Madame Cheung

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Madame Cheung

Desirée B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Na vele maanden weer eens gegeten.... maar wat jammer dat het een stuk minder geworden is. De bediening was afstandelijk zelfs slecht. Geen leuke voorafjes meer,, niet het gevoel hebben ...je bent uit eten....zelfs weinig eten. 1 klein bakje rijst voor 4 personen ... Beetje jammer! Ga ik terug? Nee. Nu even niet meer.
A.M. D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Prima kwaliteit en daarbij werd er ook op een rustige manier aan tafel uitleg gegeven over de bestelde ingrediënten. Een zeer rijke ervaring deze avond.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zeker geen 'gewoon' chinees restaurant. Duurder, maar ook beter, we hebben heel lekker gegeten.
Cocky A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
mooie zaak met goede wijnen en prachtige gerechtjes moesten even wennen aan vrij donkere interieur maar bleek toch heel sfeervol
Jan U.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wij hebben zelden zo lekker gegeten. Heel exquise smaken.
JetVos .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Altijd een vriendelijke en persoonlijke ontvangst.
Kaart bestaat uit meerdere kleinere gerechtjes, die goed te combineren zijn, met voldoende keus op het gebied van vlees, vis en vega. mooie keuze uit wijnen, prima tempo!
We komen er meerdere keren per jaar en graag!!
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gedronken, alleen was niet bij iedereen de (witte) wijnkeuze van mijn vrouw bekend.
De website dient grondige aanpassingen. Er wordt vermeld: Sinds 2007 genieten Yuk en Lei van hun welverdiende pensioen. Dat is onjuist. Mevrouw Lei Cheung is n.l. op 6 maart 2013 in Hong Kong overleden. Héél pijnlijk.
Prijzen op de website voor het Wijnarrangement zijn lager dan op de menukaart.
Op 27 juli 2017 wordt op de website nog steeds melding gemaakt van de Vaderdag ALL-IN DINCH van het jaar daar vóór.
Kom op Robin, werk aan de winkel.
Henk Jan N.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Wat een verassing! We slapen in het bovenliggende hotel "Petit Nord" en wilden eten. Waarom dan niet beneden... even kijken op Iens. Hmmm... Gaan we proberen! We hebben een 4 gangen verrassing menu gekozen met op ons verzoek in het taste concept. Elk gerecht was echt een verassing en een geweldige combinatie van smaken. Zo zouden meer Aziatische restaurants moeten innoveren!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Luxe aziatisch restaurant met voortreffelijke gerechten en fantastische smaakbeleving. Sfeer, decor en geluidsniveau erg prettig. Goede bediening! Absoluut een aanrader te noemen!
vanmill .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
De maaltijd gebaseerd op het Taste concept heeft ons blijf verrast. We kozen ieder voor drie verschillende gerechten en de smaak en kwaliteit van ieder gerecht was voortreffelijk, een compliment aan de kok.
Onze keuze bestond uit Asian Steak tartaar en Singapore sate. Taste 2 : Lobster and King crab en Crispy duck met flensjes. Taste 3 : Spicey lamb chops and licht aangebakken tuna. Zelfs de cappucciono was van uitstekende kwaliteit, daar kan mening Italiaans restaurant nog wat van leren
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Het concept van delen en proeven met elkaar is voor ons het ultieme gevoel van dineren. En dat is in dit restaurant heel goed mogelijk door het "Taste" menu. Heerlijk gegeten. Een genot om alle verschillende smaken te proeven.
Adinda K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk eten, vriendelijk personeel en comfortabele stoelen. Alles wat je nodig hebt voor een goed diner!
ilja H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
waardeloos gegeten, we kozen met een gezelschap of voor het keuzemenu of voor losse gerechten, van alle gerechten die passeerden, was er welgeteld 1 smaakvol (de curry). Bovendien way out of line wat betreft de prijzen: ofwel veel te duur
Harmke L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, wij kozen voor het 5 gangen keuze menu en werden verrast met heerlijke gerechten. Wij komen zeker snel eens terug
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Zeer correcte aardige bediening! Je voelt je heerlijk een avondje weg!
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Dit restaurant probeert een nieuwe draai te geven en wat chiquer te zijn dan de standaard chinees(-indisch) restaurant. Daarin is men vrij goed gelukt. Het decor is strak. Het menu is het best als fusion te bestempelen. De kwaliteit van de gerechten is over het algemeen goed, toch proef je dat eea voorgesneden (droog) is. Dit is een verbeterpunt.
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Het was alweer ruim 2 jaar geleden en nu ook weer fantastisch gegeten bij Madame Cheung. En ja dat kan ook prima op een maandagavond! Heerlijke gerechten van de TASTE kaart gegeten. Ga zo door we komen snel weer terug!
twjkoomen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wauw kan me voorstellen dat ze zo hoog aangeschreven staan. Was echt de moeite waard om van Lelystad naar hoorn toe te komen hiervoor !
Mathijs G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
- Schrik niet van de fancy uitstraling! Toegankelijke kaart en zeer betaalbaar (ongeveer 50 euro pp voor vier gangen).
- Vriendelijk personeel, maar soms iets te stijfjes naar mijn mening.
- Het restaurant is heerlijk rustig doordat keuken en restaurant gescheiden zijn.
Aker F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Alles krakend vers en mooi opgediend. Vis en vlees was van topkwaliteit en bediening was keurig en attent. Prijs was heel redelijk voor wat wordt geserveerd en voldoende keus voor iedereen maar niet teveel keus.