Over het restaurant Made in Sud

Italiaanse verwennerij in Den Haag

Midden in het gezellige centrum van de Hofstad is restaurant Made in Sud gevestigd. Combineer een dagje winkelen of culturele bezichtigingen met een avond vol ontspanning en culinaire verwennerij. Hier staan Italiaanse specialiteiten op de kaart die naadloos aansluiten op het mediterrane wijnassortiment. Kortom, meer dan het proberen waard!

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Made in Sud

Ruud L.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Prima gegeten en zeer vriendelijke bediening.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Hoewel ik het woord niet vaak gebruik, vind ik "gezellig" wel een gepaste term voor Made in Sud met vriendelijke bediening.
Kleine tafeltjes, hoekjes en op sommige plekken behoorlijk donker; laten we het maar houden op romantisch verlicht. De ober met zwierig dik Italiaans accent had door dat ik de kaart moest bijlichten met mijn smartphone om het menu te kunnen lezen en kwam heel attent een leeslampje brengen.
Wij zijn best grote eters (ook te zien aan ons postuur), maar de porties van de voorgerechten bij Made in Sud zijn behoorlijk groot. En heerlijk. Na met z'n tweeën drie voorgerechten en brood met olijvenpesto te hebben verorberd, zaten we al behoorlijk vol. Als hoofdgerecht de special van de dag, roodbaarsfilet met een zoete kastanjesaus. Misschien net iets te zoet. De lichtbittere rode lof (radicchio) smaakte er uitstekend bij; wat mij betreft had er nog wel ietsje meer erbij gekund ipv een kwart stronkje.
Wellicht door de drukte, maar wel een beetje jammer dat er na betaling bij vertrek niet meer naar ons werd omgekeken en wij zelf onze jassen moesten zoeken en er geen "buona serata" of "addio" meer vanaf kon. Desondanks vind ik Made in Sud wel een aanrader en zal denk ik nog eens terugkomen om andere gerechten van de veelbelovende kaart te proberen.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Lekker gegeten, gezellige, drukke aandacht van de eigenaar. Doet moeite om je het naar de zin te laten hebben.
Derk-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Vriendelijke ontvangst, goede uitleg bij de gerechten. Heerlijke muntlikeur. De tiramisu is een aanrader. Dit was de tweede keer en we gaan hier vast nog vaker komen.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Altijd weer een feest om hartelijk door Barbara, Carmine en Claudio te worden ontvangen! En direct zelfgebakken krokant brood met huisgemaakte verse pesto op tafel. Heerlijk. Een Campari en een Salentino erbij en het begin kan al niet meer stuk. Daarna tweemaal de Fungi Trifolati. Hmmm, simpel maar zo lekker door Enzo klaargemaakt. Vervolgens de vis van de dag (heerlijke zalmforel met jonge spinazie) en de pasta van de dag (lekkere trofie ai fungi en piselli. Een flinke portie pasta maar het bord ging leeg! Huisgemaakte koffie cheesecake en Italiaanse en Napolitaanse koffie na. En als verrassing Crema de Limoncello. Hmmmmmm. Gevaarlijk lekker (de cheesecake ook trouwens!). Maar snel weer gaan voordat het op is!
Myrthe M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk geluncht!
Gastvrije ontvangst, we voelden ons in de watten gelegd. De gerechten waren puur en eerlijk. Heerlijk!
Als je van fantastisch eten houdt in een gastvrije, ongedwongen sfeer, dan is dit restaurant een absolute aanrader!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Een gezellig restaurant met heerlijk eerlijk eten. Prima bediening en een leuke setting. Vorige prima recensies zijn allemaal terecht. Wij komen terug.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Voor de tweede keer in korte tijd in Made in Sud geweest in de Molenstraat in Den Haag.
Je wordt hier ontvangen en bediend door super charmante medewerkers in een mix van Nederlandse, Engelse en Italiaanse taal.
De sfeer is Italiaanse gezelligheid, beetje druk erg gezellig. Kom hier voor een pizza, of een uitgebreider a la carte. Het eten is erg goed. De carpaccio van rund is erg goed, puik flinterdun gesneden vlees sterk van smaak. De vitello tonato is goed, netjes opgemaakt. Misschien iets te netjes, want de tonato hoort volgens mij te zwemmen in de vitello, soit. Als hoofdgerecht had ik, buiten de kaart, de 'chops' van ree met rode wijnsaus. Erg goed, rose, mals en sappig. Tot slot de Tiramisu. Home made, dat kan je zien, heel anders opgemaakt dan de standaard Tiramisu, maar ik denk de lekkerste die ik ooit in een restaurant geproefd heb. Top. Ze zitten er nog niet heel erg lang, maar ik hoop dat ze een blijvertje zijn.
What else can I say? I love your review :)

Hope to see you for a third time, alla prossima Hans
P. V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Geweldig eten, top bediening en goede sfeer.
Kiete V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gezellige tent met supervriendelijke bediening en altijd lekker eten.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
super lekker eten. Echte Italiaanse gerechten. Hele hartelijke bediening. Aanrader voor als je niet te massaal heel relaxed wilt eten.
Jaap-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lekker eten. Enthousiaste en terzakekundige gastheren.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten, sfeervolle ambiance en vriendelijke en enthousiaste bediening.
Gezellige ronde tafel (wel dicht bij de deur, waardoor af en toe last van kou van buiten).
Gerechten smaakvol opgediend en goede, niet te grote porties. Pasta kon zonder problemen gewisseld worden met variant van à la carte- menu. Vlees viel na de heerlijke vis iets tegen qua smaak. Verder zou iets meer groentegarnering welkom zijn geweest. Wijnen prima; fijn dat een karaf water hier nog mogelijk is!
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Goede bediening ,heerlijk eten, wijn lekker maar niet goedkoop
Kevin K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het moment dat je binnenstapt waan je je meteen in Italië. Bediening zeer vriendelijk en gastvrij. Wij hadden om 18:30 gereserveerd maar hadden om 17:00 al honger. Geen probleem. Meteen een mooi tafeltje vrij. Goed eten en goede wijn! Aanrader.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker eten, maar (te) duur
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
1ste keer gaan eten in Made in Sud , top ontvangst , super lekker gegeten van het voorgerecht tot de limoncello ;-)
ook heel lekkere wijn gedronken. geweldige bediening door Claudio , een echte italiaan :-)
Zeker tot de volgende keer. Ook kennis gemaakt met Aurelia en Edward die een tafeltje naast ons zaten en dat maakte het nog gezelliger !!!
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gastvrijheid, zeer goed eten en een goede pinot grigio, aanrader en wij zullen er vaker gaan eten ( nieuwe favo italiaan in Den Haag)
Walther B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het was erg druk en paar kleine puntjes waren vergeten. Niet storend.
Eten keurig tegelijkertijd geserveerd, heerlijk gegeten. Ik had bij Ossobucco iets van risotto of pasta verwacht.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Hoe vaak voel je jezelf nog op en top gast? Bij Made in Sud wordt je in de watten gelegd en de smaakpapillen verwend. Een eerste ervaring die zeker zal worden herhaald. Grazie mille!
Grazie mille Roberto!

Alla prossima