Ma van Sloun

Tongersestraat 3 6211 LL Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Ma van Sloun

Goede gerechten voor een eerlijke prijs

Geen tijd om te koken of gewoon zin om gezellig uit eten te gaan? Dan kun je bij Ma van Sloun genieten van heerlijke daghappen. Goede gerechten zoals Coq au Vin of een Thaise groene curry voor een scherpe prijs. Een lekker studentencafé waar iedereen welkom is!

Meer informatie over restaurant Ma van Sloun

6,4

Jouw recensie over het restaurant Ma van Sloun

Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Maakt wat waar ze beloven
mhabets2 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voor de eerste keer in dit restaurant, het is goed bevallen, lekker gegeten, mooie gerechten en goede porties! Vriendelijk personeel.
Carletta B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
eenvoud siert het "restaurant" Simpel,ouderwets,kaal De tafel en vloer was NIET bepaald schoon!!
Klef de tafels,stoelen en de vloer plakte tegen je schoenen!!
Een goede schoonmaak zou dagelijks nodig zijn(een beetje vies)
edward35 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Leuk eetcafé. De kaart is beperkt, maar de gerechten die ze hebben zijn goed. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. Prima prijs-kwaliteit verhouding!
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Toen we wilde bestellen waren veel bieren en drinken niet meer aanwezig. Wc was erg vies. Voorgerecht was lekker maar hoofdgerecht was niet lekker en we kregen als toetje oud ijs met kristallen. Nee we vonden het een slecht restaurant. Bediening was wel goed.
Gladys S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We waren enige klanten; werden na het hoofdgerecht 'verrast' door instroom van studenten die de ruimte herinrichtten tot filmzaal... ons nagerecht hebben we buiten gegeten. Gelukkig was temperatuur nog aangenaam.
emmi E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
verrassend zowel qua sfeer, locatie als natuurlijk het eten. Heel leuk, lekker en meer dan voldoende! Voordeel is ook dat je praktisch in het centrum zit.
Trees B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Zeer eenvoudig restaurant,vriendelijke bediening,eten redelijk, kip was heel goed gebakken, een enkel zwart randje,maar goed van smaak en gaar. Frites niet speciaal, grote bak met salade. Wel lekker, maar eenvoudig.
Voorgerecht ook eenvoudig,maar lekker. Nagerecht ijs,wafels of koffie speciaal.
H Z.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten was prima, voor ons zelfs te veel van het goede. Wat ons betreft mogen de porties wat kleiner zijn. Bediening was zeer attent en alert.
Erwin E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het menu was iets anders dan op de site stond aangegeven. Echter wel voldoende keuze.
De gerechten waren erg lekker en goed bereid en meer dan voldoende.
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Zeker de moeite waard om er nog eens heen te gaan.
Het restaurant ligt direct aan het centrum dus ideaal ter afsluiting van een dagje shoppen in Maastricht.
vika86 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Ik ben enorm teleurgesteld over de kwaliteit van het eten. Vooraf hadden we de 'groentesoep', die smaakte alsof hij was getrokken van eenbouillonblokje en gevuld met een voordeelpak soepgroente. Dan het hoofdgerecht: een kant-en-klare vegaburger, die alleen nog acceptabel was in de tijd toen 'vegetariër' nog bijna een scheldwoord was.

Dat we niet álles van de kaart konden bestellen met deze actie, vind ik begrijpelijk. Maar een deel van de gerechten die wel op de actiesite stonden aangegeven, was ook al niet beschikbaar. In mijn ogen is er niets mis met een eenvoudige kaart, maar wél met het feit dat niets huisgemaakt leek te zijn.

Wat mij betreft een dikke afrader.
dvanasperen .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Ontvangst en bediening zeer vriendelijk. Alleen zou ik er nooit gaan eten voor de volle prijs, want dan is die prijs belachelijk voor hetgeen je krijgt.
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
De paprikasoep smaakte niet naar paprika. Hij was erg waterig en de versgesneden selderie overheerste de smaak.
Het ijs na was van slechte kwaliteit. Prijs-kwaliteitsverhouding onvoldoende.
Zodra de laatste hap van een gerecht genomen was, werd het bord weggehaald en werd de volgende gang geserveerd. Dat ging veel te snel. De bediening had amper tijd om naar een antwoord op de vraag: "Heeft het gesmaakt?" af te wachten. Hij leek belangrijker dingen aan zijn hoofd te hebben dan gastheer zijn.
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
zaten in een verbouwing en dat was wel te merken.Jammer dat wij de enigste gasten waren maar later kwam er nog 1 tafeltjes bij.Het eten was voor die prijs goed maar niet geschikt om er een avondje van te maken.Prijskwaliteit goed in verhouding.De bediening was vriendelijk en goed.Merkt wel tot het een studentengelegenheid is.Maar dat is geen probleem,meer door het eten.Hygiene had wat beter gekund.
syllie999 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
eenvoudig eetcafe, gezellig veel jongeren die hier een drankje komen drinken en een kaartspelletje met elkaar spelen, wij hebben lekker gegeten en de bediening was zeer behulpzame en attent
S V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk bediening, centraal gelegen. Speciaal aanbevolen voor mensen die naar het concert van André Rieu gaan op het Vrijthof.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Kwaliteit van het eten is slecht. Wij denken dat deze bar/bistro niet in aanmerking moet kunnen komen voor een aanbevelend restaurant voor de ah-actie
J.L. M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Bevlogen mensen die, in een studentikoze entourage, ons echt thuis lieten zijn. Meedenken en met passende alternatieven komen bij vragen over aanpassen van de schotel. Chapeau!
KEES V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en dank zij het fraaie weer buiten op het terras.
De bediening was perfect.
het eten buiten op het terras kwam zeer goed uit omdat het binnen zeer lawaaierig was door de aanwezigheid van een studenten groep en de akoestiek één en ander versterkte. Dit was echter geen negatief commentaar !.
Donna S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Hier gegeten met de albert heijn actie. Er was geen menu maar dit werd ons mondeling verteld. Stonden niet precies dezelfde dingne op als op de kaart van de site wat een lichte teleurstelling was. Het leek of de ober niet helemaal op de hoogte was van wat er gedronken werd en gegeten maar verder supernvriendelijk en maakt een gezellig babbeltje. Eten was prima maar niet bijzonder. Echt een studentencafe waar je ook voor betaald. 35 voor 3 gangen en 2 drankjes p.p.