Made in Italy

Bogaardplein 11 2284 DP Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Made in Italy

Restaurant Made in Italy werkt volgens authentieke Italiaanse recepten. Van een kopje versgemalen espresso tot pizza uit de authentieke houtoven, het zijn allemaal pure smaken. Het ruime restaurant met industriële accenten is licht en comfortabel, de geuren uit de keuken voegen er nog meer sfeer aan toe. Of je nu lekker lang komt tafelen of tussendoor iets nuttigt, je gaat hier met een tevreden gevoel weer weg.

Meer informatie over restaurant Made in Italy

Maandag t/m zaterdag 10.00 - 21.00 uur
Zondag 16.00 - 21.00 uur

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Levendig
Kan beter
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Voor de derde keer hier gegeten, weer met een redelijk groot gezelschap: 5 kinderen, 4 volwassenen. Zonder dat wij erom moesten vragen werd de bestelling van de kinderen eerst opgenomen en zij kregen snel hun eten, zodat zij erna de speelhoek in konden duiken.
Wij volwassenen konden in alle rust onze keuzes maken en genieten van een risotto fritti die mare, lekker vers bereid en heet geserveerd. Het vlees van onze vriend was naar wens gegaard en de pastas, perfect al dente, vielen ook zeer in de smaak. Wij gingen nogal lang natafelen. Positief om te vermelden: wij werden niet de zaak uitgekeken ook waren wij de laatste gasten op zondag avond.
Made in Italy is een aanwinst voor de Regio Rijswijk, Den Haag Ypenburg. Wij komen zeker terug.
TvW .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We waren met een grote groep. Dat kon de keuken slecht aan. De 3 verschillende hoofdgerechten kwamen lang na elkaar op tafel. Pas daarna kwamen de bijgerechten. Reacties op ons 3 gangen menu waren wisselend.
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Recent geopend restaurant aan de rand van winkelcentrum in de Bogaard. Mooie grote zaak, licht met een open keuken en als blikvanger de pizzaoven. We hebben diverse gerechten besteld en gedeeld om een goed idee te krijgen van smaak en kwaliteit. Voorgerechten die we geproefd hebben waren prima evenals de pizza's. Het gestoofd rundvlees moet veel hoger op smaak zijn, viel tegen. Ook de desserts die we geproefd hebben vielen over het algemeen tegen. De sfeer is prima maar de bediening moet nog wel werken aan het ontvangst en het bedienen van de gasten. Nog niet overtuigd maar wel een reden om later nog een keer terug te komen.