Over het restaurant Madestein Restaurant & Events

Het gezelligste familiebedrijf van Zuid-Holland

Een echt familiebedrijf, pal aan het water en midden in het groene hart van recreatiegebied Madestein. Al meer dan 30 jaar staat het enthousiaste personeel garant voor een geweldige eetervaring. De kaart is gevuld met bekende klassiekers, eten waar iedereen gek op is! Je kunt hier terecht voor lunch en diner, dus rammelt je maag al rond het middaguur, bekijk dan de uitgebreide lunchkaart en beslis na de eerste hap om hier gewoon te blijven zitten tot het avondeten. Culinaire topkwaliteit!

Meer informatie over restaurant Madestein Restaurant & Events

• : Gratis parkeren - ruime parkeerplaats voor de deur gelegen

April t/m September (zomerseizoen)
Maandag t/m zaterdag
van 10.00 tot 22.00 uur
Zondag
van 09.00 tot 22.00 uur

Oktober t/m Maart (winterseizoen)
Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag
van 10.00 tot 22.00 uur
Zondag
van 09.00 tot 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Madestein Restaurant & Events

Maxien .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Het is altijd goed toeven bij Madestein...leuke ambiance...vriendelijk personeel.
Het min puntje gisteren en dat heb ik ook aangegeven dat de sliptongetjes van het menu waren verdwenen, hoewel ze nog op de site stonden....er was een alternatief, een tong van 450 gram, kost 29,50.
Prima voor een dinerkaart, maar niet voor een lunchkaart naar mijn mening.
De oude dame van bijna 90 was teleurgesteld, zij smikkelt er altijd zo lekker van, kan de 3 ook niet op, en 1tje nemen we mee!
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gezellige ambiance , heerlijk geluncht met familie! Heerlijke gerechten op een een aparte, leuke manier opgemaakt! Heerlijk vers brood!
harstanca .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Vond het erg gezellig. Zeer vriendelijk personeel. Lieten je ook, waar nodig, met rust.
Eten was heerlijk en zag er goed uit. Zeker voor herhaling vatbaar.
Grada B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We komen hier regelmatig met familie of vrienden. Altijd vriendelijk, leuk team met goed eten en een gevarieerde kaart.
Je hoeft nauwelijks te wachten op je maaltijd, hebt een leuk uitzicht bij het raam. Het is er altijd gezellig druk, zomer of winter
wilma V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Mooie Ambiance ! Goed ontvangst en lekkere wijnen. Keuze genoeg van de kaart en aangename verrassende kwaliteit. Ga zeker nog eens terug naar dit bijzondere plekje.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Goed eten maar plastic dienblaadjes kan niet in zo'n restaurant. vlees plankje moet aangepast worden. te snel koud. Ziet er leuk uit maar niet praktisch
Kaij .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Voordat we eten bestelden werd onze tafel met een doekje schoongemaakt. Dit was een onfris ruikend doekje die gedurende de maaltijd bleef hangen. Daar kan beter opgelet worden.

Wat het eten betreft. De kwaliteit is zeker redelijk tot goed te noemen. De sate en de sambal goreng boontjes waren erg lekker. Alleen een stukje kroepoek had wel gepast en meer boontjes, Het was niet echt goedkoop. Mijn man had een hamburger met spek. Alleen de spek ontbrak. Dat hebben we gemeld, maar er is verder niets meer mee gedaan. Kopje koffie was leuk geweest.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk vlees. Goed restaurant met juiste bediening. Nu al meerdere keren er gegeten en blijven terug komen door de aandacht die er is voor de gasten.
wp .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Geweldig huwelijksfeest. Top verzorgd door maestro Andre en zijn team. Zeer bedankt, het was tot in de puntjes verzorgd. Drank in overvloed en heerlijke hapjes. Techniek ook prima. Romantische marriage by night!
John V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Met een groep van 20 man gegeten bij dit restaurant. Gezien het mooie weer, eerst met iedereen een drankje genomen op het gezellige terras. Daarna kregen we binnen het 3 gangen keuzemenu. Ik nam vooraf de carpaccio van rund gevolgd door de kipsaté van kippendij en als toetje de crème brûlée.
Het smaakte allemaal prima. De bediening was goed en erg vriendelijk.
Al met al een gezellige avond en prima gegeten!
John V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het smaakte allemaal prima. De bediening was goed en erg vriendelijk.
Al met al een gezellige avond en prima gegeten!
Ruben H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Zaterdag avond 29 april hier heerlijk gegeten. Prima bediening, fantastische locatie en zeer mooie nieuwe uitstraling. Prachtig hoe de gerechten tegenwoordig worden geserveerd op de grote planken en nieuwe zwarte borden. Als Tip: neem tussendoor ook een kijkje op het toilet op een avond. Deze heb ik nu 3x zowel tijdens het diner als de lunch vies en rommelig aangetroffen.
Beste Ruben,

Bedankt voor je recensie. We gaan hier zeker op letten! Graag tot een volgende keer.

Vriendelijke groet.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Ontzettend leuke setting sinds de renovatie. Sfeervol ingericht en mooi uitzicht. Zeer attente bediening die goed overzicht bewaren en geregeld controleren of alles naar wens is. Uitstekend gegeten met een lekker wijntje. Top avond gehad, dankjewel :-)
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Fantastisch gegeten wel denk ik dat er wat meer lef getoont mag worden door de chef. Aan de kaart zie je dat ambitie en kennis aanwezig is maar er staan ook saaie gerechten op die meer thuis horen in een simple biestro. Beding goed. Opmerking aan denk ik de leiding gevende jonge man..donkerhaar. je werkt in een restaurant waar kennis leidend moeit zijn en ik denk dat je daar aan miet werken respect verdien je en dwing je niet af. Maar verder top avond in een restaurant met ambitie! Tot de volgende keer!
John D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Schitterende ambiance. Tegenvallende kwaliteit van het eten. NA een hele drukke zonnige dag kan ik me er wat bij voorstellen, maar toch....
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Tjonge jonge, wat is dit restaurant goed geworden zeg! Zeker de heerlijke bavette van de houtskoolsgrill....mmm! Maar zelfs het brood met smeersels is heerlijk. We hebben echt genoten, zo ook van de inrichting en de bediening.
David V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Een fantastische avond gehad in het sfeervolle nieuwe restaurant van Madestein. Het eten was buitengewoon lekker en de service erg goed. Een echte aanrader!
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eindelijk het stoffige imago verdwenen !! Wat waren wij prettig verrast ! Top
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Leuke nieuwe inrichting! Een heel uitgebreide kaart met keuze voor iedereen. Eten was ook heerlijk, porties behoorlijk groot. Bediening was heel vriendelijk en servicegericht. Enige nadeel is dat het behoorlijk rumoerig is, maar zeker de moeite waard!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Alweer een super avond gehad! Eten is van uitzonderlijk niveau.. ga zo door en ik verwacht dat madestein 1 van de beste van Den Haag wordt! Bedankt