Maaszicht

Pastoor Pinckersstraat 36 6071 NW Swalmen Nederland Kaart

Over restaurant Maaszicht

Culinair genieten aan het water

De naam zegt het al, op deze plek heb je prachtig uitzicht over de Maasplassen van Asselt. Hier geniet je van een serene omgeving en de mooie ligging aan het water. Ontspan onder het genot van een subliem menu. De kaart wisselt hier vier maal per jaar omdat de chef-kok uitsluitend met de meest verse en veelal seizoensgebonden producten werkt. Laat je verrassen en ervaar de ene smaakexplosie na de andere.

Meer informatie over restaurant Maaszicht

Maandag 10:00 - 23:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 23:30

Marie-Anne B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijke plek aan de Maas, druk want mooi weer. Na even wachten een prachtig tafeltje op het terras eerste rij. Lekker salade met spekjes, heerlijke mosselen en een geweldig stuk sparerib van de green egg. Erg smakelijk, super mals! Toe een ijsje met vers gebrande nootjes. Top locatie, fijne bediening en prijs prestatie meer dan goed!
Gjjj .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Het decor is heel mooi en het eten is goed, maar de bediening is onvriendelijk, zelfs onbehoorlijk. We waren met een redelijk gezelschap, gereserveerd vooraf, maar de wachttijd was steeds enorm. Voor de kaart komt .... voor er wat brood is ... voor er een gang komt en tussen de gangen door.... Verder kan er geen lachje of vriendelijk woord vanaf. Heel jammer. Het was overigens geen incident, want dit is ons al eerder hier overkomen, dus nog een kans gegeven maar komen nu zeker niet meer terug.
Elmy.imkamp .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk eten. Bediening was correct en vriendelijk. In de eetzaal is een tafel met uitzicht op en in de keuken. In principe geen probleem maar op de plaats waar ik zat was het iets tochtig. Schuin achter mij was een buitendeur, misschien daardoor. Verder aan te bevelen.
RoosjeReuver .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten was heerlijk en de bediening erg goed!
Er werd alles aan gedaan om het je naar de zin te maken.
Mooi restaurant met erg leuke keramieken beelden!
Gemma.f .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Het toetje was super. Voor en hoofdgerecht waren heerlijk.
De service was goed en de ambiance was heel erg sfeervol.
Het restaurant is zeker een aanrader.
epeter .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Maaszicht is een mooie plek, niet alleen in de zomer om tijdens een wandeling of fietstocht op het terras te genieten van een versnapering en het mooie uitzicht op de Maas. De keuken biedt mooie gerechten en de bediening is kundig en zeer vriendelijk. Men denkt met de gast mee en vrijwel alles is mogelijk, ook ad-hoc.

De kok had een speciaal AH-menu samengesteld met o.a. Carpaccio van botervis, Vitello Tonato, Zalm en Biefstuk. Uitstekend klaargemaakt en mooi gepresenteerd. Wij gaan hier zeker snel weer naar toe.
Mkoolen1 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Uitstekend eten; hartelijke bediening en zeker een aanrader. Met denk ik overdag prachtig uitzicht op het water.
Jan Theunissen, Nijmegen
Samariki .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Overheerlijk 3-gangen menu van de AH-actie gegeten.
Vriendelijke en correcte bediening.
De porie van het " vlees" menu was voor onze heren aan de kleine kant.
Pschoolmeesters .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Met AH spaaractie 3 gangen menu gegeten. Keuze uit twee voorgerechten en twee hoofdgerechten (bief of zalm). Nagerecht geen keuze. Je kunt wel kiezen voor een tussengerecht bestaande uit garnalen gegaard in bouillon geserveerd in een klein pannetje. Extra kosten € 8,50. Als we de normale prijs (€32,50) voor dit menu hadden moeten betalen dan had ik er meer van verwacht. De prijs voor koffie en thee is aan de hoge kant. Al met al lekker gegeten en een gezellige avond gehad.
Truus_ .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Het restaurant is qua decor heel mooi. Qua service en eten short het doordeweeks wat aan. Verschillende mensen vragen verschillende keren of er wat besteld is, terwijl je 2 seconden geleden aan collega bestelling hebt doorgegeven. Gegeten middels AH actie en het lijkt wel omdat je met deze actie komt eten mindere porties krijgt dan normaliter. 1 mini schaaltje groente en frites is aan de weinige kant met 4 volwassenen. Nog nooit met een niet voldaan gevoel een restaurant verlaten maar gisteren was spijtig genoeg de 1e keer.
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
We vonden het eten goed.
de bediening was ook fijn.
ook met de extra verzoek voor 1 persoon geen room was prima rekening med gehouden
alleeen de laatste bericht hebben we niet ontvangen en ben ik zelf nog voorgaan bellen.en de jassen aannemen bij binnenkomst is fijn, maar bij het naar buiten gaan zijn ze dat vergeten
Mpen .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Het eten en de bediening in Maaszicht was top.Ook de ambiance vind ik erg gezellig en sfeervol.Je zit er leuk en de tafels staan tenminste niet zo dicht op elkaar zoals in de meeste restaurants.De wijn was ook goed.Ik heb geen enkele negatieve kritiek,en zal het restaurant beslist aanraden aan mijn vrienden en familie.
Henkvolke .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Het eten was goed. Zeker de zeetong. (moet ook wel voor € 40.--)
Bediening door heren, was koud en zakelijk.
De eetzaal zakelijk in wat oude stijl.
Jometsemakers .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Alles was prima. Eten was heerlijk, door de bediening werden we af en toe vergeten. Al met al toch een geslaagd etentje.
Ko-Marl .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Het eten is op zich prima verzorgd, maar helaas maar een minimale keuze uit 2 menu's (tijdens de AH actie). Dit is dan ook nog of biefstuk of zalm. Niet veel fantasie.
Acuijpers .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Een erg mooie locatie met uitzicht op de Maas. Het restaurant doet zijn naam eer aan. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. We konden uit twee voorgerechten en twee hoofdgerechten kiezen en het dessert was voor iedereen hetzelfde. Gelet op de prijs en de ah-restaurantactie was het eten zonder meer goed, maar niet vergelijkbaar met de menu's à la carte. Zonder ah-actie lijkt mij het eten hier veel beter.
Re.lamberigts .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
3 gangen menu was heerlijk, alles goed van smaak! bediening was zeer goed, behulpzaam en vriendelijk! Alle tijd om te genieten van het eten! Gaan zeker vaker eten bij Maaszicht!
Gerda-thijssen .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Ik heb bij de reservering bij maaszicht gemeld dat mijn man moeilijk is met eten, eet geen vlees, vis eieren en weinig aan groenten. Maar bij een tomatensoep , friet of aardappelkroketten zouden we al blij zijn voor hem. Er was voor mijn man een tomatensoep aanwezig, superservice vonden wij. Maar er stond wel 3 euro extra op de rekening voor de soep, dat er geen vlees of vis bij het hoofdgerecht nodig was bij hem maakte geen verschil. Wij vonden dit geen fijne service van maaszicht, verder geen klachten prima locatie en vriendelijk personeel.
Beste mevrouw Thijssen,
Fijn dat het u en uw man goed bevallen is bij ons. Ik kan echter de 3 euro waar u over schrijft in mijn administratie niet terugvinden. Wellicht kunt u met de bon even langskomen of even kontakt opnemen zodat wij het kunnen corrigeren?
Alvast bedankt!
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
eten was helemaal goed, rustige sfeer, rustige muziek, mooie ambiance, goede bediening.
Restaurant is landelijk gelegen in Asselt met een fantastisch uitzicht over de Maasplassen.
Tieme K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Het was voor ons een feestelijke dag, 58 jaar geleden gehuwd. Hier werd op een bijzonder leuke manier op ingehaakt.
Beide menu's werden op ons verzoek geserveerd. Beide even smakelijk en prachtig geserveerd. Wat ons betreft een aanrader.
Inrichting en aankleding van het restaurant: een gezellige omgeving.