Luxor

Stationsweg 19 2312 AS Leiden Nederland Kaart

Over restaurant Luxor

Een begrip in Leiden

Bij het stijlvolle Luxor geniet je van gerechten van over de hele wereld. In de open keuken kun je live zien hoe de chefs de grill of wok bedienen, waarbij natuurlijk het nodige spektakel komt kijken. Het all-you-can-eat concept garandeert dat je hier altijd voldaan weer weggaat.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Luxor

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Luxor heeft een all-you-can-eat concept. Dat zorgt voor een beetje onrustige sfeer in het restaurant, dat in een voormalige bioscoop is gevestigd. Het is ook best rumoerig. Het eten is erg goed en voor elk wat wils. Sushi, Indonesisch, grill, wok of gewoon patat enzo. Hou vooral ruimte over voor het toetjesbuffet, want is ook erg uitgebreid. Alles met prima verse ingrediënten, en goed gekruid. De prijs -kwaliteit verhouding is uitstekend en het restaurant biedt ook nog allerlei kortingsacties.
Coriina1993 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Eten was zeer lekker, vooral de sushi en de toetjes (de chocoladetaart is echt zalig) vielen goed in de smaak. Ook de rode wijn is erg lekker.
Service was goed, hoewel een bediende erg chagrijnig keek, de rest van de medewerkers waren erg vrolijk. Er waren maar een paar tafels bezet, maar de sfeer al met al was wel heel goed.
Decor was prima, stoelen waren wel erg zwaar om goed te verplaatsen. Verder was het wel allemaal erg schoon, wat ik belangrijker vind dan het uiterlijk van een restaraunt. Maar al met al absoluut een aanrader en zeker voor die prijs! We hebben een zeer leuke avond gehad!
Ruby1992 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Slechte kwaliteit eten voor je geld. Leuk opgezet en bediening hoeft weinig te doen alleen drinken vragen en lege borden wegnemen. Dat ging redelijk prima. Keuken is veel te klein waardoor je met alle mensen van het hele restaurant op elkaar gepropt staat. Ik had een stuk bot in m'n biefstuk puntjes.. Of ik nog een nieuw stuk wilde? Nee bedankt ik hoefde niks meer een hopelijk krijgt niemand meer een stuk bod of iets anders in zijn of haar eten daar! Ik kom er in ieder geval niet meer terug, bedankt!
Be1nx5 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Met 3 personen verschillende gerechten genomen.De Japanse sushi waren voortreffelijk , De spare ribs waren fijn gekruid ,heerlijk goed gebraden ! Minder in de smaak viel het vlees van de grill. Het ruime aanbod van dessert soorten waren niet slecht maar het gebak was droog !
Lilmissporto .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Ondanks de binnenkomst beetje rommelig, te weinig bezetting, hebben we onwijs lekker gegeten. Vooral de ossenhaas en de monchou taart was heerlijk. Zeker een aanrader.
Gonny R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Veel variatie in eten en van goede kwaliteit. Shushi erg lekker, echt aan te raden. Snelle bediening bij de grill en vooral de variatie is onderscheidend. Waar eet je nog eendenborst en kangaroo? Ben je jarig dan eet je gratis, leuke actie en we hebben een leuke avond gehad.
Leaeersteling .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het voelt altijd bij jullie als thuis komen en lekker genieten van alle lekkere gerechten waaruit jezelf mag samenstellen die gestoomde zalm vindt ik over heerlijk en tirnamisu taartje maakte het helemaal af. Wij komen uit Amsterdam dus de hele weg terug was het van o je hebt gelijk het is erg lekker en goed georganiseerd vriendelijk personeel hou dit vast
IvL1977 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het was weer heerlijk! Genoeg keuze uit de voorgerechten, warme gerechten en bij de wok en grill. Alles wordt ook netjes bijgevuld. Wij hebben het frisdrank arrangement genomen en er wordt niet heel stipt naar de tijd gekeken.
Er wordt regelmatig gevraagd of we nog drinken willen bestellen.
Vieze borden en glazen worden regelmatig van tafel gehaald.
We komen er wel vaker en ook de stoelen zitten lekker om een aantal uur lekker bij te kletsen.
Arie-de-jong .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Ik ga regelmatig bijLuxor eten met vrienden, omdat het eten goed is, en iedereen kan eten wat hem bevalt. Belangrijk is ook dat je aan tafel normaal met elkaar kunt praten, want je komt toch in de eerste plaats om bij te kletsen. Dat je je eten zelf kunt/moet opscheppen, vind ik eigenlijk een ontzettend voordeel: je bepaalt zelf wat je lekker vindt en hoeveel je daarvan wilt hebben. Al was het maar gewoon 1 klein hapje, voor de smaak.
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Mooi restaurant goeie service eten was zeker goed het was wel een beetje kaal het decor maar het was zeker een top avond
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Alles was lekker behalve de vis wel de tongetjes het was zo druk dat we geen vlees konden nemen veel keus nette fijne bediening alleen was het erg koud begin restaurant veel wind jammer
NomihoshiBanchou .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Favoriet van onze kinderen. Ondanks het all-you-can-eat concept, is de sushi lang niet slecht en de cha-siew zelfs lekker te noemen. Tja, en dan onbeperkt toetjes en een chocoladefontijn. Wat wil je nog meer op je verjaardag?
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
we hebben er heerlijk gegeten en komen er zeker nog een keer, bediening was super leuk en netjes, eten was top,
is een echte aanrader
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
2e kerstdag 2e shift heerlijk gegeten was niet druk en konden daarom door de super kokkies heerlijke vlees soorten proeven.
De varkens haas puntjes in knoflook en bos ui top, zo ook de gekruide biefstuk,herten burger,rode mul en ga maar door te veel om op tenoemen laat staan om alles te kunnen proeven. Wij vonden het een gezellige avond leuke bediening en heerlijk gegeten. Dank je wel
Amanda R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
2e kerstdag gegeten bij luxor, we komen er vaker ruime keuze , we zaten boven en de vloer was erg gehorig er bleven maar kinderen rond rennen wat heel vervelend was! Vind het ook vervelend voor de bediening. Alleen door dit denk ik niet dat ik nog kerst bij luxor wik vieren omdat het gewoon te druk was !
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Eerste kerstdag met ons gezin in het luxor gegeten. Wij zaten in de tweede sessie waardoor we even moesten wachten wat voor ons geen probleem was, je werd netjes naar je tafeltje geholpen.
Wat vooral op valt is de aankleding/decor. Anders dan in andere all you can eat's, dat zijn meer eetzalen hier zit je meer in de sferen van een restaurant (wij zaten boven). De vleesgerechten waren van hoge kwaliteit. De koks waren vriendelijk (is bij andere a.y.c.e wel anders). Wij komen vanuit Aalsmeer maar zouden zeker nog een keer de moeite nemen om naar Leiden te rijden om hier te eten.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Bediening was prima. De keuze is fijn, van sushi tot patatjes.
Was wel super druk, dus flinke rijen, maar dat weet je met kerst.
Maartjegroen .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Bij Luxor in Leiden met een groep van 10 man gekomen. Luxor is een leuke ''all you can eat'' concept en het eten beviel me wel. Ik vond zelf de carpaccio heel lekker en de gamba's van de hoofdgerechten vond ik bijzonder lekker. Voor de rest vind ik persoonlijk dat het eten iets beter kan maar ik ben niet ontevreden geweest.
Emiel R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Voor de tweede keer hier gegeten met het gezin. De kwaliteit van het eten is gewoon heel erg goed. Zeker voor een all you can eat. Heerlijke sushi, super tonijnsteak en slibtong met gewokte groenten. Zelfs de frietjes zijn knapperig en warm. De toetjes vooral niet vergeten. Gaatje voor overhouden, want ze zijn heel lekker! Al met al een echte aanrader, zeker met kinderen
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Wij zijn voor de 10e keer bij de Luxor geweest, het blijft iedere keer weer heerlijk!
Het Fijne is bij de Luxor, dat er echt aan iedereen gedacht is van jong tot oud!
Van Sushi tot frikandellen, heerlijke wok gerechten vlees of vegetarisch , groenten
aardappelen gebakken gegratineerd,gefrituurd bami nasi en zeer uitgebreid nagerechten buffet HEERLIJK !!!!!