Madame Cheung

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Madame Cheung

Annet K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We hebben met 4 vriendinnen heerlijk gegeten en goed bij kunnen praten.
Martin P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Het tasting menu geeft vele lekkere opties. Enige minpuntje was dat de nagerechten niet de hoge kwaliteit hadden dan de andere., wel lekker maar niet de finale kers op de taart.
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
De ontvangst & personeel is uiterst correct en vriendelijk. Het eten is echt heerlijk. Zeker een aanrader. Wij komen hier met regelmaat. Inrichting is ook zeker mooi. Wij genieten hier altijd met volle teugen.
K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellig klein restaurant, waardoor het wel wat rumoerig is als deze helemaal vol zit. Zeker voor herhaling vatbaar omdat je of zelf je gerecht kan kiezen of je laat je verrassen door de chef.
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Goed tot zeer goed
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Eén van onze favoriete restaurants. Heerlijke gerechten en mooie wijnen. Uitstekende service van de gastheer en zijn team!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijke genoten van een 4 gangendiner van de chef .
Alle gerechten waren van een zeer hoog gehalte.
Wij waren hier voor het eerst, maar niet voor het laatst.
Een aanrader.
Louella V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hebben tussen de eerste gang en de tweede belachelijk lang moeten wachten. En dan zie je een tafel verderop dat men na ons de tweede en ook de derde gang was geserveerd. Maar ze gaven ruiterlijk toe dat het hier een beetje mis was gegaan en hebben een excuus drankje gekregen. Daarna ging het wel gewoon op tempo en heerlijk gegeten. Echt super kwaliteit.
Camiel H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
7 gangen diner was goed en veel. Goed voor de grote eter, teveel voor de gemiddelde eter. Wel veel dezelfde smaken. Ik had toch meer verrast willen worden door de smaken, dat gebeurde niet. Maar voor de prijs van 109 euro pp incl overnachting en wijnarrangement was helemaal top.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Ik heb erg lekker gegeten. Ik had een verrassingsmenu en die was erg smakelijk. Ook een lekker wijn hadden we er bij. Ik zou madame Cheung aanraden aan iedereen.
Eduard R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Een leuk ingericht restaurant, vriendelijke en kundige bediening. De gerechten waren creatief bedacht, smakelijk en mooi gepresenteerd. Het wijnarrangement passend en zorgvuldig gekozen.
marvin O.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Ik had mijn zus uit eten genomen voor haar verjaardag. We kozen beide het verrassingsmenu van drie gangen. De gerechten waren erg mooi opgemaakt; de smaak vond ik apart, ergens tussen japans en thais in; vlees noch vis eigenlijk. Lekker vond ik t niet echt. Een aanrader als je echt van wat anders houdt, qua eten en qua sfeer. De bediening was overigens voortreffelijk. Al met al een waardig verjaardagscadeau.
Diana O.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Verrassende smaken en combinaties im een mooie ambiance
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Super gegeten! Het verrassingsmenu was echt heel goed! Ik had de vegetarische variant en dit was geweldig!
Roeland D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Prachtig eten, ingetogen en subtiele smaken, mooi in verhouding. Klein minpuntje is dat je voor het sanitair door jet belendend hotel moet (heeft andere uitstraling)
Mascha V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten!!!
miriamenkees .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
7 gangen met 7 glazen wijn. Heerlijke gerechtjes met mooie glazen wijn. We hebben genoten.
Bij elke wijn een verhaal. Een prachtige sfeer met mooie muziek.
Vriendelijk personeel. Win hebben een heerlijke avond gehad????
Desirée B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Na vele maanden weer eens gegeten.... maar wat jammer dat het een stuk minder geworden is. De bediening was afstandelijk zelfs slecht. Geen leuke voorafjes meer,, niet het gevoel hebben ...je bent uit eten....zelfs weinig eten. 1 klein bakje rijst voor 4 personen ... Beetje jammer! Ga ik terug? Nee. Nu even niet meer.
A.M. D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Prima kwaliteit en daarbij werd er ook op een rustige manier aan tafel uitleg gegeven over de bestelde ingrediënten. Een zeer rijke ervaring deze avond.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zeker geen 'gewoon' chinees restaurant. Duurder, maar ook beter, we hebben heel lekker gegeten.