Ma van Sloun

Tongersestraat 3 6211 LL Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Ma van Sloun

Goede gerechten voor een eerlijke prijs

Geen tijd om te koken of gewoon zin om gezellig uit eten te gaan? Dan kun je bij Ma van Sloun genieten van heerlijke daghappen. Goede gerechten zoals Coq au Vin of een Thaise groene curry voor een scherpe prijs. Een lekker studentencafé waar iedereen welkom is!

Meer informatie over restaurant Ma van Sloun

6,4

Jouw recensie over het restaurant Ma van Sloun

H Z.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten was prima, voor ons zelfs te veel van het goede. Wat ons betreft mogen de porties wat kleiner zijn. Bediening was zeer attent en alert.
Erwin E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het menu was iets anders dan op de site stond aangegeven. Echter wel voldoende keuze.
De gerechten waren erg lekker en goed bereid en meer dan voldoende.
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Zeker de moeite waard om er nog eens heen te gaan.
Het restaurant ligt direct aan het centrum dus ideaal ter afsluiting van een dagje shoppen in Maastricht.
vika86 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Ik ben enorm teleurgesteld over de kwaliteit van het eten. Vooraf hadden we de 'groentesoep', die smaakte alsof hij was getrokken van eenbouillonblokje en gevuld met een voordeelpak soepgroente. Dan het hoofdgerecht: een kant-en-klare vegaburger, die alleen nog acceptabel was in de tijd toen 'vegetariër' nog bijna een scheldwoord was.

Dat we niet álles van de kaart konden bestellen met deze actie, vind ik begrijpelijk. Maar een deel van de gerechten die wel op de actiesite stonden aangegeven, was ook al niet beschikbaar. In mijn ogen is er niets mis met een eenvoudige kaart, maar wél met het feit dat niets huisgemaakt leek te zijn.

Wat mij betreft een dikke afrader.
dvanasperen .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Ontvangst en bediening zeer vriendelijk. Alleen zou ik er nooit gaan eten voor de volle prijs, want dan is die prijs belachelijk voor hetgeen je krijgt.
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
De paprikasoep smaakte niet naar paprika. Hij was erg waterig en de versgesneden selderie overheerste de smaak.
Het ijs na was van slechte kwaliteit. Prijs-kwaliteitsverhouding onvoldoende.
Zodra de laatste hap van een gerecht genomen was, werd het bord weggehaald en werd de volgende gang geserveerd. Dat ging veel te snel. De bediening had amper tijd om naar een antwoord op de vraag: "Heeft het gesmaakt?" af te wachten. Hij leek belangrijker dingen aan zijn hoofd te hebben dan gastheer zijn.
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
zaten in een verbouwing en dat was wel te merken.Jammer dat wij de enigste gasten waren maar later kwam er nog 1 tafeltjes bij.Het eten was voor die prijs goed maar niet geschikt om er een avondje van te maken.Prijskwaliteit goed in verhouding.De bediening was vriendelijk en goed.Merkt wel tot het een studentengelegenheid is.Maar dat is geen probleem,meer door het eten.Hygiene had wat beter gekund.
syllie999 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
eenvoudig eetcafe, gezellig veel jongeren die hier een drankje komen drinken en een kaartspelletje met elkaar spelen, wij hebben lekker gegeten en de bediening was zeer behulpzame en attent
S V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk bediening, centraal gelegen. Speciaal aanbevolen voor mensen die naar het concert van André Rieu gaan op het Vrijthof.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Kwaliteit van het eten is slecht. Wij denken dat deze bar/bistro niet in aanmerking moet kunnen komen voor een aanbevelend restaurant voor de ah-actie
J.L. M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Bevlogen mensen die, in een studentikoze entourage, ons echt thuis lieten zijn. Meedenken en met passende alternatieven komen bij vragen over aanpassen van de schotel. Chapeau!
KEES V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en dank zij het fraaie weer buiten op het terras.
De bediening was perfect.
het eten buiten op het terras kwam zeer goed uit omdat het binnen zeer lawaaierig was door de aanwezigheid van een studenten groep en de akoestiek één en ander versterkte. Dit was echter geen negatief commentaar !.
Donna S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Hier gegeten met de albert heijn actie. Er was geen menu maar dit werd ons mondeling verteld. Stonden niet precies dezelfde dingne op als op de kaart van de site wat een lichte teleurstelling was. Het leek of de ober niet helemaal op de hoogte was van wat er gedronken werd en gegeten maar verder supernvriendelijk en maakt een gezellig babbeltje. Eten was prima maar niet bijzonder. Echt een studentencafe waar je ook voor betaald. 35 voor 3 gangen en 2 drankjes p.p.
Jenny J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Door eerdere goede recensies de keuze gemaakt om hier te gaan eten met de AH restaurant actie. Wat viel dit tegen. Op zaterdag de hele tent leeg. De tapasschotel als voorgerecht was een bord vol rauwe vleeswaren. De frietjes waren veel te lang gebakken en het restaurant heeft meer weg van een kroeg dan een restaurant.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Oude inrichting maar wel met sfeer. De prijs/kwaliteit verhouding is waardig en eerlijk. De service is attent en correct. Zeker de moeite waard, aanrader!
Wytse F.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prima gegeten met AH Restaurantactie. Bediening was vriendelijk, vlot en creatief bij het samenvoegen van de menu's (2 x driegangen en 2x a la carte)
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Dit eetcafe heeft mij zeer verrast! Via de Ah actie gereserveerd, en er was veel keuze in het menu. Het eten was uitsekend. Voor het voorgerecht had ik een vers gemaakte aspergesoep, en als hoofdgerecht een heerlijke coq au vin. De bediening was zeer attent, en ook al zat het best vol, heel vlot. Ik kom hier zeker terug wanneer ik weer in Maastricht ben!
Romy U.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Om 19:00 gereserveerd, was er geen plek voor ons. Konden ook niet aan de bar zitten want deze zat al vol. Werden verzocht om een drankje te gaan doen op onze eigen kosten bij het naastgelegen café.. Ze zouden ons komen halen maar na 30 minuten nog altijd niemand gezien te hebben zijn we zelf maar eens teruggelopen.. Nadat we zijn gaan zitten werd ons gevraagd wat we wilde drinken, dit was ook meteen de laatste keer die avond. Uiteindelijk geen toetje (dat hoorde bij het driegangen menu) genomen maar daarvoor in de plaats kopje thee. Deze stond vervolgens wel op de rekening. De hamburgers waren erg lekker, maar daar is ook alles mee gezegd.
anneke.omloo .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Dit eetcafe, is heel geschikt om na vergadering, na winkelen nog even wat te eten in een ongecompliceerde omgeving, de bediening is zeer attent.
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Rommelig de ober kon het werk niet aan, was wel zeer vriendelijk. Keukenbrigade sprong bij. Er begon ook een feest waarbij vrienden de handen uit de mouwen staken om de eetgasten tot dienst te zijn. Het was goed dat wij 3 kwartier te vroeg waren anders hadden we tussen de feestgangers moeten zitten.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Was een echt studenten eetcafe.
Heel gezellig en ongedwongen.
Geen culinaire hoogstandjes maar gewoon lekker voor een goede prijs...lekker wijntje erbij voor slechts 19 euro een fles en tussen de gangen door ruim tijd...en geen opdringerig gevoel van opschieten ofzo.
Vonden het prima daar.