Madame van Dam

Gasthuisstraat 11 6411 KD Heerlen Nederland Kaart

Menu's

3 gangen menu 26.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit: soep naar keuze + hoofdgerecht naar keuze en dessert naar keuze

Over het restaurant Madame van Dam

Madame van Dam kookt gerechten uit de rustieke Franse keuken: la cuisine ancienne, lekkere eenvoudige, maar goedgemaakte gerechten. Daarbij is tijd een ingrediënt. Huiswijn is er niet: U kiest uit de vijfentwintig verschillende Franse of Italiaanse wijnen. Allemaal aan dezelfde prijs, per glas èn per fles beschikbaar. Let wel, hier is het sleutelwoord doucement, rustig aan, zachtjes. Als U weinig tijd heeft of graag snel eet, is Madame van Dam misschien niet het juiste adres voor U.

Meer informatie over restaurant Madame van Dam

5 minuten lopen van trein- en busstation
    • Kom je met de auto?
      In een zijstraat van het Pancratiusplein.
    • : 2 minuten lopen van twee parkeergarages, vrije parkeerplaatsen in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten
    Woensdag t/m zondag 16:00 - 23:00

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Madame van Dam

jacobshe .
    • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
    Goede brasserieformule met mooi en origineel aanbod, de bediening is volgens eigen zeggen “doucement”, maar ons inziens “trop”. Jammer dat er te weinig personeel is.
    De gerechten zijn smakelijk en goed geprijsd.
    Onderhoud van het etablissement mag wel meer aandacht, tegen een gescheurd plafond aankijken is niet sfeerbevorderend.
    De boekenformule voor het hospice is sympathiek, maar de hoeveelheid boeken is te groot voor een zaak die primair restaurant wil zijn
    hy.duyx .
    • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
    Het was een bijzondere ervaring. Beetje studentikoos. Franse sfeer was duidelijk aanwezig, wat wel aardig was. Stoelen moeten echt vervangen worden. Gezien de langere wachttijden is dat zeker gewenst. Het ontbreken van zitcomfort gaat je opbreken aan het eind van de lange rit. Vriendelijke serveerster die zeker haar best deed, maar het allemaal maar in haar eentje moest doen.
    Porties erg afgemeten en nauwelijks aandacht voor het opleuken van de gerechten. Geen opsmuk.
    Al met al net geen onvoldoende, maar het is niet een locatie waar we nog ’ns terugkomen
    Miriam R.
    • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
    Het eten was lekker ik vond het alleen jammer dat het desert niet van de kaart was maar een suggestie van de eigenaar. Meubilair is aan vervanging toe slechte stoelen!
    Toine W.
    • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
    We kwamen er vaak tijdens de café 't Duvelke tijdperk en het was leuk om te zien dat het zn charmes heeft behouden. Heerlijk gegeten en fijne bediening. Ook de hoeveelheden zijn goed op elkaar afgestemd. Niet te veel en niet te weinig. De wachttijd is wat langer dan normaal maar dat hoort bij het concept en is niet storend geweest..! Top..!
    Yvonne V.
    • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
    heerlijk eten, leuke bediening die uitleg gaf over wat er op het bord lag en de wijn. De wachttijden waren redelijk, maar dat wisten we. Dit was echter niet storend. Leuke ambiance.
    phiel K.
    • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
    Leuk en gezellig bruin cafe . Het eten was voortreffelijk en overtrof onze verwachting
    Arnold B.
    • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
    De ontvangst was goed, maar de bediening is erg onwennig en vergeten soms dingen...,het eten was matig tot redelijk , maar echt aandacht voor de gast ontbreekt ... verder is het een aparte lokatie en we hebben geen spijt ..misschien komen we terug
    Anja W.
    • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
    Alle gerechten waren wederom heel lekker. Keuze uit mooie wijnen, Gezellige aankleding. Vriendelijke bediening. Zeker niet duur. Aanrader.
    Erica S.
    • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
    Wij komen hier nu voor de derde keer in de afgelopen drie jaar en hebben wederom heerlijk puur en smaakvol gegeten. De ambiance is sfeervol en voert je terug naar oude tijden.
    verena G.
    • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
    We kenden dit restaurant niet terwijl het al 10 jaar bij ons om de hoek ligt. Vreemd, want het is een goede en gezellige bistro. We gaan er zeker terug.
    Rene H.
    • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
    goed restaurant, goede bediening, aardig en behulpzaam. Helaas voelde ik me niet zo goed (verkouden) maar ik heb lekker gegeten.
    harry D.
    • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
    Eten en ambiance was zeer verrassend. Als voorgerecht hadden we tapas. Hier was met name de zelfgemaakte pate en inktvis heel lekker. Ook het hoofdgerecht was goed met goede groenten erbij en lekkere chips. Nagerecht (kaasplankje) was zonder fratsen maar lekker samengesteld.
    Nico M.
    • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
    "Doucement" is het thema van het restaurant, dus het is beleid dat er een ruime wachttijd tussen de gangen zit. Gezellige Franse sfeer in een restaurant vol boeken. In totaal waren we 3 uur binnen voor een 3-gangen diner van goede kwaliteit. Op de avond dat we er waren leek er maar 1 dame in de bediening en 1 in de keuken.
    Marjan V.
    • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
    Een eetgelegenheid met een huiselijk karakter, de lange wachttijd kun je verkorten door het aan te geven.
    De bereiding en de smaak van de gerechten zijn het wachten waard.
    Het restaurantje heeft zoveel te lezen dat je ook zo je tijd zou kunnen vullen, Zeker voor herhaling vatbaar!
    carla H.
    • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
    Restaurant heeft een oude, frans aandoende inrichting. Sfeervol, ongedwongen. Stoelen een beetje aan de harde kant. Leuk restaurant, een aanrader voor een rustig avondje lekker uit eten.
    jfsniedersjosephine .
    • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
    Alles was prima op een minpuntje na. We wisten dat het niet vlug ging maar dat we na 2 uur pas aan ons hoofdgerecht zouden beginnen viel toch wel tegen.
    Samantha K.
    • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
    Zoals ze zelf ook schrijven koken ze met tijd en aandacht en dat proef je. Als je geen tijd hebt om lang te tafelen dan kan je dat aangeven dan zorgen ze dat het wat sneller achter elkaar geserveerd wordt. Ik ben met een vriendin hier gaan eten en wij wilden rustig blij praten en hier hadden we dan ook de gelegenheid toe. Heerlijk knus en thuis voelen met een aardige serveerster en goede kok.
    Mirjam H.
    • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
    Echt heel erg verrassend. Heerlijk eten, leuke Franse sfeer. Hier hoort ook de inrichting bij, maar de stoelen zitten niet erg comfortabel als je wat langer aan tafel zit. We gaan hier zeker terug!
    Cynthia Z.
    • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
    Een geweldig restaurantje. Klein met een intieme sfeer. Het eten is erg lekker en de service erg goed. Je kunt hier bijna niet anders doen dan onthaasten. We komen hier zeker nog terug!
    Cynthia Z.