Over het restaurant M Restaurant

Koken met passie

Aan de mooiste gracht van Den Haag in stijl genieten van de Frans-mediterrane keuken. Elke twee maanden wisselt de chef van kaart zodat er goed met de seizoenen kan worden meegekookt door chef Bart van Doorn. Zijn motto: een gerecht is pas echt lekker als het met passie en liefde is bereid.

Meer informatie over restaurant M Restaurant

bus, tram & trein
  • Kom je met de auto?
    Komt u met een navigatiesysteem? Voer als eindbestemming in: Abraham Amptstraat 1 dit i.v.m. alle omleidingen in Den Haag. M restaurant ligt op de hoek van de Abraham Amptstraat

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 23:00
Zondag & maandag gesloten

Jouw recensie over het restaurant M Restaurant

Geeske V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Mooi wijnarrangement erbij. Leuke, attente bediening.
Klasse dat je ook bij de AH actie gewoon het M week menu krijgt! En dat aanpassingen voor allergie geruisloos worden gedaan
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Simpel edoch stijlvol.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Via Gift for two bon hier terecht gekomen, goed voor tweegangen verrassingsmenu. Met het mooie weer lekker buiten gezeten. Kregen een heerlijke amuse vooraf van de zaak. Vooraf heerlijke vietnamese kiprol. Daarna bavette met zomerstampotje, puree en rodewijn saus. Heerlijk gegeten.
CW W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben op vrijdagavond op het terras op de boot voor de zaak gegeten. Het terras was goed gevuld met gevarieerd publiek. Toen de schemer inviel, gingen de lichtjes langs de kades aan, erg gezellig.
Gebruik gemaakt van het IENS menu. Er werd brood aangeboden, maar dit werd ook extra in rekening gebracht. De heerlijke amuse was wel van het huis. Karaf water behoorde niet tot de mogelijkheden. Voorgerecht van makreeltartaar was erg lekker. Hoofdgerecht was runderbavette, dit is draadjesvlees dat tussen je tanden gaat zitten, helaas geen tandenstokers aanwezig. Mijn tafelgenoot had goede plakjes van de bavette gekregen, van mij leken het restjes. Het hoofdgerecht smaakte aardig, maar niet top. Nagerecht was zwaar, bestond voor 90% uit chocola.
K. Pang .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Op een zondagavond voor het eerst gegeten bij M restaurant, met de AH restaurantactie.

Ontvangst & bediening was vriendelijk en attent. We konden buiten op de boot plaatsnemen of binnen. Wij zijn koukleumen, dus kozen voor een mooi plekje binnen. Het restaurant is ruim opgezet, het was fijn om niet zowat bij de buren aan tafel te zitten.

Het verrassingsmenu was erg lekker. Er zijn goede, verse producten gebruikt & in goede balans. Neem nu het voorgerecht, carpaccio. Kwaliteit van het vlees was goed, je kon wel merken dat ze dit zelf hadden gesneden. Mooi dun, niet te koud geserveerd. De huisgemaakte pesto erbij maakte het af. Vaak genoeg heb ik carpaccio of andere gerechten voorgeschoteld gekregen met pesto uit een pot. Dat kan echt niet. Ik proef het ook meteen. In een restaurant moet je dat gewoon zelf maken of niet op de kaart zetten.

Kortom, M restaurant is echt een aanrader. Goed eten voor een schappelijke prijs.
Wij zullen zeker hier vaker terugkomen, met of zonder AH restaurantactie spaarkaart!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We hebben er wederom van genoten: op en top verzorging, heerlijk eten, kortom, heel graag weer tot een volgende keer!
Gabriëlle V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gegeten met de AH restaurantactie. We kregen een ander menu dan op de website van AH stond, wat wel jammer was want het menu op de website klonk lekkerder. De gerechten waren zeker wel smaakvol, maar weinig origineel (carpaccio als voorgerecht). De lokatie buiten op de boot is erg leuk, alleen zijn de tafeltjes en stoelen wel van een slechte kwaliteit.
d V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gisteren geweest met mijn dochter.Wij hebben de AH actie verrasingsmenue gehad en we waren echt verraasd met de qualiteit van alle drie de gangen! We hebben genoten bedankt!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We werden zeer gastvrij ontvangen. Het was een heel prettige verrassing dat we op het water konden eten. Het "terras" van restaurant M drijft op het water van de gracht en is heel gezellig ingericht. Een heerlijke avond om op het water buiten te vertoeven. We hadden geluk dat de chef deze avond deel uit maakte van de bediening en de gerechten van het verrassingsmenu met ons besprak. Menu was heerlijk, maar vooral ook het wijn arrangement, met voor ons onbekende wijnen/druiven uit Spanje en Kroatie. Korom een geslaagde avond, terugkomer.
fjernster E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Op zich was het eten lekker, jammer dat er zoveel zout wordt gebruikt. Maakt de smaak voor mij minder, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Gebruik van een minimale hoeveelheid zout bij de bereiding en een zoutvaatje neerzetten voor mensen die van zout houden, zou veel oplossen!
Nicole M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Echt een leuk Haags restaurant met een mooi terras. Kom hier graag, maar niet vaak genoeg. Service is echt van hoog niveau en de kennis van wijn en spijs ook.
Nicky H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten, heerlijke wijnen, goede en kundige bediening. Er werd goed rekening gehouden met allergieën of wat je niet zou lusten of willen eten.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hadden verrassingsmenu buiten op de boot, het eten was zeer goed en erg lekker!!
MyraD .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Erg attent en voorkomend personeel. Gezellig. Perfect rekening houdend met dieetwensen.
En echt heerlijk eten natuurlijk.
Anoniem A.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Eten was redelijk okee. Beetje amateuristisch wel, maar smaakte wel goed.
Locatie was erg vies. Alle stoelen plakten.
Verder prima service en vriendelijke ontvangst.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wij hebben in Restaurant M een erg genoeglijke en goed verzorgde avond doorgebracht, ik kan deze gelegenheid iedereen aanbevelen. Wij kozen voor een verrassingsmenu met wijnarrangement en daar hebben we geen spijt van gehad. De gerechten zijn eerlijk en gezond met vaak verrassende smaakcombinaties, zeker in combinatie met de zorgvuldig gekozen wijnen.
De bediening is vriendelijk en 'to the point', ze weten daar waar ze over praten als het over eten en wijn gaat. Een aanrader, dus.
sk P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten! We kregen een amuse vh huis. Daarna het verrassingsmenu. Het voorgerecht was vis (scheermesje, asperges, zeekraal), het hoofdgerecht was lamsvlees en het toetje was ook verrukkelijk. Alle porties waren ruim en met producten vh seizoen. Ook de borden waren mooi opgemaakt. Zeker een aanrader om hier te gaan eten!
Tjeu V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk verrassend gegeten.. Een kleine kaart maar daardoor top gerechten! Leuke vrolijke bediening. Komen hier snel weer terug.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Via een cadeau bon hier terecht gekomen. Een amuse en een proeverij van voorgerechten gegeten beide erg lekker. Zeer vriendelijk personeel en uitermate gastvrije chef!
Zeker een aanrader!!!
Elke J.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Via cadeaubon hier terecht gekomen, we kregen verrasssingsmenu. Was heerlijke verrassing! Eten was zeer goed :)