Ma van Sloun

Tongersestraat 3 6211 LL Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant Ma van Sloun

Goede gerechten voor een eerlijke prijs

Geen tijd om te koken of gewoon zin om gezellig uit eten te gaan? Dan kun je bij Ma van Sloun genieten van heerlijke daghappen. Goede gerechten zoals Coq au Vin of een Thaise groene curry voor een scherpe prijs. Een lekker studentencafé waar iedereen welkom is!

Meer informatie over restaurant Ma van Sloun

Ymte H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Nfmvanbeek .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ma van Sloun is vanouds een kroeg met dito sfeer, de gelegenheid is omgedoopt tot restaurant zonder daar de voorzieningen voor aan te passen. Het resultaat is navenant: de dienstverlening staat voortdurend onder druk ondanks manmoedige pogingen van de ontvangende ober.
Arriën S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Twee capochino tegelijk met het dessert serveren lukte niet ondanks toezegging. Het eten was verder echt heerlijk. De salade in het voorgerecht was op een kaasje naidentiek aan de salade bij het hoofdgerecht.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
het was een leuke avond en alles was goed en nog snel aangezien er weinig personeel was. Ze deden hun best om iedereen het naar hun zin te maken.
John.kerkhofs .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
we hebben echt lekker gegeten en zeer vriendelyk geholpen we komen nog eens terug alleen mag er meer bediening aanwezig zyn er was maar een jongen die moest de bar doen en eten serveren
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Uit eten gegaan met de bonnen van Albert Heijn. Voorgerecht (salade) was lekker, als hoofdgerecht kozen we de gegrilde kip. We kregen 4 stukjes kip met een grote berg friet, helaas was de helft van de kip stukjes ook nog eens keihard. De wafel als toetje ook slap en matig. Jammer, het menu kwam niet overeen met datgene wat ze adverteerden en uiteindelijk, zelfs met gratis diner, alsnog veel teveel betaald voor onsmakelijk eten.
Eugène R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
we hebben genoten van gerechten, het enige dat voor verbetering vatbaar was, was de Luikse wafel.
de erbij geserveerde slagroom en ijs waren echter weer voortreffelijk.
de sfeer in het eetcafé was zeer gemoedelijk, het publiek gevarieerd en de bediening zeer vriendelijk
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vriendelijk, enthousiast, jong personeel.
Gezellige, ongedwongen sfeer.
Eenvoudige maar prima en zeer betaalbare maaltijd.
Markene V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten was normaal, maar we hebben bijna een uur moeten wachten op jet hoofdgerecht omdat we een grote groep was. Hierdoor was de burger ook lauw. We kregen excuses maar geen compensatie
Bramino .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het viel ons toch wel tegen alles bij elkaar. Ook al wisten we dat we er niet te veel van voor moesten stellen. Ze hadden een Albert Heijn menu samengesteld voor 25 euro. Hoofdgerecht hadden we een hamburger ma van sloun die normaal 10 euro kost. Voor een soepje en 2 bolletjes supermarkt ijs vonden we de 15 euro erbovenop een beetje "to much". Maar goed, het was een gezellige avond maar zullen niet snel terugkomen bij Van Sloun.
M.E. L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Dankzij de bonnen van de AH-restaurantactie was de maaltijd redelijk.
Na ontvangst door de gastheer werden we aan de zorgen van een nieuw personeelslid overgelaten die weliswaar heel vriendelijk en behulpzaam was maar die duidelijk nog ingewerkt moest worden.
Robert317 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Ma van Sloun. Zonder de AH actie waren we er nooit geweest. Het was een verrassing in positieve zin. Wat een gezellige gastheer! En een heerlijk menu. Geen overdreven fratsen, gewoon zeer smakelijk en eerlijk. Beslist een plek om weer eens terug te komen!
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
jammer dat we zo ongeveer van de tafel afgekeken werden omdat er feest van studenten om 21 uur zou beginnen.
Rondom werd alles opgeruimd en het werd zeer rumoerig
kregen wel excuses aangeboden hiervoor, maar ja daar heb je veel aan !!
Christine G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima gegeten, goede service. Service is ietwat traag maar dat is niet raar met 1 man in de keuken en 1 man in de bediening. Wij hebben hier gegeten nav de Ah bonnenactie, net zoals de overige aanwezigen.
Fredkoops .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Ma van Sloun is een echt studentenrestaurant, ongecompliceerd, recht toe recht aan gerechten en redelijk in prijs.
De wachttijden tussen de gerechten vonden wij erg lang, maar het was tamelijk druk. Toch een leuke avond gehad
Marie Louise D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Gegetemn met de AH actiekorting. Type bruine kroeg. Eten eenvoudig en weinig origineel. Goed voor een doordeweekse hap. Voor die prijs mét die korting valt er iets te klagen.
Klaassentim .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Als studentencafe logisch dat er veel studenten zijn, echter stond er maar 1 persoon in de bediening die daardoor omkwam in het werk. Hij heeft zijn uiterste best gedaan om ons goed te bedienen, maar het duurde erg lang voordat we ieder gerecht hadden. Het eten zelf was lekker.
Ruudoskamp .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Eenvoudig maar goed eten. Helaas was er op deze avond een grote groep studenten aan het eten. Deze groep was zeer hard aan het praten. Ondanks die grote groep verliep de bediening gladjes en kwam het eten op tijd.
Anne_thijssen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Leuke, simpele eetgelegenheid. Service was erg vriendelijk maar moest hard werken omdat hij maar alleen stond. Eten was erg lekker! Zeker een aanrader!
Wjurgentomcat .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Eten was goed maar een burger was niet 100% gaar. Sla was lekker vers. Bediening was goed maar omdat hij alleen was duurde het iets te lang.