Maciotto

Maarsmansteeg 2 2311 EE Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Maciotto

Lekkerbek-Jos .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gezellig restaurant voor een erg lekkere pizza! Geen ruime kaart, en huiswijn gaat, maar erg aardige bediening en gezellige sfeer. En goed Italiaans ijs na, het beste ijs dat ik in tijden geproefd heb!
Hier kom ik zeker terug.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Perfect gelegen restaurant in het centrum van Leiden. Een absolute aanrader! Knusse sfeer en mooi uitzicht. De pizza's zijn goed en erg goedkoop. Zeker de moeite waard om als nagerecht een ijsje te nemen.
Een van de betere pizzeria's in Leiden, zeker als je kijkt naar de prijs/kwaliteit-verhouding!
Sven L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij dit restaurant, de pizza "Hete Kip" is perfect! Naast dat ze pizza's en pasta's hebben, bereiden ze ook zelf hun ijs vers! Dit ijs is perfect, echt, de smaak is ongelooflijk!
Hilde94 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Leuk nieuw restaurantje in Leiden!
Met social deal kennis gemaakt. Een heerlijke pizza gegeten, beter dan bij menig Italiaans restaurant! Dunne knapperige bodem en goed belegd zonder dat de kaas als een deken over de pizza ligt. Voorgerecht stelt niet zoveel voor, maar een salade is altijd prima om mee te beginnen.
Gezellig ingericht en oogt toch ruim ondanks de krappe ruimte. Leuk is om met mooi weer op het terras aan de gracht te zitten (tot laat nog zon)!