Over het restaurant LUX

Bij restaurant LUX in Den Bosch kom je voor wat je kent en wat je lekker vindt. Maar óók om juist lekker verrast te worden met nieuwe gerechten. Ontdek heerlijke, huisgemaakte gerechten in een ontspannen sfeer. Zo zit je binnen in het intiem, maar moderne interieur. Of geniet je buiten in de zonovergoten stadstuin.

Ga jij voor een snelle hap of blijf je lekker lang tafelen? Als je maar geniet, zeggen ze bij LUX. Nou, dat moet wel lukken! Met elke paar weken nieuwe seizoensgerechten op de kaart, raak je hier nooit uitgekeken. Vul je diner aan met een goed glas wijn van de kaart en enjoy!

Benieuwd naar de gezellige sfeer en heerlijke gerechten? Reserveer dan bij LUX in Den Bosch.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant LUX

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 15:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant LUX

Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Heerlijk! Lekkere gerechten, veel wijn bij de glas en super vriendelijke bediening.. Ik had de tonijnsalade en daarna de steak tartaar. Perfect!
Irma M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Heerlijk gegeten binnen een hele fijne sfeer!
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gezellig ingericht restaurant met zeee vriendelijk en professioneel personeel. Wij komen zeker terug.
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk gegeten tijdens een drukke dinsdagavond. De Pica’s vooraf waren heerlijk! Vooral de hoeveelheid van 2 van dit soort ‘taco’s’. In eerste instantie de kabeljauw besteld maar ik hoorde ineens dat een surf en turf ook mogelijk was en dit was heerlijk! De tournedos was mooi medium rare en de kreeft precies goed. Met de friet en verse rode coleslaw erbij was dit meer dan genoeg! Niet heel goedkoop maar voor wat je krijgt ook zeker niet duur!
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Hoogtepunten waren de pica’s, de pichana en de witte chocolade met passievrucht. Leuke sfeer; informeel maar zeer nette service.
de heer F.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Heb heerlijk gegeten bij Lux. De bediening was attent, oprecht en puur. Fijn gevoel brengen ze over. Alles was goed op smaak. De pica tuna vindt ik echt een aanrader.
marjolein F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Lekker gegeten, beetje druk en goede service!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
LUX was ook dit keer weer een goede keuze. Ik was er lang niet meer geweest, maar de kwaliteit is nog steeds erg goed, zowel qua gastvrijheid als qua gastronomie. De steak tartaar die ik had en de bisque van mijn vriendin waren allebei erg lekker en ook hoofdgerechten (Poké Beef en Kalfssukade) waren erg goed. Prima wijnen erbij en vriendelijke mensen in de bediening die echt wel weten wat ze doen. Kortom: een sympathiek en goed restaurant in de mooiste horecastraat van 's-Hertogenbosch.
Ed L.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Hartelijke ontvangst , leuke bediening en heerlijk eten met goed wijn.
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Terecht op verschillende sites beoordeeld als een van de beste restaurants van Den Bosch. Top bediening, goede sfeer, mooie inrichting en gewoon echt een super goede keuken.

We'll be back
Yasmine G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
In 1 woord op alle gebieden geweldig!
Wij komen zeker terug!
CB H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Gevraagd om verrassings 4 gangen menu. 1 vegetarisch. Geen probleem. Heerlijk gegeten.
Evelijne M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
altijd lekker, super service, mooie ambiance maar de kaart nu wel gezien. De Luxetip is elke keer exact hetzelfde. Hartstikke lekker dat wel maar wat variatie zou leuk zijn.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Het was weer goed. Kaart begint wel te verouderen. Nieuwe hoofdgerechten zouden welkom zijn.
Federic0 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Had er eerlijk gezegd wat meer van verwacht. Spinazie in het lux menu was erg zout, maar biefstuk was goed. Er zaten wat vreemde oost europese gasten met een hond aan tafel. Een daarvan had de toiletvloer zeiknat achtergelaten. Blij dat ze vertrokken, al duurde dat aardig lang. Boven liep ook nog een hond. Erg lang op de rekening moeten wachten en daar kregen we dan weer de koffie gratis voor. Het had allemaal wel wat meer lux gemogen. Selectiever zijn op wat je binnenlaat en wat beter koken en bedienen.
Philip H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Na een fijn ontvangst zijn we met 22 vrienden goed verwend door LUX. We hadden achterin 3 tafels en we rouleerden tussen de gerechten door. Het menu had voor ieder wat wils en het was ouderwets Bourgondisch genieten. We zijn niets tekort gekomen en alles was heerlijk!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten in leuke ontspannen sfeer. Gerechten goed bereid. Geen meesterwerkjes, maar gewoon erg lekker.
F. V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker gegeten, gezellige sfeer, vriendelijke bediening! Komen zeker terug!
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten, goede service en lekkere wijn
Marc F.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Goede bediening, heerlijke gerechten en je zit gezellig. Leuke avond gehad.