Made in Italy

Bogaardplein 11 2284 DP Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Made in Italy

Puur Italiaans, puur smaak
Voor elk moment van de dag...

Een kopje vers gemalen espresso met een taartje op terras, voor de lunch naast ciabatta’s ook verse pasta’s en maaltijdsalades.
Onze specialiteit? Versgebakken pizza uit een authentieke houtoven.
Iedere dag voor lunch, borrel en diner op het Bogaardplein in Rijswijk, direct naast het gemeentehuis.

Het ruime restaurant met industriële accenten is licht en comfortabel. Het is zowel geschikt voor zakelijke besprekingen als voor een gezellige lunch of diner met familie of vrienden.
Met een capaciteit van 250 zitplaatsen en een aparte ruimte voor groepen is Restaurant Made in Italy uitermate geschikt voor kleine en grote groepen.

Meer informatie over restaurant Made in Italy

• : Parkeren in de buurt en parkeergarages op korte afstand

Maandag t/m zaterdag 10.00 - 21.00 uur
Zondag 16.00 - 21.00 uur

7,1

Jouw recensie over het restaurant Made in Italy

Bart W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Meerdere keren heel lekker gegeten. Mooi interieur, gelegenheid voor kinderen om veilig te spelen, ontzettend behulpzaam en aardig personeel en bovenal gewoon goed en lekker Italiaans eten! De italiaanse burger is zeker een van de lekkerste burgers die in de omgeving Den Haag te vinden is naar mijn mening.
Carl B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Weinig fantasie volle keuken. Er wordt met instant ingrediënten en sauzen gewerkt.
De geserveerde groenten vinden wij lekker maar wel standaard.
john M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een gemakkelijk restaurant: simpele verse gerechten met veel smaak. Vriendelijke bediening, lage prijzen.
Wij komen er een paar keer per maand sinds deze zaak geopend is, eindelijk is er in deze omgeving een laagdrempelig restaurant waar je gezellig een smakelijke maaltijd kunt eten.
trees01 S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Lekkere pasta en pizza. Aanrader: pittige salami! Citroentaartje ook niet te zwaar. Luchtig taartje. Gezellig zitten en vriendelijke bediening.
Sandra J. W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Vandaag hebben wij gegeten in made in Italy in Rijswijk. Daar de prijzen van het eten betaalbaar is, ben ik toch niet tevreden. Mijn zoon had gebakken garnalen met Provençaalse kruiden en tomatensaus besteld. Hij heeft dit echter niet gekregen. Wat hij kreeg was 'gekookte' garnalen zonder tomatensaus met onder de garnalen broccoli en andere groenten (naar mijn mening geen Provençaalse kruiden). Mijn zoon had de garnalen opgegeten, maar het was niet wat hij had besteld. Vind het jammer dat hij geen ander voorstel kreeg.
C.S. D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk eten voor een schappelijke prijs.
C.S.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het was weer heel gezellig bij Made in Italy. Supervriendelijke bediening, heerlijk gegeten en dat voor een normale prijs. We komen zeker weer terug hier .
Sushi-lady .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Met 3 personen gaan eten.
De pizza van vriendin zat bijna nix op.
De ravioli van vriend, grote brok stukken.
Mijn spaghetti Marinare, er zat geen saus op.
Dus ik had droge slierten met visjes wat nergens naar smaakte.
Ik probeer een serveerster te wenken, roepen en zwaaien maar niemand van de acht serveersters keek.
Jong en onervaren?
Het was niet druk 2 tafels het was pas 17.00 uur.
Ik ben maar erheen gegaan toen kwam er een man naar me toe en binnen 5 minuten kreeg ik tomatensaus en tabasco.
Of het toen smaakte? Nee niet echt.
Geen aanrader.
Sfeervol lees ik hier, niet mijn mening.
Gregor S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Geen bijzondere gerechten en of smaak explosies en dit terwijl de Italiaanse keuken zo rijk en uitgebreid is zeer jammer was eens en nooit meer voor ons
John L.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Vriendelijk, snelle service! Goede prijs kwaliteit verhouding. Royaal porties en brede menu keuze.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Weer even een pizza gaan eten, was weer top! Made in Italy is een gezellig restaurant met een heerlijke Crudo pizza en vooral nette prijzen! Wij komen zeker weer terug.
Annie M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten goeie service
PeterMar .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Vroeg op de zaterdagavond een gezellige drukte in het restaurant, nette bediening en het bestelde eten kwam vlot en was prima!
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
leuke frisse zaak met leuk jong enthousiast personeel. Aanrader
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk Gegeten hier! Echte aanrader voor elke liefhebber van de Italiaanse keuken!
Maak je maar niet druk dat je met honger weggaat, want de borden zijn erg goed gevuld!
Yvon J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Voor het eerst hier pizza gegeten en was echt lekker.
Volgende keer willen we weer eens wat anders nemen.
Kortom altijd een goede reden om terug te keren naar dit gezellige restaurant.
Eigenaar kwam op verzoek nog alles rustig toelichten van de kaart.
Alleen vreemd we hadden via Iens gereserveerd,en bij binnenkomst was daarover niets bekend wat ik vreemd vond,omdat ik wel een bevestigingsmail ontvangen had van de reservering.
R. D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Vooral het vlees was botermals. Goede kwaliteit gerechten.
petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prima restaurant. We hadden een kinderpasta en een pizza. We hebben lekker gegeten. De service was okay te noemen. We waren er op een zaterdagavond en ik kreeg de indruk dat de bediening niet heel goed raad wist met de drukte. Lang wachten. Ook werd een deel van de bestelling vergeten. Ook na twee herinneringen. Uiteindelijk maar afgerekend (de rekening werd niet vergeten en we hoefden er niet lang op te wachten ;-) ). Desalniettemin een prima restaurant voor als je gewoon een lekker pizza wilt eten. Prijs - kwaliteit verhouding is wat mij betreft goed in balans. Wel lang wachten
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij waren me 7 personen, en hebben het erg gezellig gehad, alleen moet je voor alles wat je extra vraagt ook extra betalen.
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Vriendelijk en service gericht personeel, niets was te veel, eten goed en smakelijk opgemaakt, was fijn om met mijn gezin daar mijn verjaardag te vieren, komen er zeker terug.