Madame Cheung

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Madame Cheung

Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het eten was niet goed. We kozen voor het 5gangen menu met de vraag om lactosevrij te serveren voor mijn man ivm erge intolerantie. Hier is geen rekening mee gehouden en mijn man is dan ook doodziek geworden. Ook waren de porties klein en de smaak matig. De prijs daarentegen was wél erg hoog..eenmalig bezoek geweest aan dit restaurant.
Annemiek S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Paar keer gegeten maar elke keer weer goed. Bediening vriendelijk. Niet geschikt als met hele grote groepen komt.
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Nette, moderne zaak. Zeer attente en vriendelijke bediening. Jammer dat toiletbrilschoonmaakspulofhoedatookheet op was.
Prijs ligt hoger dan we van Thai gewend zijn. Kon ook hier en daar wat pittiger.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Hoewel het restaurant niet druk bezet was, werd de akoestiek niet als positief ervaren. We konden het gesprek aan de tafel aan de andere kant van het restaurant haast woordelijk volgen, laat staan van de tafel naast ons. Dat heeft onze algemene indruk overigens niet negatief beïnvloed. Een Aziatisch restaurant met de insteek om gerechten op een hoger niveau te presenteren: dat lukt! De kaart wekt de indruk dat de gerechten van de verschillende gangen klein zijn, maar bijv. de Peking Duck is uitstekend ‘to share’. Hele prettige bediening, die moeite deed om het juiste glas rode wijn te serveren (ipv. de huiswijn Cabernet Sauvignon).
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Zaterdag 13 oktober heb ik er gegeten voor de 2e keer dit jaar en heb weer heerlijk gegeten.
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Ik had gereserveerd voor drie personen. Er stond een gigantische tafel op ons te wachten.
Helaas meldde één vriend zich af, maar dat was voor het personeel geen enkel probleem. We mochten onze riante setting blijven bemannen. Bijzonder goede gerechten; we kregen éénmaal het advies dat een gerecht dat bestemd was voor twéé personen, beter twee keer besteld kon worden, gezien 'ons formaat' zoals de ober het stelde.
Mario A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zeer originele keuken en formule, een ontdekking!
Lilianne L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Eten smaakt goed, maar de prijs kwaliteit is niet inverhouding. Porties zijn klein en de rijst/noedels moet je apart betalen. Een klein kommetje kost 6 euro. De wijn kost per glas bijna 6 euro. Jammer
Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk eten & top bediening
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We aten het driegangen verrassingsmenu. Het was voor ons te weinig aziatisch, tamelijk gewoontjes. Wel smakelijk. De reservering via Iens was niet doorgekomen.
Corry H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het was lekker maar je moest wel lang wachten op het eten. Het is voor herhaling vatbaar maar niet in het weekend!
Claudia T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
heerlijke gerechten, prima bediening
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Voor het eerst bij Madame Cheung wezen eten nadat we al van verschillende vrienden hadden gehoord dat het een aanrader is. Gekozen voor het 6 gangen menu. Alle gerechten waren heerlijk en zagen er prachtig uit. De wijnen waren goed afgestemd op de gerechten en waren goed.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Bij Madame Cheung is het altijd een genot om te eten. Alles is keurig verzorgd en de smaken zijn erg goed. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Aanrader!
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Hoge kwaliteit, wat kleine porties, prima bediening....3 gangen verrassingsmenu zeer smakelijk, hoofdgerecht mag wat uitgebreider...
Mieke L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We wisten niet precies wat ons te wachten stond maar het was allemaal fantastisch! Helaas niet de tijd dit keer om uitgebreid te tafelen maar dat komen we een volgende keer zeker doen. Prettige bediening, heerlijk eten en een fijne ambiance. Echt een aanrader voor de gasten die van Aziatisch eten houden, maar op zoek zijn naar een wat hoger niveau op culinair gebied.
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Wij hebben genoten van het taste menu als shared dining concept. Pure gerechten ; vis vlees van zeer goede kwaliteit. Aanrader!
Charlie M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Wederom zeer goed gegeten. Waren al enige tijd hier niet geweest. Kaart in lange tijd hetzelfde gebleven waardoor minder spannend dan de vorige keren. Goede bediening. Uitstekende wijnen. De diverse gerechten vlees, vis en vegetarisch waren weer vers en uitzonderlijk lekker van smaak.
G.P L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Al meerdere keren bij Madame Cheung gegeten en nog nooit een teleurstelling gehad.
Zeer aanbevelingswaardig. Houden zeer goed rekening met je wensen .Eten op een zeer hoog niveau.
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het eten was echt goed! Jammer dat steeds heel lang duurde voor de volgende gang kwam. Het personeel 'doet zijn ding' maar he mist echte aandacht voor de gasten.