MACY's Barbecue Station

Meer informatie over restaurant MACY's Barbecue Station

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jarno T.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
redelijk nieuw BBQ restaurant met een groot terras. Eten kan je al vanaf 5 euro voor een kipsateetje met friet.
Spareribs (14 euro) waren een beetje vettig, de smaak was wel goed maar het kip sateetje smaakt goed. rose wijn was prima. Gratis kan met water. Kortom een prima plek om een simpele maaltijd te nuttigen tegen lage prijzen.

Het is wel heerlijk toeven op het grote terras.
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Geweldig! Precies wat er in Amsterdam nog miste! Heerlijke BBQ, ongedwongen sfeer en ook nog af en toe een feestje. Het eten is ruim beter dan als je het zelf op de barbecue doet, ze weten duidelijk waarmee ze bezig zijn. Hier vindt je me een flink aantal keer deze zomer!
Derk_schellinga .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Supermooi terras, net aan de rand van de stad. Het zonnetje scheen er heel de avond en het trammuseum zorgt voor een mooie vintage sfeer. Lekker gegeten ook: rib-eye van de barbeque met een prima koolsalade en huisgemaakte friet voor een tientje
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Goede kwaliteit vlees/vis, zelfgemaakte aardappel salade. Lekkere patat. Prima locatie, zeker leuk om af en toe een oude tram voorbij te zien rijden. Vriendelijke personeel, uitstekende service. Goede prijskwaliteit verhouding. Ik kom terug!