Madestein Restaurant & Events

Madepolderweg 100 2553 EG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Madestein Restaurant & Events

Het gezelligste familiebedrijf van Zuid-Holland

Een echt familiebedrijf, pal aan het water en midden in het groene hart van recreatiegebied Madestein. Al meer dan 30 jaar staat het enthousiaste personeel garant voor een geweldige eetervaring. De kaart is gevuld met bekende klassiekers, eten waar iedereen gek op is! Je kunt hier terecht voor lunch en diner, dus rammelt je maag al rond het middaguur, bekijk dan de uitgebreide lunchkaart en beslis na de eerste hap om hier gewoon te blijven zitten tot het avondeten. Culinaire topkwaliteit!

Meer informatie over restaurant Madestein Restaurant & Events

• : Gratis parkeren op ruime Parkeerplaats voor de deur

April t/m September (zomerseizoen)
Elke dag geopend
Maandag t/m zaterdag
van 10.00 tot 22.00 uur
Zondag
van 09.00 tot 22.00 uur

Oktober t/m Maart (winterseizoen)
Maandag gesloten

• Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eindelijk het stoffige imago verdwenen !! Wat waren wij prettig verrast ! Top
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Leuke nieuwe inrichting! Een heel uitgebreide kaart met keuze voor iedereen. Eten was ook heerlijk, porties behoorlijk groot. Bediening was heel vriendelijk en servicegericht. Enige nadeel is dat het behoorlijk rumoerig is, maar zeker de moeite waard!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Alweer een super avond gehad! Eten is van uitzonderlijk niveau.. ga zo door en ik verwacht dat madestein 1 van de beste van Den Haag wordt! Bedankt
Tineke P.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Na ons bezoek op 8 januari zijn we redelijk teleurgesteld weggegaan, het wachten duurde lang, bestellingen zijn niet goed doorgekomen na 2 X te hebben retourgestuurd"gewone omelet" eindelijk goed, voor n meisje van 9! Gewoon water 6 euro, glaasje Rioja 6 uur, prijzen buiten proportie! Jammer, kwaliteit en prijsverhouding is totaal zoekgeraakt!
Aad Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Mooie bar gekregen waar je vooraf, of als je even moet wachten,een drankje kan doen!
Richard A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
De vorige recensies waren allemaal al zeer positief vandaar dat wij ook benieuwd waren naar Madestein. Werkelijk alles was top. Een mooi restaurant, gezellige ongedwongen sfeer en top eten. Vanaf het voorgerecht tot een amuse van het huis en als klapstuk de Bavette. Eigenlijk geen ruimte meer maar toch allemaal nog gegaan voor een dessert en ook deze werden erg mooi opgediend en waren heerlijk. Wij komen hier zeker nog een keer!
wedkantoor .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Vandaag voor de lunch geweest wat een aanfluiting kipsate met patat
en hamburger madestein was echt slecht.
Kipsate vet hamburger droog teruggegeven de kipsate.
maar een kipsate is echt niet moeilijk te bereiden.
Ook de garnering was bar
Sandra en Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Afgelopen donderdag na lange tijd weer eens naar Madesteijn. Eigenlijk waren we er wel een beetje op uitgekeken, maar wat een verrassing toen we daar aankwamen! Een hele andere ambiance, prachtige kaart en prima bediening! We werden heel goed door Wesley geholpen en hebben zeer genoten van het inderdaad verrassende menu. We zullen het meteen door vertellen aan vrienden en kennissen en komen zeer snel weer terug om andere gerechten te proeven.
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Vanmiddag heerlijk geluncht bij Madestein, net een paar dagen open na een rigoureuze verbouwing. Grote complimenten voor de nieuwe inrichting, maar ook het enthousiasme waarmee het personeel de klanten verwelkomt in deze prachtige zaak!!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
3 dingen waarom ik naar een restaurant ga.
1. Eten dat me uitdaagt, (h)eerlijk is, en je vakmanschap proeft.
2. Gevoel dat ik welkom bent en in de watten gelegd worden.
3. Lekkere wijn, voor een goede prijs dus niet alleen bekende huizen waar je teveel voor marketing betaald.

Madestein maakt het waar! Krokant gebakken sucade met bloemkoolpuree, truffelrisotto en een heerlijke jus.. ongelofelijk lekker! Dat maak je niet even klaar thuis en vergt kennis en vakmanschap. Niets op aan te merken! Moderne presentatie en goede prijs.

Mooie fles wijn gedronken van het wijn huis. Chateau Miraval, Syrah Grenache Noir en Cinsault. Mooi van smaak de rosé zie je wel vaker maar deze rode wijn ben ik niet eerder tegen gekomen erg gaaf om een keer gedronken te hebben.

Gastvrouw was erg enthousiast over de nieuwe weg die madestein is ingeslagen en je merkte duidelijk dat ze met plezier haar werk doet. Ook het advies voor de wijn was verrassend en paste goed bij onze gerechten! Bedankt en we komen zeker na de verbouwing terug! Mischien zelfs wel eerder
Leun L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
We vonden alles prima behalve de slagroom op de toetjes! Zelfs de kinderen vonden het niet lekker! Jammer!!
Jerney E.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Bij Madestein heeeeerlijke bavette gegeten! Echt een aanrader! Leuke locatie! De tartaar van zalm met rivierkreeftjes is ook erg lekker en het toetje banaan royal! Goede sfeer, vriendelijke bediening.
Pablo98 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Met een Grouponbon heerlijk genoten van de supermalse bavette van 500 gram, te verdelen met z'n tween. De groente was precies goed en heerlijk van (grill)smaak. De locatie is fantastisch, omringt door water en veel groen. De bediening (in mijn geval door Dijay) was geweldig. Snel, vriendelijk, goede uitleg en constant met een glimlach. Mijn complimenten!! Ik kom binnenkort zeker terug.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hebben hier een "Groupon" Bavette gegeten en deze is ons meer dan uitstekend bevallen. Dit is voor de meeste koks koks geen makkelijk stukje vlees, maar deze was perfect bereid, ook de presentatie was perfect. Het vlees werd aan tafel getrancheerd en de bijgerechten waren ook heerlijk en weer eens wat anders dan een standaard bakje sla met patat. Als nagerecht deelden wij een kaasplank waarbij ook hier de kok zich er niet gemakkelijk vanaf had gemaakt. De bediening was vlot en uitermate vriendelijk. Kortom, een aanrader!!
Monique En Maya E.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Vriendelijk en vlot personeel. werd keurig gedag gezegt.
We hadden niet gereserveerd maar dat was geen probleem.
Spareribs waren verrukkelijk en de creme brullee ook.
freekjanssen .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Hier maandag neergestreken voor een luch. Het was lekker weer dus we konden op het prachtige terras zitten. Wat een genot altijd op dit terras, prachtige comfortabele stoelen en banken. Voor een broodje met smeersels, daarna de California roll en toast met steak tartare. Normaal bestel ik niet zo gauw een Japans gerecht in een niet Japans restaurant maar ik zag deze voorbijkomen en zag er heerlijk uit. Het smaakte ook super. De steak was ook erg goed op smaak. Heerlijke witte wijnen per glas. De bediening was ook erg goed! Met mooi weer komen wij zeker weer terug!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Tijdje niet geweest, maar vandaag lekker op het terras gezeten in de zon. Breekbroodje genomen en als voorgerecht een vleesplankje voor 2. Hoofdgerecht gegrilde kip. Het was heerlijk. Leuk ook de nieuwe gerechtjes op de kaart. Prima service, er werd meerdere malen gevraagd of het allemaal lekker was en er werd goed opgelet of we nog wat wilde drinken. Echt heerlijk gegeten.
Dennis G.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
We hebben hier de 86e verjaardag van mijn oma gevierd. Het was een fantastische avond op een prachtige locatie, met heerlijk eten. We hadden alle drie de gangen een proeverij van de gerechten en alles was heerlijk. Maar de absolute topper was de bavette! Heerlijk mals rundvlees uit een houtskooloven. Verder was het dessert van absolute top kwaliteit. Hulde aan de mensen in de keuken. De bediening was ook super. En dat allemaal op een prachtige locatie midden in het groen en aan een meer. We komen zeker nog een keer eten!
meeer .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Al twee keer gegeten tomahawk steak en afgelopen zaterdag de bavette. Heerlijk mals stuk vlees wat aan tafel wordt geserveerd door de kok met een stukje uitleg omtrent het vlees. Prima gegeten. Begrepen dat het restaurant gerenoveerd gaat worden, dat mag wel een opfris beurt hebben. Voor de rest verrassend heerlijk gegeten nieuwe vlees delen ontdekt
Ceesseveza .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vrijdag gezellig gaan eten bij madestein. We hadden gehoord dat er iets gaande was en dat de keuken geheel op de schop is gegooid. Nieuwe chef en nieuwe identiteit. We waren erg nieuwsgierig omdat dit van meerdere mensen in onze vrienden groep hadden gehoord. Eenmaal aangekomen werden we vriendelijk ontvangen door waarschijnlijk een van de eigenaren. We werden aan een tafel gezet in de serre waar we een mooi uitzicht hadden over het meer waaraan het restaurant gelegen is. Na wat brood hebben we een wandeling van de kaart besteld zo dat we niet zelf uit al het lekkers hoefde te kiezen. En ware verwennerij! Van de klassieke carpaccio tot heerlijke gebakken oesters.. echt een aanrader als u van lekker eten houd. Als hoofdgerecht heb ik samen met mijn tafelgenoot een tomahwak besteld ons werd verteld dat dit een ribeye was die nog aan het been zat.. en dat de chef zich helemaal op het vlees heeft gestord. Jezus dat is te proeven zeg! Het bleek dat hij degene was die het vlees aan tafel kwam snijden. De energie en passie spatte er vanaf dit is een jongen die snapt wat hij aan het doen is respect.. heerlijke avond gehad en super gegeten. Ook op de bedingen niets aan te merken. Lekker wijn en de afeer ontspannen maar profesioneel. Je ziet dat ze bezig zijn er voor te zorgen dat iedereen een top avond heeft! Bedankt!