Madera House

Tiendplein 11 3014 BH Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Madera House

De hele dag genieten

Een heerlijke plek in een hip stukje Rotterdam waar je de hele dag terecht kunt voor lekkere, verse gerechten, op ieder moment van de dag. De mooiste ingrediënten van de beste leveranciers vormen de basis van elke maaltijd. Salades, pasta, smoothies, soepen, vis, vlees, het aanbod is enorm divers. Een plek die zo op je favorietenlijst prijkt.

Meer informatie over restaurant Madera House

Zondag

7,1
Mohcine A.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Super gerechten en smaakt heerlijk!
Dieles S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Gisteren met twee dames Madera House bezocht en daar spareribs gegeten. Goed (maar niet geweldig) qua smaak; maar ben daarentegen beetje verwend geraakt door andere supergoede spareribs restaurants, dus dit is gewoon een 7 als cijfer hoor. Vriendelijke bediening bij binnenkomst maar daarna liep het minder soepel. Allereerst werd bij een van de dames iets anders geserveerd dan wat besteld was. Nou maakte zij er geen probleem van, en heeft heerlijk gegeten, maar dit is niet iets wat hoort te gebeuren. En toen wij al geruime tijd klaar waren met eten, koste het moeite contact te krijgen met het bedienend personeel om de kaart in te kunnen zien voor een dessert. Zelfde gold voor het kunnen afrekenen toen we weg wilden gaan.
Samenvattend: je kunt hier best goed eten (was flink portie tegen redelijke prijs) maar qua bediening is er nog volop ruimte voor verbetering.
Sam K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Het eten was heerlijk en service heel goed. We zijn goed geholpen en al waren we met een groep zijn we nog snel geholpen. Zeker een aanrader! Vaker eten bij Madera ????
irene G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Eten was lekker alleen werd een voorgerechtje vergeten.
Dit werd meteen met excuses geregeld. Ook kregen we het betreffende gerechtje alsnog maar werd het bedrag van de rekening geschrapt. Super vriendelijk alleen iets teveel personeel op dezelfde plek.
Gaan zeker nog een keer terug.
Achraf B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Aan de kalfsbiefstuk zat te veel vetrand. En hadden om medium gebakken gevraagd. Maar kregen well done. Spare ribs was heerlijk. Alleen de saus erop was niet echt spicy en naar mijn mening kan die veel beter
Halima B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. De sfeer was goed en de inrichting van het restaurant is ook erg mooi. Ook is het erg goed bereikbaar. Ik heb een kleine tip: misschien is het handig om een soort aparte dessertkaart en drankenkaart op tafel te zetten. Ik denk dat dat zowel voor het personeels als de gasten beter is. Soms wil je na het eten nog iets te drinken bestellen en dan werkt het efficiënter als het personeel niet twee keer extra hoeft te lopen (dus om de kaart te halen & om de bestelling op te nemen) & ook hoef je als klant minder lang te wachten. Ga zo door in elk geval :)
KimSGokoel .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Weer heerlijk genoten van de Madera kipburger :-)

Aardig personeel, schone zaak en lekkere desserts.

Voor ieder wat wils!
Nora H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Voor de tweede keer bij Madera House gegeten. Het eten was ook dit keer goed. De menukaart is nog wel hetzelfde als de keer er voor. De service blijft erg achter. Het duurt erg lang en het personeel lijkt erg onervaren. Voordat we de menukaart en drankjes hadden, was er al bijna een uur verstreken. Voor- en hoofdgerechten werden tegelijk gebracht. Eten kwam voordat het bestek er lag etc etc. Tip: neem aub in elk geval 1 ervaren ober of serveerster in dienst die rest van het personerl kan bijscholen! Dit zorgt voor een efficientere en snellere service en een betere omloopsnelheid. Het zijn niet de klanten die te lang blijven zitten, ze worden simpelweg niet snel genoeg bediend. Investeer in beter personeel dat betaald zich vanzelf terug.
Biena S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was super lekker en gezellige een sfeer en je word direct geholpen
Fabienne S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Aardig personeel, goede service en heerlijk eten! Vooral de alcoholvrije cocktails. Erg gezellige en huiselijke sfeer. Je kunt merken dat er veel terugkerende gasten zijn en ik ben daar voortaan één van!
Latifa L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Top restaurant !!! Vlees was van topkwaliteit !!! Super lekker cocktails !!
Gewoon weg TOP!!! Een aanrader voor iedereen !
najat A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Gisteren bij Madera gegeten. Ze staan bekend om hun heerlijke spareribs en dat was de reden van ons bezoek. Dit werd een enorme teleurstelling. We bestelden de mixed grill maar aan het vlees was geen enkele grill smaak te bekennen. Het vlees werd als hompen op elkaar gestapeld en geserveerd. Alle kruiden dropen door elkaar heen en het vlees was koud! Opwarmen is blijkbaar ook een kunst. We moesten 3x om mayonaise vragen, deze werd geserveerd alsof er schaarste aan is. Bediening was meer bezig met kletsen, wij zaten met uitgedroogde keel te wachten tot de serveerster was uitgekletst en hopelijk ons drankje zou brengen. Het enige positieve aan deze zaak is de pepsi light, die smaakte voortreffelijk! Mijn advies aan de eigenaar: zo rap mogelijk een nieuwe kok aannemen en het bedienend personeel een cursus gastheerschap aanbieden. Voor ons: nooit nooit nooit meer madera house.
f.agca88 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten zelf was erg lekker, maar meerdere dingen op de menukaart had men niet. Over de service heb ik veel negatieve dingen gelezen. Net toen ik dacht dat het mij niet was overkomen, duurde het een half uur voordat de bestelling van ons toetje werd opgenomen. Begin was goed, eind was zeer slecht. Mijn indruk is dat dit te maken had met de betrokken serveerster, maar ook met te weinig personeel. Jammer, want het eten is echt lekker.
sjoerd .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Mijn vrouw en ik hebben beiden gekozen voor de spareribs classic. Mals vlees dat haast van de rib afvalt en een heerlijke marinade. Gecombineerd met een frisse alcohol vrije mojito. Super vriendelijk personeel. Lekker gegeten en een leuke avond gehad.
rahmani_1978 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten was minder de spareribs waren koud drinken was warm kipsate was ook aan de mindere kant al met al was ik best teleurgesteld want had hoge verwachting van de kwaliteit.
Chel81 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We hebben lekker gegeten en de meiden waren vriendelijk.
Enkele puntjes ter verbetering; serveer eten tegelijkertijd. Het is fijn om samen aan je maaltijd te beginnen, in mijn geval toetje. En de slagroom was op, dat is echt een minpunt als een restaurant iets niet meer heeft.
Nourdin_G .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Gezellige sfeer en heerlijk om te zien dat er rekening wordt gehouden voor gezinnen, dames op stap of zoals wij de heren op stap. Vriendelijk geholpen, goed gegeten, sparerib BBQ en mix grill zijn goed bevallen. Als voorafjes hadden we vissensoep, chickenwings en chickensalade en ook die zijn goed bevallen
Alessia P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Een slechte ervaring gehad. De bediening was zo slecht dat er drinken werd opgenomen maar vervolgens niet meer werd gebracht. Het eten werd besteld en ik kreeg mijn eten 20minuten eerder dan mijn vriend waardoor we appart van elkaar gegeten hebben, terwijl we met dit etentje onze 6 maanden samen vierde. We kregen als excuus een drankje gratis maar ook deze werd bij de verkeerde klanten gebracht. Als we wat te drinken wilde bestellen reageerde niemand op ons en moesten we elke keer naar het personeel toe lopen. Het eten smaakte wel goed maar mijn vlees was koud omdat ik eerst nog wachten tot mijn vriend ook zijn eten zou krijgen wat ik na 5 minuten maar heb opgegeven.
Es R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Heerlijk gegeten gister, vanuit het iftar menu keuze voor zalm genomen. Zalm was goed bereid, groente en het sausje waren perfect...

ayurtkap .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Leuke sfeertje, eten was echt lekker alleen nagerecht kan wel beter naar mijn mening.
Kleine kommetje met wat fruit, is niet iets waar je op staat te wachten, haha
Zeker voor herhaling vatbaar!