Meer informatie over restaurant Madeleine

Maandag 17:00 - 23:30
Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Madeleine

Edwinvanooijen .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Laat ik beginnen met te vermelden dat wij Madelaine een geweldig restaurant vinden. Goede en gastvrije bediening gecombineerd met een ongedwongen warme sfeer. Wij hadden 2x chefs menu van langoustines gecombineerd met kabeljauw/ eend en 2x Tomahawk. Zowel de bereiding als opmaak waren uitstekend. Voor liefhebbers van rundvlees is de Tomahawk een echte aanrader. Naar ik aanneem heeft een van de gasten bij vergissing onze paraplu meegenomen.
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gezellige tent. Goeie en vriendelijke bediening. Eten was lekker. Stoeltjes niet fijn om op te zitten. Zit op een mooie plek in de binnenstad
Evelyn T.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Zojuist voor de vierde keer gegeten in dit gezellige restaurant met echt goddelijke gerechten. Alles helemaal toppie en dikke complimenten voor Ruben die de avond nog aangenamer maakte met zijn stralende aanwezigheid. Echt een aanrader voor iedereen. Evelyn
Lotte S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Hartstikke lekker gegeten bij Madeleine! De kaart bevat klassiekers met een twist. Zo werden mijn slakken geserveerd in een kruidenbotersaus in plaats van de normale gesmolten kruidenboter en waren er amandelen toegevoegd. Mijn man at de boerderijkip en was daar ook erg over te spreken. Service is ook uitstekend: omdat het bereiden van de kip wat tijd kost (werd ons vooraf duidelijk verteld) kregen we tussendoor een klein soepje van het huis geserveerd. Met de ontdekking van Madeleine heb ik een nieuwe favoriet :-)
Léon B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Lekker gegeten, leuk menu voor een acceptabele prijs! Gezellig restaurant met een leuke sfeer. De tafeltjes staan redelijk dicht op elkaar en als het vol is dan is het lekker rumoerig. Ik ga zeker nog een keer!
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Fantastisch gegeten! Meer dan de moeite waard! Daarnaast is de bediening ook super! Omdat we praktisch naast de open keuken zaten hadden we daar een goede inkijk in. Het viel ons op dat er harmonieus werd samengewerkt en dat er geen stress te bespeuren was, terwijl er toch hard gewerkt moest worden. Chapeau!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We hebben met z'n zessen heel erg lekker gegeten!! Complimenten aan de bediening en de kok. Alle gangen waren fantastisch! Een echte aanrader.
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Prima gezellig restaurant op een mooie plek. Niet gereserveerd dus een plek aan de bar. Prima gerechten, slakken, tonijn en eend. Attente bediening.
Ine S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
We hebben prima gegeten. Restaurant zat helemaal vol, waardoor erg warm en heel veel herrie.
De tafeltjes staan erg dicht op elkaar, misschien iets meer ruimte scheppen. Je moet je overal doorheen wurmen en kunt je tafel nauwelijks verlaten voor toiletgebruik.
Maar goed restaurant, zeker voor herhaling vatbaar, maar niet zo gauw meer op vrijdagavond.
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een bord met jus en daarin een boterham, dan een bedje van bittere spinazie, dan de smakeloze biefstuk en tot slot een gebakken ei. De boterham lost op in de jus en het eigeel. Het enige waar smaak aan zit is de spinazie en die was zoals mijn moeder die kookte (vies). Het is een gerecht dat me tegen het eind tegenstond. De wujnkaart oogt prestigieus , maar is zielloos. De bediening van wat de eigenaar leek, is plichtmatig.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Tussen kerst en oud&nieuw deden we een dagje Utrecht en omdat we nogal fan waren van De Reunie (wat hier voorheen gevestigd was) dachten we: laten we nu Madeleine es voor een lunch proberen. We lazen de menukaart buiten en daarop was geen enkel lunchgerecht te vinden. Binnen vroegen we of we konden lunchen, en ja dat kon. Toen we de lunchkaart kregen bleek dat dezelfde kaart te zijn als de dinerkaart. Geen broodjes op de kaart. Wel voorgerechten waaronder twee soepen en bijzondere voorgerechten zoals bloedworst...Enfin, de een bestelde ravioli en de ander Pompoensoep met zoete aardappel en gember. Het ravioligebeuren bleek toen het werd opgediend te bestaan uit drie ravioliflapjes, goed van smaak dat moet gezegd! Maar zeker niet vullend als lunch. De pompoensoep was heerlijk maar wat bleek de soep zat vol met mais. Mais? Dat stond niet bij de beschrijving vermeldt...en als je dan ook nog es niet van mais houdt is dat wel teleurstellend. Doorgegeven aan de serveerster die er niks van maakte. Bediening wad trouwens erg voorkomend en aangenaam. De temperatuur in deze zaak is laag, althans wanneer het koud is want, taataa en nu komt het, de enige verwarming die er is zijn twee kleine losse elektrische radiatoren op wieltjes. het is er nogal groot dus het oppervlak kan nooit door deze warmtebronnen verwarmd worden. Jammer want de inrichting is aantrekkelijk, evenals de menukaart en de intentie die het geheel uitstraalt. Als ze nu naast de menukaart nog een lunchkaart maken en verwarming aanleggen dan heeft dit bedrijf alle potentie om een toprestaurant te worden.
jj H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gastvrij ontvangen, niet gereserveerd maar toch konden we aan tafel. Aardig personeel en prima eten. Lekker warm binnen en gezellige atmosfeer. Aanrader!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zaterdag 14-01 hier met 4 personen gegeten. Restaurant bomvol maar zo moet het ook op een zaterdagavond. Kwaliteit van eten is erg goed. De kok kan koken. Maar ergens moet er iemand de planning of het overzicht houden. Gerechten werden niet of incompleet geserveerd wat afbreuk doet aan het geheel. Bediening is vriendelijk maar 2 of 3 krachten extra op dergelijke avonden zou helpen.
Basis voor succes is er......
Marleenlolly .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij gingen voor de lunch, hebben helaas geen broodjes of salades. Serveren alleen echte hoofdgerechten of kleine voorgerechten.
Kwaliteit van eten vonden wij oké, niet spectaculair voor de prijs die ze hanteren.
Brood bij eten is erg karig (voor 4 personen 1 klein schaaltje)
Gerechtje met zalm en ragoubakje werd koud Gerserveerd. Niet smakelijk. Bovendien wel erg kleine porties.
Extra aandachtspunt voor het restaurant: het is erg koud in de zaal, er is een continue koude luchtstroom waardoor we het alle vier erg koud hadden.
Komen er niet nog een keer.
Jane D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellige sfeer, volgeboekt. Het eten wat we besteld hebben was heerlijk. Prima gerechten. Jammer dat de menukaart op de site niet aangepast was aan de nieuwe kaart. Had mij verheugd op enkele gerechten welke niet meer op de werkelijke kaart stonden. Bij reservering was er alleen nog plaats aan de hoge tafels met krukken. Geen probleem leek me, alleen hebben die hoge tafels een middenblok zodat je je benen niet kwijt kunt en dwars of wijdbeens moet zitten. Een beloofde lage tafel (gasten stonden op punt van vertrek) bleek toch weer snel aan nieuwe gasten vergeven, erg jammer.
Gijsbert-J .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Vanavond met 7 personen gegeten aan de chefs table. Door de recent doorgevoerde verbouwing is er meer contact mogelijk met de keuken en wij hadden aan de chefs table gereserveerd. We troffen het want de chef Rick de Jonge was deze avond zelf (met zijn brigade) aanwezig.
We hebben ons laten verassen en kregen doorlopend vanuit de keuken heerlijke gerechten geserveerd. Zo kregen wij onder meer:
- witte bonen soepje
- coquilles
- een fantastische ravioli gevuld met geitenkaas (zelden zoiets lekkers op)
- gefrituurd eitje met champignon en truffel
- schelvis met kreeftensaus
- cote de boeuf heerlijk gesneden maar ook nog met het bot op tafel gezet
- sorbet van ijs met citroenmousse.

Alle disgenoten waren onder de indruk van de mooi gepresenteerde gerechten.

De bediening was informeel en op pretigge wijze aanwezig.
Het was niet heel druk en we konden goed converseren met elkaar en hadden dus minder last van de eerder wel eens geconstateerde mindere akoestiek.
Sophie B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gisteravond weer eens hier gegeten. We hadden allemaal de paardenbiefstuk genomen. Ontzettend mals en heerlijk gecomineerd met spinazie, toast, een gebakken ei en truffeljus. Bediening was ook prima, vriendelijk en behulpzaam.
vreug .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Hier weer een keer heerlijk gegeten! We zaten leuk aan het open raam, met uitzicht op de Dom.
Lekkere mosselen uit een jutezak, werden recht voor onze neus bereid!
De keuken is net verbouwd en helemaal open, ook leuk om een keer aan de keukentafel te eten. Bediening was vriendelijk. We komen snel weer terug!
Kaas G.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Vroeger was dit De Reünie. Dat was iets meer eetcafe en student dan Madeleine, de upgrade die nu dezelfde plek aan het Wed zit. Na lang op de kaart gestaard te hebben, toch het 2-gangen (+koffie) chef's menu gekozen. Vooraf tonijn, heek als hoofd. Koffie ingeruild voor kaas met port, wat charmant werd opgelost op de rekening. Asperges liepen als een rood draadje door de gangen, de tonijn was rosé en de heek, ik kan het niet anders zeggen, 'sappig'. Bediening charmant zonder klef of opdringerig te zijn, wijn lekker.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Kalfslende gegegeten. Ik had helaas geen zaag bij me. Het was niet te eten. De kalfswang die mijn partner had was voortreffelijk. Je kreeg vrij weinig te eten. Ik had echt niet genoeg.
Het was erg druk, en heel lawaaiering. Je kon niet met elkaar praten.
Ambiance is op het oog gezellig , maar het was allemaal erg krap bemeten. Je moest je tussen de tafels heen wurmen. Goedkope houten stoeltjes. Prijs kwaliteitsverhouding is uit balans. Bediening was ongeinteresseerd en afstandelijk. Echt een trendy zaakje die voor veel geld weinig biedt.