Made's Warung

Cornelis Krusemanstraat 3 1075 NB Amsterdam Nederland Kaart
31-203704231

Over het restaurant Made's Warung

Je hebt Indonesisch en je hebt Balinees ; hier eet je Balinees met een gouden randje! Traditioneel bereide gerechten van dit exotische eiland waar je niet genoeg van kan krijgen. Een prachtig restaurant waar je heerlijke gerechten krijgt geserveerd voor ene redelijke prijs. Kleine- of grote rijsttafel met veel verschillende gerechten voor een vaste prijs. Een absolute aanrader als je kennis wilt maken met deze veelzijdige keuken. Alles vers, alles supersmaakvol. Kom je proeven?

Meer informatie over restaurant Made's Warung

9,1
9,2
marjonruudhinze .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Met 4 personen " Indisch"gegeten. Jarenlang in Indie gewoond en zelf een verwoed maker van Indisch eten. Ten eerste is dit nauwelijks een restaurant te noemen en het eten leek echt nergens op. Jammer we waren erg teleurgesteld. Echter ik was niet van plan te reageren totdat vandaag 3 van de 4 personen een behoorlijke diarrhee hebben gehad. Schrijver dezes, gesterkt in het verre Oosten had geen last.
Voorbeeld: soto ayam onvoldoende.
Sate smaakte zonder saus nergens naar. Bonen zijn op betere manier te bereiden enz. Jammer het is niet anders.Grote rijsttafel werd geserveerd toen de soep bij lange na nog niet op was.Personeel was overigens niet onaardig,deden hun best.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Prima gegeten, zeker de tahu in bananenblad en de saté van tonijn waren apet en erg lekker. De plek wad niet echt een restaurant, meer een afhaalgebeuren.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wat een verrassend lekker eten!
Larissa H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Vandaag voor het eerst eten gehaald en meegenomen. Het eten was heerlijk en keurig verpakt. De porties zijn royaal. En de mensen die daar werken zijn zeer vriendelijk! Ik ga hier zeker nog eens heen. Een aanrader!
Vanessa K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
de lieve mensen van Made Warung hebben laatst voor 8 collega's lunch verzorgd voor ons bedrijf en het was uitstekend. Perfect aangeleverd en iedereen wilde weten waar het vandaan kwam zodat ze er zelf ook kunnen bestellen. Ik kom hier regelmatig omdat ik het eten puur, netjes en schoon vind. Mijn aanrader Indonesische Soto Soep. Zoals mijn Oma deze ook maakte ????
Gerry E.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk eten! Boontjes niet knapperig, was jammer!
Kelly S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Ik heb alweer heerlijk gegeten bij made's warung amsterdam! Het eten was heerlijk. Ik had de sate lillit en de ayam sisit. Heerlijk balinees eten. Dit is een aanrader!
ME van B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
heerlijk authentiek Balinees eten
Penny S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Penny S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk Balinees eten! Echt Mijn favoriet in Amsterdam! De gerechten worden bereidt met verse producten zonder rare toevoegingen en extra suikers. Voor sommigen misschien te flauw, maar dat komt omdat er geen smaakversterkers worden gebruikt en alle smaken natuurlijk en eerlijk zijn. De eigenaren zijn super vriendelijk en hun passie en liefde voor de authentieke Balinese keuken is zeker terug te proeven. Zeker een aanrader!
Marc J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Topzaak ! Een eerlijke toko met veel soorten verse groenten
Goede bediening een Amsterdammer getrouwd met een Balinese beste van 2 werelden ???? Veruit de beste in Amsterdam !
Letitia K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijk gerechten, vriendelijke bediening, mooie schone zaak.
Het beste wat Amsterdam te bieden heeft wat betreft Indonesische en Balinese gerechten.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Op zondagavond bij Made's Warung gegeten. Met een verse kokosnoot waande ik me weer op Bali en toen het eten op tafel kwam helemaal! De smaak van de rendang en de krokante tempe maakten mijn verwachtingen van dit restaurant helemaal waar. Er zijn niet veel plekken in Amsterdam waar je zó lekker Indonesisch kunt eten, een absolute aanrader!
Rens Pool P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Made"s warung. Heerlijk gekruide zeer smaakvolle gerechten.
Wij aten en Nasi Goreng Speciaal, gelukkig zonder gebakken ei, en een Nasi Capur, Super lekker
Vriendelijke bediening en een simpele maar gezellige Warung, zoals een warung behoord te zijn. Groet Rens
TTLDW .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Warung Made in Amsterdam, toen ik dat las sprong ik helemaal op. Iedereen die naar Bali ging, gaf ik altijd Warung Made als restauranttip mee... en iedereen was altijd blij als ze daar gegeten hadden! ;-)
Kwam er 2 weken pas achter dat het in NL was, en zondag voor het eerst kunnen ervaren. Helaas viel dat tegen, allereerst omdat de nasi goreng wordt opgewarmd en dus niet vers ter plekke wordt gemaakt en helaas smaakte het niet zoals op Bali (dat kan ook bijna niet, dus dat is niet eens het erge). Sate ayam was wel lekker, alleen de saus was niet echt lekker. Hopelijk wordt het beter en gaan ze de nasi goreng echt vers maken ipv opwarmen.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Lekkerste Indonesische toko in Amsterdam, heerlijk alle verschillende smaken van de Indonesische keuken! Goede service met een achtergrond uit Bali.
FMSK .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Na vele vakanties in Bali, waar ik frequent Made's Warung bezocht (zowel in Kuta als in Seminyak) miste ik bij terugkomst vaak het heerlijke Balinese eten. Ik was dan ook heel blij toen er een Made's Warung in Amsterdam kwam. Heerlijk authentiek Balinees eten, met pure, kwalitatief zeer goede ingrediënten. Echt een aanrader. Selamat makan!
Dick-Jan L.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Nu een keer of 5 gegeten bij Made's Warung Amsterdam en iedere keer gewoon top. De smaken zijn heel puur en niet over done. Natuurlijke ingrediënten en geen chemische zooi in de sauzen, maar vers. Dat proef je. De lange tafel nodigt uit tot lekker zitten met een groepje vrienden. Nu ik dit schrijf, wil ik al weer heen!
Tunnetta .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Jaren terug op Bali geweest bij Made's warung
Toen ik hoorde dat er in Amsterdam ook een vestiging was
Zijn we er meteen heengegaan wij waande ons weer even terug
op Bali.
Het verschil met andere restaurants is dat het de authentieke smaak
heeft echt een aanrader
Jannemiekeblok .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Heerlijke specifieke smaken , veel keuze en mooi gepresenteerd ! Heel bijzonder , de smaak is niet aangepast zoals veelal het geval bij andere gelegenheden .
Elke x de intentie om af te halen , maar altijd aan de gezellige tafel beland met een ijskoud bintang biertje bij het eten