Madame Cheung

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Madame Cheung

Remco V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Zaterdag 13 oktober heb ik er gegeten voor de 2e keer dit jaar en heb weer heerlijk gegeten.
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Ik had gereserveerd voor drie personen. Er stond een gigantische tafel op ons te wachten.
Helaas meldde één vriend zich af, maar dat was voor het personeel geen enkel probleem. We mochten onze riante setting blijven bemannen. Bijzonder goede gerechten; we kregen éénmaal het advies dat een gerecht dat bestemd was voor twéé personen, beter twee keer besteld kon worden, gezien 'ons formaat' zoals de ober het stelde.
Mario A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zeer originele keuken en formule, een ontdekking!
Lilianne L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Eten smaakt goed, maar de prijs kwaliteit is niet inverhouding. Porties zijn klein en de rijst/noedels moet je apart betalen. Een klein kommetje kost 6 euro. De wijn kost per glas bijna 6 euro. Jammer
Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk eten & top bediening
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We aten het driegangen verrassingsmenu. Het was voor ons te weinig aziatisch, tamelijk gewoontjes. Wel smakelijk. De reservering via Iens was niet doorgekomen.
Corry H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het was lekker maar je moest wel lang wachten op het eten. Het is voor herhaling vatbaar maar niet in het weekend!
Claudia T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
heerlijke gerechten, prima bediening
a.snoeck .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Voor het eerst bij Madame Cheung wezen eten nadat we al van verschillende vrienden hadden gehoord dat het een aanrader is. Gekozen voor het 6 gangen menu. Alle gerechten waren heerlijk en zagen er prachtig uit. De wijnen waren goed afgestemd op de gerechten en waren goed.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Bij Madame Cheung is het altijd een genot om te eten. Alles is keurig verzorgd en de smaken zijn erg goed. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Aanrader!
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Hoge kwaliteit, wat kleine porties, prima bediening....3 gangen verrassingsmenu zeer smakelijk, hoofdgerecht mag wat uitgebreider...
Mieke L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We wisten niet precies wat ons te wachten stond maar het was allemaal fantastisch! Helaas niet de tijd dit keer om uitgebreid te tafelen maar dat komen we een volgende keer zeker doen. Prettige bediening, heerlijk eten en een fijne ambiance. Echt een aanrader voor de gasten die van Aziatisch eten houden, maar op zoek zijn naar een wat hoger niveau op culinair gebied.
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Wij hebben genoten van het taste menu als shared dining concept. Pure gerechten ; vis vlees van zeer goede kwaliteit. Aanrader!
Charlie M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Wederom zeer goed gegeten. Waren al enige tijd hier niet geweest. Kaart in lange tijd hetzelfde gebleven waardoor minder spannend dan de vorige keren. Goede bediening. Uitstekende wijnen. De diverse gerechten vlees, vis en vegetarisch waren weer vers en uitzonderlijk lekker van smaak.
G.P L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Al meerdere keren bij Madame Cheung gegeten en nog nooit een teleurstelling gehad.
Zeer aanbevelingswaardig. Houden zeer goed rekening met je wensen .Eten op een zeer hoog niveau.
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het eten was echt goed! Jammer dat steeds heel lang duurde voor de volgende gang kwam. Het personeel 'doet zijn ding' maar he mist echte aandacht voor de gasten.
Nigel P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Gerechten exceptioneel, Top! Bediening goed maar iets afstandelijk. Inrichting goed. Jammer van de locatie.
Ilona K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Drie jaar geleden voor het laatst gegeten bij Madame Cheung. Toen een verrassingsmenu van vier gangen, nu ook. Toen verrassende gerechten, smaken en goede kwaliteit vd producten. Nu hadden wij het idee dat er een andere kok achter de kachel stond. De kwaliteit vd producten was onverminderd goed, echter geen verrassende gerechten en smaken. Drankjes veel te duur, soms (te) lange wachttijden tussen de gerechten. Kregen de indruk dat de brigade niet echt zin had op deze avond. Bij het afrekenen met creditcard werden we verwezen naar de kassa. 'Daar kunt u afrekenen.' Een mobiele pinautomaat zou geen luxe zijn.
Suzy V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Voor wie graag afgezet wordt. Torenhoge rekening en nog met honger naar buiten. 1e gang: tonijn vergeten. 2e gang:paar blokjes vis die zwemmen in een vijver van vet.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Steeds beter. Nooit slechter. Het Taste Menu is van een uitgekiende perfectie. Er staan veel
Aziatische gerechten op die je samen kunt delen. Wel zo leuk zo'n proeverij. Prima presentatie en hoog op smaak.
Prettige bediening. Maar lieve mensen, er mag wel eens naar de trap > toiletten gekeken worden en niet alleen gekeken. De smaak van het eten vergoedt wel alles.