Made in Italy

Bogaardplein 11 2284 DP Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Made in Italy

Puur Italiaans, puur smaak
Voor elk moment van de dag...

Een kopje vers gemalen espresso met een taartje op terras, voor de lunch naast ciabatta’s ook verse pasta’s en maaltijdsalades.
Onze specialiteit? Versgebakken pizza uit een authentieke houtoven.
Iedere dag voor lunch, borrel en diner op het Bogaardplein in Rijswijk, direct naast het gemeentehuis.

Het ruime restaurant met industriële accenten is licht en comfortabel. Het is zowel geschikt voor zakelijke besprekingen als voor een gezellige lunch of diner met familie of vrienden.
Met een capaciteit van 250 zitplaatsen en een aparte ruimte voor groepen is Restaurant Made in Italy uitermate geschikt voor kleine en grote groepen.

Meer informatie over restaurant Made in Italy

• : Parkeren in de buurt en parkeergarages op korte afstand

Maandag t/m zaterdag 10.00 - 21.00 uur
Zondag 16.00 - 21.00 uur

7,2

Jouw recensie over het restaurant Made in Italy

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Afgelopen vrijdag besloten we een hapje te gaan eten bij Made in Italy. We waren hier al een aantal keren geweest en steeds tot volle tevredenheid. Wat betreft de voorgerechten waren we ook deze keer tevreden: de fussili funghi en carpaccio smaakten prima. Als hoofdgerecht kozen we resp. Spaghetti alla carbonara en Penne al salmone. Hierover waren we duidelijk minder tevreden. De Penne al salmone was kwalitatief wel goed, maar bevatte wel erg weinig zalm. Ook was de portie erg bescheiden. De spaghetti alla carbonara bevatte deze keer geen kleine knapperige stukjes spek maar grote dikke stukken. Daarbij plakte de spaghetti door de dikke saus aan elkaar. Al met al niet het gerecht waar ik me op had verheugd. Het meisje dat ons bediende vertelde dat er een nieuwe kok was. Waarschijnlijk verklaarde dit de verandering. Hopelijk neemt hij onze kritiek ter harte en zijn we volgende keer wel weer blij met Made in Italy.
patti .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Ik kom hier meerdere keren per maand even snel een hapje doen, of soms lekker uitgebreid met vrienden. De bediening is vriendelijk, en de prijs is dusdanig laag dat het al een aantal keer is voorgekomen dat ik op weg naar de supermarkt toch maar bij Made in Italy naar binnen geslopen ben voor een maaltijd.
Het eten is prima, je krijgt bij de pasta altijd een bakje salade en extra kaas. De porties zijn zeker groot genoeg.
De dagschotel is vaak verrassend lekker!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Al een aantal keren prima gegeten in dit restaurant.
Het is geen haute-cuisine, maar het eten is erg lekker. De prijs-kwaliteit verhouding is zeer gunstig.
Als je een keer geen zin hebt om zelf te koken kun je hier voor een lekker prijsje heerlijk eten.
Het feit dat er regelmatig Italianen zitten te eten is een indicatie dat het restaurant de Italiaanse keuken uitstekend vertegenwoordigt.
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Na wat geshopt te hebben op koopavond hier beland om pizza te eten. Bij binnenkomst niemand die je opvangt. We liepen wat verloren rond en zijn toen maar ergens gaan zitten. Mooie ruime zaak, leuk ingericht, maar verschrikkelijke akoestiek. Alle geluid echoet door de zaak, waardoor moeilijk elkaar goed te verstaan. Ruime kaart met veel keuze ook wijnen en andere drankjes. Snel geholpen door vriendelijke serveerster. We bestelden twee pizza's en als bijgerecht salade en pasta met koflook en olie. Alles smaakte lekker, maar de pizza's zijn bedekt met enorme dikke laag kaas(mozzarella). Heb dit er enigszins vanaf geschrapt. En dan ligt er echt enorme dikke brij kaas op je bord. Salade lekker gemaakt evenals spaghetti. Staan keurig twee flesjes met azijn en olie op de tafel. Jammer dat er niemand komt vragen of je nog wat wilt drinken of dat het smaakt, terwijl er toch veel personeel is.
Goed prijsniveau.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijk gegeten, mooi en schoon restaurant, prijs/kwaliteit verhouding heel goed. Mn vriend en ik hebben zitten genieten.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Meerdere keren heel lekker gegeten. Mooi interieur, gelegenheid voor kinderen om veilig te spelen, ontzettend behulpzaam en aardig personeel en bovenal gewoon goed en lekker Italiaans eten! De italiaanse burger is zeker een van de lekkerste burgers die in de omgeving Den Haag te vinden is naar mijn mening.
Carl B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Weinig fantasie volle keuken. Er wordt met instant ingrediënten en sauzen gewerkt.
De geserveerde groenten vinden wij lekker maar wel standaard.
john M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een gemakkelijk restaurant: simpele verse gerechten met veel smaak. Vriendelijke bediening, lage prijzen.
Wij komen er een paar keer per maand sinds deze zaak geopend is, eindelijk is er in deze omgeving een laagdrempelig restaurant waar je gezellig een smakelijke maaltijd kunt eten.
Teresa V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Lekkere pasta en pizza. Aanrader: pittige salami! Citroentaartje ook niet te zwaar. Luchtig taartje. Gezellig zitten en vriendelijke bediening.
Sandra J. W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Vandaag hebben wij gegeten in made in Italy in Rijswijk. Daar de prijzen van het eten betaalbaar is, ben ik toch niet tevreden. Mijn zoon had gebakken garnalen met Provençaalse kruiden en tomatensaus besteld. Hij heeft dit echter niet gekregen. Wat hij kreeg was 'gekookte' garnalen zonder tomatensaus met onder de garnalen broccoli en andere groenten (naar mijn mening geen Provençaalse kruiden). Mijn zoon had de garnalen opgegeten, maar het was niet wat hij had besteld. Vind het jammer dat hij geen ander voorstel kreeg.
C.S. D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk eten voor een schappelijke prijs.
C.S.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het was weer heel gezellig bij Made in Italy. Supervriendelijke bediening, heerlijk gegeten en dat voor een normale prijs. We komen zeker weer terug hier .
Sushi-lady .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Met 3 personen gaan eten.
De pizza van vriendin zat bijna nix op.
De ravioli van vriend, grote brok stukken.
Mijn spaghetti Marinare, er zat geen saus op.
Dus ik had droge slierten met visjes wat nergens naar smaakte.
Ik probeer een serveerster te wenken, roepen en zwaaien maar niemand van de acht serveersters keek.
Jong en onervaren?
Het was niet druk 2 tafels het was pas 17.00 uur.
Ik ben maar erheen gegaan toen kwam er een man naar me toe en binnen 5 minuten kreeg ik tomatensaus en tabasco.
Of het toen smaakte? Nee niet echt.
Geen aanrader.
Sfeervol lees ik hier, niet mijn mening.
Gregor S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Geen bijzondere gerechten en of smaak explosies en dit terwijl de Italiaanse keuken zo rijk en uitgebreid is zeer jammer was eens en nooit meer voor ons
John L.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Vriendelijk, snelle service! Goede prijs kwaliteit verhouding. Royaal porties en brede menu keuze.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Weer even een pizza gaan eten, was weer top! Made in Italy is een gezellig restaurant met een heerlijke Crudo pizza en vooral nette prijzen! Wij komen zeker weer terug.
Annie M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten goeie service
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Vroeg op de zaterdagavond een gezellige drukte in het restaurant, nette bediening en het bestelde eten kwam vlot en was prima!
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
leuke frisse zaak met leuk jong enthousiast personeel. Aanrader
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk Gegeten hier! Echte aanrader voor elke liefhebber van de Italiaanse keuken!
Maak je maar niet druk dat je met honger weggaat, want de borden zijn erg goed gevuld!