Over het restaurant Madestein Restaurant & Events

Het gezelligste familiebedrijf van Zuid-Holland

Een echt familiebedrijf, pal aan het water en midden in het groene hart van recreatiegebied Madestein. Al meer dan 30 jaar staat het enthousiaste personeel garant voor een geweldige eetervaring. De kaart is gevuld met bekende klassiekers, eten waar iedereen gek op is! Je kunt hier terecht voor lunch en diner, dus rammelt je maag al rond het middaguur, bekijk dan de uitgebreide lunchkaart en beslis na de eerste hap om hier gewoon te blijven zitten tot het avondeten. Culinaire topkwaliteit!

Meer informatie over restaurant Madestein Restaurant & Events

• : Gratis parkeren op ruime Parkeerplaats voor de deur

April t/m September (zomerseizoen)
Elke dag geopend
Maandag t/m zaterdag
van 10.00 tot 22.00 uur
Zondag
van 09.00 tot 22.00 uur

Oktober t/m Maart (winterseizoen)
Maandag gesloten
Dinsdag t/m Vrijdag
van 11.00 tot 22.00 uur
Zaterdag
van 10.00

Jouw recensie over het restaurant Madestein Restaurant & Events

John V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Met een groep van 20 man gegeten bij dit restaurant. Gezien het mooie weer, eerst met iedereen een drankje genomen op het gezellige terras. Daarna kregen we binnen het 3 gangen keuzemenu. Ik nam vooraf de carpaccio van rund gevolgd door de kipsaté van kippendij en als toetje de crème brûlée.
Het smaakte allemaal prima. De bediening was goed en erg vriendelijk.
Al met al een gezellige avond en prima gegeten!
John V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het smaakte allemaal prima. De bediening was goed en erg vriendelijk.
Al met al een gezellige avond en prima gegeten!
Ruben H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Zaterdag avond 29 april hier heerlijk gegeten. Prima bediening, fantastische locatie en zeer mooie nieuwe uitstraling. Prachtig hoe de gerechten tegenwoordig worden geserveerd op de grote planken en nieuwe zwarte borden. Als Tip: neem tussendoor ook een kijkje op het toilet op een avond. Deze heb ik nu 3x zowel tijdens het diner als de lunch vies en rommelig aangetroffen.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Ontzettend leuke setting sinds de renovatie. Sfeervol ingericht en mooi uitzicht. Zeer attente bediening die goed overzicht bewaren en geregeld controleren of alles naar wens is. Uitstekend gegeten met een lekker wijntje. Top avond gehad, dankjewel :-)
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Fantastisch gegeten wel denk ik dat er wat meer lef getoont mag worden door de chef. Aan de kaart zie je dat ambitie en kennis aanwezig is maar er staan ook saaie gerechten op die meer thuis horen in een simple biestro. Beding goed. Opmerking aan denk ik de leiding gevende jonge man..donkerhaar. je werkt in een restaurant waar kennis leidend moeit zijn en ik denk dat je daar aan miet werken respect verdien je en dwing je niet af. Maar verder top avond in een restaurant met ambitie! Tot de volgende keer!
John D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Schitterende ambiance. Tegenvallende kwaliteit van het eten. NA een hele drukke zonnige dag kan ik me er wat bij voorstellen, maar toch....
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Tjonge jonge, wat is dit restaurant goed geworden zeg! Zeker de heerlijke bavette van de houtskoolsgrill....mmm! Maar zelfs het brood met smeersels is heerlijk. We hebben echt genoten, zo ook van de inrichting en de bediening.
David V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Een fantastische avond gehad in het sfeervolle nieuwe restaurant van Madestein. Het eten was buitengewoon lekker en de service erg goed. Een echte aanrader!
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eindelijk het stoffige imago verdwenen !! Wat waren wij prettig verrast ! Top
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Leuke nieuwe inrichting! Een heel uitgebreide kaart met keuze voor iedereen. Eten was ook heerlijk, porties behoorlijk groot. Bediening was heel vriendelijk en servicegericht. Enige nadeel is dat het behoorlijk rumoerig is, maar zeker de moeite waard!
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Alweer een super avond gehad! Eten is van uitzonderlijk niveau.. ga zo door en ik verwacht dat madestein 1 van de beste van Den Haag wordt! Bedankt
Tineke P.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Na ons bezoek op 8 januari zijn we redelijk teleurgesteld weggegaan, het wachten duurde lang, bestellingen zijn niet goed doorgekomen na 2 X te hebben retourgestuurd"gewone omelet" eindelijk goed, voor n meisje van 9! Gewoon water 6 euro, glaasje Rioja 6 uur, prijzen buiten proportie! Jammer, kwaliteit en prijsverhouding is totaal zoekgeraakt!
Aad Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Mooie bar gekregen waar je vooraf, of als je even moet wachten,een drankje kan doen!
Richard A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
De vorige recensies waren allemaal al zeer positief vandaar dat wij ook benieuwd waren naar Madestein. Werkelijk alles was top. Een mooi restaurant, gezellige ongedwongen sfeer en top eten. Vanaf het voorgerecht tot een amuse van het huis en als klapstuk de Bavette. Eigenlijk geen ruimte meer maar toch allemaal nog gegaan voor een dessert en ook deze werden erg mooi opgediend en waren heerlijk. Wij komen hier zeker nog een keer!
wedkantoor .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Vandaag voor de lunch geweest wat een aanfluiting kipsate met patat
en hamburger madestein was echt slecht.
Kipsate vet hamburger droog teruggegeven de kipsate.
maar een kipsate is echt niet moeilijk te bereiden.
Ook de garnering was bar
Sandra en Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Afgelopen donderdag na lange tijd weer eens naar Madesteijn. Eigenlijk waren we er wel een beetje op uitgekeken, maar wat een verrassing toen we daar aankwamen! Een hele andere ambiance, prachtige kaart en prima bediening! We werden heel goed door Wesley geholpen en hebben zeer genoten van het inderdaad verrassende menu. We zullen het meteen door vertellen aan vrienden en kennissen en komen zeer snel weer terug om andere gerechten te proeven.
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Vanmiddag heerlijk geluncht bij Madestein, net een paar dagen open na een rigoureuze verbouwing. Grote complimenten voor de nieuwe inrichting, maar ook het enthousiasme waarmee het personeel de klanten verwelkomt in deze prachtige zaak!!
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
3 dingen waarom ik naar een restaurant ga.
1. Eten dat me uitdaagt, (h)eerlijk is, en je vakmanschap proeft.
2. Gevoel dat ik welkom bent en in de watten gelegd worden.
3. Lekkere wijn, voor een goede prijs dus niet alleen bekende huizen waar je teveel voor marketing betaald.

Madestein maakt het waar! Krokant gebakken sucade met bloemkoolpuree, truffelrisotto en een heerlijke jus.. ongelofelijk lekker! Dat maak je niet even klaar thuis en vergt kennis en vakmanschap. Niets op aan te merken! Moderne presentatie en goede prijs.

Mooie fles wijn gedronken van het wijn huis. Chateau Miraval, Syrah Grenache Noir en Cinsault. Mooi van smaak de rosé zie je wel vaker maar deze rode wijn ben ik niet eerder tegen gekomen erg gaaf om een keer gedronken te hebben.

Gastvrouw was erg enthousiast over de nieuwe weg die madestein is ingeslagen en je merkte duidelijk dat ze met plezier haar werk doet. Ook het advies voor de wijn was verrassend en paste goed bij onze gerechten! Bedankt en we komen zeker na de verbouwing terug! Mischien zelfs wel eerder
Leun L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
We vonden alles prima behalve de slagroom op de toetjes! Zelfs de kinderen vonden het niet lekker! Jammer!!
Jerney E.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Bij Madestein heeeeerlijke bavette gegeten! Echt een aanrader! Leuke locatie! De tartaar van zalm met rivierkreeftjes is ook erg lekker en het toetje banaan royal! Goede sfeer, vriendelijke bediening.