Made in Sud

Molenstraat 9A 2513 BH Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Made in Sud

Italiaanse verwennerij in Den Haag

Midden in het gezellige centrum van de Hofstad is restaurant Made in Sud gevestigd. Combineer een dagje winkelen of culturele bezichtigingen met een avond vol ontspanning en culinaire verwennerij. Hier staan Italiaanse specialiteiten op de kaart die naadloos aansluiten op het mediterrane wijnassortiment. Kortom, meer dan het proberen waard!

Halve fles mineraalwater

9,1
Voordelig
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk eten met erg leuke persoonlijke bediening!
Dirk T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Hadden gereserveerd. Zeer vriendelijk ontvangen, snelle goede bediening. heerlijk gegeten, lekker Italiaans, leuke moderne inrichting. Niets negatiefs. Komen, zoals wij zeiden na ons vriendelijk uitgeleide te hebben gedaan, zéker terug.
MaRgos .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Nog niet eerder zo vers en authentiek Italiaans gegeten! En de merlot was heerlijk! Kan het iedereen aanraden om hier te eten
Rob Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Waan je echt in Italië! Direct bij binnenkomst voel je de gastvrijheid van het vriendelijke personeel. De kaart voorziet in diverse vers bereide traktaties en fantastische Italiaanse wijnen welke met veel trots worden geserveerd. Inmiddels een aantal keren geweest en wat ons betreft een Italiaanse parel in de Haagsche binnenstad. Een echte aanrader.
Leen K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zeer vriendelijk personeel met de nodige Italiaanse allures!
Voorgerecht en hoofdgerecht zeer verfijnd en lekker. De kers op de taart, letterlijk, was het dessert!! Tartufo, tiramisu om duimen en vingers af te lekken.
Een zeer gezellig restaurant.
Arthur K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Na het checken op Iens welke restaurant aanbevolen was, hebben wij gekozen voor Made in sud. En we zijn heerlijk in de watten gelegd en adviezen gevolgd van Carmine en hebben ons volledig laten verrassen met wat we te eten kregen, en moeten eerlijk zeggen dat alles overheerlijk was en zouden meer mensen aanbevelen om het gewoon te proberen en zich laten verrassen
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Was een plezier om hier te eten, smaken van Italië met duidelijke verse producten, en een perfecte service
Heerlijk genoten van zijn pasta carbonara gemaakt zoals het hoort !
Zeker een restaurant waar we vaker gaan genieten
Veelpleger .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Voor mij onbegrijpelijk dat dit restaurant een 8.6 kan scoren. De vitelo tonnato was niet bijzonder. Het vlees was redelijk, maar de saus ondermaats qua smaak en structuur. De lasagne was ronduit een deceptie. Had het idee dat het als voorverpakt product was ingekocht en opgewarmd in de magnetron. Smakeloos (zelf peper en zout toegevoegd), veel pastavellen met een paar korrels gehakt en een ondefinieerbare rode saus. Jammer! De prosecco als aperitief voor € 5.50 was gezien hoeveelheid en kwaliteit dit bedrag zeker niet waard. Ook zou het geen kwaad kunnen een paar nieuwe luidsprekers aan te schaffen, die wel een acceptabel geluid kunnen produceren. Bediening was vriendelijk.
Jeanmarc070 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Voor de tijd van een maaltijd zich heerlijk in Italië voelen.
Verse producten die duidelijk te proeven zijn in de gerechten.
Service die altijd klaar staat om het overheerlijk te maken.
Gewoon een aanrader !
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Altijd weer een feest om zo welkom te worden geheten door Barbara en Carmine en je gelijk zo thuis te voelen. Gelijk brood op tafel bij het aperitief. Daarna buiten de kaart om een assortiment van Napolitaanse antipasti. Heerlijk! Alessio en Enzo weten wel raad met dit soort klusjes! Daarna pasta al dente alla Mediteraneo en een fruitige Falanghini. Als nagerecht een heerlijke gerecht met chocolade van Barbara en lekkere Napolitaanse koffie van Carmine na. Een heerlijke avond!
D.van.lingen .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
We bestelden als voorafje bruchetta. Helaas op koude toast. Hoofdgerecht een pennevariant die prima was. Een pizza die terug ging naar de keuken want deze had een zachte niet-gare bodem. Ook maar penne besteld. Als toetje een voortreffelijke tiramisu. Die kreeg een negen. En een verrassing van het huis: lang in drank geweekte druiven. Prima. De witte italiaanse huiswijn paste goed bij de gerechten. Bij de koffie/thee mooie en goed koude limoncello. Bijzonder vriendelijke bediening die écht z'n best deed de misser van de pizza goed te maken. Puntjes op de i zetten, dan scoort dit restaurant binnenkort over-all meer dan een 8.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
vrijdag middag gaan lunchen, zaak was niet superdruk maar ok het was goede vrijdag. Bediening heeft veel aandacht voor de klanten, meteen vers brood op tafel. nam een carpaccio van octopus en zwaardvis als voorgerecht erg lekker, zwarte pasta met garnalen eroverheen uitstekend, goed nagedacht en alvast voor een doekje gezorgd, gamba pellen zorgt voor vieze handen tenslotte. Daarna met koffie en panacotta afgemaakt, pannacotta ook erg lekker

minpunten wel ja net toen ik wegging sneed men in mooie bistecca fiorentina in plakjes, dus eigenlijk weer trek, maar dat is dan voor volgende keer
Thank you for the nice review. Bistecca alla Fiorentina was the special of the day so it is not in our regular menu. We advise customer to book and ask for it in advance if they really want to try this speciality from Toscana.
Pimzel .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Nu twee maal via social deal gegeten. Eten is matig. Brood bij de soep was echt niet vers. Soep niet heel warm en salade erg karig. Jammer.
i'm afraid and a bit disappointed about your review so i cannot hold back my reply. You said you came for the second time via Social Deal (just to explain to the readers that's means promotional's voucher; we joined the promotion for two months but your review it's a good reason to stop with that) that's means that the first time you enjoyed a lot but why did not you leave any good review at that time? That's a pity, we are Italians and we love so much more compliments!

I would like to clarify that we only offer fresh food, homemade bread and a really traditional Italian cuisine, of course our Menucard is really different from the cheap Social deal proposal.

Why did not tell us that the soup it was not warm? We are friendly and our service is really accurate, next time do not be scared, we are there for you, to satisfy your needs.

This one was your first review, I hope you are going to take this role more seriously next time, it's not easy now compensate a 4 (Eten Score).

I would like to give you a suggestion for your next experiences with other restaurants: Always talk with the manager/owner if something is going wrong because sometimes your taste could be different and not able to understand a different cuisine

TAKE CARE AND TAKE IT EASY!

Grazie

Paul R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Altijd weer een feest om hier welkom te worden geheten! Authentieke Italiaanse warmte. En natuurlijk komen wij hier geregeld en bouw je een relatie op, maar wij zien ook hoe anderen welkom worden geheten. Zo moet het! Je voelt je gelijk thuis. En mijn moeder vindt het helemaal geweldig natuurlijk! Bijna 84 jaar en dan " bella mama" genoemd worden door Giacomo en Carmine.....
Vooraf een heerlijke Campari met een schijfje sinaasappel en een mandje krokant zelfgebakken brood. Daarna een kwartet heerlijke antipasti. Elke keer als wij komen is het weer een andere combinatie. Alle streken van Italia komen zo op je bord voorbij! Radicchio, funghi, crème van diverse groenten, parmigiana, etc. Heerlijk! Daarna pasta (spaghetti met groenten en heerlijke olijfolie extra virgin). Al dente natuurlijk! La mama had vis (dorade) en was ook heel tevreden. Een heerlijk wijntje erbij (Nero d' Avola en Falanghini). Daarna Panna Cotta gemaakt van soja zonder toevoegingen zoals suiker. Puur natuur en heerlijk! Licht verteerbaar en fris. Na een Grappa nog een Napolitaanse koffie (met Sambuca) en heel tevreden verlieten wij het (terecht!) volle restaurant.
Tanti saluti alla bella Mamma! Love u all!
Frans.sonneveldt .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
perfecte avond. De bediening was zeer attent. Het eten was erg verzorgd. Van harte aanbevolen. Het was heel erg rustig. Ook leuk die oude piano in het restaurant.
Aleksandra J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Wij kwamen naar Made in Sud toevallig op woensdag avond.
Wij hadden jelly Aperol Spritz als amuse gekregen- leuk idee. Eten - wij hadden carbonara en calamari als voorgerecht besteld, ze waren lekker. Als hoofdgerecht hadden we lams koteletjes en pizza fungi. Koteletjes waren lekker en goed gemaakt maar pizza was niet de beste- kaas was veel te romig, champignons (precies 18 plakjes op hele pizza) waren droog, deeg was ok.
Wijnen waren lekker en in goed temperatuur.
Service- manier was aardig, snel en charmant. Ik zal voor de dame adviseren om haar haar in staart te maken tijdens werk.
"Ik zal voor de dame adviseren om haar haar in staart te maken tijdens werk"

I will never forget anymore to make a pony tail! My colleagues are bolds so luckiesssss
RoJa .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Heerlijk gegeten, vers en goed klaargemaakt. Kabeljauw met ui, tomaat en olijven was erg lekker en goed gegaard, dus niet droog, attente en hartelijke bediening.
Grazieeeeeee alla prossima!
Epictetus I.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Heerlijke mix van antipasti misto vooraf, lekkere verse pasta met truffelsaus als hoofdgerecht en goede wijn. Nagerecht chocolade ijs was dan weer niet zo bijzonder. Bediening was erg vriendelijk en vlot. Met name de antipasti was een feest om met twee personen van te eten, uit een authentieke Zuid- Italiaanse keuken en dito sfeer door de bediening. Aanrader.
Next time try Tiramisu a la minute or handmade Panna Cotta! Thanks for the review

GRAZIEEEEEEEE

Reactie van proever:

Thank you, we will!
Smulpapje .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Gistermiddag een late lunch genoten in dit kleine doch uiterst gezellige restaurant. Wij hebben er perfect gegeten, aandacht en zorg voor alles, je merkt gewoon dat er nog met liefde wordt gekookt en dat versheid bovenaan staat. Bediend is erg prettig in de omgang en houd alles scherp in de gaten. Wij hebben ervan genoten, en komen zeer zeker weer terug. Een echte aanrader voor wie van authentiek Italiaans eten houd.
Martin O.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Zalig gegeten bij dit kleine maar o zo fijne restaurant in Den Haag. Een super bediening en dito eten. Je proeft gewoon dat alles met liefde gemaakt is en vers bereid is. De bediening heeft echt overal aandacht voor en is bijzonder aardig. Al met al een mooie middag/avond gehad met fantastisch eten en bediening !!
All you need in your life (and kitchen) is love and passion...We got it!

Grazie e alla prossima