Made in Italy

Bogaardplein 11 2284 DP Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Made in Italy

Puur Italiaans, puur smaak
Voor elk moment van de dag...

Een kopje vers gemalen espresso met een taartje op terras, voor de lunch naast ciabatta’s ook verse pasta’s en maaltijdsalades.
Onze specialiteit? Versgebakken pizza uit een authentieke houtoven.
Iedere dag voor lunch, borrel en diner op het Bogaardplein in Rijswijk, direct naast het gemeentehuis.

Het ruime restaurant met industriële accenten is licht en comfortabel. Het is zowel geschikt voor zakelijke besprekingen als voor een gezellige lunch of diner met familie of vrienden.
Met een capaciteit van 250 zitplaatsen en een aparte ruimte voor groepen is Restaurant Made in Italy uitermate geschikt voor kleine en grote groepen.

Meer informatie over restaurant Made in Italy

• : Parkeren in de buurt en parkeergarages op korte afstand

Maandag t/m zaterdag 10.00 - 21.00 uur

Sushi-lady .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gregor S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Geen bijzondere gerechten en of smaak explosies en dit terwijl de Italiaanse keuken zo rijk en uitgebreid is zeer jammer was eens en nooit meer voor ons
John L.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Vriendelijk, snelle service! Goede prijs kwaliteit verhouding. Royaal porties en brede menu keuze.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Weer even een pizza gaan eten, was weer top! Made in Italy is een gezellig restaurant met een heerlijke Crudo pizza en vooral nette prijzen! Wij komen zeker weer terug.
Annie M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten goeie service
PeterMar .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Vroeg op de zaterdagavond een gezellige drukte in het restaurant, nette bediening en het bestelde eten kwam vlot en was prima!
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
leuke frisse zaak met leuk jong enthousiast personeel. Aanrader
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk Gegeten hier! Echte aanrader voor elke liefhebber van de Italiaanse keuken!
Maak je maar niet druk dat je met honger weggaat, want de borden zijn erg goed gevuld!
Yvon J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Voor het eerst hier pizza gegeten en was echt lekker.
Volgende keer willen we weer eens wat anders nemen.
Kortom altijd een goede reden om terug te keren naar dit gezellige restaurant.
Eigenaar kwam op verzoek nog alles rustig toelichten van de kaart.
Alleen vreemd we hadden via Iens gereserveerd,en bij binnenkomst was daarover niets bekend wat ik vreemd vond,omdat ik wel een bevestigingsmail ontvangen had van de reservering.
R. D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Vooral het vlees was botermals. Goede kwaliteit gerechten.
petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prima restaurant. We hadden een kinderpasta en een pizza. We hebben lekker gegeten. De service was okay te noemen. We waren er op een zaterdagavond en ik kreeg de indruk dat de bediening niet heel goed raad wist met de drukte. Lang wachten. Ook werd een deel van de bestelling vergeten. Ook na twee herinneringen. Uiteindelijk maar afgerekend (de rekening werd niet vergeten en we hoefden er niet lang op te wachten ;-) ). Desalniettemin een prima restaurant voor als je gewoon een lekker pizza wilt eten. Prijs - kwaliteit verhouding is wat mij betreft goed in balans. Wel lang wachten
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij waren me 7 personen, en hebben het erg gezellig gehad, alleen moet je voor alles wat je extra vraagt ook extra betalen.
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Vriendelijk en service gericht personeel, niets was te veel, eten goed en smakelijk opgemaakt, was fijn om met mijn gezin daar mijn verjaardag te vieren, komen er zeker terug.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Voor de derde keer hier gegeten, weer met een redelijk groot gezelschap: 5 kinderen, 4 volwassenen. Zonder dat wij erom moesten vragen werd de bestelling van de kinderen eerst opgenomen en zij kregen snel hun eten, zodat zij erna de speelhoek in konden duiken.
Wij volwassenen konden in alle rust onze keuzes maken en genieten van een risotto fritti die mare, lekker vers bereid en heet geserveerd. Het vlees van onze vriend was naar wens gegaard en de pastas, perfect al dente, vielen ook zeer in de smaak. Wij gingen nogal lang natafelen. Positief om te vermelden: wij werden niet de zaak uitgekeken ook waren wij de laatste gasten op zondag avond.
Made in Italy is een aanwinst voor de Regio Rijswijk, Den Haag Ypenburg. Wij komen zeker terug.
TvW .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We waren met een grote groep. Dat kon de keuken slecht aan. De 3 verschillende hoofdgerechten kwamen lang na elkaar op tafel. Pas daarna kwamen de bijgerechten. Reacties op ons 3 gangen menu waren wisselend.
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Recent geopend restaurant aan de rand van winkelcentrum in de Bogaard. Mooie grote zaak, licht met een open keuken en als blikvanger de pizzaoven. We hebben diverse gerechten besteld en gedeeld om een goed idee te krijgen van smaak en kwaliteit. Voorgerechten die we geproefd hebben waren prima evenals de pizza's. Het gestoofd rundvlees moet veel hoger op smaak zijn, viel tegen. Ook de desserts die we geproefd hebben vielen over het algemeen tegen. De sfeer is prima maar de bediening moet nog wel werken aan het ontvangst en het bedienen van de gasten. Nog niet overtuigd maar wel een reden om later nog een keer terug te komen.