Over het restaurant M Restaurant

Koken met passie

Aan de mooiste gracht van Den Haag in stijl genieten van de Frans-mediterrane keuken. Elke twee maanden wisselt de chef van kaart zodat er goed met de seizoenen kan worden meegekookt door chef Bart van Doorn. Zijn motto: een gerecht is pas echt lekker als het met passie en liefde is bereid.

Meer informatie over restaurant M Restaurant

bus, tram & trein
  • Kom je met de auto?
    Komt u met een navigatiesysteem? Voer als eindbestemming in: Abraham Amptstraat 1 dit i.v.m. alle omleidingen in Den Haag. M restaurant ligt op de hoek van de Abraham Amptstraat

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 23:00
Zondag & maandag gesloten

Marco K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wij hebben in Restaurant M een erg genoeglijke en goed verzorgde avond doorgebracht, ik kan deze gelegenheid iedereen aanbevelen. Wij kozen voor een verrassingsmenu met wijnarrangement en daar hebben we geen spijt van gehad. De gerechten zijn eerlijk en gezond met vaak verrassende smaakcombinaties, zeker in combinatie met de zorgvuldig gekozen wijnen.
De bediening is vriendelijk en 'to the point', ze weten daar waar ze over praten als het over eten en wijn gaat. Een aanrader, dus.
sk P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten! We kregen een amuse vh huis. Daarna het verrassingsmenu. Het voorgerecht was vis (scheermesje, asperges, zeekraal), het hoofdgerecht was lamsvlees en het toetje was ook verrukkelijk. Alle porties waren ruim en met producten vh seizoen. Ook de borden waren mooi opgemaakt. Zeker een aanrader om hier te gaan eten!
Tjeu V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk verrassend gegeten.. Een kleine kaart maar daardoor top gerechten! Leuke vrolijke bediening. Komen hier snel weer terug.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Via een cadeau bon hier terecht gekomen. Een amuse en een proeverij van voorgerechten gegeten beide erg lekker. Zeer vriendelijk personeel en uitermate gastvrije chef!
Zeker een aanrader!!!
Elke J.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Via cadeaubon hier terecht gekomen, we kregen verrasssingsmenu. Was heerlijke verrassing! Eten was zeer goed :)
Riet M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hadden verrassingsmenu. Was i.d.d. verrassend. Wij hadden aangegeven alles te lusten. Voor- en hoofdgerecht betroffen vis. Mijn man vond dat een beetje eenzijdig. Is een echte vleesliefhebber, maar dat heeft hij niet gemeld. Voor mij schot in de roos. Voorgerecht tikje gewaagd, tartaar van makreel, smaakte voortreffelijk.
Alexander D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten (ook met de ah restaurantactie), uitstekende bediening, leuke sfeer (lekker ruim). Wij komen zeker terug!
Scipio .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Goed getafeld, lekkere parelhoen smakelijk bereid. Fijn voorgerecht (makreel) en desser vol van vanille: feestje. Passend wijnarrangement. En vooral zeer gastvrij en attent. Gelijk nieuwe afspraak gemaakt, kennismaking wordt voortgezet!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Op een rustige donderdagavond gegeten met een kadobon. Dat betekende een verrassingsmenu. Vriendelijke bediening, redelijke gerechten, maar blijkbaar moet er toch een beetje verdiend worden aan de drank. bijna 8,- per glas voor een matig portje vooraf is dan een smetje op een gezellige avond.
Mart H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met onze dochter en haar partner hebben we een heel gezellige avond gehad mede dankzij de prettige manier waarop het personeel met de gasten omgaat. We hebben echt lekker gegeten, ook visueel was het geslaagd. Kortom wij raden dit restaurant van harte aan.
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prettig en vriendelijk personeel, leuke locatie, een beetje gedateerd eten met teveel smaakjes en de ruimte is niet prettig ingedeeld. Ik mis gezelligheid of hoekjes/ nisjes. Er mag wat alles betreft wat meer fantasie in.
cindy V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
M... van medium M....van Matig M...van MMahw, zonder al te negatief te zijn hebben wij op zich prima gegeten, dit mede omdat wij geen hoge verwachtingen hadden en dit diner hadden aangeboden d.mv. een gift for you bon.
M zit in een pand waar vroeger een sex club heeft gezeten maar in de periode 88/1999 heeft hier Jean Martin en het ganzennest gezeten, deze restaurants kookte op sterrenniveau, daarvan in nu helaas niet veel meer te zien.
met onze bon kregen wij geen keuze en ook de à la carte kaart was nog niet klaar, we kregen 2 gangen menu waarbij het aardappelgarnituur dus danig van grootte verschilde dat de grote brokken niet gaar waren, de gerechten zijn terug naar de keuken gestuurd, maar kwamen zonder enig aardappel garnituur terug omdat, zo werd verteld geen alternatief was.... enfin ik denk persoonlijk dat M de langste tijd heeft gehad, jammer van de locatie.. ten slotte wil ik nog kwijt dat het personeel op afgetrapte vieze gympies rond liep waarop je bij zelfs bij menig blubber festival geweigerd zou worden, hoeft echt geen glimmende lakschoenen maar dit was typerend voor onze indrukken van deze zaak! hopelijk herpakt de uitbater zich. kom op!!!
Ana Isabel B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Jong, enthousiast en vriendelijk team.
Wij hebben nog een extra gerecht gevraagd bij het 3-gangen AH-verrassingsmenu. Smaakte uitstekend (lekker en goed). Wijnarragement was ook prima.
De tafel van frankenjeannie D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Goede en aardige bediening. Jong team met chef/eigenaar in de open keuken. Mooie gerechten. Goed afgestemd Smakelijk. Parkeren voor de deur. We waren met 6; allen zee tevreden, prijs prima tov het diner. Aanrader. We komen hier terug
Ellendeboer D.
Vanavond 25-12 van een geweldig kerstdiner genoten. 6 gangen en stuk voor stuk heerlijk. Zeer vriendelijke bediening en de gene die gereserveerd had kreeg nog een mooie fles wijn met het logo van het Retaurant M . Ik zal dit zeker aan mijn vrienden aanbevelen. Al met al .....TOP
David S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Bijzonder vriendelijk personeel, zeker een aanrader. Het eten mocht wat sterker van smaak maar was zeker niet verkeerd.
paperina .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Aanrader! Enige minpuntje: het lawaai. Misschien iets van gordijnen of andere geluidsabsorberende materialen een idee?
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wij hebben onlangs gegeten bij restaurant M . Wij hadden een bon voor gratis hamburger met patat voor twee. Hier hadden wij van te voren voor gebeld.
Wij kwamen daar aan en er waren helaas geen hamburgers meer. Dus hadden wij geen keuze en moesten wij het verassingsmenu nemen. We kregen niet de optie om de kaart te bekijken. Vervolgens hebben we erg lekker gegeten, maar wat teleurstellend was, was de rekening die wij niet hadden zien aankomen. Wij moesten betalen voor het eten ondanks de bon. Dit was een grote teleurstelling aangezien wij twee studenten zijn.
janvisser41 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Het ontbreekt aan sfeer en de ruimte was, mede doordat de voordeur open gezet werd om voorbij lopende mensen binnen te lokken, gewoon koud
wimdammers .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
M had een leuk 3-gangen AH verrassingsmenu samengesteld, met per gang een bijzonder klaargemaakt gerecht. Presentatie van de gerechten was mooi verzorgd en er waren mooie wijnen beschikbaar.
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Kleine kaart maar zag er goed uit. Beetje rumoerig maar door de live muziek viel het minder op. Niet te duur. Aanrader!