Over het restaurant M Restaurant

Koken met passie

Aan de mooiste gracht van Den Haag in stijl genieten van de Frans-mediterrane keuken. Elke twee maanden wisselt de chef van kaart zodat er goed met de seizoenen kan worden meegekookt door chef Bart van Doorn. Zijn motto: een gerecht is pas echt lekker als het met passie en liefde is bereid.

Meer informatie over restaurant M Restaurant

bus, tram & trein
  • Kom je met de auto?
    Komt u met een navigatiesysteem? Voer als eindbestemming in: Abraham Amptstraat 1 dit i.v.m. alle omleidingen in Den Haag. M restaurant ligt op de hoek van de Abraham Amptstraat

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 23:00
Zondag & maandag gesloten

Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
M... van medium M....van Matig M...van MMahw, zonder al te negatief te zijn hebben wij op zich prima gegeten, dit mede omdat wij geen hoge verwachtingen hadden en dit diner hadden aangeboden d.mv. een gift for you bon.
M zit in een pand waar vroeger een sex club heeft gezeten maar in de periode 88/1999 heeft hier Jean Martin en het ganzennest gezeten, deze restaurants kookte op sterrenniveau, daarvan in nu helaas niet veel meer te zien.
met onze bon kregen wij geen keuze en ook de à la carte kaart was nog niet klaar, we kregen 2 gangen menu waarbij het aardappelgarnituur dus danig van grootte verschilde dat de grote brokken niet gaar waren, de gerechten zijn terug naar de keuken gestuurd, maar kwamen zonder enig aardappel garnituur terug omdat, zo werd verteld geen alternatief was.... enfin ik denk persoonlijk dat M de langste tijd heeft gehad, jammer van de locatie.. ten slotte wil ik nog kwijt dat het personeel op afgetrapte vieze gympies rond liep waarop je bij zelfs bij menig blubber festival geweigerd zou worden, hoeft echt geen glimmende lakschoenen maar dit was typerend voor onze indrukken van deze zaak! hopelijk herpakt de uitbater zich. kom op!!!
Ana Isabel B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Jong, enthousiast en vriendelijk team.
Wij hebben nog een extra gerecht gevraagd bij het 3-gangen AH-verrassingsmenu. Smaakte uitstekend (lekker en goed). Wijnarragement was ook prima.
De tafel van frankenjeannie D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Goede en aardige bediening. Jong team met chef/eigenaar in de open keuken. Mooie gerechten. Goed afgestemd Smakelijk. Parkeren voor de deur. We waren met 6; allen zee tevreden, prijs prima tov het diner. Aanrader. We komen hier terug
Ellendeboer D.
David S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Bijzonder vriendelijk personeel, zeker een aanrader. Het eten mocht wat sterker van smaak maar was zeker niet verkeerd.
paperina .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Aanrader! Enige minpuntje: het lawaai. Misschien iets van gordijnen of andere geluidsabsorberende materialen een idee?
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wij hebben onlangs gegeten bij restaurant M . Wij hadden een bon voor gratis hamburger met patat voor twee. Hier hadden wij van te voren voor gebeld.
Wij kwamen daar aan en er waren helaas geen hamburgers meer. Dus hadden wij geen keuze en moesten wij het verassingsmenu nemen. We kregen niet de optie om de kaart te bekijken. Vervolgens hebben we erg lekker gegeten, maar wat teleurstellend was, was de rekening die wij niet hadden zien aankomen. Wij moesten betalen voor het eten ondanks de bon. Dit was een grote teleurstelling aangezien wij twee studenten zijn.
janvisser41 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Het ontbreekt aan sfeer en de ruimte was, mede doordat de voordeur open gezet werd om voorbij lopende mensen binnen te lokken, gewoon koud
wimdammers .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
M had een leuk 3-gangen AH verrassingsmenu samengesteld, met per gang een bijzonder klaargemaakt gerecht. Presentatie van de gerechten was mooi verzorgd en er waren mooie wijnen beschikbaar.
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Kleine kaart maar zag er goed uit. Beetje rumoerig maar door de live muziek viel het minder op. Niet te duur. Aanrader!
Dana C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met de AH-actie een verassingsmenu gehad. Het restaurant zat goed vol toen wij binnenkwamen maar we konden meteen aan tafel. De inrichting is vrij ruim waardoor het niet echt gezellig oogt. De ronde tafels zijn net wat te groot om goed bij te praten. Daarnaast speelde er een jazzband live muziek. De akoestiek laat echter te wensen over waardoor je elkaar slecht kunt verstaan. De bediening is zeer vriendelijk en je wordt gastvrij ontvangen. Bij de presentatie van de gerechten worden de ingrediënten echter zo snel opgenoemd en vertrekt de bediening meteen waardoor er geen mogelijkheid is om nog enkele vragen te stellen.
Het eten zelf smaakte uitstekend. De smaakcombinaties zijn niet ster-waardig, maar gaan zeker boven het niveau van de gemiddelde thuiskok. De amuse was een heerlijke bloemkoolsoep met een huisgemaakte crostini. Het voorgerecht bestond uit coquilles, gebakken spruitjes, aubergine en courgette. De groentecombinatie was heerlijk maar overheerste te veel de coquilles. Het hoofdgerecht bestond uit schol, couscous van bloemkool, courgette en aardappel geserveerd met pesto. Een heerlijk samenspel van smaken en een ruime portie. Als dessert kregen wij creme brulee geserveerd. Een zeer spectaculair nagerecht, maar voor ons beide geldt dat we dit niet zelf hadden gekozen. Het smaakte goed, maar was verder niet heel bijzonder.
Het eten bij M Restaurant is goed maar niet bijzonder, de bediening vriendelijk, maar om even bij te praten was het té rumoerig door de verschillende groepen en de live-muziek.
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten is goed en de gerechten verrassend. De bediening is vriendelijk en vertelde ook over de gerechten die werden geserveerd tijdens het verrassingsmenu. De inrichting van het restaurant is sober, maar met veel hout en weinig licht wel sfeervol.
Marilene100 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Prima gegeten: snel, lekker en leuke bediening. Weinig wijn per glas. Er mogen meer mensen gezellig komen eten bij M Restaurant!
AnneMarie B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, het was via de AH aktie. Alleen jammer dat het gehele menu alleen uit vis bestond. Het scholfiletje was ook wel aan de kleine kant.
De open huiswijnen zowel rood als wit waren lekker. De bediening was prima en zeer vriendelijk maar toen het restaurant vol zat lieten ze hier en daar steekjes vallen.
De inrichting mag wat gezelliger....
mophi .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het verrassingsmenu was heel verrassend en de kwaliteit beter dan het interieur doet vermoeden. Het broodplankje vooraf kon beter (weg met dat geverfde nepbrood!) maar het kaasplankje was voortreffelijk.
Maarten F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wederom weer uitstekend gegeten bij M. De ontvangst was vriendelijk en beleefd. Omdat wij voor het 3-gangen verrassingsmenu hadden gekozen werd meteen naar allergieën gevraagd. Het menu was aan de tijd van het jaar aangepast: wild. De gekozen combinaties van groenten en wild pasten zeer goed bij elkaar. Bij het menu hebben wij een wijnarrangement genomen. De wijnkeuzes sloten goed aan bij de gerechten.
De tijd tussen de gangen was aangenaam (niet te lang) ondanks dat het restaurant vol zat. De bediening had goed overzicht en er heerste daardoor ook een ontspannen sfeer.
Dit restaurant is en blijft een aanrader.
llgivo .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De sfeer bij M restaurant is vriendelijk, open en gemoedelijk. We kwamen als een van de eerste binnen. Geen enkel moment het gevoel gehad dat er op ons gelet werd. Hulde aan het bedienend personeel. Het eten was zeer verrassend. Mooie smaken bij elkaar. Een geslaagde avond en een restaurant om vaker terug te komen.
ibkran .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met een groot gezelschap bij het sfeervolle restaurant M gegeten. Na een hartelijke ontvangst kregen we kregen een uitstekend driegangenmenu geserveerd, met als extraatje een heerlijke amuse. Alle gerechten waren zeer verfijnd van smaak. Uitstekende en vriendelijke bediening. Een echte aanrader.
Heike W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ik ben met een aantal vrienden wezen eten met de AH actie. Toen wij om 19.30 uur binnen kwamen waren veel mensen al aan het toetje begonnen. We roken gelijk zuurkool!
De jassen werden aangenomen en binnen een mum van seconden hadden we al een drankje voor ons staan. Dit alles zo snel, men nam dan ook geen moeite om ons het etiket van de wijnfles te laten zien, laat staan de wijn eerst te proeven.
We bestelden brood met olie en tapenade, lekker warm en vers. Daarna kregen we een soep als amuse, ook heerlijk maar dat ging weer zo snel, er werd vlug gezegd om welke groentesoep het ging en dan was de bediening gelijk weer weg. Toch was de smaak echt lekker.
Het hoofdgerecht werd een "verrassing". Ik wilde geen zuurkool en hoopte op een andere bijlage, Echter - ik kreeg alleen maar meer aardappelen in zoete saus bij het toch zeer malse biefstuk. Op de vraag wat i.p.v. de zuurkool op mijn board lag zeiden ze "niets". Gewoon meer aardappelen. Het vlees was wel super mals!
Ook het nagerecht met heerlijke chocolade was top van smaak.

Om 22.00 uur waren we klaar met het eten.

Nadeel van dit restaurant: te snelle gangen achter elkaar en weinig uitleg over de gerechten. Heel erg rumoerig en dat terwijl slechts 4 tafels bezet waren.

De draden van de lampen hingen halverwege van het plafond. Geen mooi gezicht. Jammer dat alles zo snel ging, de gerechten zijn in verhouding met de prijs/kwaliteit goed. We hebben per persoon 30 euro afgerekend, dat was inclusieve de drank en het broodplankje. Dus met de AH actie zeker leuk om te doen!
ellaplanken .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goede ontvangst! Genoeg ruimte om goed gesprek te voeren. Lekkere amuse, soepje, salade, hoofdgerecht en heerlijk nagerecht. Wij hebben hier met de AH bonnen gegeten..ik zou dit restaurant zeker aanbevelen.
andekker .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker gegeten. Prima bediening. Prima tent. We komen zeker terug. Wijnen mogen wel iets exclusiever. Willen we ook best voor betalen.