Madame Cheung

Kleine Noord 53-55 1621 JE Hoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Madame Cheung

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
eten was lekker de bediening minder fles water werd op aparte tafel gezet en er is niet een keer bijgeschonken daar moesten we om vragen en uiteindelijk maar zelf opgestaan en de fles op tafel gezet het is ook handig bij chicken wings en spare ribs als je een nat doekje krijgt nu zit je met een smerige servet en het was er behoorlijk koud
Mago .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het was heerlijk, borden mooi opgemaakt, wijn was lekker, vriendelijke bediening, gewoon goed!
Jammer dat het helemaal niet druk was, is toch gezelliger, maar dat was voor een doordeweekse dag normaal werd ons verteld.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeer hoogstaand niveau van het eten en een zeer prettig ambiance .ook de bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. we hadden het surprise 6 gangen menu elke gang was een culinaire belevenis .en zeer afwisselend zeker de pekingeend is een aanrader
Derks F.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Lekker eten maar lang wachten en toch nog vrij prijzig.
Er werd te vaak gevraagd of we nog iets wilden drinken.
Hoofdgerecht wel erg lekker.
Dies G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Verassende gerechten die heerlijk smaken. Eerste gerecht liet even op zich wachten. Ontvangst en uitleg gerechten prima. Inrichting prachtig. Het mag alleen wel wat 'warmer'. Er wordt niet meer gesproken dan noodzakelijk. Een klein kletspraatje mag ook op zijn tijd.
Renske H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Een prachtig restaurant, met heerlijk eten en attente bediening!
Margoat .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Exclusieve gerechten. Bediening was uitstekend en zeer deskundig. Zeer beslist aan te bevelen voor een avondje ui.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Afgelopen zaterdag met 9 personen bij madam Cheung gegeten. Alles voortreffelijk. Echter wees op uw hoede. Als je denkt dat de toetjes komen komt er nog een serie van 5 gerechtjes. De vraag van de ober/ heer Chueng was, wilt u nog iets toe?? Ja werd door diverse mensen gezegd. En dan op dezelfde manier, dus verschillende toetjes die we kunnen delen. Niet dus gewoon nog een gang van 5 verschillende gerechtjes. Inmiddels gehoord dat hij dit wel meer doet. De vraag dusdanig open cq vaag stellen dat je er alle kanten mee uit kunt. Vooral dus de heer Chueng. Niet erg netjes. Het werd dus een gepeperde rekening!!!
Tristan-Isolde .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Zes heerlijke gerechten. Allemaal bijzondere en afwisselende smaken. De kreeft en king crab in nori en knapperig Japans broodkruim sprong er uit. Alles begeleidt door een Oostenrijkse frisse Grüner Veltliner. Voor herhaling vatbaar. Ook de vakkundige bediening verdient een pluim.
Axi .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Bediening erg vriendelijk. Wel moesten we lang wachten en proberen de aandacht te trekken.
Decor is super. Erg prettige omgeving.
Eten was redelijk. Mooie opbouw, maar weinig en niet zo lekker als bij een reguliere chinees. Dat was wel jammer.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Altijd een goed restaurant om naar toe te gaan. Veel aandacht voor eten en kennisnam wijn. Originele gerechten, die wel iets vaker zouden mogen wisselen. Bij drukte kan je net even iets te lang moeten wachten.
E.boogaard .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vond het veel te duur voor wat we gekregen hebben was te kort ondanks vijf gangen en te eentonig van smaak het toetje was heel vreemd en niet lekker de ossenhaas was zover gebakken dat er niks meer van het vlees proefde erg jammer van zo een duur stukje vlees leek wel een kip nucet
JetVos .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Heerlijk gegeten, kleine vishapjes, tonijn, sashimi en inktvis. Mooie entourage en altijd vriendelijke bediening. Toch maar niet voor de blauwe chardonnay gekozen, maar voor een frisse chardonnay uit Chili.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Het 3-gangen verrassingsmenu was werkelijk fantastisch! De wijnen pasten perfect bij de gerechten. We hebben een heerlijke avond gehad. We komen zeker terug!
Robhermsen_1 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Ik kan kort zijn: het eten was uitmuntend, het personeel erg vriendelijk en het decor en de muziek rustgevend. Als detail voor de vriendelijkheid van het personeel wil ik graag vermelden dat mijn vriendin in een hotelkamer van het toilet gebruik mocht maken. Normaal moet mijn in een benarde positie toiletteren. Dat is bij het restaurant Soya. Madame Cheung is misschien aan de prijs, maar met vriendelijkheid en behulpzaamheid ten top!
Happy-outside-eater .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Geweldige ervaring op de zaterdagavond. Volle bak maar ondanks dat liep alles op rolletjes. Wij smulden van het Livar-varken, de loempia's met eend en de onovertroffen Thaise salade, gevolgd door heerlijke Crispy Duck flensjes en super lamshaas in een smaakvolle saus waarbij de gebakken prei die de kaart beloofde ontbrak (realiseerden wij ons pas bij thuiskomst). Dat zou nog inderdaad een toevoeging zijn geweest. Gelukkig hadden we last-minute gekozen voor toevoeging van de Crispy Beans, die eigenlijk iedereen zou moeten proeven. Prachtige aanvulling! Wij kwamen goed vol te zitten en besloten dan ook geen 'Third Taste' meer te nemen. Wijnen erbij waren subliem, en de gloeiendhete espresso (waar krijg je dat?) was een uitstekende afronding van onze eerste zeer positieve ervaring met MC. Spoedig weer!
Csmal77 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten, verse en eerlijke producten, laagdrempeliger, gezellige sfeer! Kortom.. Fantastische avond gehad, komen zeker nog eens..
René M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Lekkere en zeer gevarieerde gerechten. Redelijke prijzen, ook voor de wijnen! Vriendelijke bediening. Helaas ging op het eind van de maaltijd het brandalarm af en duurde het vrij lang voordat het helse lawaai afgezet kon worden.
Ritavanschagen .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Prima restaurant met heerlijk Aziatisch eten en zeer vriendelijke bediening met veel kennis van de gerechten en de verschillende wijnen van het wijnarrangement. Vooral de blauwe 'witte' wijn was verrassend smaakvol!
Mimi P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
We hebben het 4-gangen verrassingsmenu met het wijnarrangement genomen. Elke gang was heerlijk, er werd goed met onze speciale wensen rekening gehouden (allergie). De service was uitstekend, de wijnen completeerde elk gerecht. Echt een aanrader. Achteraf hadden we spijt dat we niet voor meer gangen hadden gekozen.