Over het restaurant Made in Sud

Italiaanse verwennerij in Den Haag

Midden in het gezellige centrum van de Hofstad is restaurant Made in Sud gevestigd. Combineer een dagje winkelen of culturele bezichtigingen met een avond vol ontspanning en culinaire verwennerij. Hier staan Italiaanse specialiteiten op de kaart die naadloos aansluiten op het mediterrane wijnassortiment. Kortom, meer dan het proberen waard!

Halve fles mineraalwater

Jouw recensie over het restaurant Made in Sud

Myrthe M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk geluncht!
Gastvrije ontvangst, we voelden ons in de watten gelegd. De gerechten waren puur en eerlijk. Heerlijk!
Als je van fantastisch eten houdt in een gastvrije, ongedwongen sfeer, dan is dit restaurant een absolute aanrader!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Een gezellig restaurant met heerlijk eerlijk eten. Prima bediening en een leuke setting. Vorige prima recensies zijn allemaal terecht. Wij komen terug.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Voor de tweede keer in korte tijd in Made in Sud geweest in de Molenstraat in Den Haag.
Je wordt hier ontvangen en bediend door super charmante medewerkers in een mix van Nederlandse, Engelse en Italiaanse taal.
De sfeer is Italiaanse gezelligheid, beetje druk erg gezellig. Kom hier voor een pizza, of een uitgebreider a la carte. Het eten is erg goed. De carpaccio van rund is erg goed, puik flinterdun gesneden vlees sterk van smaak. De vitello tonato is goed, netjes opgemaakt. Misschien iets te netjes, want de tonato hoort volgens mij te zwemmen in de vitello, soit. Als hoofdgerecht had ik, buiten de kaart, de 'chops' van ree met rode wijnsaus. Erg goed, rose, mals en sappig. Tot slot de Tiramisu. Home made, dat kan je zien, heel anders opgemaakt dan de standaard Tiramisu, maar ik denk de lekkerste die ik ooit in een restaurant geproefd heb. Top. Ze zitten er nog niet heel erg lang, maar ik hoop dat ze een blijvertje zijn.
What else can I say? I love your review :)

Hope to see you for a third time, alla prossima Hans
P. V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Geweldig eten, top bediening en goede sfeer.
Kiete V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gezellige tent met supervriendelijke bediening en altijd lekker eten.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
super lekker eten. Echte Italiaanse gerechten. Hele hartelijke bediening. Aanrader voor als je niet te massaal heel relaxed wilt eten.
Jaap-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lekker eten. Enthousiaste en terzakekundige gastheren.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten, sfeervolle ambiance en vriendelijke en enthousiaste bediening.
Gezellige ronde tafel (wel dicht bij de deur, waardoor af en toe last van kou van buiten).
Gerechten smaakvol opgediend en goede, niet te grote porties. Pasta kon zonder problemen gewisseld worden met variant van à la carte- menu. Vlees viel na de heerlijke vis iets tegen qua smaak. Verder zou iets meer groentegarnering welkom zijn geweest. Wijnen prima; fijn dat een karaf water hier nog mogelijk is!
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Goede bediening ,heerlijk eten, wijn lekker maar niet goedkoop
Kevin K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het moment dat je binnenstapt waan je je meteen in Italië. Bediening zeer vriendelijk en gastvrij. Wij hadden om 18:30 gereserveerd maar hadden om 17:00 al honger. Geen probleem. Meteen een mooi tafeltje vrij. Goed eten en goede wijn! Aanrader.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker eten, maar (te) duur
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
1ste keer gaan eten in Made in Sud , top ontvangst , super lekker gegeten van het voorgerecht tot de limoncello ;-)
ook heel lekkere wijn gedronken. geweldige bediening door Claudio , een echte italiaan :-)
Zeker tot de volgende keer. Ook kennis gemaakt met Aurelia en Edward die een tafeltje naast ons zaten en dat maakte het nog gezelliger !!!
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gastvrijheid, zeer goed eten en een goede pinot grigio, aanrader en wij zullen er vaker gaan eten ( nieuwe favo italiaan in Den Haag)
Walther B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het was erg druk en paar kleine puntjes waren vergeten. Niet storend.
Eten keurig tegelijkertijd geserveerd, heerlijk gegeten. Ik had bij Ossobucco iets van risotto of pasta verwacht.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Hoe vaak voel je jezelf nog op en top gast? Bij Made in Sud wordt je in de watten gelegd en de smaakpapillen verwend. Een eerste ervaring die zeker zal worden herhaald. Grazie mille!
Grazie mille Roberto!

Grazie, PRIMA review!

Alla prossima

Henri V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Een echt authentiek Italiaans restaurant. De bediening bestaat ook alleen uit italianen. Soms was de communicatie wat lastig, omdat ze niet allemaal vloeiend Nederlands praten. Het eten echter maakt dat allemaal helemaal goed. Wij hadden gekozen voor een 4 gangen menu. Het voorgerecht was veelzijdig en erg lekker, met vitello tonato, inktvis, en nog meer verschillende lekkers. Voor het tussengerecht hadden wij spaghetti carbonara besteld. De hoeveelheid leek eerder op een hoofdgerecht, maar het was zalig. Het hoofdgerecht echter had meer de hoeveelheid van een tussengerecht. De vis was goed klaargemaakt, erg lekker en voldoende na zo'n groot bord spaghetti. Uiteraard heerlijk afgesloten met Italiaans ijs.
Wij raden dit restaurant erg aan als je echt Italiaans wilt eten.
Bedankt ;)

Alla prossima,

Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Wat een fijne ontdekking! Heerlijke gerechten uit Zuid-Italie met attente en deskundige gastheren. Dit krijgt zeker een opvolger!
bram P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wederom zeer goed gegeten met een voortreffelijke service - zeer attent maar niet opdringerig. Zeer verse zeebaars en de tiramisu blijft een absolute aanrader! Indien afgeweken wordt van de standaard menu's kan de rekening wel snel oplopen. Maar de kwaliteit van het eten steekt met kop en schouders boven de "Nederlandse Italiaan" uit, dus dat is het waard.
Maurice P.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Moesten naar theater en ze bedienden ons op vriendelijke wijze, in een snel tempo, met heerlijk eten. Mijn complimenten!