LUX

Meer informatie over restaurant LUX

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met een groepje op vijdagavond gegeten bij Lux. Drukke avond, wel gezellig. Leuke kaart, prima gegeten. Ook een mooie wijnkaart. Vriendelijke en flexibele bediening.
Enige minpunt dat we wel erg lang moesten wachten op het voorgerecht.
Sheldon2016 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij hebben onze bruiloft met 11 gasten gevierd bij Lux, met een plekje op de tussenverdieping. Alles was tiptop geregeld en met al onze wensen en allergieen van gasten, die we vooraf hadden doorgegeven, was rekening gehouden.
Doordat we op de tussenverdieping zaten was het net of we het hele restaurant voor onszelf hadden waardoor we gezellig met onze gasten konden eten. We begonnen met de aperitiefhapjes, die stuk voor stuk heerlijk waren. Het voorgerecht, de kreeftensoep in een glas geserveerd, was erg lekker. Ook de hoofdgerechten van het menu vielen bij ons en bij onze gasten erg in de smaak. De porties waren zeer groot en de salade en patat werden rijkelijk aangevuld. Het dessert, de LUX toetjes tip en sgroppino, maakten het geheel af.
Een extra groot compliment voor de zeer vriendelijke bediening waarvoor geen vraag teveel was en die precies wist wanneer de drank aangevuld moest worden.
Wij konden ons geen mooier bruiloftsdiner wensen dan we nu hebben gehad bij LUX!
P.S. Heel erg bedankt voor de paraplu na afloop waardoor de jurk niet nat is geworden.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gezellige zaak in een van de leukste straatjes van 's-Hertogenbosch. Goed ontvangst, wij hadden gereserveerd op het terras dat bij aankomst vol leek, tot onze verrassing bleek er ook een terras achter de zaak te zijn. Veel beter wat betreft de drukte, we kregen een leuke ronde tafel.
We waren met 4 personen, 2 bestelden het voorgerecht dat bestond uit diverse hapjes 'de luxe tip' een soort amuses, de smaak was prima, maar niet super bijzonder te noemen. 1 van ons had de sashimi, deze was erg lekker!
Als hoofdgerecht 2 keer de kabeljauw, een redelijke filet, goed bereid, op een klein bedje van wat groenten. De andere 2 hadden een lady's tournedos, ook prima bereid. Als garnituur kregen wij (1 bakje) verse frites en (1 bakje) met wat salade. Voor de prijs van het hoofdgerecht zou je mogen verwachten dat er verse groenten komen en een gevarieerde salade. De salade bestond uit kool en wortel met erg veel dressing.
Als nagerecht kozen wij voor de 'toetjes tip for two' . Dat viel ons erg tegen, een klein stukje taart, een klein bakje creme caramel, een soort brownie en 2 kleine glaasjes sgropinno. En dat voor 13,95 pp, voor 2 personen dus een dessert van bijna 30 euro....op de smaak valt niets aan te merken maar een feest voor 30 euro was het niet.
Al met al goed gegeten, nette service en een leuke, gezellige plek. De rekening aan het einde van de avond loog er niet om, en dat voor 4 keer een 3-gangen-menu, met frites en wat sla, p.p. 2 glaasjes drinken en een fles water. Wat mij betreft echt te duur voor wat je krijgt, maarja, dan zit je wel in DE Korte Putstraat...en dat betaal je.
Paulkuijper .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Goed restaurant in een van de gezelligste straatjes van Nederland. Vriendelijke bediening, en heerlijk eten. Het superdelux menu is onze favoriet, maar we nemen er vaak nog een aantal voorgerechtjes bij omdat we toch niet kunnen kiezen!
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gelukkig liet het weer het toe, zodat we heerlijk buiten op het terras konden dineren. De bisque vooraf met als hoofdgerechten Asperges a la Brabanconne en de kalfsentrecote bleken goede keuzes. Tezamen met de prima bediening was dit weer een geslaagd dagje Den Bosch.
Annet B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Eten zoals het bedoeld is: verse producten met aandacht bereid. In verband met mijn lactose-intolerantie en gluten-intolerantie werd er voor mijn buiten de kaart om een heerlijke combinatie gemaakt van amuse hapjes, zodat ik kon genieten van allerlei verse vis, steak en ganzenlever. Fijn als er zoveel aandacht is voor de wensen van de klant. Ik maak ook zeker anders mee bij de horeca. Mijn hoofdgerecht was zeebaarsfilet, zeer smakelijke filets gecombineerd met een salsa en asperges was het niet echt een spannende combinatie, maar de bereiding was goed. De bediening was correct en uiterst hartelijk. Al met al een aangenaam vertoeven bij Lux!
Moniek S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Lekker gerechten op de kaart, heerlijk gegeten (sashimi, aspergesoep, gamba tagliatelle, ribeye) en vriendelijke bediening. Hoewel het eigenlijk vol gereserveerd was, werd er toch een plekje voor ons geregeld.
Ottenbr .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Alleraardigste en attente bediening.
Prima (rode) wijn.
Erg veel (goed) lamsvlees (3 ons?) op een papje rijst (?). Bak patat die hier eigenlijk niet bij past. Prima bakje sla.
Gezellige ambiance, sfeervol, maar bij volledige bezetting kan je aan je tafeltje niemand meer verstaan door de slechte akoestiek. Mogelijk door te laag plafond.
En, eerlijk gezegd, voor wat werd geboden, nou niet direct voordelig geprijsd.
Robberends .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
In een eigentijds aantrekkelijk interieur biedt Lux via jong gastvrij en snel bediendend personeel heerlijke gerechten. Wij hadden gerechten met kleine hapjes die een goede doorsnee van de kaart waren en die waren van uitstekende kwaliteit. We komen er graag terug.
Jekaterina M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Wij hebben gister met Valentijnsdag gegeten bij Lux. We hebben het superdelux menu gekozen. Alles smaakte vers en lekker en zag er mooi uit. We hadden onze 2 jarige dochter bij ons en wij kregen een hele fijne plek om te zitten en van ons eten te genieten. Personeel was heel vriendelijk en attent. Toen we weggingen kreeg ik als dame een rode roos. Lief en leuk! Met zo'n extraatje kom je altijd terug!
Bob H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Niks aan te merken over de prijs en kwaliteit hier, vooraf duck springrolls prima van smaak met een perfecte sojadressing en vitella tonato ook prima al vond mijn partner de portie nogal groot. Als hoofd Tournedos in truffelsaus, goed maar de saus was aan de zoute kant en tamme eendenbout op zuurkool ook lekker.
Kleine desserts voor een kleine prijs waardoor je er meerdere kunt proberen. Uitstekend karamelijs met een stroopwafeltje dat meer een koekje was en vooral knalhard. Het amandelcakeje met bosbessensaus was niet vers. Het bananenijs was perfect maar helaas gerold in nootjes hetgeen niet op de kaart vermeld stond.
Als geheel lekker eten maar niet verrassend. De bediening was vriendelijk en attent.
De zaak is strak en prettig ingericht maar de grote fotoposters zijn lelijk en passen meer in een drankzaak. De muziek had een decibel minder gemogen.
Coby P.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Op nieuwjaarsavond heerlijk gegeten. Lekker warm gezeten in een fijne ambiance. Vooraf de eendenloempia en daarna de zeebaars. Prima combi's op je bord en fijne porties. En ik ben een liefhebber van sgroppino. Dus fijn. Manlief had het gestoofde lam als hoofdgerecht en vooraf de sashimi. Ook prima. Genoten. De wijnen zouden iets verrassender mogen zijn
CteDB .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Fantastische avond gehad bij Lux. Personeel is heel attent, gezellig, ook onderling hangt een goede sfeer. Tafels niet te dicht bij elkaar zodat je genoeg privacy hebt, warm ingericht. Wij hadden vooraf diverse aperitiefhapjes en brood met dipjes. Alles smaakte heel erg goed en zeer gevarieerd. Als hoofdgerecht hertenbiefstuk&hertenpeper en zeebaars&pesto op, beiden perfect, ook borden waren warm, zeer attent. Ze hebben ruime keuze uit wijnen per glas. Zeker één van de betere restaurants van 's-Hertogenbosch.
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Heel sfeervol ingericht restaurant. Helaas viel het eten tegen. We begonnen met De Vitello tonato maar deze was een beetje smaakloos, de tonijnsaus was te dun en had weinig tonijnsmaak. Daarna hadden we surf en turf... Dit is een getecht van 32,50 maar dat is het lang niet waard gezien de kwaliteit. De kreeft was erg flauw van smaak en ook niet goed gaar in het dikke gedeelte. Het miniscule stukje tournedos was half lauw. Hier had naast de bearnaisesaus wel een lekkere wijnsaus of zo bij gepast. De salade was lekker, maar de frietjes niet erg gaar. De toetjes waren wel erg lekker.
Homleo V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Na een dagje shoppen in Den Bosch hier op een lekker verwarmd terrasje (eind October) wat gegeten.
De ontvangst was uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Mijn vrouw ging voor een glaasje knolselderie/truffel soep en de zeeduivel op zuurkool en ik nam de bisque d'hommard als voorgerecht en de hertenbiefstuk als hoofdgerecht.
Alle gerechten waren heerlijk van smaak en proportioneel voldoende.
De gedronken witte en rode wijnen hadden de goede temperatuur en konden onze waardering wegdragen.
Een leuk adresje om te genieten van een lekker etentje.
Esmee34 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening.
wij zaten boven en dan vonden we erg prettig, het is wat rustiger als lekker gezellig wilt bijkletsen.
Ihvleier .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Het was lekker weer in dit drukke eetstraatje in Den Bosch. Leuk tafeltje op het terras. Terraslampen waren aan zodat we comfortabel zaten. De bediening was vlot en attent. Zij voelden het publiek goed aan. Begonnen met de "Plank". Mag wat mij betreft met een hoofdletter. Diverse kleine gerechten op een amuselepel geserveerd. Top van smaak. Daarna surf en turf. Perfect bereidde kreeft en de ossenhaas precies zoals ik hem wilde hebben. Daarna een top sgroppino. De wijnen waren ook subliem dus een perfecte avond gehad.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Wij hebben hier het luxe menu gegeten. Het begon heel sterk, de kleine hapjes vooraf waren verrassend en zalig. de bisque die volgde was eveneens fantastisch. Maar bij het hoofdgerecht had ik het idee dat ik ineens in een eetcafe terecht gekomen was. Ik had toch echt meer verwacht dan een stuk vlees en kreeft op een bord met friet, bakje saus en een bakje sla erbij. Als je het zo serveert moet het wel topkwaliteit zijn en dat was het ook niet. En het dessert was in feite niet meer dan een kleine milkshake al was het dan wel een hele lekkere. Al met al nogal een gemengde ervaring.
Han F.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Gezellig restaurant, vriendelijke ontspannen bediening. Prachtige foto's van personeel aan de muur.
Tournedos Rossini was uitstekend met ruim eendenlever.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Goede maar niet verrassende keuken. Heerlijk gegeten maar plaats in de binnentuin was niet echt gezellig met 2 man die tegen de achterschutting aankeken terwijl we de voicemail ingesproken hadden voor plaats op terras voorzijde.