Madame Cheung

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Madame Cheung

G.P L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Al meerdere keren bij Madame Cheung gegeten en nog nooit een teleurstelling gehad.
Zeer aanbevelingswaardig. Houden zeer goed rekening met je wensen .Eten op een zeer hoog niveau.
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het eten was echt goed! Jammer dat steeds heel lang duurde voor de volgende gang kwam. Het personeel 'doet zijn ding' maar he mist echte aandacht voor de gasten.
Nigel P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Gerechten exceptioneel, Top! Bediening goed maar iets afstandelijk. Inrichting goed. Jammer van de locatie.
Ilona K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Drie jaar geleden voor het laatst gegeten bij Madame Cheung. Toen een verrassingsmenu van vier gangen, nu ook. Toen verrassende gerechten, smaken en goede kwaliteit vd producten. Nu hadden wij het idee dat er een andere kok achter de kachel stond. De kwaliteit vd producten was onverminderd goed, echter geen verrassende gerechten en smaken. Drankjes veel te duur, soms (te) lange wachttijden tussen de gerechten. Kregen de indruk dat de brigade niet echt zin had op deze avond. Bij het afrekenen met creditcard werden we verwezen naar de kassa. 'Daar kunt u afrekenen.' Een mobiele pinautomaat zou geen luxe zijn.
Suzy V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Voor wie graag afgezet wordt. Torenhoge rekening en nog met honger naar buiten. 1e gang: tonijn vergeten. 2e gang:paar blokjes vis die zwemmen in een vijver van vet.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Steeds beter. Nooit slechter. Het Taste Menu is van een uitgekiende perfectie. Er staan veel
Aziatische gerechten op die je samen kunt delen. Wel zo leuk zo'n proeverij. Prima presentatie en hoog op smaak.
Prettige bediening. Maar lieve mensen, er mag wel eens naar de trap > toiletten gekeken worden en niet alleen gekeken. De smaak van het eten vergoedt wel alles.
lizkarsten .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Madam Cheung, het TASTE menu is altijd goddelijk en er is altijd wat nieuws te proberen om van je Foodie Bucketlist verder af te werken ???? ????
Rijjan V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Super toko !! Alleen na een uur hadden wij alleen een voorgerecht gehad waarop wij hadden aangegeven de laatste 4 porties zo goed als achter elkaar zouden willen, dat gebeurde daarna ook. Was ook wel vol maar kreeg het gevoel dat ze misschien 1 man in de keuken te kort hadden.

Het etrn waarvoor we kwamen was een dikke smaak explosie 10/10.
Nellie O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prettige bediening. Goed eten. We moesten daarna naar een voorstel, waren vergeten dit aan te geven. Nadat we dit wel hadden gezegd, werden we razendsnel bediend en op tijd klaar voor het theater .
Sharon U.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Al jaren een van m’n favoriete restaurant. Service is top en het eten is van hoge kwaliteit en met zorg bereid.
marleen R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Sinds langere tijd dit restaurant niet meer bezocht ,maar nieuwsgierig geworden naar het Taste menu concept. De menukaart biedt een grote keuze aan vele lekker klinkende taste gerechtjes. We kozen voor 3 gangen. Elk van de gerechtjes was zeer smaakvol. Het is de bedoeling dat je elk gerechtje kunt delen maar bij sommige van die gerechtjes iwas dat toch wat lastig, dus dat hebben we veelal maar niet gedaan. De wachttijd was te lang tot de eerste gang vonden wij, bijna een uur, dat temeer omdat er maar een paar tafels bezet waren, en een gezelschap dat na ons was gekomen al volop bediend werd. We hebben dan ook na de 2e gang gevraagd of de 3e gang sneller door mocht en daar werd gehoor aan gegeven. Conclusie : lekker eten, enigzins aan de dure kant ivm andere goede restaurants met een enigzins vergelijkbaar concept. Wachttijd tot de eerste gang en het verdere verloop moet beter kunnen, zeker als het niet druk is.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het eten was echt fantastisch.
Als je van japans eten houdt kan ik het echt aanraden om er te gaan eten.
Zeker voor de fijnproevers.
Marilique S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk eten, goeie ambiance en attent personeel
James H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het Aziatisch eten bij Madame Cheung is voortreffelijk, de bediening vriendelijk top-service gericht, en het interieur sfeervol met Boeddha als motief.
m.kasbergen .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Het restaurant ziet er prachtig uit en heeft een hele gezellige sfeer. We hebben een heerlijke avond uit gehad en heerlijk gegeten. Een aanrader!
Annet K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We hebben met 4 vriendinnen heerlijk gegeten en goed bij kunnen praten.
Martin P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Het tasting menu geeft vele lekkere opties. Enige minpuntje was dat de nagerechten niet de hoge kwaliteit hadden dan de andere., wel lekker maar niet de finale kers op de taart.
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
De ontvangst & personeel is uiterst correct en vriendelijk. Het eten is echt heerlijk. Zeker een aanrader. Wij komen hier met regelmaat. Inrichting is ook zeker mooi. Wij genieten hier altijd met volle teugen.
K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellig klein restaurant, waardoor het wel wat rumoerig is als deze helemaal vol zit. Zeker voor herhaling vatbaar omdat je of zelf je gerecht kan kiezen of je laat je verrassen door de chef.
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018