Made in Sud

Molenstraat 9A 2513 BH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Made in Sud

Italiaanse verwennerij in Den Haag

Midden in het gezellige centrum van de Hofstad is restaurant Made in Sud gevestigd. Combineer een dagje winkelen of culturele bezichtigingen met een avond vol ontspanning en culinaire verwennerij. Hier staan Italiaanse specialiteiten op de kaart die naadloos aansluiten op het mediterrane wijnassortiment. Kortom, meer dan het proberen waard!

Halve fles mineraalwater

Herma D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Weer heerlijk authentiek Italiaans gegeten wij reserveren altijd minimaal een dag vooraf zodat Enzo in de keuken kan nadenken. En dat had resultaat! Een overheerlijke antipasto die bestond uit funghi trifolati, rucola, ballen van aubergine, taartjes van aardappel, verse tomatensaus emt verse basiicum en als klapstuk een grote gegrilde paprika gevuld met stukjes paprika en meer heerlijks maar dat ben ik vergeten....en dan als hoofdgerecht had la mama (moederdag!) eenheerlijke en mooi opgemaakte doradefilet en ik verse (2 uur oud) huisgemaakte ravioli gevuld met groente, heerlijk Enzo! Daarbij een heerlijke Falanghini en Napolitaanse koffie na en we gingen zoals altijd tevreden de deur uit. Alla prossima!
Susanne S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Op basis van de goede recensies geboekt bij Made in Sud; helaas strookte onze ervaring niet met de lovende verhalen.... Om met het goede nieuws te beginnen: de ontvangst en service door de gastheer was uitstekend en bijzonder vriendelijk. Ook de wijnselectie was in orde en de glazen werden genereus vol geschonken. Daar hield het echter ook wel op. Bij de antipasti was de prijs-kwaliteit verhouding vooral zoek: te kleine portie voor 25 euro voor 2 pp. De carpaccio van octopus en zwaardvis was waterig (bevroren geweest?) en de overige gerechten niet hoog op smaak en weinig geïnspireerd. De pasta carbonara vervolgens was een sof. De pancetta was te dik gesneden (was het wel pancetta?!) en de saus smaakte te veel naar ei: ook hier twijfels over de versheid van de gebruikte producten. Waar een goede carbonara licht moet zijn als een veertje, lag deze als blok op de maag (misselijk van tafel). Koffie van het huis was vriendelijk, maar dit was een typisch geval van: eens maar nooit weer.

I'm sorry but It's difficult to reply reply to your review 'cause your personal tastes are not matching the real Italian kitchen.

By the way this sentence make us laughing a lot:
"Waar een goede carbonara licht moet zijn als een veertje"

Just to let you understand this is the recipe for Carbonara, it's not a light dish/preparation and yes, it's taste as eggs, a lot.

Paul R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Het blijft een warm welkom door Barbara en Carmine. We komen er natuurlijk ook geregeld, maar dat is ook met een goede reden. Behalve de gastvrijheid die fantastisch is, eten wij altijd weer buiten de kaart om. Vegetarisch, veganistisch, alles kan als je een dag of meer van tevoren maar belt. Enzo had weer een heerlijk assortiment antipasti klaargemaakt. De gegrilde courgette en de ui sprongen er uit. Heerlijk! De dame had daarna kabeljauw in een heerlijke saus (Pugliese). Ze kon het niet allemaal op en kreeg de rest mee. Ik had overheerlijke gnocchi met gegrilde groenten uit de oven met een uiterst smakelijke tomatensaus. Na Ferrero Rocher taart. Erg lekker! Bij eten een soepele Salentino. En Napolitaanse koffie na. Hmmm, a Domani, haha. Tot snel!
M. P.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Meer authentiek italiaans dan menig ander commercieel ingericht restaurant. Puntjes op de i, en bezocht door de italianen zelf die iets herkenbaar vinden. Toppunt is de extreem jonge sauvignon (olijfwijn?) bij de caprese: Dante zelf zou enkel daarom hier z'n pelgrimage hebben kunnen beginnen. dW
Love you Paul and Mamma!

Barbara & Carmine
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Hier ben je even in het zuiden van Italië. Napoli en verder het zuiden in is de thuisbasis van de mensen van dit restaurant. Met echte Italiaanse passie en goed eten is het een echte aanrader om hier naar toe te gaan.
MC V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wat een gastvrijheid!!
Lekker Italiaans gegeten.
We komen zeker nog eens terug.
ellen_s S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Begin januari hier gegeten. Dat was de eerste en de laatste keer. We bestelden a la carte. Antipasti voor 2 personen vooraf. Lekker hoor, maar je moest het met een lichtje zoeken. Flinterdunne plakjes, je keek er dwars doorheen, veel te weinig voor 25 euro. Daarna de hoofdgerechten, wederom veel te weinig. Je moet er losse bijgerechten bij bestellen, anders ga je met trek de deur uit. Dat pakt dus erg kostbaar uit. De rode wijn van de kaart was wel goed, maar de witte huiswijn was laf. Kortom: veel te duur voor veel te weinig. Ik begrijp al die lovende woorden van anderen niet.
De bediening duurde lang, we hebben een hele tijd gezeten voordat er iemand kwam. Verder maakten de man en de vrouw die bedienden onderling steeds ruzie bij het koffieapparaat. Niet echt professioneel.
Raymond-irene V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Authentieke Italiaanse keuken. Zeer goede service. Mooie inrichting. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Zeker een restaurant om heen te gaan. Heerlijke italiaanse gerechten.
Sophie E.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vriendelijke bediening, smakelijk eten.
L V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
bijzonder goede kwaliteit, prettige ontvangst; kortom een aanrader.
Jelte K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Op oudejaarsavond gegeten bij Made in Sud. Fijne Italiaanse gastheer en dame, die een goeie sfeer neerzetten. Attent en vriendelijk. Het 4 gangenmenu was prima van smaak, zeker gezien de prijs. We hadden een mooi plekje bij het raam waar we in alle rust het jaar konden doornemen. Alle goeds voor Made in Sud in 2017!
ward W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
eten top, heerlijke gerechten. enig verbeterpunt de temperatuur. het mocht net iets warmer zijn.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Zeer vriendelijk welkom door de bediening, en goed eten voor een fijne prijs in huiselijke sfeer. Ik kom hier zeker terug.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk eten met erg leuke persoonlijke bediening!
dirk T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Hadden gereserveerd. Zeer vriendelijk ontvangen, snelle goede bediening. heerlijk gegeten, lekker Italiaans, leuke moderne inrichting. Niets negatiefs. Komen, zoals wij zeiden na ons vriendelijk uitgeleide te hebben gedaan, zéker terug.
MaRgos .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Nog niet eerder zo vers en authentiek Italiaans gegeten! En de merlot was heerlijk! Kan het iedereen aanraden om hier te eten
Rob Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Waan je echt in Italië! Direct bij binnenkomst voel je de gastvrijheid van het vriendelijke personeel. De kaart voorziet in diverse vers bereide traktaties en fantastische Italiaanse wijnen welke met veel trots worden geserveerd. Inmiddels een aantal keren geweest en wat ons betreft een Italiaanse parel in de Haagsche binnenstad. Een echte aanrader.
Leen K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zeer vriendelijk personeel met de nodige Italiaanse allures!
Voorgerecht en hoofdgerecht zeer verfijnd en lekker. De kers op de taart, letterlijk, was het dessert!! Tartufo, tiramisu om duimen en vingers af te lekken.
Een zeer gezellig restaurant.
Arthur K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Na het checken op Iens welke restaurant aanbevolen was, hebben wij gekozen voor Made in sud. En we zijn heerlijk in de watten gelegd en adviezen gevolgd van Carmine en hebben ons volledig laten verrassen met wat we te eten kregen, en moeten eerlijk zeggen dat alles overheerlijk was en zouden meer mensen aanbevelen om het gewoon te proberen en zich laten verrassen