Madam

Overhoeksplein 3 1031 ks Amsterdam Nederland Kaart
31-202376310

Over het restaurant Madam

Madam in Amsterdam is een panoramabar en restaurant prijkend op de top van de A’DAM Toren. Overdag is deze swanky setting onderdeel van de LOOKOUT experience, maar als de zon ondergaat, schuift de volumeknop omhoog en transformeert Madam tot de hoogste skybar van Amsterdam.

Bij Madam geniet je van verfijnde cocktails, spannende brouwsels en uiteraard een prachtig uitzicht over de stad. Madam is de enige bar waar het oké is om uit het raam te staren. We zien je graag verschijnen, maak je reservering bij Madam online!

Meer informatie over restaurant Madam

Jouw recensie over het restaurant Madam

Valerie M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Ik kom zeker weer terug en zal zeker aan kennisen aanraden. Ik moet schommelen bij mijn 2 de bezoek. Tot gauw. Keep up the good work.
Natasja K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk eten, goede en zorgzame bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Prachtig uitzicht uiteraard Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Het eten is gewoon niet zo heel goed. Ik heb er nu meerdere malen gegeten en je krijgt eigenlijk - voor mijn gevoel - fabrieksmatig geproduceerde gerechten. Zowel de zalm ceviche vooraf, de tournedos als hoofd en de panna cotta als dessert waren niet uitgesproken qua smaak. Killer was dat de tournedos (€ 38!) niet medium rare was, maar well done. Voor de rest prima avond gehad, maar voor het eten zou ik er niet meer heen gaan.
Cathalijne V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Het restaurant heeft een spectaculair uitzicht, de verlichting is heel prettig en de bediening bijzonder vriendelijk en professioneel! Eerst uitgebreid borrel aan te raden!
karel Z.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Mooie tent gave locatie en t zal vast wel allemaal heel lekker zijn, helaas hebben we hier niet van genoten, met 4 man aan een tafel voor de bar gaan zitten ruim een half uur gewacht tot we service kregen maar helaas had niemand aandacht voor ons! Ook toen ik ongeveer 10 minuten aan de bar ging staan was er niemand die me even begroet of wederom aandacht voor me had.. prima en goed dat het druk is maar laat in het vervolg aub weten dat je gezien word en dat er zo iemand bij je komt..
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Bediening perfekt. Prachtig uitzicht.
Gesprek aan tafel vanwege rumoer niet makkelijk.
Eten weinig , zelfs voor een kleine maag ;Mooi geserveerd op bord maar smaak kan beter.
An M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Je geniet van een prachtig uitzicht maar verder niet voor herhaling vatbaar. Te duur voor wat je krijgt. Lekker gegeten, dat wel, maar de prijs-kwaliteitverhouding is zoek. 24 euro voor een klein hoofdgerecht is echt te duur, dat kan het uitzicht niet goedmaken. Nagerecht juist weer een enorme portie maar met een minuscuul bolletje ijs. De keuken moet op de schop om echt een goed restaurant te worden.
Sjoerd B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
De gerechten waren okay maar niet allemaal heel lekker. Mooi geserveerd maar beetje fantasieloos qua smaak. Plek is fantastisch en personeel leuk.
Daniela B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Hi, we vonden het leuk en natuurlijk lekker. Helaas was het ook erg koud bij onze tafel, dat was jammer. Er was helaas geen andere tafel beschikbaar dus moesten we daar blijven zitten.
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Uitzicht is super! Ik vind echter de prijzen voor het eten aan de hoge kant voor wat je krijgt. Daarnaast is het restaurant erg rumoerig. De gastheer verdiend een dikke pluim, het meisje dat ons bediende kan echter nog veel leren. Leuke avond gehad, maar had er net iets meer van verwacht.
fagklaassen .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
4-12 gegeten met drie personen. Bediening echt tip top voor elkaar en ook keurig een tafeltje met mooi uitzicht. Je zit overigens vrijwel overal wel met mooi uitzicht.
Eten zelf zag er mooi uit, de smaken zijn wat vlak, dat kan wel wat spannender . Wijnglazen zijn zeer royaal gevuld. Maw je kan elders echt wel beter voedsel krijgen
Het is de combinatie van de locatie, de sfeer en het eten wat het doet en dat zat mi goed in elkaar.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ik heb voor de tweede keer heerlijk gegeten bij Madam. Goede gastheer, heerlijk eten en natuurlijk een prachtig uitzicht! Het enige wat ze alleen echt beter moeten regelen zijn de toiletten. Ik ben er twee keer geweest en de toiletten zijn niet schoon, doen het vaak niet allemaal en je moet lang wachten. Je moet namelijk naar toilet waar ook alle skydeck bezoekers gaan. Ik verwacht als bezoeker van toch beetje luxe restaurant een apart en schoon toilet.
Astrid N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Bezoekjes aan Madam gaan volgens mij nooit vervelen en de ontvangst van de spectaculair mooi opgemaakte gastvrouw is altijd enthousiast. Aanrader!
Renzo L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
De verwachtingen waren hoog van dit restaurant. Het uitzicht en de sfeer binnen het restaurant voldeed dan ook volkomen aan deze hoge verwachtingen. Het eten viel echter tegen. Zo was de creme bulee eerder een bakje vla. Daarnaast moesten wij ook behoorlijk lang wachten tot we werden geholpen. Zo moest ik drie keer vragen of ik een espresseo mocht, voordat ik hem kreeg.
Bregje D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer vriendelijke spontane bediening. Prettige atmosfeer en prachtig uitzicht!

Na het eten nog heerlijk wat gedronken in de loveseat.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De moeite die ik heb moeten doen om voor het eten met de expirience elevator naar boven te kunnen gaan was (euforisch gezegd) voor verbetering vatbaar.
Ivo en de medewerkers(sters) van 24-11-17 om 13.50 weten daar meer van af.

Fijn weekend en vriendelijke groeten,
Henk Schoorl.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
stoelen erg slecht voor een rugpatient, waardoor de kwaliteit van het eten pas een dag later doordrong, die was zeer goed
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Wat een geweldige ontvangst door gastvrouw Paula en de bediening was ook perfect. We hebben een heerlijk diner gehad. Het uitzicht is natuurlijk spectaculair.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het was een fantastische ervaring. Mooiste tafeltje ooit! Beste uitzicht ever! Hele vriendelijke gastvrouw die je heel persoonlijk naar je tafeltje bracht. Liet de kinderen de mooiste plekjes zien van het restaurant. Hele vriendelijke bediening. Voorgerecht was heerlijk. Hoofdgerecht prima maar vrij simpel. Mistte wat groente bij het hoofdgerecht. Je betaald wat meer voor het uitzicht en de sfeer. We mochten gratis naar de rooftop en tegen betaling kon er geschommeld worden. Echt een uitje voor een bijzondere belevenis en prima eten.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Ontvangst was niet heel erg hartelijk, niet geschikt om met een groep te borrelen ... beetje jammer, maar gelukkig waren uitzicht en entourage fraai. Dat maakte veel goed!