M'n schoonouders

Barendstraat 3 2771 DJ Boskoop Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant M'n schoonouders

Maandag en Dinsdag 17:00 - 21:30
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen
Hans En Dona H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Voor de tweede keer in korte tijd hier weer gegeten en eigenlijk om ook een ander gerecht te proberen, namelijk de kalfslever met uitgebakken spek en appel. Zoals vorige keer de kabeljauw en Rietvelds runderbiefstuk ook heerlijk smaakte. Mijn echt- en disgenoot had van een voorgerecht, gegrilde tonijn met citroen mayonaise een hoofdgerecht laten maken en ook dat smaakte verrukkelijk, met overigens een hele mooie opmaak! Duidelijk een kok met passie voor koken en kleur! Kortom we hebben weer genoten van het eten en niet te vergeten de alerte en uitstekende bediening!
S_S .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
zaterdag gegeten met zijn zessen er was iemand in ons gezelschap die had een lactosevrij dieet dit hadden wij niet van te voren gemeld maar er werd de hele avond rekening gehouden met haar ze kreeg een eigen broodmandje met boter er werd bij de vis een ander sausje gemaakt echt super geregeld en al hadden we dit van te voren gemeld dan was er ook een lactose vrij dessert geregeld.
We hebben ook allemaal heerlijk gegeten en komen zeker weer.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
We liepen binnen een op een rustige dinsdagavond. Het decor is rustig met als thema nostalgisch Boskoop. We hebben voor de tapas variant gekozen, dan krijg je van de gerechten van de kaart van alles wat. Oa. hertebiefstuk, zwaardvis, spareribjes en groente en friet. Prima gerechten. ????Daarna kaasplank met verschillende boerenkazen, waar wel verrassende smaken tussen zaten. ???? Goede wijnen op de kaart, dus al met al, prima brasserie!
JELTD .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Eerste paasdag met het gezin hier gegeten. Leuke locatie, gezellige sfeer. Originele menukaart in blik. Mooie open keuken, bediening erg vriendelijk.
Het tapasmenu origineel geserveerd en lekker. Ook de andere gerechten waren prima. Jammer dat er geen mogelijkheid was om een wijnarrangement bij het menu te krijgen, terwijl dat wel op de wijnkaart vermeld stond.

John G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Samen met mijn vrouw, zoon en moeder gegeten bij dit sfeervolle en gemoedelijke restaurant. Heerlijk gegeten en goed bediend.
Hans En Dona H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Ondanks dat we best zwaar geluncht hadden, hebben we hier met z'n twee voor de avond besproken, recensies waren goed, dus vooruit. Nou werkelijk fantastisch, op het servet al met eigen naam welkom geheten, Anne die ons de hele avond perfect bediende, de tamme eendenborst was ook heel erg lekker, de zelf gemaakte frieten vond mijn partner zelfs lekker (en dat zegt wat!), de salade met een heerlijke dressing en dan nog het nagerecht van aardbeien, werkelijk geweldig. Hier wordt duidelijk met liefde voor het vak en vanuit het hart gekookt, en de bediening is perfect. Klasse, we komen hier zeker terug. En de prijs voor dit alles, viel ook nog eens reuze mee.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Vervelende kleine tafals, zeker als je met een grotere groep bent heb je ontzettend weinig ruimte, erg irritant doordat iedere vierkante millimeter gebruikt moet worden. Opzich was het eten wel goed. Weinig op aan te merken, misschien dat de spare ribs wat flauwtjes smaakten en dat er wat weinig vlees aan zat. De argentijnse wijn was erg lekker! Bediening vriendelijk, gewoon zoals het moet! Prima bistro in Boskoop, voor een keer...
Klaverbl I.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
M'n schoonouders is een brasserie gelegen aan de Gouwe. We waren hier voor het eerst en konden de oude afbeeldingen (foto's) aan de wand erg waarderen. Het oude pand leent zich helaas niet voor een gezellige tafelindeling, althans waar wij zaten (beneden), maar het oogt wel karakteristiek.
We werden vriendelijk bediend en kregen originele menukaartjes (in een oud trommeltje).
Buiten het standaardmenu konden we ook een dagvangst bestellen, maar we gingen voor het tapas-menu. Eerst nog een gerookte zalm'salade' als voorgerecht, maar die was wel heel zuinig geproportioneerd. Jammer! Die zullen we niet snel meer bestellen.
De tapasgerechtjes waren erg lekker en ook van de tapas-zoet-nagerechtjes hebben we zitten smullen.
Margo K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
We waren met een groep. Iedereen werd hartelijk ontvangen. Eten was verrukkelijk ik had de tapas. Bijzonder verrast echt super lekker! Een mooie aanwinst voor Boskoop!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Goed eten voor een mooie prijs in deze brasserie met biologische streekproducten. Helemaal leuk dat producten uit de zorgkwekerij in deze brasserie verwerkt worden waardoor het eten een speciale inslag krijgt.
Naast de vele mooie gerechten is het ook mogelijk een samenstelling te krijgen in een tapas vorm. Voorgerechten als zodanig gekozen als een heerlijke proeverij. Hoofdgerecht kabeljauw en fazantenborst als hoofdgerecht waren goed. Mijn disgenoot had tot slot diverse boerenkazen welke ietwat tegenviel qua ervaring. Lekkere wijn als huiswijn bestempelt echter beter dan de reguliere huiswijnen.
Service weinig op aan te merken, men werkt hier met plezier.
Het decor dien je van te houden. Nostalgisch dat wel maar de verlichting beoogt enige aandacht om het geheel iets beter uit te lichten.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
De inrichting is niet perse erg gezellig. Maar dat maakt het eten dubbel en dwars goed!
erg lekker gegeten! En wanneer je van tevoren aangeeft dat je een bepaald dieet moet volgen dan wort hier goed op ingesprongen! Super!
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Heerlijke brasserie aan het water! De gevarieerde menukaart met seizoensgebonden ingrediënten en producten uit de streek bevat klassieke én vernieuwende gerechten. De keukenbrigade kookt duidelijk met plezier en met verse producten. De bediening is vrolijk en behulpzaam. De goede prijs-kwaliteitverhouding maakt het plaatje compleet.
I.m.a. V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
leuk klein restaurant maar ik hou van een tafel kleed bediening goed houd iedereen in de gaten eten veel keus heerlijk gegeten goede wijnkaart keurige prijs zeker een aanrader
Joshua K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Voor de 2e keer gegeten bij restaurant m'n schoonouders, kwaliteit van het eten was wederom erg goed. We hadden als voorgerecht een "tapas proeverij" genomen, erg lekker en de hapjes waren afwisselend.
Het restaurant zat gezellig vol, goed om te zien dat in dorp zo'n leuk en lekker restaurant zit! Bediening was gezellig en correct.
Janetrodenburg .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Donderdagavond 16 januari hier gegeten samen met mijn schoonzus.
We waren al vroeg aanwezig en we zaten gezellig samen voor het raam. De kachel was lekker warm. Vooraf namen we lekker brood met tapenade en schoonmoeders dip en het brood was echt super knapperig.
Daarna heerlijk een wildbouillon en voor schoonzus een carpaccio. Als hoofdgerecht was er hertenbiefstuk met een jus en aardappelpuree met paddestoelen. Een heerlijk winters gerecht met daarbij heerlijke frietjes en een salade.
Als toetje had mijn schoonzus een tarte tartin met appelijs en ik hazelnootijs met tiramisu. Het was echt heerlijk!!!!!1
PUURScholte .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2013
Afgelopen maandag bij M'n schoonouders gegeten. wat als eerste opviel is dat de zaak zo goed als vol zat. Dit geeft altijd een gezellige sfeer. gekozen voor het nieuwe tapas menu. 2 x 9 kleine gerechten zowel warm als koud, Fantastische smaak combinaties! echt een top tent om heerlijke en eerlijke gerechten te eten!
Mvm .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Gisteravond bij M'n schoonouders gegeten. Mooie locatie, erg leuk gelegen aan de Gouwe. Inrichting is trendy met wat nostalgische details! Het eten was prima verzorgd en was voor ons beiden (verschillende menu's) erg lekker en smaakvol klaargemaakt. We kregen het gevraagde tafeltje aan het raam (leuk uitzicht) en op het servet stond een welkom met je naam. Detail, maar staat erg gastvrij!
De bediening was vriendelijk en gaf goed uitleg over verschillende gerechten (op vraag van ons).
Dit was de 4e keer (in verschillende jaren) dat we hier gegeten hebben, en iedere keer gaan we enthousiast naar huis! Kortom: wil je goed verzorgd én betaalbaar uit eten, dan is M'n schoonouders een aanrader!
JanssenAmsterdam .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2012
Fijne tent waar mijn familie graag komt en wij nu ook voor de tweede keer kwamen. Het is er voornamelijk gezellig en er is een prima kaart. Voor de vegetariërs onder ons is er helaas zeer weinig keuze. Ze boden een compleet biologisch menu aan (hulde!), dat goed in de smaak viel bij onze vleeseters. Er zat helaas wat hagel in de wilde eend, gelukkig braken er geen kiezen. De bediening reageerde hier wat lauw op "kan gebeuren", wellicht is een waarschuwing hierbij handig voor de leken onder ons. Desondanks, prima gegeten voor een nette prijs.
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Net nieuw ingericht, mooi geworden. Leuke kaart met mooie gerechten. Heerlijk apart biologisch menu. Vriendelijke bediening, niet opdringerig. Prima prijs-kwaliteit. Uitstekend. Wij komen hier vast nog wel een keer.
Haute Cuisine V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Vorige week lekker gegeten bij M'n Schoonouders.
Het eten was goed en prijsniveau keurig. Mooie plek zo aan het water en lekker modern ingericht. Bediening was vriendelijk en klantgericht. Geen haute cuisine, maar eerder eetcafe niveau, maar daar is natuurlijk niets mis mee.