Madera House

Tiendplein 11 3014 BH Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Madera House

De hele dag genieten

Een heerlijke plek in een hip stukje Rotterdam waar je de hele dag terecht kunt voor lekkere, verse gerechten, op ieder moment van de dag. De mooiste ingrediënten van de beste leveranciers vormen de basis van elke maaltijd. Salades, pasta, smoothies, soepen, vis, vlees, het aanbod is enorm divers. Een plek die zo op je favorietenlijst prijkt.

Meer informatie over restaurant Madera House

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Madera House

Asisa W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten,mixed grill was lekker mals.
Nandenie R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Het was onze eerste keer bij Madera House, maar we zijn totaal niet teleurgesteld. Het eten was heerlijk, de bediening was totaal niet opdringerig of gejaagd en de service was perfect! Topper en zeker wel 'n aanrader!
Asmaa E.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Ik vond het eten heel lekker !!
B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Jammer dat credits cards zijn niet van toepassing...
Anders was het heel ervaring uitstekend.

Buiten tafels kunnen mischien ook aan de achterkant.
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Het eten zelf was erg goed. Alleen ze hadden veel dingen niet die op de kaart stonden, erg jammer.
Aslan K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Het was weer zoals altijd goed. Echter viel de service wel tegen daar ik 3x achter mijn mojito aan moest. Er waren wel genoeg serveerders en serveersters maar toch kwam de dranken echt heel laat. Dat is de enige wat tegenviel.
Toufik K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Zwaar teleurgesteld! Ik ben gisteren voor het eerst samen met 4 vrienden Iftar gaan eten bij Mader house maar dat was dan ook de laatste keer dat ik daar ga eten. De soep was koud en smaakloos, goedkoop dadels erbij. de spareribs was bedekt met een dikke vettige saus laag. Ik proefde de vleessmaak niet eens. Het toetje was ook aan de mager kant. Wij hebben in totaal 180€ betaald dus 36€ per persoon. Voor zo’n bedrag had ik wat meer verwacht om eerlijk te zijn.
Halil A.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Duurt te lang ik moet echt me hand opsteken en oogcontact zoeken voor ik iets wil bestellen jammer dames
Serdar Y.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Met een groep vrienden hebben we ribs gegeten. Heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar.
Asif A.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Kwalitatief goed eten in een aangename sfeer - perfect!
M. S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Met 12 man gegeten(+kids). Was super. Clientele; nette mensen. Aanrader; Spareribs+cheesecake+koffie. Prijs/kwaliteit; prima. Wij zullen zeker vaker gaan.
Fal T.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Magere kaart. Stond haast niks op. Blijkbaar van eigenaar gewisseld. Ben uiteindelijk uitgeweken naar een ander restaurant
Berkay S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
wij hebben heerlijk gegeten!
we hadden spareribs, ossenhaas en kipsate gehaald en allemaal waren vers, warm en lekker. Daarna hebben nog de huisgemaakte cheesecake gegeten wat echt een aanrader is.
casafes73 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Gisteren heerlijk genoten bij madera house. Heerlijk eten zoals altijd en een top service. Zeker een aanrader.
We hadden onze kinderen mee en die vonden het eten ook erg lekker.
Sirinat P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten hier! je had heel veel keuze en nog eens 100% halal!! zeker een aanrader! personeel was ook heel er vriendelijk!
wij komen zeker weer terug!!
Mohcine A.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Super gerechten en smaakt heerlijk!
Dieles S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Gisteren met twee dames Madera House bezocht en daar spareribs gegeten. Goed (maar niet geweldig) qua smaak; maar ben daarentegen beetje verwend geraakt door andere supergoede spareribs restaurants, dus dit is gewoon een 7 als cijfer hoor. Vriendelijke bediening bij binnenkomst maar daarna liep het minder soepel. Allereerst werd bij een van de dames iets anders geserveerd dan wat besteld was. Nou maakte zij er geen probleem van, en heeft heerlijk gegeten, maar dit is niet iets wat hoort te gebeuren. En toen wij al geruime tijd klaar waren met eten, koste het moeite contact te krijgen met het bedienend personeel om de kaart in te kunnen zien voor een dessert. Zelfde gold voor het kunnen afrekenen toen we weg wilden gaan.
Samenvattend: je kunt hier best goed eten (was flink portie tegen redelijke prijs) maar qua bediening is er nog volop ruimte voor verbetering.
Sam K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Het eten was heerlijk en service heel goed. We zijn goed geholpen en al waren we met een groep zijn we nog snel geholpen. Zeker een aanrader! Vaker eten bij Madera ????
Irene G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Eten was lekker alleen werd een voorgerechtje vergeten.
Dit werd meteen met excuses geregeld. Ook kregen we het betreffende gerechtje alsnog maar werd het bedrag van de rekening geschrapt. Super vriendelijk alleen iets teveel personeel op dezelfde plek.
Gaan zeker nog een keer terug.
Achraf B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Aan de kalfsbiefstuk zat te veel vetrand. En hadden om medium gebakken gevraagd. Maar kregen well done. Spare ribs was heerlijk. Alleen de saus erop was niet echt spicy en naar mijn mening kan die veel beter