Madame Jeanette

31-104131952

Meer informatie over restaurant Madame Jeanette

Rotiroti .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
De roti hier is niet een echte surinaamse roti; het ei smaakt naar karton en de tofu idem, kortom niet te onderscheiden van elkaar, tenminste als je devegetarische neemt maar ja moet je maar niet vegetarisch zijn:)
Kortom; kan beter zelfs voor 7,-
Service en hygiene prima
Minaaa .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Prima eettentje voor een snelle hap. Ik had de saoto soep, mijn tafelgenote de wontonsoep en mijn andere tafelgenoot een broodje bacalao. Alles smaakte goed en de sambal was heel lekker.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Bami met grote garnalen gegeten. Garnalen mooi gewokt, bami basic naar lekker, sambal--niet raar gegeven de naam van dit restaurant--heel smakelijk. Nette zaak en schoon interieur, vriendelijke bediening, mooie lokale klandizie in een van de meest spannende straten van Rotterdam. Een soort optimum in de Rotterdamse toko-scene.
Marko D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
mooi alternatief voor als het te druk is bij Kiem Foei. dezelfde kwaliteit broodjes om af te halen. heerlijke soja kip en cha cheuw. de overige gerechten op de kaart nog niet geprobeerd, maar dat zal binnenkort wel een keer gebeuren.
Liefdevoorlekkereten .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2014
Het is een slechte eigenschap maar ik ga met mijn huisgenoot zo'n eens in de twee weken hier eten halen. Onze favorite zijn de Soto, Telo, en de Babi pangang. Ook de kipkerrie valt in de smaakt. Het is zelfs zo dat de medewerkers ons herkennen, wat ik altijd positief vind met betrekking van de gastvrijheid. je kan daar ter plekken eten, en alles wat je niet op krijgt mag je meenemen. Ik vind het heerlijk
Sara85 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2014
Prima afhaalsurinamer/chinees. Gisteren tussen het klussen door 3 bakken gehaald en de bakken worden heel goed gevuld. Ca. €0 per bak, dus dat mag ook wel. Het vlees is erg lekker van smaak, de nasi had een beetje een plastic nasmaakje, misschien van het bakje of het afdekplastic?
Syl R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
goed basic eten, nothing fancy. de bakabana is een aanrader als lekker toetje! Vond het wel relatief prijzig in vergelijking met andere zaken in de straat.
Nina G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Nieuwe eigenaren, nieuwe kok, zelfde naam. Sinds de nieuwe eigenaar hierin zit halen wij hier regelmatig af. De kwaliteit is aanzienlijk vooruit gegaan en het eten bestaat uit verse ingrediënten van goede kwaliteit.

De Udon Noodles en Saoto soep zijn een aanrader hier. Het personeel is erg vriendelijk en verassen je graag.