Made's Warung

Erg voordelig
Erg kort
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Op zondagavond bij Made's Warung gegeten. Met een verse kokosnoot waande ik me weer op Bali en toen het eten op tafel kwam helemaal! De smaak van de rendang en de krokante tempe maakten mijn verwachtingen van dit restaurant helemaal waar. Er zijn niet veel plekken in Amsterdam waar je zó lekker Indonesisch kunt eten, een absolute aanrader!
Rens Pool P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Made"s warung. Heerlijk gekruide zeer smaakvolle gerechten.
Wij aten en Nasi Goreng Speciaal, gelukkig zonder gebakken ei, en een Nasi Capur, Super lekker
Vriendelijke bediening en een simpele maar gezellige Warung, zoals een warung behoord te zijn. Groet Rens
TTLDW .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Warung Made in Amsterdam, toen ik dat las sprong ik helemaal op. Iedereen die naar Bali ging, gaf ik altijd Warung Made als restauranttip mee... en iedereen was altijd blij als ze daar gegeten hadden! ;-)
Kwam er 2 weken pas achter dat het in NL was, en zondag voor het eerst kunnen ervaren. Helaas viel dat tegen, allereerst omdat de nasi goreng wordt opgewarmd en dus niet vers ter plekke wordt gemaakt en helaas smaakte het niet zoals op Bali (dat kan ook bijna niet, dus dat is niet eens het erge). Sate ayam was wel lekker, alleen de saus was niet echt lekker. Hopelijk wordt het beter en gaan ze de nasi goreng echt vers maken ipv opwarmen.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Lekkerste Indonesische toko in Amsterdam, heerlijk alle verschillende smaken van de Indonesische keuken! Goede service met een achtergrond uit Bali.
FMSK .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Na vele vakanties in Bali, waar ik frequent Made's Warung bezocht (zowel in Kuta als in Seminyak) miste ik bij terugkomst vaak het heerlijke Balinese eten. Ik was dan ook heel blij toen er een Made's Warung in Amsterdam kwam. Heerlijk authentiek Balinees eten, met pure, kwalitatief zeer goede ingrediënten. Echt een aanrader. Selamat makan!
Dick-Jan L.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Nu een keer of 5 gegeten bij Made's Warung Amsterdam en iedere keer gewoon top. De smaken zijn heel puur en niet over done. Natuurlijke ingrediënten en geen chemische zooi in de sauzen, maar vers. Dat proef je. De lange tafel nodigt uit tot lekker zitten met een groepje vrienden. Nu ik dit schrijf, wil ik al weer heen!
Tunnetta .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Jaren terug op Bali geweest bij Made's warung
Toen ik hoorde dat er in Amsterdam ook een vestiging was
Zijn we er meteen heengegaan wij waande ons weer even terug
op Bali.
Het verschil met andere restaurants is dat het de authentieke smaak
heeft echt een aanrader
Jannemiekeblok .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Heerlijke specifieke smaken , veel keuze en mooi gepresenteerd ! Heel bijzonder , de smaak is niet aangepast zoals veelal het geval bij andere gelegenheden .
Elke x de intentie om af te halen , maar altijd aan de gezellige tafel beland met een ijskoud bintang biertje bij het eten
CorOotes .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
We Zijn bekent met het overheerlijke eten van Made's Warung op Bali. Nu hebben ze gelukkig even Made's Warung in Amsterdam geopend waar we zo af en toe van uit Alkmaar naar toe gaan om het Bali gevoel en smaak te krijgen.
Het is onverstelbaar hoe ze de smaken van Hun restaurant op Bail hebben kunnen evenaren.
Nu nog een Made's Warung in Alkmaar !!!
Latjuba .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Op Bali staat Made's Warung altijd op onze culinaire wishlist. Dus toen we in maart op Bali verrast werden met het nieuws dat sinds november ook een kleine warung in ons eigen Mokum is, zijn we na thuiskomst gaan proeven. Aan de lange tafel genoten van heerlijke gerechten, zoals sateh lilit, ayam sisit, ikan in bananenblad (kan niet op de naam komen), terong. Ook de overige gerechten van de Nasi Tjampoer waren heerlijk. De combi van de gastvrijheid en het zitten aan een lange tafel met andere gasten voelden alsof je bij familie op bezoek was om gezellig samen te eten.
In tegenstelling tot de grote restaurants op Bali is de warung in Amsterdam een 'klein eethuisje'! Wij zijn fan en komen zeker vaker terug.
Mademasih .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Eindelijk een Balinese afhaal/eet gelegenheid met autentiek Balinees/Indonesisch eten. Het is goed gepresenteerd in mooie bakjes, smaakt heerlijk en het decor is fris met mooie foto's van Bali.
De bediening was vriendelijk en verzorgd.
Complimenten.
Pw2016 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Toen we hoorden dat Made's Warung ook een vestiging had geopend in Amsterdam zijn we er meteen naar toe gegaan. Blij verrast want het smaakt precies zoals op Bali!!! Je wordt goed geholpen, erg vriendelijk ook. Mocht je in de buurt zijn, een echte aanrader!!!!
Joselito .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Hier vandaag afgehaald. Mooie gerechten, niet aangepast aan westerse smaak dus minder zoet en minder sauzen. Erg lekker, vers en vriendelijk geprijsd. Beste afhaal van Amsterdam. Deserves to be a success!
Aleide J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Ik ben dol op Bali en alles wat daarmee te maken heeft, dus ik was blij verrast toen ik Made's Warung ontdekte in Amsterdam. Het eten smaakt echt zoals op Bali en ik vind het ook heel erg belangrijk dat het zonder MSG wordt bereid. Een aanwinst voor Amsterdam en een absolute aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt!
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Wow heerlijk gegeten bij Made's!! Kleine rijsttafel met zn 2 genomen, onze zoon kreeg nog nasi extra bij. Verse ingredienten, heerlijk gekruid en fijne sfeer en bediening. Mooi om een gezin zo samen te werken. Alsof je weer in Bali bent!! Echt een aanrader!!
HildeDonker .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Als we onze vrienden willen verwennen halen we Balinees eten bij Made's warung Amsterdam. We worden heel prettig ontvangen. Terwijl we in Alkmaar wonen. Het eten is echt echt heel lekker. Als ik m'n ogen dicht doe ben ik weer even in Made's warung Semiynak . Een aanrader dus!
Kalofagas .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Aan de recensies te zien, zou het kunnen dat de kwaliteit van het eten is verbeterd sinds wij er een maand of twee geleden aten. En mogelijk waren onze verwachtingen te hoog gespannen, maar wij waren teleurgesteld. Ten eerste: absoluut onvergelijkbaar met welke van de Made's op Bali dan ook. De gerechten op de kaart zijn overwegend Javaans, de smaken en geuren zijn vlak, er wordt niet of nauwelijks gebruik gemaakt van verse ingrediënten, laat staan dat er ter plekke vers voor je word gekookt. Wij hadden vier verschillende gerechten, die alle vier naar elkaar smaakten. Karakterloos. Er staan ( in ieder geval stonden) geen Balinese gerechten op de kaart. Ik hoop dat wij gewoon pech hadden en dat het ging om startproblemen.