Made's Warung

Cornelis Krusemanstraat 3 1075 NB Amsterdam Nederland Kaart
31-203704231

Over het restaurant Made's Warung

Je hebt Indonesisch en je hebt Balinees ; hier eet je Balinees met een gouden randje! Traditioneel bereide gerechten van dit exotische eiland waar je niet genoeg van kan krijgen. Een prachtig restaurant waar je heerlijke gerechten krijgt geserveerd voor ene redelijke prijs. Kleine- of grote rijsttafel met veel verschillende gerechten voor een vaste prijs. Een absolute aanrader als je kennis wilt maken met deze veelzijdige keuken. Alles vers, alles super smaakvol. Kom je proeven?

Traditioneel is de Warung een afhaalrestaurant, maar er is ook de gelegenheid normaal te dineren.

Meer informatie over restaurant Made's Warung

9,2

Jouw recensie over het restaurant Made's Warung

Johanna G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Op dit moment is het restaurant heel lastig te bereiken, met wegwerkzaamheden voor de deur. We besloten daarom af te halen en thuis te eten. Het eten was heerlijk.
Cleo C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten voor weinig geld, vriendelijke en correcte bediening, je kan ook afhalen. De grote rijsttafel is een vol groot bord met zo'n 7 verschillende gerechten, die allemaal verrukkelijk zijn. Ik ga er zeker vaker heen en raad het iedereen aan.
Nicola B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Door de goede recensies wellicht iets te hoge verwachting. Eten smaakte op zich goed, maar heb beter Indonesisch gegeten. Deel van het vlees was koud en wat droog. We hebben verschillende gerechtjes genomen. Twee kleine schaaltjes vlees, twee schaaltjes groenten, sate en tofu in bananenblad, bami en rijst, 2 frisdrank leverde een rekening op van 55 euro. In verhouding met de volle borden voor 15 euro een krankzinnig verschil. Jammer...
Mirna V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het eten is erg lekker en betaalbaar. We hebben via internet voor 2 personen gereserveerd. Men was verrast dat we gereserveerd hebben. Binnen was het vol. We moesten buiten gaan zitten. Gelukkig was het niet koud. Het is duidelijk een toko, geen restaurant. We moesten lang wachten om iets mogen betellen, een half uur... (uiteindelijk zelf eten besteld), dit noem ik geen service. Het eten was snel klaar, dus dat was fijn. Op het laatst kregen we spekboek van het huis, attent!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het beste indonesische eten wat ik in Nederland heb gegeten en wat je in Amsterdam kan krijgen. Goede porties, lekkere variatie ook seizoens/lokale invloeden met asperges en boerenkool in balinese stijl, goed qua smaak, goede prijs, goed personeel, voor afhaal perfecte pakjes waardoor niet alle sauzen als door je rijst/nasi/bami zit.

In authentieke balinese stijl ingericht, warm, leuk om daar te eten maar daarnaast ook perfect voor afhaal door de juiste verpakking die ze gebruiken.

Alle andere indonesische toko's in Amsterdam kunnen hier bij lange na niet aan tippen. Als je van Bali houdt moet je hier zeker een keer gaan eten, afhalen of bestellen!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Prima gegeten, zeker de tahu in bananenblad en de saté van tonijn waren apet en erg lekker. De plek wad niet echt een restaurant, meer een afhaalgebeuren.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wat een verrassend lekker eten!
Larissa H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Vandaag voor het eerst eten gehaald en meegenomen. Het eten was heerlijk en keurig verpakt. De porties zijn royaal. En de mensen die daar werken zijn zeer vriendelijk! Ik ga hier zeker nog eens heen. Een aanrader!
Vanessa K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
de lieve mensen van Made Warung hebben laatst voor 8 collega's lunch verzorgd voor ons bedrijf en het was uitstekend. Perfect aangeleverd en iedereen wilde weten waar het vandaan kwam zodat ze er zelf ook kunnen bestellen. Ik kom hier regelmatig omdat ik het eten puur, netjes en schoon vind. Mijn aanrader Indonesische Soto Soep. Zoals mijn Oma deze ook maakte ????
Gerry E.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk eten! Boontjes niet knapperig, was jammer!
Kelly S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Ik heb alweer heerlijk gegeten bij made's warung amsterdam! Het eten was heerlijk. Ik had de sate lillit en de ayam sisit. Heerlijk balinees eten. Dit is een aanrader!
ME van B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
heerlijk authentiek Balinees eten
Penny S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Penny S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk Balinees eten! Echt Mijn favoriet in Amsterdam! De gerechten worden bereidt met verse producten zonder rare toevoegingen en extra suikers. Voor sommigen misschien te flauw, maar dat komt omdat er geen smaakversterkers worden gebruikt en alle smaken natuurlijk en eerlijk zijn. De eigenaren zijn super vriendelijk en hun passie en liefde voor de authentieke Balinese keuken is zeker terug te proeven. Zeker een aanrader!
Marc J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Topzaak ! Een eerlijke toko met veel soorten verse groenten
Goede bediening een Amsterdammer getrouwd met een Balinese beste van 2 werelden ???? Veruit de beste in Amsterdam !
Letitia K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijk gerechten, vriendelijke bediening, mooie schone zaak.
Het beste wat Amsterdam te bieden heeft wat betreft Indonesische en Balinese gerechten.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Op zondagavond bij Made's Warung gegeten. Met een verse kokosnoot waande ik me weer op Bali en toen het eten op tafel kwam helemaal! De smaak van de rendang en de krokante tempe maakten mijn verwachtingen van dit restaurant helemaal waar. Er zijn niet veel plekken in Amsterdam waar je zó lekker Indonesisch kunt eten, een absolute aanrader!
Rens Pool P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Made"s warung. Heerlijk gekruide zeer smaakvolle gerechten.
Wij aten en Nasi Goreng Speciaal, gelukkig zonder gebakken ei, en een Nasi Capur, Super lekker
Vriendelijke bediening en een simpele maar gezellige Warung, zoals een warung behoord te zijn. Groet Rens
TTLDW .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Warung Made in Amsterdam, toen ik dat las sprong ik helemaal op. Iedereen die naar Bali ging, gaf ik altijd Warung Made als restauranttip mee... en iedereen was altijd blij als ze daar gegeten hadden! ;-)
Kwam er 2 weken pas achter dat het in NL was, en zondag voor het eerst kunnen ervaren. Helaas viel dat tegen, allereerst omdat de nasi goreng wordt opgewarmd en dus niet vers ter plekke wordt gemaakt en helaas smaakte het niet zoals op Bali (dat kan ook bijna niet, dus dat is niet eens het erge). Sate ayam was wel lekker, alleen de saus was niet echt lekker. Hopelijk wordt het beter en gaan ze de nasi goreng echt vers maken ipv opwarmen.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Lekkerste Indonesische toko in Amsterdam, heerlijk alle verschillende smaken van de Indonesische keuken! Goede service met een achtergrond uit Bali.