Made with Love by Tagore

Utrechtsestraat 122 1017 VT Amsterdam Nederland Kaart
31-206241931

Over restaurant Made with Love by Tagore

Met liefde voor eten...

De naam van dit restaurant bevat niet voor niets het woord "liefde". Bij Made with love by Tagore, draait het om de liefde en passie van de Indiase keuken. Naast hun uitgebreide menukaart vol Indiase specialiteiten kun je hier ook genieten van fusion lunchkaart, een kopje chai tea met huisgemaakte lekkernijen of een kopje BIO “Bocca” koffie. Keuze genoeg dus en voor ieder wat wils!

Meer informatie over restaurant Made with Love by Tagore

• : Valet parking

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Duur
Mgfsa V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten kwam snel na elkaar en op de kaart aangeven wat pittige gerechten zijn. We vonden het niet pittig. Voorgerecht was super.
Maheen1986 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Met vrienden hier gegeten, eten was lekker maar niet echt gekruid. We misten de Indiase kruiden. De service is goed . De Indiase bier was ook aanwezig. Decor is ook indiaas
Els V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Erg lekker en sfeervol
Martintukker .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Goed restaurant met een prettige sfeer.
Smaakvol bereidde gerechten.
Snelle en vriendelijke bediening.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
(Gunstige ligging t.o.v. bijvoorbeeld Carré en het Concertgebouw)
Parkeergelegenheid niet voor de deur maar wel in omliggende (schreeuwend dure) parkeergarages.
Roderick G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Heb hier gegeten met een aantal collega's en is echt een toptent. Echt goed indiaas eten en een relaxte sfeer en dus echt nagedacht ook over hoe Nederlanders sfeer ervaren in een restaurant. Ze hebben echter het eten wel echt authentiek gehouden en als je iets spicy wilt, dan krijg je het ook spicy. Zelf groot fan van de 'butter chicken' maar eigenlijk moet je gewoon alles proeven.

Toptent, ga erheen met je partner of vrienden.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Gisteravond gesmuld bij dit heerlijke Indiaase restaurant.
Zeer vriendelijke bediening, goede sfeer, knus en gezellig. Wij hebben de zalm tandoori en lamb tikka gegeten. Ik heb achteraf nog wel eens spijt dat ik een bepaalde keuze heb gemaakt in een restaurant, maar deze keer zeker niet! De zalm was perfect gebakken, heerlijk gekruid en de romige curry/saus met spinazie was verrukkelijk.
Nog 2 tips voor de bediening: zet uit jezelf een karaf kraanwater op tafel en begeleid de gasten als zij vertrekken (er was niemand om ons gedag te zeggen toen we vertrokken en dat geeft toch een gevoel van "we hebben betaald en nu zijn we niet meer belangrijk". Dat zal ongetwijfeld niet zo bedoeld zijn, maar ik vind het wel jammer dus let hier op!
Acharya S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
We hebben hier vegetarisch gegeten, spinazie met aardappel en linzen.
Lekker maar niet echt indiaas. Het pittige van kruiden ontbrak er.

Bediening is heel vriendelijk en snel.

Décor is mooi en netjes.
Peter1007 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Eten: blijkbaar typisch Indisch. Wij vonden het erg tegen vallen. De mixed grill, pfff, eigenlijk smaakte al het vlees hetzelfde. Terwijl het natuurlijk gaat om de mix. Het was een kippenvleugel en een kippenbout (en nog iets). Tja, kip is kip... Daarbij was het vlees ook erg droog, duidelijk al ver van te voren gemaakt en warm gemaakt. Ook de soort van naan-dingen die je vooraf krijgt zijn nogal droog.

De serivce is wel vriendelijk en behulpzaam. Maar als er extra water wordt gevraagd, en je bent met 4 zou 4 glazen ook handig zijn...

Het decor ziet er leuk uit. Alleen de indeling is onhandig. De tafel bij het raam kan niet vrij in en uit lopen, waardoor de gasten van onze tafel moesten opstaan indien er iemand langs moest. Dit is ook de reden van de 6, de look zelf is wel een 7.5.
KarinBen .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Dit weekend hebben we gegeten bij Tagore. Mijn vriend was niet bekend met Indiaas eten maar is erg enthousiast geworden! De smaken waren heerlijk en de voorgerechtjes verrukkelijk. De Lamb Tikka was zo smaakvol en mals en samen met de rijst een heerlijke combinatie. Bediening was erg aardig. Prijzen-kwaliteit verhouding is prima. Wij komen zeker terug!
Magna K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Wij bestelden de vegetarische thali. Ik was langere tijd niet geweest en ik schrok van de ongezellige manier waarop het opgediend werd. Minieme hoeveelheid. het werd niet in bakjes op een warme plaat opgediend. Het was niet heet en de smaak viel tegen. Het bakje met groente was smakeloos, de dahl was vnl spicy maar die heerlijke indiase smaak waar wij zo van houden was ver te zoeken. Wij houden erg van de Indiase keuken en daarom was dit het laatste Tagore bezoek voor ons.
X V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Op zondagavond gegeten met een groupon deal. De bediening was super vriendelijk, het eten zeer smaakvol, maar we hadden wel heel erg het groupon gevoel, dit hebben nooit eerder ervaren. Het viel me op dat we in tegenstelling tot de andere tafeltjes een "papieren servet" op tafel hadden, de andere gasten hadden een katoenen servet. Ook de soep was een aangepaste portie, toch jammer! Over de kwaliteit van eten verder niets dan goed.
Debby G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
samen met een vriendin genoten van een heerlijke high tea. 3 gangen met een Indiase twist (samosa, dhal, broodje kip tandoori etc). bij elke gang een bijpassende thee. hele vriendelijke gastheer waarbij je je meteen op je gemak voelt. Verrassend moderne, sfeervolle inrichting wat goed past in de hippe Utrechtsestaat! wij komen hier zeker nog een keer terug voor een diner!
Arwin .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Via groupon hier beland voor een high tea voor 2. Eenmaal binnen zit je erg op je gemak door de leuke en warme inrichting.

Zowel de gastheer als gastvrouw waren erg vriendelijk en bij elke gang, in totaal 3, werd toegelicht wat we precies kregen. Elke gang kregen we ook een nieuwe thee smaak.

Favoriet voor mijzelf was toch wel de 'suiker naan' uit de 3de gang en het overheerlijke broodje met kip tandoor uit de 2de gang. Deze is door Het Parool ook uitgeroepen tot broodje van de week. Op de kaart stonden nog veel meer lekkere dingen die we een volgende keer zullen uitproberen.

Het is zeer zeker de moeite waard om hier te lunchen als je in Amsterdam bent.
P P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Als regelmatige bezoeker van Tagore viel het dit keer erg tegen. Kwamen met Groupon bon wat kennelijk toch een behoorlijk aangepast maaltijd inhield. Klein beetje Linzensoep in een
glas wat je kennelijk uit het glas moest drinken is mogelijk erg hip maar beviel ons helemaal niet. Soep was ook slap van smaak. Uienbeignet, erg klein en Samosa waren wel lekker. Volgens voucher was er keuze uit lam of kip maar kregen ongevraagd kip als hoofdgerecht met groente. Smaak mankeerde niets aan maar hadden graag lam gehad. Normaal gesproken krijg je één schaaltje vlees per gast, dit maal één schaaltje per twee bezoekers. Dat de schaaltjes zonder warmhoudplaat op tafel gezet werden was voor ons nieuwe ervaring en uiteraard snel koud voedsel. De rijstpudding was lekker maar een laagje van 1 centimeter met een toefje slagroom van ongeveer 1 vierkante centimeter is erg karig. Dat dit menu volgens de voucher normaal € 33,- pp zou moeten kosten kunnen wij in hetgeen voorgeschoteld werd en kijkende op de menukaart niet terugvinden.
Als groot minpunt bleek er in het damestoilet een gebruikt maandverband uit het prullenbakje te steken. Gezien het tijdstip van onze komst leek dit nog van de vorige dag. Toilet was überhaupt niet schoon en fris.
Als grote Tagore fans was dit bezoek een grote tegenvaller.
Merwede .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Je voelt je hier als gast echt welkom.Zeer vriendelijke mensen.
We hadden een Grouponbon en het eten is erg goed en lekker.Het toetje hebben we geweigerd omdat we niet van een rijstepudding houden.Er werd ons een heerlijk alternatief gegeven.
We voelden ons als het ware als vaste gasten.
We waren hier voor de eerste keer,maar beslist niet de laatste keer
Maran2 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Heerlijk authentiek Indiaas gegeten bij Tagore. Het restaurant zit al 30 jaar in de Utrechtsestraat en is niet lang geleden opnieuw ingericht. Het is goed te zien dat dat met toewijding is gedaan. Het is modern en toch sfeervol. Bijzonder aardige bediening. Het is een echt familie-restaurant waar je kunt ontbijten, lunchen en dineren.
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2014
Gingen hier vroeg eten, i.v.m het WK. Werden vriendelijk ontvangen en kregen het enige tafeltje aan het raam. Leuk uitzicht in de Utrechtsestraat! We hadden een groupon-bon en kregen 4 gerechten. De soep, curry en de rijstepudding waren allemaal even heerlijk:) De vegetarische curry kregen we niet op, maar nadat we dit hadden gevraagd, mochten we het mee naar huis nemen. Goede fles wijn erbij en het was genieten!
Donna L.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Een vriendin en ik kwamen hier met een groupon deal. Het eten was lekker zoals bij elk goed Indiaas restaurant, maar de bediening was slecht. Ze waren redelijk onbeschoft, legde niet uit welke gerechten we zouden krijgen, maar zetten nogal bot de gerechten op tafel. De vriendin met die ik ging kan niet tegen melkeiwit. Toen we dit zeiden tegen de bediening, werd ons beloofd dat er werd overlegd met de keuken, maar we hebben er niks meer over gehoord. Vervolgens zeiden we tegen de ober hoeveel fooi hij mocht houden van het wisselgeld en gaf hij ons een euro te weinig terug. We hebben hier niets over gezegd, want een euro is niet zo belangrijk, maar toch, samen met de rest van de avond was het een nogal typische afsluiting van het diner.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2014
We hebben ontzettend lekker gegeten. Zowel de voorgerechten en het hoofdgerecht was zeer smakelijk. Heerlijk gekruid en gaf mij het gevoel dat we weer even terug in India waren. De bediening is uiterst vriendelijk en gaf mij een zeer warm gevoel. Mijn vriend is erg gek op het nagerecht rijstepap en kreeg gewoon het recept hoe ik het moest maken. Nog een heel leuk gesprek gehad met de eigenares. Het maakte onze avond tot een super uitje en kom graag nog eens terug. Met mijn zelf gemaakte rijstepap.... Heb ik beloofd. Echt een aanrader!!
Esther.
Kim L.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Mijn collegaatjes en ik gaan hier vaak lunchen, wat ontzettend lekker is! De service is super, want je kunt elk gerecht naar eigen verlangen pittig laten maken. Ze doen net dat beetje extra voor je! Afgelopen vrijdag zijn wij er voor het eerst 's avonds gaan eten, wat ook erg lekker was. Er is veel keus, en een groot bord eten welke keus je ook maakt. Het is toch fijn wanneer je teveel krijgt in plaats van te weinig, je kunt het dan lekker mee naar huis nemen en thuis nogmaals genieten. :) Zeker een restaurant waar ik nog veel vaker heen zal gaan.