Over het restaurant LUX

Bij restaurant LUX in Den Bosch kom je voor wat je kent en wat je lekker vindt. Maar óók om juist lekker verrast te worden met nieuwe gerechten. Ontdek heerlijke, huisgemaakte gerechten in een ontspannen sfeer. Zo zit je binnen in het intiem, maar moderne interieur. Of geniet je buiten in de zonovergoten stadstuin.

Ga jij voor een snelle hap of blijf je lekker lang tafelen? Als je maar geniet, zeggen ze bij LUX. Nou, dat moet wel lukken! Met elke paar weken nieuwe seizoensgerechten op de kaart, raak je hier nooit uitgekeken. Vul je diner aan met een goed glas wijn van de kaart en enjoy!

Benieuwd naar de gezellige sfeer en heerlijke gerechten? Reserveer dan bij LUX in Den Bosch.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant LUX

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 15:00 - 22:00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant LUX

Richard S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Erg lekker gegeten.
Hub Q.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Deze keer niet helemaal top bij LUX. Voorgerecht (garnalen) een beetje kaal. Smaak OK. Hoofdgerecht (vegetarisch) was beter
Marie-Anne K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Smaakvol ingericht restaurant met heerlijk eten en leuke bediening! Ik vind het zeker een aanrader en ga graag nog eens terug!
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Fantastische plek en ambiance, bediening is prima en alert. De gerechten zijn uitstekend en het geld waard, soms verrassend en zonder meer heerlijk. Wij hebben (met 4 personen) een TOP avond gehad.
Hoewel het restaurant vol was, konden we goed met elkaar converseren. De stoelen zijn prima. We komen terug!
Dagmara A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Lekkere hapjes en goede visgerechten. Mijn partner heeft kreeft gehad, die was lekker, maar een saus erbij zou het nog lekkerder maken. Bediening was vlot en aangenaam.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Ik ben iemand die zelden in de spreekwoordelijk pen kruipt om een recensie te schrijven. Maar deze ervaring in Lux is werkelijk waar zo top! Ik reserveer de tafel en wil heerlijk met mijn vrouw buiten eten. Het is wel altijd een uitdaging wanneer je zoals mij in een rolstoel zit. En wat gaan ze daar in dit restaurant goed mee om! De reservering per telefoon gaat al zo fijn. Alle begrip voor mij uitdaging en het is geen probleem, men heeft een mooie oplossing. In goed vertrouwen kijken we uit naar zaterdag. Op donderdag word ik gebeld om uitgebreid de situatie uit te leggen en men vraagt of ik het er mee eens ben om het te doen zoals men voorstelt. Bij aankomst staat men klaar om een deel van het terras op te laten staan zodat ik via een steeg het binnenterras kan bereiken en daar start een prachtige avond met werkelijk heerlijk eten! Een enorm goed gegratineerde kreeft als hoofdgerecht en een verrassende vooraf met kleine gerechtjes. Daarbij een mooie en passende witte wijn en het is genieten.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Het eten was lekker, maar het liet behoorlijk lang op zich wachten...
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Hartstikke eigentijds en gezellig restaurant. Op de kaart staan verrassende en bekende gerechten afgewisseld. De uitstraling en het enthousiasme van het personeel straalt van hen af. Kortom, voor een redelijke prijs kun je hier heel lekker eten en voel je je op en top welkom. Vergeet vooral de scroppino niet!
Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten!
Mitchel A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten, goede service en hippe inrichting.
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Zijn al eerder geweest en het is alle keren geweldig. Genieten van alle gerechten. Klasse restaurant.
CTEM H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Een zomeravond in De Korte Putstraat, dé restaurantstraat van Den Bosch, een heerlijk plekje op het terras van Lux, attente en vriendelijke bediening en heerlijk eten, wat wil je nog meer? Mijn asperges vega waren super, de tournedos van mijn partner heerlijk.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Alsof er een engeltje op je tong ...., kortom zalig gegeten!!! Mooie kaart, gezellige ambiance, prachtige presentatie vd gerechten. Ontvangt was informeel maar tegelijk ook erg professioneels, alleen de bediening was, vergeleken met alle andere punten, weinig bijzonders. Ze gaan ons hier zeker vaker terugzien!
Michael H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Heel goed gegeten, zaten buiten op terras, zeer attente bediening, echte aanrader!
Dagmar V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Lekker gegeten op het terras!
Wout V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Top
Antwan D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Snelle bediening met vrolijkheid naar ons en zeer mals vlees. Je zit met een volle maag, dus je besteld niet nog eens omdat je vol zit.
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Goede sfeer en heerlijk eten met vriendelijke bediening
Marjolijn H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Een fijne sfeer bij LUX en uitgebreide dinerkaart maakt een avond hier echt top! We hadden een avond met proeverijen gedaan en echt een aanrader voor een klein beetje van alles wat goed is op de menukaart.
VanBasten B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018