Madame Cheung

Kleine Noord 53 1621 JE Hoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Madame Cheung

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henk Jan N.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Wat een verassing! We slapen in het bovenliggende hotel "Petit Nord" en wilden eten. Waarom dan niet beneden... even kijken op Iens. Hmmm... Gaan we proberen! We hebben een 4 gangen verrassing menu gekozen met op ons verzoek in het taste concept. Elk gerecht was echt een verassing en een geweldige combinatie van smaken. Zo zouden meer Aziatische restaurants moeten innoveren!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Luxe aziatisch restaurant met voortreffelijke gerechten en fantastische smaakbeleving. Sfeer, decor en geluidsniveau erg prettig. Goede bediening! Absoluut een aanrader te noemen!
vanmill .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
De maaltijd gebaseerd op het Taste concept heeft ons blijf verrast. We kozen ieder voor drie verschillende gerechten en de smaak en kwaliteit van ieder gerecht was voortreffelijk, een compliment aan de kok.
Onze keuze bestond uit Asian Steak tartaar en Singapore sate. Taste 2 : Lobster and King crab en Crispy duck met flensjes. Taste 3 : Spicey lamb chops and licht aangebakken tuna. Zelfs de cappucciono was van uitstekende kwaliteit, daar kan mening Italiaans restaurant nog wat van leren
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Het concept van delen en proeven met elkaar is voor ons het ultieme gevoel van dineren. En dat is in dit restaurant heel goed mogelijk door het "Taste" menu. Heerlijk gegeten. Een genot om alle verschillende smaken te proeven.
Adinda K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk eten, vriendelijk personeel en comfortabele stoelen. Alles wat je nodig hebt voor een goed diner!
ilja H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
waardeloos gegeten, we kozen met een gezelschap of voor het keuzemenu of voor losse gerechten, van alle gerechten die passeerden, was er welgeteld 1 smaakvol (de curry). Bovendien way out of line wat betreft de prijzen: ofwel veel te duur
Harmke L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, wij kozen voor het 5 gangen keuze menu en werden verrast met heerlijke gerechten. Wij komen zeker snel eens terug
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Zeer correcte aardige bediening! Je voelt je heerlijk een avondje weg!
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Dit restaurant probeert een nieuwe draai te geven en wat chiquer te zijn dan de standaard chinees(-indisch) restaurant. Daarin is men vrij goed gelukt. Het decor is strak. Het menu is het best als fusion te bestempelen. De kwaliteit van de gerechten is over het algemeen goed, toch proef je dat eea voorgesneden (droog) is. Dit is een verbeterpunt.
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Het was alweer ruim 2 jaar geleden en nu ook weer fantastisch gegeten bij Madame Cheung. En ja dat kan ook prima op een maandagavond! Heerlijke gerechten van de TASTE kaart gegeten. Ga zo door we komen snel weer terug!
twjkoomen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wauw kan me voorstellen dat ze zo hoog aangeschreven staan. Was echt de moeite waard om van Lelystad naar hoorn toe te komen hiervoor !
Mathijs G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
- Schrik niet van de fancy uitstraling! Toegankelijke kaart en zeer betaalbaar (ongeveer 50 euro pp voor vier gangen).
- Vriendelijk personeel, maar soms iets te stijfjes naar mijn mening.
- Het restaurant is heerlijk rustig doordat keuken en restaurant gescheiden zijn.
Aker F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Alles krakend vers en mooi opgediend. Vis en vlees was van topkwaliteit en bediening was keurig en attent. Prijs was heel redelijk voor wat wordt geserveerd en voldoende keus voor iedereen maar niet teveel keus.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Je verlangt altijd weer naar nieuwe gerechten. Tot snel weer.
Herbert S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Eigenlijk heb ik geen commentaar. De service was uitstekend. Een gezellige sfeer met prima personeel en het eten was verrukkelijk. Het enige kleinigheid is de pepermunt na afloop bij de rekening. Dat kan wat luxer ten opzichte het eten wat je krijgt.
marga K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
eten was lekker de bediening minder fles water werd op aparte tafel gezet en er is niet een keer bijgeschonken daar moesten we om vragen en uiteindelijk maar zelf opgestaan en de fles op tafel gezet het is ook handig bij chicken wings en spare ribs als je een nat doekje krijgt nu zit je met een smerige servet en het was er behoorlijk koud
Mago .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het was heerlijk, borden mooi opgemaakt, wijn was lekker, vriendelijke bediening, gewoon goed!
Jammer dat het helemaal niet druk was, is toch gezelliger, maar dat was voor een doordeweekse dag normaal werd ons verteld.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeer hoogstaand niveau van het eten en een zeer prettig ambiance .ook de bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. we hadden het surprise 6 gangen menu elke gang was een culinaire belevenis .en zeer afwisselend zeker de pekingeend is een aanrader
Derks F.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Lekker eten maar lang wachten en toch nog vrij prijzig.
Er werd te vaak gevraagd of we nog iets wilden drinken.
Hoofdgerecht wel erg lekker.
Dies G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Verassende gerechten die heerlijk smaken. Eerste gerecht liet even op zich wachten. Ontvangst en uitleg gerechten prima. Inrichting prachtig. Het mag alleen wel wat 'warmer'. Er wordt niet meer gesproken dan noodzakelijk. Een klein kletspraatje mag ook op zijn tijd.