Madame van Dam

Gasthuisstraat 11 6411 KD Heerlen Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Menu's

3 gangen menu 26.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit: soep naar keuze + hoofdgerecht naar keuze en dessert naar keuze

Over het restaurant Madame van Dam

Madame van Dam kookt gerechten uit de rustieke Franse keuken: la cuisine ancienne, lekkere eenvoudige, maar goedgemaakte gerechten. Daarbij is tijd een ingrediënt. Huiswijn is er niet: U kiest uit de vijfentwintig verschillende Franse of Italiaanse wijnen. Allemaal aan dezelfde prijs, per glas èn per fles beschikbaar. Let wel, hier is het sleutelwoord doucement, rustig aan, zachtjes. Als U weinig tijd heeft of graag snel eet, is Madame van Dam misschien niet het juiste adres voor U.

Meer informatie over restaurant Madame van Dam

5 minuten lopen van trein- en busstation
    • Kom je met de auto?
      In een zijstraat van het Pancratiusplein.
    • : 2 minuten lopen van twee parkeergarages, vrije parkeerplaatsen in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten
    Woensdag t/m zondag 16:00 - 23:00

Kan beter
    Rene H.
    • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
    goed restaurant, goede bediening, aardig en behulpzaam. Helaas voelde ik me niet zo goed (verkouden) maar ik heb lekker gegeten.
    harry D.
    • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
    Nico M.
    • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
    "Doucement" is het thema van het restaurant, dus het is beleid dat er een ruime wachttijd tussen de gangen zit. Gezellige Franse sfeer in een restaurant vol boeken. In totaal waren we 3 uur binnen voor een 3-gangen diner van goede kwaliteit. Op de avond dat we er waren leek er maar 1 dame in de bediening en 1 in de keuken.
    Marjan V.
    • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
    Een eetgelegenheid met een huiselijk karakter, de lange wachttijd kun je verkorten door het aan te geven.
    De bereiding en de smaak van de gerechten zijn het wachten waard.
    Het restaurantje heeft zoveel te lezen dat je ook zo je tijd zou kunnen vullen, Zeker voor herhaling vatbaar!
    carla H.
    • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
    Restaurant heeft een oude, frans aandoende inrichting. Sfeervol, ongedwongen. Stoelen een beetje aan de harde kant. Leuk restaurant, een aanrader voor een rustig avondje lekker uit eten.
    jfsniedersjosephine .
    • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
    Alles was prima op een minpuntje na. We wisten dat het niet vlug ging maar dat we na 2 uur pas aan ons hoofdgerecht zouden beginnen viel toch wel tegen.
    Samantha K.
    • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
    Zoals ze zelf ook schrijven koken ze met tijd en aandacht en dat proef je. Als je geen tijd hebt om lang te tafelen dan kan je dat aangeven dan zorgen ze dat het wat sneller achter elkaar geserveerd wordt. Ik ben met een vriendin hier gaan eten en wij wilden rustig blij praten en hier hadden we dan ook de gelegenheid toe. Heerlijk knus en thuis voelen met een aardige serveerster en goede kok.
    Mirjam H.
    • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
    Echt heel erg verrassend. Heerlijk eten, leuke Franse sfeer. Hier hoort ook de inrichting bij, maar de stoelen zitten niet erg comfortabel als je wat langer aan tafel zit. We gaan hier zeker terug!
    Cynthia Z.
    • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
    Een geweldig restaurantje. Klein met een intieme sfeer. Het eten is erg lekker en de service erg goed. Je kunt hier bijna niet anders doen dan onthaasten. We komen hier zeker nog terug!
    Cynthia Z.
    Maurice V.
    • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
    Leuke gerechten op de kaart zoals geit en lekkere wijn erbij. Too.
    M. V.
    • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
    Dit restaurant kun je met je partner,je familie en met je vrienden bezoeken( geen mogelijkheid om dit aan te geven). Voor mij klopte het hele plaatje van een uitje. Heerlijk gegeten, maar ook alles erom heen klopte voor mij! Echt een aanrader. dank je wel
    Fiet R.
    • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
    prima, lekker en gewoon eten zonder kapsones!! Jammer dat het zo rustig was in het restaurant. Wellicht was er ook in de rest van de stad een heleboel te doen.
    p.romgens .
    • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
    Prima ontvangst, we konden zelf onze tafel kiezen. Zeer vriendelijke bediening. Bij elk gerecht kregen we een uitleg wat er op ons bord lag. Ruime keuze, en de gerechten waren van goede kwaliteit. Het enige minpunt is de wel wat lange wachttijd tussen de verschillende gangen vooral tussen hoofdgerecht en dessert.
    Karel B.
    • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
    De lange wachttijd deed enigszins afbreuk aan de goede kwaliteit en service. het zou beter zijn als de klanten vooraf werd gevraagd of men een hoger tempo op prijs telt.
    Mariet V.
    • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
    Als je eens lekker en iets anders wil eten is dit het restaurant. Alles zelf gemaakt ook het brood en zo. Net even iets anders
    ina F.
    • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
    Een aanrader voor een ieder. Eerst naar Thermen 2000 en dan met de auto naar Madame van Dam. Een super dag. Leuke bediening in het restaurant en zalig gegeten.
    Cindy V.
    • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
    In alle hoeken waren spinnenwebben aanwezig. Zag er erg onverzorgd uit.
    Hoe schoon is de keuken, vraag je je dan af. Het eten was op zich prima, menuutje was ook niet zo prijzig, dus dan moet je je er ook niet teveel van voorstellen.
    mraadschelders52 .
    • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
    Wij hebben een gezellige avond gehad met heerlijke gerechten, goede bediening en alleraardigst personeel......en O ja vergeet niet het voorgerecht te nemen met Franse hapjes mmmm.
    R H.
    • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
    Het eten was redelijk maar geen culinaire hoogstandjes. De bediening vonden wij een beetje stug. De inrichting is gezellig maar er nag wel eens gestoft worden.