Ma van Sloun

Tongersestraat 3 6211 LL Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Ma van Sloun

Goede gerechten voor een eerlijke prijs

Geen tijd om te koken of gewoon zin om gezellig uit eten te gaan? Dan kun je bij Ma van Sloun genieten van heerlijke daghappen. Goede gerechten zoals Coq au Vin of een Thaise groene curry voor een scherpe prijs. Een lekker studentencafé waar iedereen welkom is!

Meer informatie over restaurant Ma van Sloun

Donna S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Jenny J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Door eerdere goede recensies de keuze gemaakt om hier te gaan eten met de AH restaurant actie. Wat viel dit tegen. Op zaterdag de hele tent leeg. De tapasschotel als voorgerecht was een bord vol rauwe vleeswaren. De frietjes waren veel te lang gebakken en het restaurant heeft meer weg van een kroeg dan een restaurant.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Oude inrichting maar wel met sfeer. De prijs/kwaliteit verhouding is waardig en eerlijk. De service is attent en correct. Zeker de moeite waard, aanrader!
Wytse F.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prima gegeten met AH Restaurantactie. Bediening was vriendelijk, vlot en creatief bij het samenvoegen van de menu's (2 x driegangen en 2x a la carte)
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Dit eetcafe heeft mij zeer verrast! Via de Ah actie gereserveerd, en er was veel keuze in het menu. Het eten was uitsekend. Voor het voorgerecht had ik een vers gemaakte aspergesoep, en als hoofdgerecht een heerlijke coq au vin. De bediening was zeer attent, en ook al zat het best vol, heel vlot. Ik kom hier zeker terug wanneer ik weer in Maastricht ben!
Romy U.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Om 19:00 gereserveerd, was er geen plek voor ons. Konden ook niet aan de bar zitten want deze zat al vol. Werden verzocht om een drankje te gaan doen op onze eigen kosten bij het naastgelegen café.. Ze zouden ons komen halen maar na 30 minuten nog altijd niemand gezien te hebben zijn we zelf maar eens teruggelopen.. Nadat we zijn gaan zitten werd ons gevraagd wat we wilde drinken, dit was ook meteen de laatste keer die avond. Uiteindelijk geen toetje (dat hoorde bij het driegangen menu) genomen maar daarvoor in de plaats kopje thee. Deze stond vervolgens wel op de rekening. De hamburgers waren erg lekker, maar daar is ook alles mee gezegd.
anneke.omloo .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Dit eetcafe, is heel geschikt om na vergadering, na winkelen nog even wat te eten in een ongecompliceerde omgeving, de bediening is zeer attent.
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Rommelig de ober kon het werk niet aan, was wel zeer vriendelijk. Keukenbrigade sprong bij. Er begon ook een feest waarbij vrienden de handen uit de mouwen staken om de eetgasten tot dienst te zijn. Het was goed dat wij 3 kwartier te vroeg waren anders hadden we tussen de feestgangers moeten zitten.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Was een echt studenten eetcafe.
Heel gezellig en ongedwongen.
Geen culinaire hoogstandjes maar gewoon lekker voor een goede prijs...lekker wijntje erbij voor slechts 19 euro een fles en tussen de gangen door ruim tijd...en geen opdringerig gevoel van opschieten ofzo.
Vonden het prima daar.
Aadje En Maria L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Waren op een donderdagavond met de AH bon hier gaan eten. Het was rustig in het restaurant en we kregen dus ook meteen een tafeltje. De ontvangst was erg hartelijk. Het eten, vooral de kip, was lekker en goed bereid. Al de gerechten waren wat simpel maar naar de prijs meer dan verwacht. Ook de wijn was lekker en eveneens voor een redelijke prijs.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Na een dag winkelen zijn we gaan eten bij ma van sloun met de albert heijn actie. De gerechten waren simpel maar erg lekker! Vooral de salade met het val dieu kaasje en de coq au vin waren erg smaakvol! Ondanks dat het erg druk was bleef de bediening vlot, correct en bovenal ontzettend vriendelijk! En dit allemaal voor geen geld! Kortom: een aanrader!
Demi K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
De hamburgers waren verbrand en hadden een erg rare geur. Daar in tegen was het toetje wel weer erg lekker! Het eten duurde wel lang..
huybens.vandendop .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Ondanks een reservering moesten we 45 minuten lang wachten aan de bar tot er een tafeltje voor ons beschikbaar was. Bij de bar hadden we uitzicht op een grote berg afwas. Af een toe werd er een glas uit gepakt dat even door het water(zonder afwasmiddel weer klaar was voor hergebruik. Alles was groezelig en al een tijd niet schoongemaakt.
Toen we uiteindelijk mochten bestellen bleek dat er niet veel niet meer beschikbaar was. Ons voorgerecht;sla met een tonijn uit blik er op of een bord soep. Het hoofdgerecht; een broodje hamburger met frietjes of kip in wijn. Als toetje koffie of een bolletje ijs.
De rekening was maar € 45,- (met AH restaurantactie) maar dan heb je ook niks.
Ons advies; ga vooral ergens anders heen.
nicolewilbert .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
In het kader van de AH actie gekomen en heeeeeel veel gewacht,een uur op het (eenvoudige) voorgerecht en 45 minuten op het hoofdgerecht. Mijn keus op de AHsite serveerden ze niet , (boeuf bourguinon). Heb ik aangegeven maar ze adverteren er nog steeds mee. Nagerecht hebben we maar laten zitten. Eens maar nooit meer, dit is gewoon een studenten kroeg zonder faciliteiten om publiek te bedienen. Mijn appelsap werd niet in rekening gebracht, voor het lange wachten. Als je helemaal niks verwacht van een bediening, tijd genoeg hebt en geen eisen aan een gezellige omgeving stelt kun je hier prima zitten. En anders een alternatief zoeken. Opvallend: stel jongeren (studenten?) die binnen kwamen hadden binnen 15 mintuen een bord eten voor hun neus. Gebeurde 2 x die avond. Mensen achten ons klaagden ook over het wachten.
pim373 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Bediening heel erg prettig en aardig maar wel traag. Moest dan ook alles in zijn eentje doen. Eten prijs/kwaliteit-verhouding prima. Fijne, rustige (kapotte en wat plakkerige) tafel, ideale tafel voor 7. Rustig ons eigen feestje kunnen vieren zonder commentaar em zonder dat iemand er last van had. Toilet tegenover keukentje erg amateuristisch. Maar hele leuke avond!
Michiel F.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We hadden gereserveerd, maar toen wij binnen kwamen moesten wij even wachten aan de bar. Uiteindelijk is dit 40 minuten geworden, waarna we naar een niet schoongemaakt tafeltje werden begeleid. Vervolgens hebben we erg lang op het voorgerecht moeten wachten (45 min). Ondertussen was het restaurant leeg gelopen omdat wij later plaats konden nemen. We hebben ook lang moeten wachten op het hoofdgerecht en ondertussen leek het personeel zich niet druk te maken over de situatie en liepen ze met de telefoon in de hand door het restaurant heen. Ook werden tafels niet afgeruimd, waarvan mensen al waren vertrokken.

Desondanks was het voorgerecht lekker en het hoofdgerecht prima. Een aantal gerechten die online werden vermeld, waren niet verkrijgbaar.

Het was netjes geweest als we van te voren de keus hadden gehad om lang te wachten of niet. Want achteraf kwamen we er achter dat het personeel hier van op de hoogte was door problemen met de voorbereiding.

Voor ons was dit een eenmalige keuze.
anneke.kint .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Kerstmarkt Maastricht wat n drukte. We waren blij met onze reservering omdat er geen tafel meer vrij was in Maastricht. De twee glazen rode wijn voor de heren waren bocht. De springbok en t vele water smaakte prima. We kozen soep en drie salades. Biefstuk, 2 burgers en 1 kip in rode wijn. Pluim voor heerlijke frieten.
Toe hadden we 2 ijs en 2 wafels. Toen moesten we naar de bus richting Haarlem.
Hartelijk dank voor de gezelligheid pluim voor de kleine keuken en barkeeper. (Wat zeuren onze voorgangers in de recensies) het was helemaal oké voor jullie kleine horeca. Haie.
Natasja H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wederom erg lekker gegeten. Geen poespas maar smaakvol. Er hing een prettige en gemoedelijke sfeer. De zaak zat vol. Aanrader!
Lex H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Dit is een gemoedelijk soort van eetcafé met vriendelijke bediening en lekker eten. Precies waar wij van houden. Zeker aanbevelingswaardig.
Lieselotte G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het eten was niet heel bijzonder of heel lekker. Burger was flauw en wafel heel hard. Het voorgerecht was wel lekker.
De inrichting was niet heel bijzonder.