiste tempo. We komen zeker terug!
Mina A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Gezellige restaurant en heerlijk gegeten
Willem N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Zowel binnen als buiten redelijk volle bezetting. Daardoor iets langere wachttijden dan normaliter. Alles supervers en warm geserveerd. 6 euro voor glaasje voortreffelijke Rioja (wijn) is EN aan de prijs maar ook aan de ZUINIGE kant. Glasinhoud zou best wat royaler mogen zijn. T glas lijkt vol maar inhoud minimaal. Bediening is statisch, men doet wat men doen maar zonder dat puntje van echte personal touch. Prijsniveau hoger dan gemiddeld, maar dat is al in meer recensies beschreven. Voor n locatie met kleine tafeltjes, dicht op elkaar zitten met redelijk rumoer door volle bak.
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
In 1 woord geweldig! Een echte aanrader!