M Restaurant

Groenewegje 115 2515 LP Den Haag Nederland Kaart
31-703801986

Over het restaurant M Restaurant

Koken met passie

Aan de mooiste gracht van Den Haag in stijl genieten van de Frans-mediterrane keuken. Elke twee maanden wisselt de chef van kaart zodat er goed met de seizoenen kan worden meegekookt door chef Bart van Doorn. Zijn motto: een gerecht is pas echt lekker als het met passie en liefde is bereid.

Meer informatie over restaurant M Restaurant

bus, tram & trein
  • Kom je met de auto?
    Komt u met een navigatiesysteem? Voer als eindbestemming in: Abraham Amptstraat 1 dit i.v.m. alle omleidingen in Den Haag. M restaurant ligt op de hoek van de Abraham Amptstraat

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 23:00
Zondag & maandag gesloten

Jouw recensie over het restaurant M Restaurant

Monique W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Goede bediening, zeer flexibel met keuzemenu. Toen het op tafel kwam en iets was dat ik niet lekker vond, werd het direct gewisseld voor wat anders. Inrichting wat kalig.
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Maar daarbij ook een heel goede en leuke bediening je voelt je welkom en wordt verwend. Toen mijn tafelgenoot even moest hoesten stond er ongevraagd gelijk een glaasje water. Er zou wel nog iets aan de inrichting kunnen verbeteren het oogt wat kaal maar dat mag verder de pret niet drukken!!
Maritza B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
We hebben heerlijk genoten van een 3 gangen verrassingsmenu met bij passende wijnen erbij. De service was erg goed, hele aardige ober en leuke uitleg bij elke gerecht. Daarnaast waren de gerechten allemaal heerlijk! Ik zou dit restaurant zeker aanraden!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Superfijn restaurant met heerlijk eten, vriendelijke en persoonlijke bediening en gezellige sfeer.
marinan .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We hebben het 4-gangenmenu genomen. Dat was heerlijk! De sfeer, bediening en het eten is heel erg fijn! Mijn tafelgenoot moest wat hoesten. Toen werd er meteen een kopje thee met honing gebracht! Geweldige avond en we komen zeker nog eens terug!
Lars N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Super lekker gegeten!
Top bediening en erg super sfeer.
Klasse hoor...
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Parelhoen ietwat te droog en ambiance wat 'kalig'.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten in ontspannen ambiance. Was wederom een succes!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Het was niet a la carte, maar een 3 gangen verrassingsmenu. Wel konden wij aangegeven wat we niet lekker vonden. Voorgerecht was malse herten rosbief, hoofdgerecht runderstoofvlees en rundertong, perfect gestoofd. Nagerecht van creme brulee kwam brandend op tafel. Was gemaakt met de likeur Drambui en aangestoken. Heel lekker! De wijnen per glas waren heel vriendelijke geprijst.
De ontvangst was heel vriendelijk en de bediening heel attent. De muziek had iets zachter gemogen. Wij vinden het altijd fijn als de muziek op de achtergrond is. Wij komen hier graag nog eens terug.
hansinge1 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gebruik gemaakt van het AH-arrangement, dat bestaat uit een verrassingsmenu.
Keurig netjes ontvangen. Omdat we iets te vroeg waren (onze tafel nog niet gereed) werden we uitgenodigd aan de bar plaats te nemen. Drankje en broodmandje werden geserveerd. En wanneer tijd werd er gelijktijdig een gesprek gevoerd met het personeel. We hebben uitstekend gegeten. Amuse (pompoensoepje in glas), voorgerecht (hertenrosbief) en hoofdgerecht (parelhoen met een verrassende combinatie van rodekool op zuurkool en gecarameliseerde witlof) waren heerlijk. Omdat we "niet van de desserts" zijn hebben we ons laten verrassen door een kaasplankje van Nederlandse en Franse kazen. Op advies daarbij een overheerlijke combinatie van port en sherry genomen (i.p.v. de dessertwijn). Dit is zonder meer een restaurant dat ons heeft verrast. Ideaal ook om de volgende keer met vrienden een avond te vertoeven.
llgivo .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten. Er werd rekening gehouden met ons tempo van eten, die niet echt snel is. De creme brulee blijft verrukkelijk. Aan het einde avond nog genoten van een heerlijk glas spätburgunder. We komen zeker nog eens terug.
Gerda P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben hier lekker gegeten met de voucher van de AH restaurant actie. Zouden we de volle prijs voor het verrassingsmenu hebben moeten betalen, te weten €33,- , dan is naar onze mening de prijs erg hoog.
a.nniek .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Geweldige gastvrijheid, ze maken het echt een avondje uit voor je! en natuurlijk heerlijk eten en mooi opgemaakte borden!
René V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eerste keer dat we hier hebben gegeten. We werden heel vriendelijk ontvangen in een professionele en ongedwongen sfeer. Begonnen met een heerlijke cava. Brood vooraf willen we meestal niet omdat men in restaurants vaak veel te veel geeft en dat gaat dan ten koste van de eetlust dus bood men een half portie aan. Wat een goede suggestie! Dus een paar heerlijke stukjes brood met goede olijfolie en zeezout. Het driegangen menu van de chef was heerlijk, goede combinatie van smaken en mooi gepresenteerd. Het bijpassend wijnarrangement is zeker aan te bevelen. Het enthousiasme en passievollie uitstraling van de eigenaar en bediening maakt het plaatje compleet.
fedor V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prettige ontvangst, tafeltjes zodanig gesitueerd, dat je genoeg privacy hebt, goede bediening en, niet onbelangrijk, goed eten. Aanrader, kom zeker terug zonder de AH-bon!
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer prettige ontvangst. Bediening was efficiënt en vriendelijk. Tafels staan dusdanig opgesteld dat iedereen voldoende privacy heeft.
Voor- en hoofdgerecht waren goed, maar het dessert was voortreffelijk. Wijnen waren ook goed; voldoende keuze.
amcvlot .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, driegangen verrassingsmenu met een pompoensoep amuse vooraf. We waren met twee kinderen van 12 en 15 en die hebben ook gesmuld en werden leuk ontvangen
ritabiegel B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wachttijd: prima tijd tussen gerechten door!
Met AH-actie hier gegeten : eten was heerlijk, ruime porties! Zeer vriendelijke, persoonlijke bediening!
Wat mij altijd aanspreekt bij dit restaurant( naast het eerder geschrevene) is de privacy die je er hebt! Gezellige inrichting maar volop ruimte tussen de tafels! Ook zonder de AH-actie blijf ik hier komen!
pvdv05 V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Met AH actie gegeten bij M restaurant. Prima gegeten en zeer aangename sfeer en bediening. Maar als je naar de normale prijs van het menu kijkt ten op zichte wat je krijgt is het in een normale situatie wat duur.
petrakoning .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Uitermate vriendelijke en welwillende service, was een verrassingsmenu maar konden goed allergieën doorgeven. Ze namen ook mijn voorkeur voor het dessert mee. Lekkere gerechten, apart ook. En met AH kortingsbon qua prijs zeer goed te doen! Zeker aan te raden.