M'EAT - Bar&Grill

- Bar 22:00 - 01:00
Zondag 12:00 tot 23:00

Zunny .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben (weer) erg lekker gegeten bij M'eat!
De kaart is weer gewijzigd en er staan oude bekende, maar ook weer nieuwe gerechten op. Ik koos voor de sukade, die door rijping en bereiding uiteindelijk als biefstuk te eten is. Heerlijke smaak, aangevuld met bijzondere groentes en lekkere frietjes. Als voorgerecht hadden we een bord met een selectie van 3 porties van de normale voorgerechten: een heerlijke manier om van alles te proeven (en uiteindelijk best veel!)
Ook bij het nagerecht kregen we een proeverij van allerlei heerlijkheden die we met z'n vieren deelden.
Tot slot een goede koffie en een schappelijke rekening.
Wieger .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben Vr 23 dec daar heerlijk gegeten ! Prima , gezellige bediening en een goede ontvangst . Ongedwongen en gewoon. Eten is van hoge kwaliteit. Prijs kwaliteit in een goede verhouding .
Gaan er zeker nog een keer eten. De eende borst klaargemaakt op de green-egg was super .
Mia F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het was zeer gezellig, heerlijk en ook verrassend eten, lekkere wijn en we werden zoals altijd heel gastvrij onthaald. Zowel dineren als walking diner is (met een team) een aanrader!

Team PPFrumau
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Recent gegeten met 6 personen. Goed restaurant met uitgebreide kaart en bijzondere gerechten. Het merendeel van de gerechten wordt op de Green Egg bereid, waardoor een zachte subtiele rooksmaak. De inrichting vd zaak is vrij hip en verrrassend. De sfeer is er ongedwongen en het personeel vriendelijk en enthousiast.
De gerechten waren erg smakelijk, vers en puur. De prijs kwaliteitverhouding was goed. Na het diner de mogelijkheid tot gezellig naborrelen aan de grote bar, onder het genot van rustige muziek. Zeker een aanrader dus !!
Een aanrader dus voor een gezellig avondje uit
AanTaaaaafel .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met de gedachte van dat we hier nog niet geweest zijn, zijn we spontaan binnen gelopen. Met brood en een vleeswaren plankje zijn we begonnen. Vervolgens kwamen de hoofdgerechten, die er lekker uitzagen en prima smaakten. Bij de Fish & chips, welke ik had, zat een heerlijke limoensaus. Afsluitend met koffie en uiteraard de rekening kom ik tot de conclusie dat je lekker en gezellig kan eten. Het is allemaal okay maar ook niet meer bijzonder. Ik ben niet verrast en niet getriggerd om snel terug te komen, mede gelet op de prijs/kwaliteit verhouding, die in mijn beleving wel scheef is.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Fijne, no-nonsense sfeer. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben een "shared dining" gedaan waarbij je van verschillende gerechten kan proeven. Leuk geserveerd en erg lekker! De port was ook heerlijk! Wij gaan hier zeker nog vaker komen.
Yente V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Gisteren samen met mijn moeder heerlijk gegeten bij M'EAT. De kaart is leuk en speels en er is genoeg keus. We hadden vooraf de Burrata en Lamsköfte, die erg verrassend en goed waren. Als hoofdgerecht hadden we de Côte de Boeuf, wat erg bijzonder was en zeer smakelijk. Ze kwamen zelfs het stuk vlees nog aan tafel laten zien met een kleine uitleg. Erg leuk! Als nagerecht nog een Crème Brûlée gedeeld, die alles afmaakte. Goed van smaak, lekker romig. Ik heb genoten van de sfeer, de drankjes en de hele avond!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De kaart is veel belovend, echter is het eten aardig maar ook niet bijzonder (veel smaak versterkers). Ambiance wel leuk maar ook kil. Personeel is netjes maar niet toegeweid, lijkt teveel productie werk voor hen en weten ook onvoldoende van de kaart. Eindconclusie: te duur voor wat men biedt.
Quinten V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Erg goed gegeten. Een relaxte sfeer met vriendelijke bediening. De smaak van de Green Egg was goed aanwezig. Zelfs ons dessert was bereidt op een van de indoor-Bbq's. Een leuk restaurant op een leuke locatie in Den Bosch.
HeleenHU .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Brabants Dagblad gelezen vrijdag en toch maar eens proberen dachten we. Helaas had deze keer de recencist het bij het juiste einde, vlees is taai en zwart, groentes niet vers. Voor ons geen aanrader voor de te dure prijzen voor een eetcafé
Joris H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijk!!!! Zonde dat deze tent maar een 7,4 krijgt. Vlees was super! Service ook top:) heerlijk eten en een ontspannen sfeer
david Z.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Hier gegeten en was niet bijzonder onder de indruk. Veel last van de verbrande smaak van de BBQ. Is geen aanrader voor een volgende keer. Bediening beetje opdringerig. Nogmaals ik zou het niemand aanraden.
L L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Mijn vriendin wilde graag dit nieuwe restaurant proberen. The big geen egg sprak haar wel aan. Voor mij is het as usual. In menig restaurant staat wel een BGE.

Als voorgerecht hadden we een plankje charcuterie. Ik schrok van de hoeveelheid. Het leek me een plankje voor 1 in plaats van 2 personen. € 15,- aftikken voor wat plakjes vlees. Vlees was prima, maar de prijs is toch echt te hoog voor een klein plankje.

Als hoofdgerecht had ik de lamsburger uit de BGE. Smaak van de burger was prima. Niet helemaal medium wat ik had doorgegeven. Neigde meer naar done. Ook hiervoor geldt dat ik de prijs te hoog vond voor een niet al te grote burger.

Verder kwam er friet bij. Deze was OK. Niet geweldig.

Prijs voor twee personen met wat drankjes (wijn, bier en fris) erbij was totaal € 100,-. Voorgerecht, 2 hoofdgerecht en 1 nagerecht.

Prijs afgezet tegen wat je ervoor krijgt is te hoog. Was prima geweest als het 20% lager was. Dan was mijn beoordeling zeker hoger.

Service en bediening was OK. Niet meer dan dat. Ik mis een vrolijke, goedlachse en enthousiaste bediening.
p-kuipers .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Fantastisch gegeten bij M'eat Bar&Grill. Wat een ontzettend goed concept, en dat binnen Den Bosch. Op aanrader van meerdere mensen toch eens gaan proberen. Attent en vriendelijk personeel die weten waar ze over praten. Lekker tegendraads en mooie gerechten van de Big Green Egg BBQ. Samenstelling gerechten goed. Vlees, vis en leuke vegetarisch gerechten. Interieur is gaaf met een schitterend terras in de zon. Er werden zelfs LP's gedraaid op de bar!
Wij komen zeker weer eens terug
Caro D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Al twee keer eerder goed gegeten 's avonds (sukade is een aanrader), maar dit keer geluncht.
Mijn metgezel is voor 101 dingen intolerant of allergisch, maar de bediening dacht goed mee en heeft het in de keuken voor de zekerheid gecheckt.

Riant belegd 'echt broodje gezond', zeer smakelijk. En de salade groene asperges was goed gevuld. Met de halloumi een aanrader.

Ook met kleine kinderen een tip: ze kunnen op het pleintje eventueel spelen en bijv. een worstenbroodje eten.
We komen weer een keer terug.
Roy04 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Op een rustige koopavond, echt fantastisch gegeten bij M'EAT. Bediening was attent en aardig! Met een eigentijds stoere inrichting en lekkere muziek, was de sfeer erg prettig, ondanks dat het een rustige avond was in het centrum van Den Bosch. En dan kregen we ook nog eens heel erg lekker eten! Van het brood met smeersels tot aan het toetje, het was echt heel lekker!!! Bereiding van het vlees op de 'Green Egg' barbecue, wat een goede keuze! Heerlijk! Ga hier gerust eten, het is top!
Julian V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wij zijn echt vleesliefhebbers en sinds onze terugkomst uit Kaapstad hebben we moeite om restaurants te kunnen vinden die de kwaliteit van daar kunnen evenaren.
Deze plek hebben we nu gevonden bij M'eat. Leuk gelegen, goed personeel en top kwaliteit vlees. Wij komen zeker terug.
Rubenjork .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
We werden leuk ontvangen. Echter was de man in de bediening erg arrogant en had alleen maar ogen voor de meiden aan een tafel achter ons. We werden vlug vlug geholpen. Twee van de vier hoofd gerechten waren bijna zwart geblakkerd en bovendien lauw. Hier wat van gezegd en toen werd ons uitgelegd dat dit er een beetje bij hoorde als je zo 'puur' wil koken. Nou laten wij dan onze pure smaak de volgende keer maar elders proberen. Het toetje viel bij ons beter in de smaak en daar zouden we nog eens voor terug komen. Onze tip: neem klachten van klanten serieuzer...
vandeurzen .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Gisteren bij Meat gegeten.
Kaart is leuk en speels opgezet,en verwachting was hoog.
Vooraf en hoofdgerecht op,vooraf op.
Vooraf gerecht was flauw van smaak en niet netjes gepresenteerd [oog wil ook wat vind ik]
Hoofdgerecht,vlees was van beide taai en beetje zwart!!!!!
Voor ons dus geen nagerecht meer en nooit meer terug....
Jammer want van de kaart verwachte we veel
Beste van Deurzen,

Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het jammer om te horen dat het eten niet na wens was.
Zou u ons persoonlijk kunnen benaderen betreffende de klacht zodat wij meer details hebben en u verder tot dienst kunnen zijn. (graag per mail: info@meat-denbosch.nl).

Met vriendelijke groet,
Team restaurant M'EAT-Bar&Grill
ninavdaa .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Afgelopen donderdag hebben wij heerlijk gegeten bij M'EAT-Bar&Grill. Vooral de verschillende voorgerechtjes bevielen ons uitstekend. Mooie smaken en verse groentes en dan nog alles vanuit de Big Green Egg bereidt. Hoofdgerecht rundersukade genomen en als biefstuk uitgeserveerd. Fantastische mooi stuk vlees! Daarnaast was de bediening erg vriendelijk en correct. Wij komen hier zeker nog eens terug voor de goede viBe..