Madame Cheung

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Madame Cheung

Diana O.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Verrassende smaken en combinaties im een mooie ambiance
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Super gegeten! Het verrassingsmenu was echt heel goed! Ik had de vegetarische variant en dit was geweldig!
Roeland D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Prachtig eten, ingetogen en subtiele smaken, mooi in verhouding. Klein minpuntje is dat je voor het sanitair door jet belendend hotel moet (heeft andere uitstraling)
Mascha V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten!!!
miriamenkees .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
7 gangen met 7 glazen wijn. Heerlijke gerechtjes met mooie glazen wijn. We hebben genoten.
Bij elke wijn een verhaal. Een prachtige sfeer met mooie muziek.
Vriendelijk personeel. Win hebben een heerlijke avond gehad????
Desirée B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Na vele maanden weer eens gegeten.... maar wat jammer dat het een stuk minder geworden is. De bediening was afstandelijk zelfs slecht. Geen leuke voorafjes meer,, niet het gevoel hebben ...je bent uit eten....zelfs weinig eten. 1 klein bakje rijst voor 4 personen ... Beetje jammer! Ga ik terug? Nee. Nu even niet meer.
A.M. D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Prima kwaliteit en daarbij werd er ook op een rustige manier aan tafel uitleg gegeven over de bestelde ingrediënten. Een zeer rijke ervaring deze avond.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zeker geen 'gewoon' chinees restaurant. Duurder, maar ook beter, we hebben heel lekker gegeten.
Cocky A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
mooie zaak met goede wijnen en prachtige gerechtjes moesten even wennen aan vrij donkere interieur maar bleek toch heel sfeervol
Jan U.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wij hebben zelden zo lekker gegeten. Heel exquise smaken.
JetVos .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Altijd een vriendelijke en persoonlijke ontvangst.
Kaart bestaat uit meerdere kleinere gerechtjes, die goed te combineren zijn, met voldoende keus op het gebied van vlees, vis en vega. mooie keuze uit wijnen, prima tempo!
We komen er meerdere keren per jaar en graag!!
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gedronken, alleen was niet bij iedereen de (witte) wijnkeuze van mijn vrouw bekend.
De website dient grondige aanpassingen. Er wordt vermeld: Sinds 2007 genieten Yuk en Lei van hun welverdiende pensioen. Dat is onjuist. Mevrouw Lei Cheung is n.l. op 6 maart 2013 in Hong Kong overleden. Héél pijnlijk.
Prijzen op de website voor het Wijnarrangement zijn lager dan op de menukaart.
Op 27 juli 2017 wordt op de website nog steeds melding gemaakt van de Vaderdag ALL-IN DINCH van het jaar daar vóór.
Kom op Robin, werk aan de winkel.
Henk Jan N.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Wat een verassing! We slapen in het bovenliggende hotel "Petit Nord" en wilden eten. Waarom dan niet beneden... even kijken op Iens. Hmmm... Gaan we proberen! We hebben een 4 gangen verrassing menu gekozen met op ons verzoek in het taste concept. Elk gerecht was echt een verassing en een geweldige combinatie van smaken. Zo zouden meer Aziatische restaurants moeten innoveren!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Luxe aziatisch restaurant met voortreffelijke gerechten en fantastische smaakbeleving. Sfeer, decor en geluidsniveau erg prettig. Goede bediening! Absoluut een aanrader te noemen!
vanmill .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
De maaltijd gebaseerd op het Taste concept heeft ons blijf verrast. We kozen ieder voor drie verschillende gerechten en de smaak en kwaliteit van ieder gerecht was voortreffelijk, een compliment aan de kok.
Onze keuze bestond uit Asian Steak tartaar en Singapore sate. Taste 2 : Lobster and King crab en Crispy duck met flensjes. Taste 3 : Spicey lamb chops and licht aangebakken tuna. Zelfs de cappucciono was van uitstekende kwaliteit, daar kan mening Italiaans restaurant nog wat van leren
Irmgard P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Het concept van delen en proeven met elkaar is voor ons het ultieme gevoel van dineren. En dat is in dit restaurant heel goed mogelijk door het "Taste" menu. Heerlijk gegeten. Een genot om alle verschillende smaken te proeven.
Adinda K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk eten, vriendelijk personeel en comfortabele stoelen. Alles wat je nodig hebt voor een goed diner!
ilja H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
waardeloos gegeten, we kozen met een gezelschap of voor het keuzemenu of voor losse gerechten, van alle gerechten die passeerden, was er welgeteld 1 smaakvol (de curry). Bovendien way out of line wat betreft de prijzen: ofwel veel te duur
Harmke L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, wij kozen voor het 5 gangen keuze menu en werden verrast met heerlijke gerechten. Wij komen zeker snel eens terug
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Zeer correcte aardige bediening! Je voelt je heerlijk een avondje weg!