M'EAT - Bar&Grill

Zondag 12:00 tot 23:00

Jouw recensie over het restaurant M'EAT - Bar&Grill

Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Prijs, kwaliteit verhouding klopt niet.
Lamskoteletjes waren niet goed gebakken. De frieten daarbij waren inclusief bakresten in een hooge, ronde zilveren cilinder gegooid. Geserveerd nadat door het schudden die kleine stukjes onderin, uit het zicht waren.
Gepofte aardappel. Ze leken geen idee te hebben hoe deze te serveren. Zij wisten ook niet waarin een pof-aardappel verschilt van een aardappel.
Ik ga het niet voorkauwen.
Mijn steak was al gesneden waardoor binnen 2 minuten alles koud was.
Gewoon niet goed.
Voor die prijzen moet alles veeeel beter.
hildevangaalen .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Was weer gezellig bij jullie ! Lekker visje gegeten van de green egg . En wat ik bij jullie durf is rosé drinken . Er zijn weinig restaurantjes met droge rosé , hmmmm .

Bedankt Peter en Hilde
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
prima restaurant. Voor de 2e keer in korte tijd wezen eten. Erg lekkere gerechten.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Leuke plek midden in de stad. Zowel het voorgerecht, uien kokossoep als de runderrib als hoofdgerecht waren beiden heerlijk. Relaxte sfeer en leuke bediening.
Robert-jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
prima en gezellig restaurant, lekker vlees en originele gerechten van de green egg. Bediening was goed en correct. Gaan we zeker nog eens eten.
Sjors V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Leuke sfeer en lekker gegeten.
Anja310562 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten en heerlijke wijn hedronken. Bediening was vriendelijk en hulpvaardig. We hebben een gezellige avond gehad. ????
Shirly M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijke gerechten in precies goede porties. Rode huiswijn vond ik voortreffelijk. Muziek helemaal prima. Fijne omgeving om even bij te kletsen en superlekker te happen. Wij komen zeker terug.
Xaviera C.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
super vriendelijk personeel en zeer kwaliteit eten.
zou wel een menu kaart in het engels gaan maken.
je ruikt wel zodra je binnen komt de bbq lucht dus zou wel naar goede afzuiging blijven kijken.
zeer mooi decor.
goede avond gehad en zeker wbt de flexibiliteit; ik had een reservering voor 2 wat op het laatste moment werd.
Sjef Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben (weer) erg lekker gegeten bij M'eat!
De kaart is weer gewijzigd en er staan oude bekende, maar ook weer nieuwe gerechten op. Ik koos voor de sukade, die door rijping en bereiding uiteindelijk als biefstuk te eten is. Heerlijke smaak, aangevuld met bijzondere groentes en lekkere frietjes. Als voorgerecht hadden we een bord met een selectie van 3 porties van de normale voorgerechten: een heerlijke manier om van alles te proeven (en uiteindelijk best veel!)
Ook bij het nagerecht kregen we een proeverij van allerlei heerlijkheden die we met z'n vieren deelden.
Tot slot een goede koffie en een schappelijke rekening.
Wieger .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben Vr 23 dec daar heerlijk gegeten ! Prima , gezellige bediening en een goede ontvangst . Ongedwongen en gewoon. Eten is van hoge kwaliteit. Prijs kwaliteit in een goede verhouding .
Gaan er zeker nog een keer eten. De eende borst klaargemaakt op de green-egg was super .
Mia F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het was zeer gezellig, heerlijk en ook verrassend eten, lekkere wijn en we werden zoals altijd heel gastvrij onthaald. Zowel dineren als walking diner is (met een team) een aanrader!

Team PPFrumau
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Recent gegeten met 6 personen. Goed restaurant met uitgebreide kaart en bijzondere gerechten. Het merendeel van de gerechten wordt op de Green Egg bereid, waardoor een zachte subtiele rooksmaak. De inrichting vd zaak is vrij hip en verrrassend. De sfeer is er ongedwongen en het personeel vriendelijk en enthousiast.
De gerechten waren erg smakelijk, vers en puur. De prijs kwaliteitverhouding was goed. Na het diner de mogelijkheid tot gezellig naborrelen aan de grote bar, onder het genot van rustige muziek. Zeker een aanrader dus !!
Een aanrader dus voor een gezellig avondje uit
Aan T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met de gedachte van dat we hier nog niet geweest zijn, zijn we spontaan binnen gelopen. Met brood en een vleeswaren plankje zijn we begonnen. Vervolgens kwamen de hoofdgerechten, die er lekker uitzagen en prima smaakten. Bij de Fish & chips, welke ik had, zat een heerlijke limoensaus. Afsluitend met koffie en uiteraard de rekening kom ik tot de conclusie dat je lekker en gezellig kan eten. Het is allemaal okay maar ook niet meer bijzonder. Ik ben niet verrast en niet getriggerd om snel terug te komen, mede gelet op de prijs/kwaliteit verhouding, die in mijn beleving wel scheef is.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Fijne, no-nonsense sfeer. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben een "shared dining" gedaan waarbij je van verschillende gerechten kan proeven. Leuk geserveerd en erg lekker! De port was ook heerlijk! Wij gaan hier zeker nog vaker komen.
Yente V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Gisteren samen met mijn moeder heerlijk gegeten bij M'EAT. De kaart is leuk en speels en er is genoeg keus. We hadden vooraf de Burrata en Lamsköfte, die erg verrassend en goed waren. Als hoofdgerecht hadden we de Côte de Boeuf, wat erg bijzonder was en zeer smakelijk. Ze kwamen zelfs het stuk vlees nog aan tafel laten zien met een kleine uitleg. Erg leuk! Als nagerecht nog een Crème Brûlée gedeeld, die alles afmaakte. Goed van smaak, lekker romig. Ik heb genoten van de sfeer, de drankjes en de hele avond!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De kaart is veel belovend, echter is het eten aardig maar ook niet bijzonder (veel smaak versterkers). Ambiance wel leuk maar ook kil. Personeel is netjes maar niet toegeweid, lijkt teveel productie werk voor hen en weten ook onvoldoende van de kaart. Eindconclusie: te duur voor wat men biedt.
Quinten V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Erg goed gegeten. Een relaxte sfeer met vriendelijke bediening. De smaak van de Green Egg was goed aanwezig. Zelfs ons dessert was bereidt op een van de indoor-Bbq's. Een leuk restaurant op een leuke locatie in Den Bosch.
HeleenHU .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Brabants Dagblad gelezen vrijdag en toch maar eens proberen dachten we. Helaas had deze keer de recencist het bij het juiste einde, vlees is taai en zwart, groentes niet vers. Voor ons geen aanrader voor de te dure prijzen voor een eetcafé
Joris H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijk!!!! Zonde dat deze tent maar een 7,4 krijgt. Vlees was super! Service ook top:) heerlijk eten en een ontspannen sfeer