LUX

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Fenna L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten en leuk personeel! Stoeltjes buiten zaten wel vervelend ;)
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Mooie gerechten, attente bediening. Goede sfeer in de binnentuin
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Viel tegen qua prijs-qualiteit verhouding: duur voor de hoeveelheid eten en de smaak. Verder wel erg leuk en modern ingericht met een lekker tuintje waar je met het lekkere weer kunt zitten.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Lux is een mooi restaurant in de gezellige Korte Putstraat: warme inrichting, erg vriendelijk personeel en een ongedwongen, prettig rumoerige sfeer. Wij vonden de voor- en nagerechten (sashimi, gamba's en een dessert voor twee) heerlijk, maar de hoofdgerechten wat minder. Tournedos was te gaar en de papardelle een enorme hoeveelheid pasta met een paar stukjes asperge. Lekker, maar het kon beter, zeker voor die prijs. Toch komen we graag nog eens bij Lux, al was het maar om de geweldige sgroppino op de dessertkaart.
Myrke R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Super salade en coquilles! En als afsluiter de beste Scroppino v Den Bosch???? aanrader!
Hero B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zeer attente bediening,goede huiswijnen, gewoon kraanwater ipv dure flesjes
Carina W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Leuk restaurant met vlotte sympathieke bediening. Bediening heeft oog voor de gasten en laat je zorgeloos extra van de avond genieten. Gerechten zijn lekker en hebben hun eigen touch. Sfeer en muziek zijn goed, zeker voor herhaling vatbaar.
Diane D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
De sfeer is altijd top! Aandacht, ontspannenheid en een toegankelijke kaart zorgen voor een zeer constante, hoge kwaliteit.
Harnold D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Helaas werden we als gezin op een volledig lege 2e verdieping geplaatst, terwijl beneden nog plek voldoende was. Beetje vreemd...
Brigit V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijke avond gehad. Lekker gegeten, gerechten zagen er prachtig uit, en die scroppino...... dat is gewoon de beste!
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Prima restaurant, erg vriendelijke bediening. Eten is prima, klein beetje duur maar de locatie is dan ook erg goed.
Aanbevelenswaardig! We zijn de volgende dag wederom gegaan..
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ontvangst en diner zijn uitstekend, het geluid niveau in het restaurant is veel te hoog, dit wordt veroorzaakt door het constante gebonk van zware disco achtige bassen boven je hoofd die maar blijven door dreunen door de gesprekken heen die steeds luider worden door dat de mensen elkaar beginnen aan te schreeuwen in plaats van spreken.
Als de "muziek " zo blijft komen wij niet meer terug, Je hebt een disco of een restaurant, niet allebei tegelijk.
Tjarko R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Fantastisch gegeten en heerlijk sfeer. Goed en vrolijk personeel en qua ambiance gewoon goed en enorm gezellig. Een echte aanrader voor als je in Den Bosch echt heerlijk wilt eten!!
Mart H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Geweldige zaak!!! Aanrader en voor ieder wat wils. Mooie aankleding, goed en vers eten en top servers. Ik kom graag terug
Yvonne F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Top keuken . Ravioli en Portobello is een aanrader en lamb succade super gegaard . De wijnen zijn zacht en lekker . De bediening is snel , vriendelijk en attent. We hebben goed en gezellig gedineerd.
We komen zeker terug
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met een groepje op vijdagavond gegeten bij Lux. Drukke avond, wel gezellig. Leuke kaart, prima gegeten. Ook een mooie wijnkaart. Vriendelijke en flexibele bediening.
Enige minpunt dat we wel erg lang moesten wachten op het voorgerecht.
Sheldon2016 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij hebben onze bruiloft met 11 gasten gevierd bij Lux, met een plekje op de tussenverdieping. Alles was tiptop geregeld en met al onze wensen en allergieen van gasten, die we vooraf hadden doorgegeven, was rekening gehouden.
Doordat we op de tussenverdieping zaten was het net of we het hele restaurant voor onszelf hadden waardoor we gezellig met onze gasten konden eten. We begonnen met de aperitiefhapjes, die stuk voor stuk heerlijk waren. Het voorgerecht, de kreeftensoep in een glas geserveerd, was erg lekker. Ook de hoofdgerechten van het menu vielen bij ons en bij onze gasten erg in de smaak. De porties waren zeer groot en de salade en patat werden rijkelijk aangevuld. Het dessert, de LUX toetjes tip en sgroppino, maakten het geheel af.
Een extra groot compliment voor de zeer vriendelijke bediening waarvoor geen vraag teveel was en die precies wist wanneer de drank aangevuld moest worden.
Wij konden ons geen mooier bruiloftsdiner wensen dan we nu hebben gehad bij LUX!
P.S. Heel erg bedankt voor de paraplu na afloop waardoor de jurk niet nat is geworden.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gezellige zaak in een van de leukste straatjes van 's-Hertogenbosch. Goed ontvangst, wij hadden gereserveerd op het terras dat bij aankomst vol leek, tot onze verrassing bleek er ook een terras achter de zaak te zijn. Veel beter wat betreft de drukte, we kregen een leuke ronde tafel.
We waren met 4 personen, 2 bestelden het voorgerecht dat bestond uit diverse hapjes 'de luxe tip' een soort amuses, de smaak was prima, maar niet super bijzonder te noemen. 1 van ons had de sashimi, deze was erg lekker!
Als hoofdgerecht 2 keer de kabeljauw, een redelijke filet, goed bereid, op een klein bedje van wat groenten. De andere 2 hadden een lady's tournedos, ook prima bereid. Als garnituur kregen wij (1 bakje) verse frites en (1 bakje) met wat salade. Voor de prijs van het hoofdgerecht zou je mogen verwachten dat er verse groenten komen en een gevarieerde salade. De salade bestond uit kool en wortel met erg veel dressing.
Als nagerecht kozen wij voor de 'toetjes tip for two' . Dat viel ons erg tegen, een klein stukje taart, een klein bakje creme caramel, een soort brownie en 2 kleine glaasjes sgropinno. En dat voor 13,95 pp, voor 2 personen dus een dessert van bijna 30 euro....op de smaak valt niets aan te merken maar een feest voor 30 euro was het niet.
Al met al goed gegeten, nette service en een leuke, gezellige plek. De rekening aan het einde van de avond loog er niet om, en dat voor 4 keer een 3-gangen-menu, met frites en wat sla, p.p. 2 glaasjes drinken en een fles water. Wat mij betreft echt te duur voor wat je krijgt, maarja, dan zit je wel in DE Korte Putstraat...en dat betaal je.
paulkuijper .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Goed restaurant in een van de gezelligste straatjes van Nederland. Vriendelijke bediening, en heerlijk eten. Het superdelux menu is onze favoriet, maar we nemen er vaak nog een aantal voorgerechtjes bij omdat we toch niet kunnen kiezen!
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gelukkig liet het weer het toe, zodat we heerlijk buiten op het terras konden dineren. De bisque vooraf met als hoofdgerechten Asperges a la Brabanconne en de kalfsentrecote bleken goede keuzes. Tezamen met de prima bediening was dit weer een geslaagd dagje Den Bosch.