Madame Moustache

Theresiastraat 37 2593 AA Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Madame Moustache

Bij Madame Moustache voel je je thuis

Na een grote verbouwing van voormalig Restaurant ONZ is dan 7 september Madame Moustache geopend! Schuin tegenover Restaurant Bij Mauce en Tabasco zit deze bar
bistro, waar je kunt lunchen, borrelen en dineren. In het zonnetje op het kleine, maar fijne, terras of liever binnen. De ongedwongen sfeer en het eigentijdse interieur laat iedereen zich snel thuis voelen.

‘s Middags hebben wij, zoals u van ONZ gewend bent, een uitgebreide lunchkaart. In de avond draait het vooral om vlees. Denk aan (h)eerlijke drye aged steaks en biologische hamburgers van de grill. Ook visliefhebbers en vegetarische gasten zijn natuurlijk van harte welkom! Zo serveren wij onder andere klassiekers als oesters,
huisgerookte zalm, truffelrisotto met Parmezaan en gamba’s.

Ook kun je bij ons terecht voor een goed glas wijn of een speciaal biertje. Met 11verschillende wijnen op glas, een aantal mooie klassiekers op fles en een ruime keuze aan speciaal biertjes kan je alle kanten op.

Wij zouden je nog met ellenlange verhalen kunnen vervelen over Madame Moustache, maar dat doen we lekker niet. Kortom; kom een keertje langs en see for yourself!

Meer informatie over restaurant Madame Moustache

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Nike V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Madame Moustache is echt top, heerlijk normaal eten, supergave bediening en prima prijs-kwaliteit verhouding. Goede wijnen en relaxte sfeer!
MMX .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Wat hoofdgerechten betreft mooi overzichtelijke kaart. Het gaat wel in losse onderdelen: groente erbij +3 euro, friet +3 euro, sausjes bij het vlees +2 euro. Roept wat weerstand op, het bestek is nog net inbegrepen.
Bediening is vriendelijk maar moet je wel naar je toe zwaaien. Ruimte en het eten ogen niet verkeerd. De truffelrisotto heeft opvallend weinig smaak, maar de angus beef van mijn tafelgenoot valt niet verkeerd. Dus slecht is het allemaal niet, maar voor hetzelfde geld kun je elders beter uit de voeten.
Fleur S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Al een paar keer hier gegeten. De keuze is niet reuze in gerechten, maar wat je kunt kiezen is lekker en puur. Weinig opsmuk, waardoor je goed de verse vis en kwaliteitsvlees proeft. Het lijkt goedkoop, maar dat komt omdat er geen bijgerechten / sausjes bij zitten. Dit wordt wel meteen vermeld als je de menukaart krijgt, dus daar kun je rekening mee houden. Bediening is vriendleijk, maar het duurt erg lang voordat je de menukaart krijgt en wat kunt bestellen. Inrichting is gezellig, zeker met die vierzitjes.
Anoniem538 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Cesar salade was lekker, lauwe entrecote was voor dat bedrag zeker onvoldoende (bijlagen moet je apart bij bestellen). Gamba's misten smaak. Hamburger was prima. Champagne stond op kaart en op de muur per glas, maar dat bleek niet meer te kunnen. Ik zou er niet meer heen gaan.
Jouke O.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Met AH actie gegeten. Keuze uit twee menu's is weinig maar het eten was heel erg goed! Leuke en vlotte bediening en relaxte sfeer.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Mijn vriendin en ik maakten gebruik van de AH-restaurantactie. De keuze was zeer beperkt en de porties klein. Bediening erg vriendelijk.
Robbrechtvc .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Heel goede prijs/kwaliteit verhouding.
Er is duidelijk veel tijd en liefde in het eten gestoken en dat proef je!
Heel lekker eten, bijzonder vriendelijk personeel, ontzettend goede ervaring!
Madelon G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Met de AH actie gegeten bij Madame Moustache. Vriendelijke bediening, en ondanks dat het rustig was een gezellige sfeer. Het restaurant is sfeervol ingericht, ik vind het een verbetering ten opzichte van Onz. Omdat we een menu hadden niet van de kaart gegeten. Het menu was lekker, niet heel bijzonder en karig voor 32,50. Maar met de actie was de prijs/kwaliteit verhouding prima, en mijn tafelgenoot vond de cheesecake erg lekker. Een heerlijk wijntje erbij gehad. Wat is erg prettig vond is dat er helemaal niet moeilijk gedaan werd over aanpassing ivm allergie. Al met al gezellig gegeten.
Ro_Ma .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
We hadden met 4 personen 3-gangen menu van de AH Iens actie. Vooraf keuze tussen gravlax en carpaccio. De carpaccio smaakte goed met de truffelmayonaise. Volgens mijn vriendin was de gravlax met honing mosterdsaus ook lekker. Als hoofdgerecht keuze uit eendenborstfilet, sliptong of zeebaars. Met zijn 4-en hadden we elk één van die gerechten besteld. Ik had zelf de eendenborstfilet, geserveerd met een zoet Aziatisch sausje, een goede combi! Ook kregen we er frietjes en groenten bij. Nagerecht was een citroentaart met een bolletje sorbetijs, een fijne afwisseling tussen zuur en zoet.

Madame Moustache heeft een gezellige, ongedwongen sfeer met prima eten.
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Goede en gezellig bediening. 3 gangen menu gehad. Porties prima en eten van goede kwaliteit. De huisgemaakte citroentaart met een bolletje chocolade ijs vonden de kinderen bijzonder lekker.
GoeieMie .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Hier geluncht. Mijn cappuccino was eigenlijk alleen lauwe melk, broodje was gemiddeld. Gezellige sfeer maar erg druk, met tafels heel dicht op elkaar. Service erg slecht: toen ik op wilde staan bleek mijn broek vast te zitten aan een schroef in de stoel. Personeel om hulp gevraagd maar mocht niet baten, een groot gat in mijn broek tot gevolg. Ober liet niet merken dat vervelend te vinden, kreeg geen excuus, geen kop koffie, niets. Bij het afrekenen was hij te druk met een blondine aan de bar om uberhaupt te vragen of alles naar wens was. Eens maar nooit weer.
Edpet .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Met de AH actie hier gegeten. Als voorgerecht de gerookte zalm gekozen die lekker smaakte. Als hoofdgerecht de kabeljauw, die erg flauw was. Geserveerd met spinazie a la creme, een bakje sla en Franse frietjes (ben zelf niet zo'n fan van Franse frietjes, mijn voorkeur gaat uit naar gewone of Vlaamse frieten) Als toetje cheese-cake, waarbij mijn vriendin vond dat het naar vis smaakte. Er zat wel een 'vreemd' smaakje aan. De service was goed. Leuke meiden. De originele prijs (32,50) voor dit menu vind ik het niet waard
Kosterhans .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
We hebben een leuk avond gehad bij Madame Moustache. We werden heel vriendelijk ontvangen en we hebben heerlijk gegeten. We konden kiezen uit twee voorgerechten en twee hoofdgerechten. De bediening was hartelijk. De ambiance was modern en casual, met leuke elementen. Zeker niet pretentieus. We gaan zeker een keer terug.
Gabrielariedi .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Heel fijn Restaurant met een lieve fee als bediening die humor heeft! De keuken is ontzettend lekker en wordt het eten zeer creatief gepresenteerd, om te smullen! Naast het goede eten en fijne bediening is het frei parkeren na 17.00 in de Theresiastraat ook een plus, zeker nu in de winter ;-) Kortom een aanrader!!!
Tinie83 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heerlijk 3-gangen menu gegeten via AH. Vriendelijke, deskundige bediening en fijne sfeer in het restaurant. Komen hier zeker nog eens terug!
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Het eten was heerlijk (menu, keuze uit vlees en vis). Erg vriendelijk personeel. Met de Albert Heijnactie was de prijs aangenamer dan normaal maar niet echt goedkoop.
André V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Vriendelijke service en goed geprepareede gerechten. Alleen een beetje brood en kleine smeerseltjes voor € 5.75 is wel heel erg overdreven en geeft toch geen lekker gevoel.
Annemiekeabcd .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Binnen gezellig, bediening super , helaas viel het eten wat tegen , zeker in verhouding tot de prijs. Jammer maar wel een gezellige avond gehad
Kimberlie S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Op een zaterdag bij dit restaurant gegeten i.v.m. de Albert Heijn actie. Leuke omgeving en aardige bediening. Helaas was het eten zeer onder de maat. Lang wachten, karige bijgerechten (1 klein bakje patat voor 4p en 3 blaadjes sla als 'salade'), een flauwe vis en een citroentaart met een muffe smaak. Volgende keer zoeken we een ander restaurant uit.
Tb76 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Met de AH restaurant actie hier gegeten. De gerookte zalm en de eendenborst waren heerlijk. Het personeel was zeer vriendelijk en attent.