Madestein Restaurant & Events

Madepolderweg 100 2553 EG Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Madestein Restaurant & Events

Het gezelligste familiebedrijf van Zuid-Holland

Een echt familiebedrijf, pal aan het water en midden in het groene hart van recreatiegebied Madestein. Al meer dan 30 jaar staat het enthousiaste personeel garant voor een geweldige eetervaring. De kaart is gevuld met bekende klassiekers, eten waar iedereen gek op is! Je kunt hier terecht voor lunch en diner, dus rammelt je maag al rond het middaguur, bekijk dan de uitgebreide lunchkaart en beslis na de eerste hap om hier gewoon te blijven zitten tot het avondeten. Culinaire topkwaliteit!

Meer informatie over restaurant Madestein Restaurant & Events

Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
3 dingen waarom ik naar een restaurant ga.
1. Eten dat me uitdaagt, (h)eerlijk is, en je vakmanschap proeft.
2. Gevoel dat ik welkom bent en in de watten gelegd worden.
3. Lekkere wijn, voor een goede prijs dus niet alleen bekende huizen waar je teveel voor marketing betaald.

Madestein maakt het waar! Krokant gebakken sucade met bloemkoolpuree, truffelrisotto en een heerlijke jus.. ongelofelijk lekker! Dat maak je niet even klaar thuis en vergt kennis en vakmanschap. Niets op aan te merken! Moderne presentatie en goede prijs.

Mooie fles wijn gedronken van het wijn huis. Chateau Miraval, Syrah Grenache Noir en Cinsault. Mooi van smaak de rosé zie je wel vaker maar deze rode wijn ben ik niet eerder tegen gekomen erg gaaf om een keer gedronken te hebben.

Gastvrouw was erg enthousiast over de nieuwe weg die madestein is ingeslagen en je merkte duidelijk dat ze met plezier haar werk doet. Ook het advies voor de wijn was verrassend en paste goed bij onze gerechten! Bedankt en we komen zeker na de verbouwing terug! Mischien zelfs wel eerder
Leun L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
We vonden alles prima behalve de slagroom op de toetjes! Zelfs de kinderen vonden het niet lekker! Jammer!!
Jerney E.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Bij Madestein heeeeerlijke bavette gegeten! Echt een aanrader! Leuke locatie! De tartaar van zalm met rivierkreeftjes is ook erg lekker en het toetje banaan royal! Goede sfeer, vriendelijke bediening.
Pablo98 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Met een Grouponbon heerlijk genoten van de supermalse bavette van 500 gram, te verdelen met z'n tween. De groente was precies goed en heerlijk van (grill)smaak. De locatie is fantastisch, omringt door water en veel groen. De bediening (in mijn geval door Dijay) was geweldig. Snel, vriendelijk, goede uitleg en constant met een glimlach. Mijn complimenten!! Ik kom binnenkort zeker terug.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hebben hier een "Groupon" Bavette gegeten en deze is ons meer dan uitstekend bevallen. Dit is voor de meeste koks koks geen makkelijk stukje vlees, maar deze was perfect bereid, ook de presentatie was perfect. Het vlees werd aan tafel getrancheerd en de bijgerechten waren ook heerlijk en weer eens wat anders dan een standaard bakje sla met patat. Als nagerecht deelden wij een kaasplank waarbij ook hier de kok zich er niet gemakkelijk vanaf had gemaakt. De bediening was vlot en uitermate vriendelijk. Kortom, een aanrader!!
Monique En Maya E.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Vriendelijk en vlot personeel. werd keurig gedag gezegt.
We hadden niet gereserveerd maar dat was geen probleem.
Spareribs waren verrukkelijk en de creme brullee ook.
Freekjanssen .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Hier maandag neergestreken voor een luch. Het was lekker weer dus we konden op het prachtige terras zitten. Wat een genot altijd op dit terras, prachtige comfortabele stoelen en banken. Voor een broodje met smeersels, daarna de California roll en toast met steak tartare. Normaal bestel ik niet zo gauw een Japans gerecht in een niet Japans restaurant maar ik zag deze voorbijkomen en zag er heerlijk uit. Het smaakte ook super. De steak was ook erg goed op smaak. Heerlijke witte wijnen per glas. De bediening was ook erg goed! Met mooi weer komen wij zeker weer terug!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Tijdje niet geweest, maar vandaag lekker op het terras gezeten in de zon. Breekbroodje genomen en als voorgerecht een vleesplankje voor 2. Hoofdgerecht gegrilde kip. Het was heerlijk. Leuk ook de nieuwe gerechtjes op de kaart. Prima service, er werd meerdere malen gevraagd of het allemaal lekker was en er werd goed opgelet of we nog wat wilde drinken. Echt heerlijk gegeten.
Dennis G.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
We hebben hier de 86e verjaardag van mijn oma gevierd. Het was een fantastische avond op een prachtige locatie, met heerlijk eten. We hadden alle drie de gangen een proeverij van de gerechten en alles was heerlijk. Maar de absolute topper was de bavette! Heerlijk mals rundvlees uit een houtskooloven. Verder was het dessert van absolute top kwaliteit. Hulde aan de mensen in de keuken. De bediening was ook super. En dat allemaal op een prachtige locatie midden in het groen en aan een meer. We komen zeker nog een keer eten!
Meeer .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Al twee keer gegeten tomahawk steak en afgelopen zaterdag de bavette. Heerlijk mals stuk vlees wat aan tafel wordt geserveerd door de kok met een stukje uitleg omtrent het vlees. Prima gegeten. Begrepen dat het restaurant gerenoveerd gaat worden, dat mag wel een opfris beurt hebben. Voor de rest verrassend heerlijk gegeten nieuwe vlees delen ontdekt
Ceesseveza .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vrijdag gezellig gaan eten bij madestein. We hadden gehoord dat er iets gaande was en dat de keuken geheel op de schop is gegooid. Nieuwe chef en nieuwe identiteit. We waren erg nieuwsgierig omdat dit van meerdere mensen in onze vrienden groep hadden gehoord. Eenmaal aangekomen werden we vriendelijk ontvangen door waarschijnlijk een van de eigenaren. We werden aan een tafel gezet in de serre waar we een mooi uitzicht hadden over het meer waaraan het restaurant gelegen is. Na wat brood hebben we een wandeling van de kaart besteld zo dat we niet zelf uit al het lekkers hoefde te kiezen. En ware verwennerij! Van de klassieke carpaccio tot heerlijke gebakken oesters.. echt een aanrader als u van lekker eten houd. Als hoofdgerecht heb ik samen met mijn tafelgenoot een tomahwak besteld ons werd verteld dat dit een ribeye was die nog aan het been zat.. en dat de chef zich helemaal op het vlees heeft gestord. Jezus dat is te proeven zeg! Het bleek dat hij degene was die het vlees aan tafel kwam snijden. De energie en passie spatte er vanaf dit is een jongen die snapt wat hij aan het doen is respect.. heerlijke avond gehad en super gegeten. Ook op de bedingen niets aan te merken. Lekker wijn en de afeer ontspannen maar profesioneel. Je ziet dat ze bezig zijn er voor te zorgen dat iedereen een top avond heeft! Bedankt!
's.mulders .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Vandaag weer eens, sinds lange tijd bij madestein gegeten. Lekker aan het water, mooi terras, kortom toplocatie. De spareribs, zoals ze horen. Op de bbq en lekker pittig. Dry age entrecote, 300 gram. Voor vegetariers misschien niet zo'n succes, maar wij hebben genoten. Dankzij de vlotte bediening door Wesly en Andre een heerlijke avond gehad!
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Dit moet ik toch even kwijt, omdat het mij gewoon ronduit een erg pijnlijke ervaring vond. 6 juli voor mijn vaders verjaardag hier wezen eten. Ik heb al eerder een slechte ervaring gehad met dit restaurant, maar mijn vader wilde hier graag eten. Mijn vader is sinds kort ongeneeslijk ziek en wie weet was dit zijn laatste verjaardag. Hij wilde graag een glaasje lauw water bij zijn biertje, omdat hij koude dranken niet meer kan verdragen. De serveerster gaf aan dat dit niet geschonken werd. Toen mijn vader aangaf dat hij zonder lauw water zijn biertje niet kon drinken bleef ze voet bij stuk houden mijn vader heeft toen om heet water gevraagd. Toen dit uitgeserveerd werd kreeg hij er een theezakje bij. Ik kookte toen zelf van binnen en zag de pijn in mijn vaders ogen door het onbegrip van de serveerster die de bestelling opnam. Omdat het uitgeserveerd werd door een ander alleen de opmerking geplaatst dat collega het niet begrepen had maar dat hij het mocht laten staan. Daarnaast was het eten ook nog eens ronduit slecht. Ik hoop dat het restaurant dit leest want de manier waarop mijn vader behandelt is kan in mijn ogen echt niet. Dit was voor mij de druppel. Ik kom gier nooit meer.
Remko71 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Je zit super gezellig binnen en buiten het restaurant. Voor kinderen is er veel speelruimte in de buurt. Dat is dan ook het positieve gedeelte. Het eten is ronduit slecht. Niet alleen de barre mannenplan (de hamburger wilde ik uitspugen, het is dat ik in een restaurant was). De smaken van het overige, zeer droge vlees, was ook absoluut niet lekker. Mosselen in witte wijn valt zwaar tegen. Sausjes welke te lang in de keuken staan waardoor er een gele laag overheen komt. Salade in een glas (kan het nog minder?) zonder dressing. Irish koffie is niet een scheut whiskey samen in een glas met een dot slagroom ernaast! Zoek eens op internet hoe dat echt moet.

Het meeste personeel is onervaren en stuntelt. Een paar weken geleden ook ontbijt gegeten (was overigens wel goed) en bediening (ervaren man) gooide een kop koffie om. Er kon geen excuses vanaf en ook de broek die hij vies had gemaakt werd niet schoongemaakt.

Het was voor mij lang geleden dat ik hier voor de laatste keer diner had gegeten en ik weet nu ook weer waarom. Het eten is een onvoldoende! Ik zeg altijd als ik uit eten ga dat het lekkerder dan thuis moet zijn en dat is dit absoluut niet!
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Na een eerdere negatieve ervaring toch weer geprobeerd. De ontvangst door de gastvrouw was heel goed. In het restaurant zelf was de service slecht, personeel is zich niet bewust van klanten, kijken niet goed om zich heen, weinig alert. Alles duurt heel lang. Een van onze gasten verzwikte in aanwezigheid van personeelslid haar enkel en gaste moest gelijk schoen uit doen, zo erg zwol de enkel op. Geen enkel woordje van aandacht van personeel, ook niet om hulp te bieden, totaal attentloos (er moet toch tenminste 1 iemand van het personeel BHV hebben). Je zou verwachten dat personeel aandacht aan deze klant schenkt, bijv. zal ik ijs om te koelen halen, wilt u natte/koude doeken, wilt u een krukje om uw been op te leggen, hoe gaat het met u? Totaal niet. We hebben zelf om ijs en doeken gevraagd, hebben zelf de ehbo kist uit de auto moeten halen voor bandage. Ook daarna nog steeds geen attentie / aandacht vanuit personeel. Een personeelslid liet ook nog glas kapot vallen en veegde dat een beetje provisorisch weg waardoor er nog glas achterbleef en onze gast nog eens extra risico liep omdat met blote voeten in het glas op de grond getrapt kon worden. Wat het eten betreft. Prijs is aan de hoge kant. 4,50 voor een huiswijn. We konden geen menu bestellen, de dagvangst was ook niet te bestellen. De barre plank besteld. Portie valt tegen. Een paar vleessoorten moesten zelf gesneden en verdeeld worden. Bijv. een sparerib door 3-en delen zodat elk 2 botjes krijgt komt nogal gierig over en staat niet in verhouding tot de prijs per persoon van 32,50.
Rudian .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Wat een verademing tussen het Haags geweld :-) gelegen aan het water, ver weg van de drukte krijg je al een prettig gevoel als je de parkeerplaats oprijdt. En dat gevoel blijft de hele avond hangen, te beginnen met de hartelijke ontvangst en de mooi opgedekte tafels. Door het attente personeel voel je je meer dan welkom. Wij kwamen hier door een Groupon aanbieding voor de Tomahawk steak en die is in 1 woord fantastisch!! Wat een heerlijke bonk vlees, echt indrukwekkend en zeer vol van smaak. De bijgeleverde aardappeltjes en groente waren ook verrukkelijk, kortom echt een aanrader. Voor ons gisteren de eerste keer maar echt niet de laatste, wij komen zeker terug!
Saspraat .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Vandaag, na 2 jaar maar weer eens geprobeerd. 2 jaar lang niet geweest omdat de bediening ronduit onbeschoft was en bijzonder traag. 1,5 uur wachten op een hoofdgerecht? Sorry hoor! Ook met het van tevoren gereserveerde zaaltje voor de diamanten bruiloft van mijn schoonouders moesten we 1.5 uur buiten wachten omdat de zaal nog niet klaar was. Schandalig! En niet eens een drankje van de zaak! Vandaag sus weer geprobeerd. Nu eens een onbijtje op het grote terras waren hooguit 5 tafels bezet. Onze koffie kregen we direct. Het ontbijt liet echter 50 minuten op zich wachten. Het ontbijt werd dus een brunch. Niets veranderd dus! En wat krijg je dan? Wat minibroodjes, ham, kaas en een eitje. Niet eens jus d'orange, koffie of thee erbij. Koffie moesten we extra bestellen. Ben er nu wel klaar mee. Mij zien ze er niet meer. Jammer want het is een prachtlokatie waar het goed toeven is. Misschien dat ze daarom niets aan de service veranderen? Mensen komen er toch wel...blijft jammer
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Aanrader.

actief en betrokken personeel, letten goed op en doen moeite voor je!
Hoe druk ook, super alert.

Heerlijke lunch, super hamburger en andere gerechten gehad, vers, goede porties en nette prijzen. Heerlijk terras ook en mooie omgeving. Gaan zeker terug!
Padefa .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Met een gezelschap van 11 personen wezen eten, het was heerlijk. De barre mannen plank hadden we o.a. die kregen we niet op. Heerlijke patat, zalm met asperges was ook top. Bediening heel goed, het eten was goed en een gezellige/ mooie omgeving.
Wij komen zeker terug!