Madera House

Tiendplein 11 3014 BH Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Madera House

De hele dag genieten

Een heerlijke plek in een hip stukje Rotterdam waar je de hele dag terecht kunt voor lekkere, verse gerechten, op ieder moment van de dag. De mooiste ingrediënten van de beste leveranciers vormen de basis van elke maaltijd. Salades, pasta, smoothies, soepen, vis, vlees, het aanbod is enorm divers. Een plek die zo op je favorietenlijst prijkt.

Meer informatie over restaurant Madera House

6,9
Voordelig
Nora H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Voor de tweede keer bij Madera House gegeten. Het eten was ook dit keer goed. De menukaart is nog wel hetzelfde als de keer er voor. De service blijft erg achter. Het duurt erg lang en het personeel lijkt erg onervaren. Voordat we de menukaart en drankjes hadden, was er al bijna een uur verstreken. Voor- en hoofdgerechten werden tegelijk gebracht. Eten kwam voordat het bestek er lag etc etc. Tip: neem aub in elk geval 1 ervaren ober of serveerster in dienst die rest van het personerl kan bijscholen! Dit zorgt voor een efficientere en snellere service en een betere omloopsnelheid. Het zijn niet de klanten die te lang blijven zitten, ze worden simpelweg niet snel genoeg bediend. Investeer in beter personeel dat betaald zich vanzelf terug.
Sabrina J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was super lekker en gezellige een sfeer en je word direct geholpen
Fabi .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Aardig personeel, goede service en heerlijk eten! Vooral de alcoholvrije cocktails. Erg gezellige en huiselijke sfeer. Je kunt merken dat er veel terugkerende gasten zijn en ik ben daar voortaan één van!
Latifa L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Top restaurant !!! Vlees was van topkwaliteit !!! Super lekker cocktails !!
Gewoon weg TOP!!! Een aanrader voor iedereen !
Najat A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Gisteren bij Madera gegeten. Ze staan bekend om hun heerlijke spareribs en dat was de reden van ons bezoek. Dit werd een enorme teleurstelling. We bestelden de mixed grill maar aan het vlees was geen enkele grill smaak te bekennen. Het vlees werd als hompen op elkaar gestapeld en geserveerd. Alle kruiden dropen door elkaar heen en het vlees was koud! Opwarmen is blijkbaar ook een kunst. We moesten 3x om mayonaise vragen, deze werd geserveerd alsof er schaarste aan is. Bediening was meer bezig met kletsen, wij zaten met uitgedroogde keel te wachten tot de serveerster was uitgekletst en hopelijk ons drankje zou brengen. Het enige positieve aan deze zaak is de pepsi light, die smaakte voortreffelijk! Mijn advies aan de eigenaar: zo rap mogelijk een nieuwe kok aannemen en het bedienend personeel een cursus gastheerschap aanbieden. Voor ons: nooit nooit nooit meer madera house.
F.agca88 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten zelf was erg lekker, maar meerdere dingen op de menukaart had men niet. Over de service heb ik veel negatieve dingen gelezen. Net toen ik dacht dat het mij niet was overkomen, duurde het een half uur voordat de bestelling van ons toetje werd opgenomen. Begin was goed, eind was zeer slecht. Mijn indruk is dat dit te maken had met de betrokken serveerster, maar ook met te weinig personeel. Jammer, want het eten is echt lekker.
Sjoerd .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Mijn vrouw en ik hebben beiden gekozen voor de spareribs classic. Mals vlees dat haast van de rib afvalt en een heerlijke marinade. Gecombineerd met een frisse alcohol vrije mojito. Super vriendelijk personeel. Lekker gegeten en een leuke avond gehad.
Rahmani_1978 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten was minder de spareribs waren koud drinken was warm kipsate was ook aan de mindere kant al met al was ik best teleurgesteld want had hoge verwachting van de kwaliteit.
Chel81 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We hebben lekker gegeten en de meiden waren vriendelijk.
Enkele puntjes ter verbetering; serveer eten tegelijkertijd. Het is fijn om samen aan je maaltijd te beginnen, in mijn geval toetje. En de slagroom was op, dat is echt een minpunt als een restaurant iets niet meer heeft.
Nourdin_G .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Gezellige sfeer en heerlijk om te zien dat er rekening wordt gehouden voor gezinnen, dames op stap of zoals wij de heren op stap. Vriendelijk geholpen, goed gegeten, sparerib BBQ en mix grill zijn goed bevallen. Als voorafjes hadden we vissensoep, chickenwings en chickensalade en ook die zijn goed bevallen
Alessia P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Een slechte ervaring gehad. De bediening was zo slecht dat er drinken werd opgenomen maar vervolgens niet meer werd gebracht. Het eten werd besteld en ik kreeg mijn eten 20minuten eerder dan mijn vriend waardoor we appart van elkaar gegeten hebben, terwijl we met dit etentje onze 6 maanden samen vierde. We kregen als excuus een drankje gratis maar ook deze werd bij de verkeerde klanten gebracht. Als we wat te drinken wilde bestellen reageerde niemand op ons en moesten we elke keer naar het personeel toe lopen. Het eten smaakte wel goed maar mijn vlees was koud omdat ik eerst nog wachten tot mijn vriend ook zijn eten zou krijgen wat ik na 5 minuten maar heb opgegeven.
Es R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Heerlijk gegeten gister, vanuit het iftar menu keuze voor zalm genomen. Zalm was goed bereid, groente en het sausje waren perfect...

Ayurtkap .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Leuke sfeertje, eten was echt lekker alleen nagerecht kan wel beter naar mijn mening.
Kleine kommetje met wat fruit, is niet iets waar je op staat te wachten, haha
Zeker voor herhaling vatbaar!
Pinkely .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gebruik gemaakt van het Ramadan menu. Mooie sfeer om met een vol restaurant naar de adhan te luisteren en dan te eten. Het eten was lekker, we kregen soep, thee, dadels vooraf en fruit na. Mijn menu is uiteindelijk niet helemaal gebracht (ik kreeg een kipbastilla ipv visbastilla en hebben geen calamari bitterbal gezien, ook zat er in de visstoofpot geen koolvis maar kip en en wat zeevruchten) maar ik heb er niets over gezegd omdat het qua kwantiteit al voldoende was en lekker. Alleen de rijst van niet goed gekookt. Ik ben eerder buiten de Ramadan geweest en vond het beide keren de moeite waard
Adlaoui .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Een aantal gerechten hadden ze simpelweg niet, terwijl deze wel op de menukaart stonden. Bediening was slordig ( vergeten lepel bij de koffie, deel vd bestelling vergeten op te nemen etc)
Het eten was heerlijk, behalve de kipnuggets. Geen vd kids had zn nuggets opgegeten...te droog.
Yasmine_bt_e .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Eten, decor en ambiance is geweldig. Leuke avond gehad. Enige wat jammer was, we krijgen ons hoofdgerecht al terwijl we nog het voorgerecht aan het nuttigen waren.
voor de rest niets aan te merken.
Klaus_ .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, wat hebben wij gesmuld bij Madera!

Eten/drinken
Wij hebben de burgers besteld, kruiskade burger en mexicaanse?? (weet de naam even niet meer te noemen). Voor de prijs hebben wij ons buik vol gegeten! Je krijgt bij de burger een twister fries bij en mayonaise. Het eten wordt heel leuk gereserveerd, zoals ik de gewend ben bij de Madera house. Ik ben geen vleeseter, maar wat heb ik gesmuld van die burger. Wat ik wel jammer vind is dat de burger niet meer wordt gereserveerd na 18u. En dat er geen keuze is in medium of large burger want je krijgt een maat voorgeschoteld, en het was best wel groot. Ik kreeg hem met veel moeite op, en ik ben een persoon die nooit eten laat staan.

Qua drinken, ik neem hier altijd de non-alcoholische cocktails, altijd smullen!

Niks op aan te merken, vriendelijke meiden die gewoon goed hun werk doen.

Heb het decor van Madera altijd zo leuk gevonden, en dat je ook vanuit je zitplaats de keuken kan zien werken vind ik erg leuk.

Conclusie
Echt lekker gegeten, ik kom hier zeker snel terug voor de burger weer. Niks op aan te merken, en prijs-kwaliteits verhouding is prima (behalve voor de cocktails, mag goedkoper).
M-elMiri .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
De beste spareribs eet je bij Madera House. Wordt mooi opgedient, goede service en een heerlijke omgeving waar je lekker kunt genieten van de diverse smaken.
Dino .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Het is een gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel. De kwaliteit van vlees is super. Erg mals vlees . Zeker een aanrader !!
Amina O.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Het eten bij Madera House is altijd zeer lekker. Mijn zus en ik hadden allebei de Thaise Salade als voorgerecht. De twee gerechten waren zeer verschillend. Het gemarineerd vlees was niet hetzelfde wat zeer jammer was.

Naar Service toe was onze serveerster super vriendelijk en lief. Jammer genoeg werden we weer naast de deur gezet hoewel ik expliciet gevraagd heb om dat niet te doen. Het was dus weer koud lijden.