Made in italy

Willemstraat 5 6411 KX Heerlen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Made in italy

Quaeda1 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij Made in Italy Heerlen. Echte eerlijke italiaanse gerechten en zeker geen standaard kaart. Prijs - Kwaliteit verhouding top. Hele vriendelijke bediening... Ons gaan ze zeker nog vaker zien.
Borrelhapje .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Een klein stukje Italië in Heerlen. Heerlijk gegeten. Echt Italiaans en zeker niet een standaard menukaart. Vriendelijk personeel, goede service en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ed A.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Wij zijn met een social voucher hier naar toe gegaan, en waren verrast over de porties, aan de ruime kant, redelijk eten, een redelijke keus, en wij komen nog een keer terug zonder voucher
Marjo M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Vriendelijke bediening. Pizza was lekker en de pasta met vis was uitmuntend! Betaalbare huiswijn ????van goede kwaliteit. Goed eten voor zeer redelijke prijs. Echt italiaans eten. Basic, zonder papsauzen. espresso van goede kwaliteit.
Fiefief .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Via een Social Deal zijn we hier uitgekomen. Leuk om op deze wijze een nieuw restaurant te proberen. Wij vonden het een goede prijs kwaliteit verhouding en de bediening was vriendelijk.