LUX

Meer informatie over restaurant LUX

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
hero B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zeer attente bediening,goede huiswijnen, gewoon kraanwater ipv dure flesjes
Carina W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Leuk restaurant met vlotte sympathieke bediening. Bediening heeft oog voor de gasten en laat je zorgeloos extra van de avond genieten. Gerechten zijn lekker en hebben hun eigen touch. Sfeer en muziek zijn goed, zeker voor herhaling vatbaar.
Diane D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
De sfeer is altijd top! Aandacht, ontspannenheid en een toegankelijke kaart zorgen voor een zeer constante, hoge kwaliteit.
Harnold D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Helaas werden we als gezin op een volledig lege 2e verdieping geplaatst, terwijl beneden nog plek voldoende was. Beetje vreemd...
Brigit V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijke avond gehad. Lekker gegeten, gerechten zagen er prachtig uit, en die scroppino...... dat is gewoon de beste!
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Prima restaurant, erg vriendelijke bediening. Eten is prima, klein beetje duur maar de locatie is dan ook erg goed.
Aanbevelenswaardig! We zijn de volgende dag wederom gegaan..
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ontvangst en diner zijn uitstekend, het geluid niveau in het restaurant is veel te hoog, dit wordt veroorzaakt door het constante gebonk van zware disco achtige bassen boven je hoofd die maar blijven door dreunen door de gesprekken heen die steeds luider worden door dat de mensen elkaar beginnen aan te schreeuwen in plaats van spreken.
Als de "muziek " zo blijft komen wij niet meer terug, Je hebt een disco of een restaurant, niet allebei tegelijk.
Tjarko R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Fantastisch gegeten en heerlijk sfeer. Goed en vrolijk personeel en qua ambiance gewoon goed en enorm gezellig. Een echte aanrader voor als je in Den Bosch echt heerlijk wilt eten!!
Mart H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Geweldige zaak!!! Aanrader en voor ieder wat wils. Mooie aankleding, goed en vers eten en top servers. Ik kom graag terug
Yvonne F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Top keuken . Ravioli en Portobello is een aanrader en lamb succade super gegaard . De wijnen zijn zacht en lekker . De bediening is snel , vriendelijk en attent. We hebben goed en gezellig gedineerd.
We komen zeker terug
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met een groepje op vijdagavond gegeten bij Lux. Drukke avond, wel gezellig. Leuke kaart, prima gegeten. Ook een mooie wijnkaart. Vriendelijke en flexibele bediening.
Enige minpunt dat we wel erg lang moesten wachten op het voorgerecht.
Sheldon2016 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij hebben onze bruiloft met 11 gasten gevierd bij Lux, met een plekje op de tussenverdieping. Alles was tiptop geregeld en met al onze wensen en allergieen van gasten, die we vooraf hadden doorgegeven, was rekening gehouden.
Doordat we op de tussenverdieping zaten was het net of we het hele restaurant voor onszelf hadden waardoor we gezellig met onze gasten konden eten. We begonnen met de aperitiefhapjes, die stuk voor stuk heerlijk waren. Het voorgerecht, de kreeftensoep in een glas geserveerd, was erg lekker. Ook de hoofdgerechten van het menu vielen bij ons en bij onze gasten erg in de smaak. De porties waren zeer groot en de salade en patat werden rijkelijk aangevuld. Het dessert, de LUX toetjes tip en sgroppino, maakten het geheel af.
Een extra groot compliment voor de zeer vriendelijke bediening waarvoor geen vraag teveel was en die precies wist wanneer de drank aangevuld moest worden.
Wij konden ons geen mooier bruiloftsdiner wensen dan we nu hebben gehad bij LUX!
P.S. Heel erg bedankt voor de paraplu na afloop waardoor de jurk niet nat is geworden.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gezellige zaak in een van de leukste straatjes van 's-Hertogenbosch. Goed ontvangst, wij hadden gereserveerd op het terras dat bij aankomst vol leek, tot onze verrassing bleek er ook een terras achter de zaak te zijn. Veel beter wat betreft de drukte, we kregen een leuke ronde tafel.
We waren met 4 personen, 2 bestelden het voorgerecht dat bestond uit diverse hapjes 'de luxe tip' een soort amuses, de smaak was prima, maar niet super bijzonder te noemen. 1 van ons had de sashimi, deze was erg lekker!
Als hoofdgerecht 2 keer de kabeljauw, een redelijke filet, goed bereid, op een klein bedje van wat groenten. De andere 2 hadden een lady's tournedos, ook prima bereid. Als garnituur kregen wij (1 bakje) verse frites en (1 bakje) met wat salade. Voor de prijs van het hoofdgerecht zou je mogen verwachten dat er verse groenten komen en een gevarieerde salade. De salade bestond uit kool en wortel met erg veel dressing.
Als nagerecht kozen wij voor de 'toetjes tip for two' . Dat viel ons erg tegen, een klein stukje taart, een klein bakje creme caramel, een soort brownie en 2 kleine glaasjes sgropinno. En dat voor 13,95 pp, voor 2 personen dus een dessert van bijna 30 euro....op de smaak valt niets aan te merken maar een feest voor 30 euro was het niet.
Al met al goed gegeten, nette service en een leuke, gezellige plek. De rekening aan het einde van de avond loog er niet om, en dat voor 4 keer een 3-gangen-menu, met frites en wat sla, p.p. 2 glaasjes drinken en een fles water. Wat mij betreft echt te duur voor wat je krijgt, maarja, dan zit je wel in DE Korte Putstraat...en dat betaal je.
paulkuijper .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Goed restaurant in een van de gezelligste straatjes van Nederland. Vriendelijke bediening, en heerlijk eten. Het superdelux menu is onze favoriet, maar we nemen er vaak nog een aantal voorgerechtjes bij omdat we toch niet kunnen kiezen!
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gelukkig liet het weer het toe, zodat we heerlijk buiten op het terras konden dineren. De bisque vooraf met als hoofdgerechten Asperges a la Brabanconne en de kalfsentrecote bleken goede keuzes. Tezamen met de prima bediening was dit weer een geslaagd dagje Den Bosch.
Annet B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Eten zoals het bedoeld is: verse producten met aandacht bereid. In verband met mijn lactose-intolerantie en gluten-intolerantie werd er voor mijn buiten de kaart om een heerlijke combinatie gemaakt van amuse hapjes, zodat ik kon genieten van allerlei verse vis, steak en ganzenlever. Fijn als er zoveel aandacht is voor de wensen van de klant. Ik maak ook zeker anders mee bij de horeca. Mijn hoofdgerecht was zeebaarsfilet, zeer smakelijke filets gecombineerd met een salsa en asperges was het niet echt een spannende combinatie, maar de bereiding was goed. De bediening was correct en uiterst hartelijk. Al met al een aangenaam vertoeven bij Lux!
Moniek S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Lekker gerechten op de kaart, heerlijk gegeten (sashimi, aspergesoep, gamba tagliatelle, ribeye) en vriendelijke bediening. Hoewel het eigenlijk vol gereserveerd was, werd er toch een plekje voor ons geregeld.
ottenbr O.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Alleraardigste en attente bediening.
Prima (rode) wijn.
Erg veel (goed) lamsvlees (3 ons?) op een papje rijst (?). Bak patat die hier eigenlijk niet bij past. Prima bakje sla.
Gezellige ambiance, sfeervol, maar bij volledige bezetting kan je aan je tafeltje niemand meer verstaan door de slechte akoestiek. Mogelijk door te laag plafond.
En, eerlijk gezegd, voor wat werd geboden, nou niet direct voordelig geprijsd.
robberends .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
In een eigentijds aantrekkelijk interieur biedt Lux via jong gastvrij en snel bediendend personeel heerlijke gerechten. Wij hadden gerechten met kleine hapjes die een goede doorsnee van de kaart waren en die waren van uitstekende kwaliteit. We komen er graag terug.
Jekaterina M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Wij hebben gister met Valentijnsdag gegeten bij Lux. We hebben het superdelux menu gekozen. Alles smaakte vers en lekker en zag er mooi uit. We hadden onze 2 jarige dochter bij ons en wij kregen een hele fijne plek om te zitten en van ons eten te genieten. Personeel was heel vriendelijk en attent. Toen we weggingen kreeg ik als dame een rode roos. Lief en leuk! Met zo'n extraatje kom je altijd terug!