Made in Italy

Bogaardplein 11 2284 DP Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Made in Italy

Puur Italiaans, puur smaak
Voor elk moment van de dag...

Een kopje vers gemalen espresso met een taartje op terras, voor de lunch naast ciabatta’s ook verse pasta’s en maaltijdsalades.
Onze specialiteit? Versgebakken pizza uit een authentieke houtoven.
Iedere dag voor lunch, borrel en diner op het Bogaardplein in Rijswijk, direct naast het gemeentehuis.

Het ruime restaurant met industriële accenten is licht en comfortabel. Het is zowel geschikt voor zakelijke besprekingen als voor een gezellige lunch of diner met familie of vrienden.
Met een capaciteit van 250 zitplaatsen en een aparte ruimte voor groepen is Restaurant Made in Italy uitermate geschikt voor kleine en grote groepen.

Meer informatie over restaurant Made in Italy

• : Parkeren in de buurt en parkeergarages op korte afstand

Maandag t/m zaterdag 10.00 - 21.00 uur
Zondag 16.00 - 21.00 uur

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prima restaurant. We hadden een kinderpasta en een pizza. We hebben lekker gegeten. De service was okay te noemen. We waren er op een zaterdagavond en ik kreeg de indruk dat de bediening niet heel goed raad wist met de drukte. Lang wachten. Ook werd een deel van de bestelling vergeten. Ook na twee herinneringen. Uiteindelijk maar afgerekend (de rekening werd niet vergeten en we hoefden er niet lang op te wachten ;-) ). Desalniettemin een prima restaurant voor als je gewoon een lekker pizza wilt eten. Prijs - kwaliteit verhouding is wat mij betreft goed in balans. Wel lang wachten
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Vriendelijk en service gericht personeel, niets was te veel, eten goed en smakelijk opgemaakt, was fijn om met mijn gezin daar mijn verjaardag te vieren, komen er zeker terug.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Voor de derde keer hier gegeten, weer met een redelijk groot gezelschap: 5 kinderen, 4 volwassenen. Zonder dat wij erom moesten vragen werd de bestelling van de kinderen eerst opgenomen en zij kregen snel hun eten, zodat zij erna de speelhoek in konden duiken.
Wij volwassenen konden in alle rust onze keuzes maken en genieten van een risotto fritti die mare, lekker vers bereid en heet geserveerd. Het vlees van onze vriend was naar wens gegaard en de pastas, perfect al dente, vielen ook zeer in de smaak. Wij gingen nogal lang natafelen. Positief om te vermelden: wij werden niet de zaak uitgekeken ook waren wij de laatste gasten op zondag avond.
Made in Italy is een aanwinst voor de Regio Rijswijk, Den Haag Ypenburg. Wij komen zeker terug.
TvW .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We waren met een grote groep. Dat kon de keuken slecht aan. De 3 verschillende hoofdgerechten kwamen lang na elkaar op tafel. Pas daarna kwamen de bijgerechten. Reacties op ons 3 gangen menu waren wisselend.
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Recent geopend restaurant aan de rand van winkelcentrum in de Bogaard. Mooie grote zaak, licht met een open keuken en als blikvanger de pizzaoven. We hebben diverse gerechten besteld en gedeeld om een goed idee te krijgen van smaak en kwaliteit. Voorgerechten die we geproefd hebben waren prima evenals de pizza's. Het gestoofd rundvlees moet veel hoger op smaak zijn, viel tegen. Ook de desserts die we geproefd hebben vielen over het algemeen tegen. De sfeer is prima maar de bediening moet nog wel werken aan het ontvangst en het bedienen van de gasten. Nog niet overtuigd maar wel een reden om later nog een keer terug te komen.